Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katorga / 2022-06-13 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie nie polecam banku, mam konto tam jeszcze od czasów banku zachodniego i z roku na rok jest coraz gorzej, obsługa klienta szczególnie ta telefoniczna na poziomie tragicznym za sprawą wiedzy na temat usług i zachowania obsługujących niestety coraz więcej z Ukrainy.... Sposób oraz dostęp do załatwiania reklamacji głównego biura pozostawia wiele, wiele, wiele itd. do życzenia. Także weryfikacja danych osobowych przez telefon przekracza nie tylko prawo ale i poziom kultury i intymności danych klienta. Zakres usług zmniejszył się bardzo więc tak naprawdę brak cech który przyciąga do wyboru tego banku.
    ZaletyDość prosta i jasna strona bankowości internetowej konta indywidualnego i tylko tyle.
    WadyZakres usług, reklamacje (wszystko w tej dziedzinie), ochrona danych, obsługa klienta przez telefon, wiedza i poziom osób obsługujących łącznie z osobami z głównej siedziby.
  • ~Kermit Bi / 2021-10-15 19:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysoce interesowny bank z chamskimi prowizjami, czyhający na bledy klientów
    ZaletyLatwa, intuicyjna w użyciu strona internetowa
    WadyInteresowni, natretni pracownicy wciskajacy klientom ubezpieczenie, wieczne zmiany w regulaminach, zapewne za ktorymi nie nadazaja sami pracownicy, brak ciekawych ofert
  • ~kk / 2019-06-05 12:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt z opiekunem klienta (Chojnice) to katastrofa. Można dzwonić kilka dni, nie odbiera ani też nie oddzwania. Niesłowni, nikt w oddziale nie jest w stanie pomóc, gdy nie ma "opiekuna". Przy zakładaniu konta firmowego była bajka, a później niestety wielki zawód. Klient oczekuje traktowania poważnie i słowności przez niby świetny bank. Radzę bardzo się zastanowić nad usługami tej instytucji.
    Zaletyjuż chyba nie widzę żadnych - przykrywają je wady
    Wady- brak kontaktu
    - niesłowność
    - oszukiwanie klienta
  • ~Klaudia / 2021-03-10 21:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Nękanie telefonami, nie zgadzać się na zgody marketingowe. Czasami dzwonią po 20 kilka razy dziennie by zaprezentować ofertę.
  • ~Lola / 2022-01-01 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Piszą że za utworzenie konta dostanie się 300zł plus a jak człowiek wszystko zrobił według nich to rzucili ochłapy 100zł nie polecam.
    ZaletyŻadnych
  • ~Marecki / 2019-06-07 10:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nadpłata kredytu hipotecznego to koszmar. Poprzez bankowość elektroniczną udało mi się to zrobić 1 raz. następnym razem system pomimo realizacji nadpłaty wypluwa komunikat ze transakcja jest w trakcie realizacji co blokuje możliwość następnych wpłat. Reklamacje rozpatrywane niechlujnie raz jestem Panem, raz Panią, bez zrozumienia tematy na każdym etapie. Print screeny przesłane 4 razy bez efektu poprawy od prawie miesiąca. Nadpłata kredytu na infolinii, no cóż najpierw trzeba poczekać kilkanaście minut na konsultanta, potem na drugiego od obsługi kredytów. Raz wpłata następuje w przeciągu godziny raz trwa 4 dni. Rozważam opisanie sprawy do Zarządu SBP bo najzwyczajniej robią sobie jaja.
