Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1209 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2014-12-15 15:57
    Ocena: 2.67 / 5
    Odradzam BZWBK. Jestem ich klientem od 10 lat. Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale wszędzie są ukryte opłaty. Ogólnie polityka banku jest taka, aby Cię maksymalnie oskubać. Teraz mam Konto Godne Polecenia. Pracownicy nie mówią o ukrytych opłatach, np. karta do konta jest bezpłatna, ale płaci się za ubezpieczenie owej karty. "Na siłę" wciśnięto mi limit kredytowy - darmowy jak zapewniała miła pani. Owszem limit darmowy był, ale tylko przez rok. Po roku, mimo iż ani razu z niego nie skorzystałem, bank pobrał 50 zł za "wznowienie". Oczywiście w dokumencie potwierdzającym przyznanie limitu, nie ma ani słowa o opłacie za wznowienie. Ponadto od lutego 2015 r., pobierane będą opłaty za karty. Wkurw... mnie tym maksymalnie i już założyłem konto w innym banku.
    ZaletyDuża ilość placówek i bakomatów, przynajmniej w moim mieście.
    Wadyukryte opłaty, wciskanie klientom usług których nie potrzebują
  • ~Marcin / 2022-10-05 09:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Znikające bankomaty w galeriach w mojej okolicy poznikały w moim mieście już brak ani jednego. Trzeba będzie pomyśleć nad zmianą bo niewidzi mi się jeździć paręnaście km by za każdym razem wypłacać by mieć w portfelu czasem potrzebne papierki.
  • ~mimil / 2013-12-27 11:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągłe zmiany na niekorzyść klienta, wredne podnoszenie opłat mimio niskich stóp procentowych, to polityka tego banku. Ostanie zmiany dotyczące prowizji kartami kredytowymi od lutego 2014 r. to już jest syf. ZLikwiduję 4 karty kredytowe i limit w ror, nie dostaną ani grosza, innym doradzam to samo - może się opamietąją
    Zaletyłatwo otrzymać
    Wadyprzesadnie chore podnoszenie opłat
    kilka lat
  • ~niezadowolony / 2013-10-17 22:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa banku bez kompetencji tj bankowość elektroniczna to tragedia- nie działa w moim przypadku. Z tego powodu likiduję konto w BZWBK po 6 latach. Żaden z pracowników BOK czyli 19999 nie jest w stanie mi pomóc żeby moja bankowość zaczęła działać , tzn mógł zalagować się bez problemu na swoje konto.
    Problem jest mnogi ale nie mówi się o nim głośno. Zamiast wydawać po 400 tyś € za "szt" na reklamy z Bandaersem, Norisem oraz pozosostałą śmietanką z hamerykańskiego kina- kochany Prezesie zainwestuj w szkolenia personelu oraz modernizację bankowości elektronicznej.
    Zalety?
    Wadybankowość elektroniczna nie działa !
    ....
  • ~Olaolaola / 2021-10-21 10:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięłam kiedyś telefon na raty i dostałam kartę media markt santander, telefon już mam spłacony, a karta wazna była do czerwca, wiec przestały przychodzić opłaty miesięczne za aktywna kartę (było to około 5zl) przyszła mi nowa karta, która nalezalo aktywować, a ja tego nie zrobiłam, ponieważ nie jest mi potrzebna. Nagle znowu przychodzą opłaty miesięczne za kartę, której nawet nie aktywowałam i są to większe kwoty niż 5zl???????? kabaret
  • ~Piotr / 2022-11-11 18:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie nie polecam tego banku oszuści i tyle ja chciałem pożyczkę 10000tys to wszystko dobrze ale konto założyć ---- no dobra dwa razy przyszła kasa no konto i nie dali mi pożyczki i kasę zabrali zdrajcy i oszuści
    ZaletyGgg
    WadyIii
  • ~Rene / 2021-05-10 08:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Z łezką w oku wspominam czasy BZWBK. Obecnie niezaksięgowana wpłata we wpłatomacie urasta do rangi olbrzymiego problemu. Reklamacja zgłoszona na infolinii, potwierdzenie nieprawidłowego statusu operacji i czekam, choć sprawa wydaje się prosta. Wcześniej taki problem załatwiany był w okresie do 3 dni obecnie jest to aż 15 dni roboczych. Odchodzimy od obsługi kasowej, a takie traktowanie Klienta działa negatywnie na obsługę elektroniczną.
    ZaletyW " moim " oddziale część kadry z doświadczeniem, którzy służą radą i pomocą mimo wielu innych obowiązków.
    WadyBardzo długi proces rozpatrywania prostych reklamacji.
  • ~Xd / 2021-11-10 13:58
    Ocena: 2.67 / 5
    Czas oczekiwania na reklamację Z WINY BANKU jest przerażający
  • ~Zawiedziona / 2021-01-29 18:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Dają propozycje z których nie można skorzystać. Nie dajcie się nabrać na dodatkowe bonusy. Spełniłam wszystkie warunki, ale obiecanego bonusu nie otrzymałam i nie otrzymam, Nie polecę tego banku znajomym, bo nie są uczciwi. Nagrody fikcyjne.
  • ~ZS / 2024-08-06 11:55
    Ocena: 2.67 / 5
    45 minut czekałem do kasjerki po zamówione wcześniej pieniądze.
    W oddziale przy ulicy 1 Maja w Koszalinie we wtorek 6 sierpnia obsługiwała tylko jedna pani i to mocno zajeta.
    Głosno poprosiłem o sprawniejszą obsługe, ale okazało się,że nie ma kto pracowac.
    Kiedy dotarłem do pani, ta oświadczyła,że jestem niegrzeczny i nie wypłaci mi pieniędzy.
    Wyjaśniłem,że wczoraj telefonowała do mnie i zapraszała po gotówkę.
    Pani Klaudia chyba nie wie,że mogła choć wcześniej wyjasnić czekającym,że ma klienta po kredyt i obsługa potrwa dłużej.Jestem klientem tego banku i jego poprzedników czyli Wbk i KB od 30 lat.
    Kiedyś było grzeczniej.
    ZaletyDobrze,że prawie wszystko mogę załatwić w bankowosci mobilnej.
    WadyBrak ludzi do pracy,szwankuje kultura obsługi, zwłaszcza gdy klienci długo czekają na swoje pieniądze
  • ~Andrzej / 2023-05-26 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Przy zajęciu opłata za przelew 700zł 90,00 zł jak dobić konającego Santander
    Zaletybrak
    Wadyopłaty
  • ~Pat / 2022-11-07 20:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 1998"w bzwbk, do dziś. Mega dobre opinnie w biku, wszystko płaciłem dużo przed terminem np kredyt na auto na 5lat w rok spłaciłem itp itd.

    Jako santder
    W 2015 proponowali mi kredyt do 100tys, sami dzwonili, kredyt bez żadnej weryfikacji po moich obrotach które znali i dowód osobisty podpis i git, warunki były dobre linia na rok coś chyba 11proc.rsso. Więc na 1rok wziolem prawie nie korzystałem z tego drugi rok już mocniej i trzeci rok na całość korzystałem bo były to tanie pieniądze. W trzecim roku gość co mnie obsługiwał założył mi drugie konto do dziś żałuję że mnie namówił bo na nic to było potrzebne ale kasa szła codziennie do mnie więc tam opłata 20zl za MC to było nic , z uwagi na dużo pracy od pn do soboty, zapomniałem o tym koncie, duża kasa z biznesu szła na te od 1998 założone. Dodam że warunki tej linni kredytowej były fair i obie strony były zadowolone, chyba wpłaty co mc jakiś groszy ok 2000zl a szło tam dużo więcej dziennie niż 2000...
    Pilnowalem terminów tej linni i co roku wcześniej dzwoniłem czy warunki kredytu są spełniane itp dzwoniąc na infolinię... I czy będzie to przedłużone na kolejny rok, miałem kasę pod ręką żeby ich spłacić gdyby nie przedłużyli. Dzwonię więc i pytam że koniec terminu się zbliża czy chcą to przedłużyć na kolejny rok, miła pani rozmowa ok 10minut trwała sprawdzała dzwoniła po działach innych i że ok spełnione warunki i przedłużone, zresztą też byłem spokojny dzwoniłem o 13.00. Więc od razu miałem nagrane transakcje wcześniej i na rok kasę swoją i linie to za czołem działać, była to branża ze szybko się działało i do godziny 15 z realizowałem transakcje zaplanowane.o godz 17 podjeżdżam na stację chce płacić kartą i odrzucone, dzwonię na info linie mówią że kredytu nie ma cofnięty i zalegam im tyle i tyle. No jaja jakieś. Przez pół roku nikt nie potrafił wyjaśnić decyzji infolinia nie wie, oddziały robiły takie oczy czemu to zostało cofnięte, opiekun też nie wie, jak się domyślacie chodziło o te drugie konto co miało tam minus240zl saldo.. Zapomniane. Do tego po pół roku doszlismy, z bankiem hehe. Na drugim. Koncie było 10razy więcej wolnej kasy, analityk ich podjol taka decyzję,więc musiał widzieć ile kasy mam na stanie.
    FINAL taki ze mialem ich od razu spłacać, czyli mam teraz na szybko wyprzedawać się ze stratą dla mnie , pisałem reklamację ale na nic, przyznali się do pomyłki i tyle, po prostu mieli to gdzieś, czyli za 240 na minus czego już nie szło odkręcić bo nie chcieli woleli iść w zaparte. Prez pół roku trwały różne pisma itp, postanowiłem ich spłacić wg umowy za rok i tak zrobiłem, oczywiście trafiłem do kruka biku i nadal w nim jestem po 20latach super historii w biku. Ogólnie wróciłem do obrotu gotówką a konto mam inne bo te zadłużone zlikwidowali mi bez pytania o zgodę. Oczywiście santander spłaciłem po roku przed terminem. Nie polecam z powodu podejścia ignoranckiego...
