Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażer / 2022-06-10 16:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak ofert na oprocentowanie lokat i kont w porównaniu do innych banków...zero konkurencyjności na chwilę obecną.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyBrak ofert na depozyty.
  • ~Pemo / 2022-08-04 09:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Czy jest coś takiego że jeśli w ciągu 14 dni zrobię odstąpienie od kredytu osoba udzielająca mi go dostanie jakąś karę bo takie coś słyszałem
  • ~PP kredyt bank / 2022-02-08 16:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank już na drugi dzień po podwyżce stóp procentowych przysyla.listy o podwyższeniu rat kredytów. Konto oszczędnościowe ZERO zmian w oprocentowaniu, 0,1%. To jakaś kpina z klientów. Nie ma chyba, tak słabego innego banku w Polsce pod względem oprocentowania oszczędności.
    ZaletyDobra aplikacja mobilna
    WadyBrak oprocentowania oszczędności.
    Natychmiastowe podwyżki oprocentowania kredytów.
  • ~Projektor / 2022-07-15 11:44
    Ocena: 3.00 / 5
    W ostatnim czasie obsługa kredytów (ratalnych) to jakaś porażka i brak rzetelnego podejścia do klienta. Co chwila wymyślali, że czegoś im brakuje i różnymi drogami (zamiast jednej np. tel. czy mailowej). Do tego problemy jakby brał jakieś miliony, a praktycznie nic nie zmieniło się w danych niezbędnych do zawarcia umowy. Nagle wcześniejsza historia kredytowa (wypłacalność, terminowość) u nich przestała mieć znaczenie. Jedyny plus to dość przejrzysta aplikacja obsługująca kredyt. Zdecydowanie nie polecam.
  • ~radwar01 / 2021-12-14 18:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Instytucja finansowa na bardzo niskim poziomie.... Bank nie zrealizował dyspozycji, czego skutkiem jest poniesienie przeze mnie straty finansowej - dot. funduszy inwestycyjnych. Odpowiedź na reklamację na żenująco niskim poziomie. Brak odniesienia się do informacji podanych w reklamacji, a jedynie suche fakty. Drogi Kliencie jeżeli nie chcesz mieć problemów, każdą dyspozycję złożoną poprzez bankowość elektroniczną sprawdzaj, weryfikuj, potwierdzaj.... Jeżeli złodziej przejmie Twoje dane i dokona kradzieży bank odpowie Ci, że przecież sms był prawidłowy, natomiast gdy bank nie wykona dyspozycji potwierdzonej sms kodem otrzymasz info, że taka dyspozycja nie została złożona.... Niby 21 wiek a jednak Santander Bank Polska jakość nie nadąża. Korzystam z usług banku od ponad 25 lat i tylko pracowników żal... Bardzo często padają tu zarzuty osób, które nie znają prawa, procedur i przepisów. U mnie jest inaczej, przecież nie raz zdawałam certyfikację...
    ZaletyPracownicy, którzy jeszcze pamiętają czasy BZWBK, mają wiedzę, doświadczenie i tylko czasem za często ściana staje na drodze...
    Wadytak trudno przyznać rację Klientowi, nawet gdy podaje argumenty wskazujące, że ma wiedzę w temacie sporu...
  • ~Rene / 2019-06-09 21:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Brak naliczonego bonusowego oprocentowania na koncie oszczednosciowym systematycznym. Reklamacja rozpatrywana juz ponad tydzień. Jeśli Bank stawia na mlodych to pierwsze efekty już widac wystarczy zajrzeć do ponizszych opinii. Brak kopetencji wiedzy no ale przecież sprzedaż i wyniki najważniejsze. Klient posprzedazowy to tylko klopot.
    ZaletyDoradcy w Oddzialach ktorzy maja wiedzę i sa etyczni w stosunku do Klientów doradcy z dlugim stazem.
    WadyRotacja nowych doradców brak wiedzy doswiadczenia i czesto checi pomocy jeżeli w efekcie nie bedzie sprzedazy.
  • ~Rozczarowany / 2025-06-04 11:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Największa wada - to księgowanie przelewów przychodzących do tego Banku rozpoczyna się dopiero po godzinie 11:00 .Pracownicy odpowiadają , że księgowa przychodzi do pracy o godz. 11:00 ! Przelewasz pieniądze na własne konto i nie masz możliwości skorzystania z nich do godziny !1:00 , a nawet dłużej ! Kuriozum ! W innych bankach tego nie ma .
  • ~szary obywatel / 2023-08-23 23:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeżeli szukasz Baku, który ochoczo pobierze wszystkiw twoje dane, a nastepnie je sprzeda innym, to polecam tam wziąć kredyt.
  • ~Tomasz / 2023-08-10 18:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Moja reklamacja w prostej sprawie jest rozpatrywana ponad 3 tygodnie. Obiecali konto z dobrym oprocentowaniem naliczyli prawie nic
  • ~Urszula / 2022-02-10 16:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem oburzona opłatami za pobranie gotówki z innych bankomatów niż Santander, tym bardziej, że w moim mieście jest ich raptem 3 i daleko mi do nich, do tego jest problem z parkowaniem przy tych bankomatach. Uważam, ze skoro bank obraca oszczędnościami, lokatami klienta za które klient prawie nic nie dostaje, bo oprocentowanie jest teraz jake jest, to pobieranie opłat za wypłatę gotówki z innego bankomatu to czyste złodziejstwo !!!!
  • ~Andrew / 2019-09-05 13:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie moge nic zamówic z aplikacji, anulowali mi bez podania przyczyny karte euro i nie mam możliwości zamówienia nowej, zglaszane to bylo 3 razy i dalej to samo, jedyna opcja to zamowic w oddziale, a ja jestem ciągle za granicą, NIE POLECAM!
    ZaletyKantor
    WadyObsługa
  • ~Auel / 2023-04-19 16:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Jak dobrze to dobrze, jak źle to tragedia. W przypadku nieautoryzowanej transakcji kartą bank łamie prawo (art 46 ust 1 u.u.p.) uzależniając zwrot pieniędzy od uznania reklamacji która trwa 3 tygodnie i w 99% przypadków jest negatywna. Co za tym idzie o zwrot trzeba walczyć nawet w sądzie. Kolejna sprawa to okłamywanie klienta że procedura chargeback nie uwzględnia przypadku nieautoryzowanych płatności i wręcz odmawianie jej uruchomienia. Sprawa do zgłoszenia do UOKiK jako zbiorowe naruszenie prawa konsumentów.
    ZaletyBrak problemów na codzień
    WadyPostępowanie banku w przypadku sytuacji problematycznych, oszukiwanie klienta w kwestii przysługujących mu praw.
  • ~Danuta / 2023-10-02 14:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Kiedyś to był fajny bank. Firma działa sprawnie,generuje zyski lecz zarząd podejmuje decyzję tak aby KNF mógł zakazać wypłaty dywidendend.Jak Hiszpanie będą mieli problemy to pozbędą się banku a zyski zostaną w ich kieszeniach. Zastanawiam się czy warto jeszcze tam być. Chyba każdej osobie otworzę oczy jak bardzo jestem na NIE.
  • ~Elbi / 2022-09-19 10:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Bank Santander od pół roku coraz gorzej funkcjonuje i późno księgują pieniądze
  • ~Frodo / 2020-07-21 18:16
    Ocena: 2.67 / 5
    Przede wszystkim niekompetentna i nieprofesjonalna obsługa klienta biznesowego na infolinii, błędnie skonfigurowany IVR (wybór doradcy biznesowego jest wyłącznie kwestią szczęścia, najczęściej następuje połączenie z sekcją kont osobistych a następnie przełączenie do właściwej komórki mimo zdeklarowanego wyboru opcji), opieszałość i sprzeczne informacje na temat zlecanych aktywności (każda kolejna próba potwierdzenia terminu wykonania zlecenia - zamknięcie rachunku - bezskuteczna z różnych powodów podawanych przez przypadkowych konsultantów) oraz nieterminowa realizacja dyspozycji. Opłata za przeglądanie historii transakcji w trybie bankowości elektronicznej. Tylko dla extremalnie cierpliwych.
