strona 12 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~makuś / 2023-02-06 20:15
Założyłem konto oszczędnościowe Max z promocyjnym oprocentowaniem 7% ,niestety naliczyli odsetki standardowe 1% z tego powodu że mam u nich wspólne z żoną konto walutowe -trzeba więc uważać co jest napisane "małym druczkiem" .Niestety podczas zakładania konta byłem informowany przez "doradcę" że środki będę oprocentowane 7%.
P.S. W uzasadnieniu reklamacji podali że powołali się na VI edycję na nowe środki a ja brałem udział w VII edycji . Nie ma się co "kopać z koniem" stracili jednak klienta. -
-
~Marlena / 2023-07-19 18:40
Czekam od stycznia 2023 na zwrot weksla. Pewnie zaraz jakiś bot odpisze że z zapałem się tym zajmują…. Obsługa „ludzka” super, zawsze mili, nie nękają telefonami ale weksla nie ma ZaletyLudzieWadyBrak kontaktu -
~Monika / 2023-09-12 08:58
Nadal nie mogę się zalogować jakaś porażka nadal od wczoraj wyskakuję komunikat awaria -
~Normal / 2022-06-02 09:48
Trzeba od nich uciekać Lokata oprocentowana 0,01% i ani drgnie Przy 50 tyś. zł miesięcznie jakieś 49 groszy odsetek minus 1 zł za prowadzenie co daje minus 51 groszy. Kazdorazowy przelew na rachunek własny kasują 10 zł Dobrze by było gdyby wszyscy wypłacili trzymane u nich pieniądze to może by zmadrzeli Właśnie idę to zrobić ps a co kredytów to są bardzo szybcy PORAŻKA -
~Pasażer / 2022-06-10 16:10
Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną. ZaletyDobra aplikacja mobilnaWadyBrak ofert na depozyty. -
~Pemo / 2022-08-04 09:54
Czy jest coś takiego że jeśli w ciągu 14 dni zrobię odstąpienie od kredytu osoba udzielająca mi go dostanie jakąś karę bo takie coś słyszałem -
~PP kredyt bank / 2022-02-08 16:19
Bank już na drugi dzień po podwyżce stóp procentowych przysyla.listy o podwyższeniu rat kredytów. Konto oszczędnościowe ZERO zmian w oprocentowaniu, 0,1%. To jakaś kpina z klientów. Nie ma chyba, tak słabego innego banku w Polsce pod względem oprocentowania oszczędności. ZaletyDobra aplikacja mobilnaWadyBrak oprocentowania oszczędności.
Natychmiastowe podwyżki oprocentowania kredytów. -
~Projektor / 2022-07-15 11:44
W ostatnim czasie obsługa kredytów (ratalnych) to jakaś porażka i brak rzetelnego podejścia do klienta. Co chwila wymyślali, że czegoś im brakuje i różnymi drogami (zamiast jednej np. tel. czy mailowej). Do tego problemy jakby brał jakieś miliony, a praktycznie nic nie zmieniło się w danych niezbędnych do zawarcia umowy. Nagle wcześniejsza historia kredytowa (wypłacalność, terminowość) u nich przestała mieć znaczenie. Jedyny plus to dość przejrzysta aplikacja obsługująca kredyt. Zdecydowanie nie polecam. -
-
~radwar01 / 2021-12-14 18:41
Instytucja finansowa na bardzo niskim poziomie.... Bank nie zrealizował dyspozycji, czego skutkiem jest poniesienie przeze mnie straty finansowej - dot. funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź na reklamację na żenująco niskim poziomie. Brak odniesienia się do informacji podanych w reklamacji, a jedynie suche fakty. Drogi Kliencie jeżeli nie chcesz mieć problemów, każdą dyspozycję złożoną poprzez bankowość elektroniczną sprawdzaj, weryfikuj, potwierdzaj.... Jeżeli złodziej przejmie Twoje dane i dokona kradzieży bank odpowie Ci, że przecież sms był prawidłowy, natomiast gdy bank nie wykona dyspozycji potwierdzonej sms kodem otrzymasz info, że taka dyspozycja nie została złożona.... Niby 21 wiek a jednak Santander Bank Polska jakość nie nadąża. Korzystam z usług banku od ponad 25 lat i tylko pracowników żal... Bardzo często padają tu zarzuty osób, które nie znają prawa, procedur i przepisów. U mnie jest inaczej, przecież nie raz zdawałam certyfikację... ZaletyPracownicy, którzy jeszcze pamiętają czasy BZWBK, mają wiedzę, doświadczenie i tylko czasem za często ściana staje na drodze...Wadytak trudno przyznać rację Klientowi, nawet gdy podaje argumenty wskazujące, że ma wiedzę w temacie sporu... -
~Rene / 2019-06-09 21:35
