45 minut czekałem do kasjerki po zamówione wcześniej pieniądze.
W oddziale przy ulicy 1 Maja w Koszalinie we wtorek 6 sierpnia obsługiwała tylko jedna pani i to mocno zajeta.
Głosno poprosiłem o sprawniejszą obsługe, ale okazało się,że nie ma kto pracowac.
Kiedy dotarłem do pani, ta oświadczyła,że jestem niegrzeczny i nie wypłaci mi pieniędzy.
Wyjaśniłem,że wczoraj telefonowała do mnie i zapraszała po gotówkę.
Pani Klaudia chyba nie wie,że mogła choć wcześniej wyjasnić czekającym,że ma klienta po kredyt i obsługa potrwa dłużej.Jestem klientem tego banku i jego poprzedników czyli Wbk i KB od 30 lat.
Kiedyś było grzeczniej.ZaletyDobrze,że prawie wszystko mogę załatwić w bankowosci mobilnej.
WadyBrak ludzi do pracy,szwankuje kultura obsługi, zwłaszcza gdy klienci długo czekają na swoje pieniądze