  • ~A / 2023-06-13 20:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Jesteśmy w banku bardzo długo . rzadko przebywam w oddziale , Ostatnio opiekun dla mnie nie ma czasu na przygotowanie oferty za 2 tyg. tłumacząc się ma dużo pracy. Na zaświadczenia w dzisiejszym czasach czekanie do 7 dni czy to nie są kpiny .

    ZaletyNa dzień dzisiejszy brak
    WadyBrak wniosków do załatwienia spraw na stronie, trzeba wydzwaniać i kombinować nie potrzebnie
  • ~Agnieszka / 2020-05-28 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pani z punktu obsługi klienta w Przemyślu w Castoramie -arogancka,bezczelna,wprowadza w bład,nie słucha klienta wciskając swój sposób kredytowania (ilość ratr.Osoba pracująca w takiej instytucji powinna być przyjazna i otwarta na klienta a nie robiąca łaskę.Nie zaproponowała karty kredytowej.
  • ~Alan / 2023-07-02 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie spotkałem się z gorszym bankiem. Bardzo częste awarie, podczas próby logowania nie dochodzą sms kody. Nie możesz wtedy zrobić przelewu, nie masz dostępu do informacji o swoim koncie.
    WadyCzęste awarie bankowości mobilnej, wysokie prowizje
  • ~Alusia / 2021-03-15 19:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Panie tam pracujące są super tylko ich przełożeni i ich wymagania co do obsługi klientów to kompletna kpina ja idąc do banku chce konkret a nie usłyszeć te bzdury które nakazują tym Panią pracownica wciskać ludzia Ci co wymyślają zasady obsługi ludzi przychodzących do banku powinni się leczyć na głowę, bo wiem jak idę do banku to chce to po co przyszłam a nie jakiś bełkot o ofercie banku
    ZaletyJedyna zaletą to Panie z obslugi
    WadyBełkot i wciskanie kitu ludzia
  • ~Andrzej / 2024-02-18 16:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Metoda logowania się do aplikacji Santander poprzez Internet czy mobile, woła o pomstę do nieba. Jest to główny czynnik, który spowodował, że chce zmienić bank jak najszybciej się da. Niech wzorem będzie Bank PKO BP.
    Oferta jeśli chodzi o lokaty jest przeciętna a oprocentowanie co najmniej o 1% mniejsze niż oferuje konkurencja.
    Zaletybrak
    Wadysposób logowania się do aplikacji mobile i do aplikacji internet
  • ~anka / 2019-03-12 10:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Po przejeciu klientow z DB dalej biora oplate co miesiac za prowadzenie konta walutowego, ktore powinno byc darmowe /jesli ma sie na koncie 20 jednostek/. W rozmowie telefonicznej z Santander Bank Polska poinformowano mnie, ze obowiazuja dalej warunki umowy jakie zawarlam z DB czyli oplata jest prawidlowa. Nie rozumiem, przejeli klientow i ich pieniadze a dalej warunki z DB, z ktorym juz nie mam nic wspolnego ??? Na moje pytanie co zrobic aby uniknac tej oplaty, padla odpowiedz, ze trzeba zamknac dotychczasowe konto walutowe i otworzyc nowe konto z Santander Bank Polska. Pytam gdzie sie udac po zamkniecie konta do DB ? - padla odpowiedz: nie, trzeba sie udac do oddzialu Santander Bank Polska i tam zamknac stare konto i otworzyc nowe. Widac, ze maja klientow za idiotow, dysponuja kontami i pieniedzmi ale warunki dalej jak w banku DB, ktorego klientem juz nie jestem !!! Musze przeniesc sie gdzie indziej bo tak traktowac moga sobie tylko idiotow ale nie logicznie myslacych ludzi. NIE POLECAM !
    WadyNie polecam, wykorzystywanie kilentow, narzucanie oplat, ktore NIE POWINNY !!! byc naliczane.
  • ~Anna / 2023-09-13 13:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa aplikacja to dramat z porażką. Cały czas blokują konto ,infolinia nie jest w stanie odblokować . Koszmar i nerwy . Trzy przelewy po 100 zł i blokada że wzg bezpieczeństwa.
  • ~Apik / 2023-11-24 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    opinia odnośnie lokat on-line. Strona banku ciągle sie zawiesza, wniosek zatwierdzony za chwile jest niedostepny. Ponownie nie mogę intyuicyjnie zerwać lokaty, zamienic na inna. Niedopuszczalne błędy strony internetowej (mam printscreeny).
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1533
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 839
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4593
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4453
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975