Brak naliczonego bonusowego oprocentowania na koncie oszczednosciowym systematycznym. Reklamacja rozpatrywana juz ponad tydzień. Jeśli Bank stawia na mlodych to pierwsze efekty już widac wystarczy zajrzeć do ponizszych opinii. Brak kopetencji wiedzy no ale przecież sprzedaż i wyniki najważniejsze. Klient posprzedazowy to tylko klopot. ZaletyDoradcy w Oddzialach ktorzy maja wiedzę i sa etyczni w stosunku do Klientów doradcy z dlugim stazem.WadyRotacja nowych doradców brak wiedzy doswiadczenia i czesto checi pomocy jeżeli w efekcie nie bedzie sprzedazy. -
~Rozczarowany / 2025-06-04 11:21
Największa wada - to księgowanie przelewów przychodzących do tego Banku rozpoczyna się dopiero po godzinie 11:00 .Pracownicy odpowiadają , że księgowa przychodzi do pracy o godz. 11:00 ! Przelewasz pieniądze na własne konto i nie masz możliwości skorzystania z nich do godziny !1:00 , a nawet dłużej ! Kuriozum ! W innych bankach tego nie ma . -
~szary obywatel / 2023-08-23 23:17
Jeżeli szukasz Baku, który ochoczo pobierze wszystkiw twoje dane, a nastepnie je sprzeda innym, to polecam tam wziąć kredyt. -
~Tomasz / 2023-08-10 18:00
Moja reklamacja w prostej sprawie jest rozpatrywana ponad 3 tygodnie. Obiecali konto z dobrym oprocentowaniem naliczyli prawie nic
-
~Urszula / 2022-02-10 16:41
Jestem oburzona opłatami za pobranie gotówki z innych bankomatów niż Santander, tym bardziej, że w moim mieście jest ich raptem 3 i daleko mi do nich, do tego jest problem z parkowaniem przy tych bankomatach. Uważam, ze skoro bank obraca oszczędnościami, lokatami klienta za które klient prawie nic nie dostaje, bo oprocentowanie jest teraz jake jest, to pobieranie opłat za wypłatę gotówki z innego bankomatu to czyste złodziejstwo !!!! -
~Andrew / 2019-09-05 13:20
Nie moge nic zamówic z aplikacji, anulowali mi bez podania przyczyny karte euro i nie mam możliwości zamówienia nowej, zglaszane to bylo 3 razy i dalej to samo, jedyna opcja to zamowic w oddziale, a ja jestem ciągle za granicą, NIE POLECAM! ZaletyKantorWadyObsługa -
~Auel / 2023-04-19 16:24
Jak dobrze to dobrze, jak źle to tragedia. W przypadku nieautoryzowanej transakcji kartą bank łamie prawo (art 46 ust 1 u.u.p.) uzależniając zwrot pieniędzy od uznania reklamacji która trwa 3 tygodnie i w 99% przypadków jest negatywna. Co za tym idzie o zwrot trzeba walczyć nawet w sądzie. Kolejna sprawa to okłamywanie klienta że procedura chargeback nie uwzględnia przypadku nieautoryzowanych płatności i wręcz odmawianie jej uruchomienia. Sprawa do zgłoszenia do UOKiK jako zbiorowe naruszenie prawa konsumentów. ZaletyBrak problemów na codzieńWadyPostępowanie banku w przypadku sytuacji problematycznych, oszukiwanie klienta w kwestii przysługujących mu praw. -
-
~Danuta / 2023-10-02 14:41
Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE. -
~Elbi / 2022-09-19 10:24
Bank Santander od pół roku coraz gorzej funkcjonuje i późno księgują pieniądze -
~Frodo / 2020-07-21 18:16
Przede wszystkim niekompetentna i nieprofesjonalna obsługa klienta biznesowego na infolinii, błędnie skonfigurowany IVR (wybór doradcy biznesowego jest wyłącznie kwestią szczęścia, najczęściej następuje połączenie z sekcją kont osobistych a następnie przełączenie do właściwej komórki mimo zdeklarowanego wyboru opcji), opieszałość i sprzeczne informacje na temat zlecanych aktywności (każda kolejna próba potwierdzenia terminu wykonania zlecenia - zamknięcie rachunku - bezskuteczna z różnych powodów podawanych przez przypadkowych konsultantów) oraz nieterminowa realizacja dyspozycji. Opłata za przeglądanie historii transakcji w trybie bankowości elektronicznej. Tylko dla extremalnie cierpliwych. -
~Inez / 2011-07-07 09:49
Oferta w porządku, sporo produktów, chociaż dość drogich.
Obsługa klienta fatalna! Popełniwszy bardzo poważny błąd (dopisanie obcej osoby do konta)pracownicy oczekują, że ty go naprawisz.Zaletydużo oddziałówWady- dopisywanie obcych osób do konta klienta bez jego wiedzy i zgody
- przetwarzanie danych osobowych bez zgody klienta po zakończeniu współpracy z bankiem w celach innych niz archiwalne
- przerzucanie konsekwencji błędów pracowników na klienta
- arogancja i chamstwo pracowników
- przedłużanie terminu wyjasnienia błędu bankuponad 1 rok
strona 12 z 62
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »