Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1226 opinii

1.87 / 5

  • Prostota obsługi
    1.87
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.89

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Alan / 2023-07-02 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie spotkałem się z gorszym bankiem. Bardzo częste awarie, podczas próby logowania nie dochodzą sms kody. Nie możesz wtedy zrobić przelewu, nie masz dostępu do informacji o swoim koncie.
    WadyCzęste awarie bankowości mobilnej, wysokie prowizje
  • ~Alusia / 2021-03-15 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Panie tam pracujące są super tylko ich przełożeni i ich wymagania co do obsługi klientów to kompletna kpina ja idąc do banku chce konkret a nie usłyszeć te bzdury które nakazują tym Panią pracownica wciskać ludzia Ci co wymyślają zasady obsługi ludzi przychodzących do banku powinni się leczyć na głowę, bo wiem jak idę do banku to chce to po co przyszłam a nie jakiś bełkot o ofercie banku
    ZaletyJedyna zaletą to Panie z obslugi
    WadyBełkot i wciskanie kitu ludzia
  • ~Andrzej / 2024-02-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
    Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.
    Zaletybrak
    Wadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet
  • ~anka / 2019-03-12 10:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejeciu klientow z DB dalej biora oplate co miesiac za prowadzenie konta walutowego, ktore powinno byc darmowe /jesli ma sie na koncie 20 jednostek/. W rozmowie telefonicznej z Santander Bank Polska poinformowano mnie, ze obowiazuja dalej warunki umowy jakie zawarlam z DB czyli oplata jest prawidlowa. Nie rozumiem, przejeli klientow i ich pieniadze a dalej warunki z DB, z ktorym juz nie mam nic wspolnego ??? Na moje pytanie co zrobic aby uniknac tej oplaty, padla odpowiedz, ze trzeba zamknac dotychczasowe konto walutowe i otworzyc nowe konto z Santander Bank Polska. Pytam gdzie sie udac po zamkniecie konta do DB ? - padla odpowiedz: nie, trzeba sie udac do oddzialu Santander Bank Polska i tam zamknac stare konto i otworzyc nowe. Widac, ze maja klientow za idiotow, dysponuja kontami i pieniedzmi ale warunki dalej jak w banku DB, ktorego klientem juz nie jestem !!! Musze przeniesc sie gdzie indziej bo tak traktowac moga sobie tylko idiotow ale nie logicznie myslacych ludzi. NIE POLECAM !
    WadyNie polecam, wykorzystywanie kilentow, narzucanie oplat, ktore NIE POWINNY !!! byc naliczane.
  • ~Anna / 2023-09-13 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa aplikacja to dramat z porażką. Cały czas blokują konto ,infolinia nie jest w stanie odblokować . Koszmar i nerwy . Trzy przelewy po 100 zł i blokada że wzg bezpieczeństwa.
  • ~Apik / 2023-11-24 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    opinia odnośnie lokat on-line. Strona banku ciągle sie zawiesza, wniosek zatwierdzony za chwile jest niedostepny. Ponownie nie mogę intyuicyjnie zerwać lokaty, zamienic na inna. Niedopuszczalne błędy strony internetowej (mam printscreeny).
  • ~arek / 2010-12-03 22:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Brałem w tym banku już cztery razy kredyt na przestrzeni 11 lat i nigdy nie zalegałem ze spłatą rat.W 2009 roku wziołem kredyt w wysokości 240000 tys. po kilku miesiącach mimo terminowych
    spłat bank podwyższył mi marże chyba z 5 do 6 %, mając zabezpieczenie hipoteczne na kwotę 700000tys.Uważam że to jest nie fer, pozostało mi do spłaty 150000 tys.i w ciągu 2,5 roku spłacę ten kredyt , oczywiście nigdy więcej nie przyjdę do nich.Na marginesie powodem podniesienia prowizji banku był chwilowy spadek obrotów w mojej firmie.Nie chcę przenosić kredytu do innego banku mimo że mam w tej chwili o wiele lepsze oferty (powód- zbyt dużo załatwiania, a ja jestem człowiekiem zapracowanym i nie mam na to czasu) Szczerze odradzam,nigdy więcej BZWBK
    Ten wątek będę opisywał na forach tak aby Was przestrzec przed podejmowaniem pochopnych decyzji kredytowych

    Wadysame
  • ~Arek / 2023-11-14 07:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo kiepskie karty,uszkadzają się głównie w santanderowskich bankomatach,porażka ,obsługa też nieciekawa
    ZaletyChyba brak
    WadyDużo
  • ~Artur / 2020-03-26 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    złodzieje:) wonga ma niższe oprocentowanie jak oni.. zapraszają po kredyt ze złodziejskim oprocentowaniem. koronawirus ich dopadł
  • ~Betina / 2022-05-10 11:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Przed pandemią byłam w oddziale ponieważ sms-em otrzymałam teoretycznie korzystną ofertę. Czy była ona taka w rzeczywistości to mało istotne, natomiast moja pseudo opiekunka po krótkiej ankiecie, w której mogłam ocenić jej pracę na 1-5 zadzwoniła do mnie z pretensjami, że prosiła o najwyższe oceny - 10. Powiedziałam, że nie było takiej oceny. Stwierdziła, że cytuję "żeby pani wiedziała, że to sprawdzę"
    Jej zachowanie było skandaliczne. Nie lubię robić ludziom nieprzyjemności więc tego nie zgłaszałam. Pani nadal pracuje, ponieważ "odhacza" coroczny telefon do mnie, którego od tamtej pory nie odbieram.
    Druga kwestia, księgowanie przelewów. Zawsze dostaję wypłatę ostatnią sesją. Jeśli przelew został zrobiony ostatnią w banku płatnika to do mnie nigdy nie przychodzi pierwszą.
    Nie zmieniłam banku z uwagi na związanie kredytem, ale jak tylko go spłacę, z pewnością się pożegnamy.
    ZaletyAplikacja oszczędzająca - odkładają się zaokrąglone końcówki.
    Pracownicy czatu w większości symaptyczni
    Wady-obsługa klienta
    -księgowanie przelewów
  • ~Boguslaw / 2021-12-22 02:46
    Ocena: 2.33 / 5
    1-w czasie zmiany nazwy banku dokonano bez poinformowania mnie zamiany konta bez oplat na konto z oplata to spowodowalo moje zadluzenie
    2-teraz tak samo konto Jakie Chce zmieniono 2020roku na konto z oplata,w aplikacji banku w historii wykazywano saldo dodatnie ponad rok niemialem informacji o oplacie za konto,moja wizyta w Santander wykazala zadluzenie z tytulu oplat za konto.
    Santander Bank jak okreslic wyciaganie od klientow pieniedzy podstepem.
  • ~cygan / 2020-11-02 16:59
    Ocena: 2.33 / 5
    moja karta visa nie działała, poprosiłem o zmianę w agencji i zniszczyliśmy kartę. ale santander nadal liczy miesięczne opłaty za tę kartę pod pretekstem, że jest zablokowana i nie zniszczona i że mogę ją reaktywować w dowolnym momencie ?????
    Zaletyzero
  • ~Damessa / 2024-01-17 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam w oddziale przy puławskiej 62/64.
    Byłam obsługiwana przez MILA PANIA Julie i Byłam świadkiem tego jak DYREKTOR Jurek krzyczała na te pracownice i moim zdaniem tego typu zachowanie jest niegodne Dyrektora oddziału i przełożonej.Pani Julia powinna zgłosić sprawę do KADR.
    Jak to jest ze zwykły pracownik jest w ten sposób traktowany przy klientach.
    Nie wrócę do tego oddziału!Jak długo ktoś będzie przymykać oko na zachowanie tej pani?!
    ZaletyObsługa miła Pani Julii
    WadyDyrektor oddziału przy puławskiej 62/64
  • ~Damian / 2019-05-14 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    To nie jest bank, to cyrk! Konserwacje przeprowadzane są w każdy weekend, bilety znikają z aplikacji, a w ciągu tygodnia coraz częściej przestają działać karty i są odrzucane (nawet gdy korzystamy z usługi GPay)... Nikomu nie mogę polecić tego banku.
    Wady- notoryczne konserwacje(weekendy)
    - częste problemy w ciągu tygodnia np. odrzucanie transakcji np. kartą
    - w przypadku większych problemów głuchy telefon
  • ~Danuta / 2023-09-13 10:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Chwalicie się zyskami nagrodami ect . Nie rozumiem waszej polityki finansowej bo zyski duże a KNF zabrania wypłacać dywidendy. Zarabiacie a dywidendy marne lub wcale. Jak to nazwać?
    ZaletyBrak.
    WadyWciskanie klientowi produktów
  • ~dawid / 2022-01-04 09:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem nieszczęśliwym posiadaczem konta w santanderze od 2018 roku. Niestety musiałem przejść do tego banku ze względu na kredyt hipoteczny i po tym czasie mam już pewną wyrobioną opinie o tym banku. Generalnie nie polecam. Zdzierają kasę na wszystkim czym się da. Wiele przydatnych usług, które miałem w konkurencyjnym banku "w pakiecie" tutaj oczywiście też są, ale jak mi przedstawiono koszt tej usługi to bardzo delikatnie bank wyśmiałem. Dla klienta banku jak mi zaproponowano składkę ubezpieczenia mieszkania oczywiście w super promocyjnej cenie to była ona 4x większa niż ta sama oferta kupiona poza bankiem. A i ostatnia sytuacja, patrzcie kiedy Wam się kończy termin karty bankomatowej, bo bank sam wysyła z dużym wyprzedzeniem kartę i pobiera opłatę 15 zł za wymianę karty, która się sama skończyła. Dostałem informację na infolinii, że banki pobierają opłatę jak jest wymiana z winy klienta (np. zniszczenie, zgubienie), ale oczywiście nie w santarderze. Tutaj mi powiedziano, że jakbym ją wrzucił do niszczarki i zgłosił to miałbym nową za darmo, a tak muszę płacić. Miałem styczność z kilkoma bankami i szczerze odradzam santander, najgorszy w jakim miałem konto. Jedyne na plus to w miarę sprawna aplikacja na telefon, która o dziwo nawet działa i obsługa klienta zawsze od razu znała odpowiedź na pytanie przez co rozmowa trwała krócej niż próba przebicia się przez automat infolinii.
  • ~dawna klientka / 2015-07-24 20:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o obsługę w banku bzwbk w zielonej górze w filii obok mc'donalda jestem bardzo rozczarowana. Bank pracuje do godziny 17, kiedy pilnie potrzebowałam wyciągnąć z konta walutowego funty jakiś miesiąc temu zjawiłam się w banku kolo godziny 15.20 byłam w kolejce jako druga, przede mną Pan w kolejce sprawę załatwiał ok 40 minut w tym czasie za mną ustawiła się dość spora kolejka a Pan który obsługiwał najprawdopodobniej dopiero się uczył gdyż szło to dość mozolnie i co chwilę podchodził ktoś i mu pomagał. Jednak dążę do tego iż Pani siedząca obok widząc spora kolejkę oraz fakt że bardzo się przyciągało nie zrobiła nic!!! A ponadto kiedy dobił am się do okienka godzinę przed zamknięciem banku stwierdziła że funtów mi nie da bo ' ona już sobie policzyła pieniążki ". Ja rozumiem gdybym przyszła 5 minut przed zamknięciem. Ale nie dość ze straciłam prawie godzinę to jeszcze nie zostałam obsłużona. Ponadto prócz obsługi również nie jestem zadowolona z oferty i ciągłych kosztów nie wiadomo za co gdzie konto miało być całkowicie darmowe. Na szczęście już zmieniłam bank.
  • ~dece / 2016-02-12 06:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo słaba obsluga
  • ~Dno / 2021-11-01 09:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Mały zakup ratalny, kwota miesięczna 30zl. Konieczna rozmowa z konsultantem który mówi ze najlepiej będzie dobrać ubezpieczenie do KREDYTU???? kolejne utrudnienie w dobie naszychczasów wysyłanie skanu dowodu osobistego, konieczna weryfikacja przelewem. Żaden problem ale żeby nie było do wygrania banku ING ?! Konieczne zrobienie przelewu tradycyjnego. Zakupy robione w sobotę wiec przelew weryfikacyjny na 1 zł zaksięguje się dopiero w poniedziałek. Dawno nie widziałam takich utrudnień. W mojej aplikacji banku w minutę mogę wziąć kredyt na 30 tys
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Ewa / 2023-07-20 18:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Bankomaty zabierają pieniądze bez księgowania,nie oddają kart-i nikt nie prawi tygodniami popsutych bankomatów.
    Aplikacją jest mało przezroczysta i trudna w obsłudze.A konsultanci są nachalni i raczej utrudniają,niż pomagają.
    Żałuję,że założyłam tu konto,a zrezygnowałam x poprzedniego bank (BP SA)który był lepszy i bezproblemowy latami.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1007
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 928
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4779
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4000
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3098