    ZaletyNiewątpliwą zaletą jest brak zalet w kwestii obsługi KH
    WadyZa wąskie pole
  • ~marek / 2011-06-07 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    2 lata temu skorzystałem z oferty BZ WBK na kredyt gotówkowy - w niedużej kwocie, na 36 miesięcy, typowa "szybka pożyczka na bieżące potrzeby". W zasadzie złego słowa powiedzieć nie mogłem - oferta jak oferta, spłacam regularnie, bez żadnych kłopotów itd. Wczoraj jednak miałem nieprzyjemne zdarzenie, dzięki któremu na pewno już nie skorzystam z usług tej firmy i będę zdecydownie ostrzegał przed nią innych. Sprawa dotyczy telefonu z pogróżkami od jednego z konsultantów. Ni z gruchy ni z pietruchy dzwoni jakiś pan i grozi mi umieszczeniem na liście niesolidnych dłużników - tylko do dziś nie wiem, za co. Najpierw próbuje on sugerować, że moje spłaty rat nie wpływają na ich rachunek w terminie - po czym sprawdza i okazuje się że jednak w terminie wpływają (spłaciłem już 24 raty z czego może 2 lub 3 były opóźnione - przy czym mówimy o opoźnieniu rządu 2-3 dni a nie tygodni czy miesięcy). Z tego zrobiono więc problem. Już nie raz korzystałem z kredytów w innych bankach i zdarzało się czasem, że narosły jakieś drobne odsetki za opóźnienie, które w ostatecznym rozrachunku zawsze reguluję. Na moje pytanie, ile w takim razie mam dopłacić pan konsultant odpowiada, że nic bo żadnych odsetek karnych nie naliczono - po co więc było dzwonić i straszyć? Ratę pożyczki zazwyczaj wpłacam minium tydzień przed upływem terminu wplaty - zawsze przelewem internetowym wprost z mojego konta w innym banku. Według pana konsultanta to dlatego moje spłaty są opóźnione (7 dni wędrują pieniądze z SGB do BZ WBK za pośrednictwem konta internetowego? Sorry ale bez ściemy poproszę).
    Dla mnie takie potraktowanie klienta to typowy sposób na obrzydzenie oferty banku. Po dwóch latach bezproblemowego korzystania z kredytu dowiedziałem się, że jestem dla banku osobą podejrzaną, niegodną zaufania i kwalifikującą się do KRD - tylko nie mam nadal pojęcia, za co bo podczas próby wyjaśnienia sensu tego telefonu pan konsultant po prostu sie rozłaczył. Pozostało mi do spłaty 12 rat i po ich spłaceniu nie mam zamiaru korzystać już z innych usług BZ WBK. Wolę firmy, gdzie klienta nie traktuje się bezpodstawnie jako złodzieja i wyłudzacza kredytów oraz nie straszy dziwnymi i bezsensownymi telefonami.
    Zaletykonkurencyjne warunki kredytu, sprawne i szybkie załatwienie formalności, miła obsługa w placówce banku
    Wadyniemiła obsługa ze strony konsulatantów telefonicznych, szukanie "dziury w całym", straszenie konsekwencjami z Bóg chyba tylko wie jakiej przyczyny
    kredyt gotówkowy 5 tys. zł, na 36 m-cy, spłacany regularnie od 2 lat
  • ~Maria / 2019-07-01 09:53
    Ocena: 2.33 / 5
    jako klient zostałam przejęta przez bank i wyszło mi to na gorsze. Powiem krótko jaki duży taki zły. Ciągłe problemy z dostępem do bankowości internetowej, to jest mało,że wkurzające, tj. w kurw....Jak jeszcze mieszka sie w mniejszym mieście, gdzie głównie korzysta się z bankowości internetowej Przed przejęciem BZWBK, praktycznie nie było takiego problemu. A jeśli chodzi o ofertę zarówno oszczędnościową jak i kredytową plasuje się w końcówce listy.
    Taki niby duży, mocny bank a nie stać go na zwiększenie ilości bankomatów, w mniejszych miastach.
    Zaletynic lepszego nie oferuje niż inne banki,
    Wady tragiczny dostęp do bankowości internetowej, oferta oszczędnościowa b.kiepska, ale to domena wszystkich banków, za to oprocentowanie kredytów jedno z większych. Mała ilośc bankomatów
  • ~Monika / 2018-05-15 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką Banku od 10 lat.
    Od pewnego czasu Bank ten stał się bardzo drogi.Pobierają opłaty od wszystkiego od karty,od sms kodu,od wznowienia limitu na koncie,od zastrzeżenia dokumentu.
    Opłaty są bardzo wysokie średnio do kilkunastu złotych miesięcznie.
    Osobiście nie polecam posiadania tu konta bo kiedyś było o wiele taniej.
    Zalety-fajna i prosta w obsłudze aplikacja
    Wady-wysokie opłaty za prowadzenie konta tj.za kartę, sms kody do przelewów
    -częste zmiany cennika opłat
  • ~mss / 2022-07-11 13:06
    Ocena: 2.33 / 5
    30min czekania na infolinii i wył. czat w godzinach w których powinien być dostępny. Kpina.
  • ~nana / 2023-03-13 07:50
    Ocena: 2.33 / 5
    ten bank to porażka,przelew z Austrii "idzie" 3 dni,współpracownicy w innych bankach mieli pieniądze na koncie w piątek 10.03 a my czekamy ,i tak co miesiąc ,chyba trzeba zmienić bank
  • ~Nika / 2023-07-26 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Dopóki mieliśmy oddział na miejscu, było super.teraz została jakaś filia z 2 znudzonymi Paniami, które na kolejną awarię wpłatomatu doradzają by dzwonić na info i "ich pogonić".wpłatomat jedyny w mieście zwykle 3 dni nie działa a 1 działa.przy filii brak możliwości wpłat na konta walutowe-w oddziale najblizszym 45km, brak możliwości pobrania większej gotówki-na zamówienie, ale i tak ciągle brakuje lub w w.w oddziale.obsługa fatalna, babki z minami jak z królowych życia.totalny burdel.założyłam konto w innym banku.
    ZaletyKiedyś tak.obecnie żadnych.
    WadyCiągle popsuty wpłatomat.filia nie daje zbyt dużo możliwości.w kólko zmiany regulaminu.pracownice jak "po znajomości".
  • ~Oszukana klientka / 2021-04-30 12:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Nie radzę wpłacać pieniędzy poprze wplatomat. Idąc do bankomatu z zamiarem wpłaty środków przeliczałam je dwukrotnie w domu i kwota się zgadzała - 12 000 zł. Wpłatomat przeliczyl kwotę 11 000 zł. Nie zaakceptowałam oczywiście transakcji, wplatomat zwrócił mi kwotę, którą przeliczyl tj 11 000. Zlozylam reklamację w banku, ktora została odrzucona. Napisałam odwolanie i czekam na decyzję. Jeśli w dalszym ciągu będzie negatywna zamierzam napisać pismo do arbitra bankowego. Bank oczywiście też zmienię, ale dopiero kiedy wyjaśnie tą sprawę.
    ZaletyChyba nie znam
    WadyPełno
  • ~Pat2 cdn / 2022-11-07 20:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Dodam. Jeszcze ze jak zaczęły się kłopoty to raczej mało kto tam chcial konkretnie pogadać, gościu z oddziału co mi ten kredyt lata załatwiał przez telefon mnie zbywal(sekretarka),nie chciał że mną gadać, w końcu musiał to mnie zbył szybko. Hehe

    ogólnie byłem gorącym Kartoflem a obdzwoniłem i odwiedziłem sporo osób w santander...

    Ogólnie radzę wam trzymać kasę w skarpecie albo słoiku bo czasy są dużo gorsze niż kiedyś, a przykład Cypru sprzed paru lat dużo mówi o tym systemie finansowym. Ja tam jakies tragedii nie mam ale przekonałem się jak to działo i nadal działa od środka. Choć dam kredyt na uczciwych warunkach nie jest niczym złym wykonanie gorsze
  • ~Piotr / 2021-05-05 14:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Przyczyną oczywiście podaje
    Jestem klientem kilka lat regularne wpływy renta dożywotnią chce wziąć kredyt decyzja negatywna bo renta socjalna!
    Zamykajcie konta w tym banku zwłaszcza ci którzy mają renta socjalna bo to jeśli przejdzie potrzeba kredytu to nie dostaniecie.
    Analitycy powinni dostać takie renty
    W których wy latach żyjecie.
    ZaletyŻadnych,
    WadyWszystko
  • ~Piotr / 2023-08-11 09:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chodzi o konto walutowe to 1 słowem tragedia. Pieniądze najpóźniej z wszystkich banków, za wszystko opłaty. Stanowczo odradzam
  • ~Przemek. / 2023-11-29 06:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankowość tragedia, jak z kapoki kamienia łupanego
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady, tragiczna bankowość elektroniczna
  • ~Qaw / 2021-03-29 17:53
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo wysokie koszta, nie uprzedzają o naliczaniu , nie tłumaczą za co, po prostu odliczają z rachunku. Bardzo złe traktowanie klienta.
  • ~tak / 2022-03-29 14:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Śmieszny bank zniknęło mi 50złoty, a w historii nic o tym nie ma. Na infolinii informacja, żeby sprawdzić zablokowane transakcje i tam również nic, konto zamknę bo nie ma najmniejszego sensu tutaj zostać. Nie polecam
    ZaletyŁatwa obsługa aplikacji
    WadyBrak wszystkich transakcji w historii
  • ~Taka pani / 2021-09-20 18:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank chyba współpracuje z oszustami z Cocomo...Przesłali trefne dokumenty i bank nie uznał reklamacji, sprawa dotyczyła wyłudzenia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1533
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 839
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975