  • ~Inez / 2011-07-07 09:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta w porządku, sporo produktów, chociaż dość drogich.
    Obsługa klienta fatalna! Popełniwszy bardzo poważny błąd (dopisanie obcej osoby do konta)pracownicy oczekują, że ty go naprawisz.
    Zaletydużo oddziałów
    Wady- dopisywanie obcych osób do konta klienta bez jego wiedzy i zgody
    - przetwarzanie danych osobowych bez zgody klienta po zakończeniu współpracy z bankiem w celach innych niz archiwalne
    - przerzucanie konsekwencji błędów pracowników na klienta
    - arogancja i chamstwo pracowników
    - przedłużanie terminu wyjasnienia błędu banku
    ponad 1 rok
  • ~Iwona / 2022-04-07 20:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozstanę się wkrótce z Tym bankiem oszczędności 0 procent inne banki już podniosły depozyty !!!!Najwyzszy czas wyjść z propozycją dla oszczędzających zwłaszcza Tych którzy posiadają konta osobiste od dawna!!!!
    ZaletyCoraz mniej
    WadyNie dbaja o klienta
  • ~Janek / 2019-05-05 11:45
    Ocena: 2.67 / 5
    do santander trafiłem jako segment klientów wykupionych od DB. W DB nic nie płaciłem za konto, wypłaty we wszystkich bankomatach itp. Po ok. 3 miesiącach pobytu w santander dostałem nową kartę a wraz z nią nowy regulamin w przypadku aktywacji tej karty. Regulamin wprowadzał opłaty. Zrezygnowałem z konta. Ponadto przez 6 lat w DB ani jednej awarii, w santander były dwie w ciągu 3 miesięcy. Nie skorzystam raczej z usług tego banku
    Zaletymoże jakieś ma
    Wadyopłaty, awarie
  • ~klient / 2012-07-24 16:08
    Ocena: 2.67 / 5
    Ostrzegam przed tym bankiem , raz do roku robi rozeznanie finansowe twojego konta i jeśli Twoje warunki się pogorszyły od razu się dowiesz że np: twój limit w koncie jest teraz malejący i zapłacisz 3 krotność raty niż ostatnio bo nie ma zgody na odnowienie limitu mimo że regularnie płacić zobowiązanie. Ponad to jeśli spóźnisz się kilka dni zaraz otrzymujesz tel z działu monitoringu gdzie aroganccy pracownicy infolinii traktują Cię jak złodzieja albo oszusta. Fatalna obsługa i na infolinii i w oddziałach . Doradca w okienku od wszystkiego i do niczego. Nie polecam !
  • ~Klient bzwbk / 2023-10-10 18:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Aplikacja beznadziejna. Kontakt tel. bardzo dobry. Współczuję pracownikom. W ostatnich 10 latach zamknięto większość punktów.Długie kolejki. Brak możliwości wpłat walut(2 punkty w Szczecinie - w tym jeden bez możliwości zaparkowania) Otrzymuję wypłatę do ręki i wyprawa do banku to min. 2 godziny straty. Ogromne problemy z wplatomatami - ostatnio widzę lekką poprawę. Duża możliwość negocjacji przez infolinię. Aplikacja opłaty parkingowej zakoń.się mandatem. Reklamację odrzucono dwukrot.mimo że miałem rację. Tragiczne promocje(np niewypał że zniżkami za paliwo na Shell-żadna że stacji nie honorowala promocji.. i inne np ubezpieczenia.) Bank BZWBK to był super bank. Teraz słabiutko.
    ZaletyPozyt.reakcja na problemy z wpłatomat ami. Na moją prośbę - 0zł za prowadzenie karty kred. B. dobry kantor.B.dobra i szybka obsługa infolini oraz przy okienkach. Dobra obsługa pożyczek, kredytów. Dobra opcja ratio.
    WadyZamykanie placówek. 2 punkty w Szczecinie gdzie można wpłacić obce waluty jak i naszą.Bankomaty z wplatomatami kilka na Miasto. Kolejki w dwóch punktach. Pracownicy B. dobrzy. Zarząd i polityka beznadziejna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2029
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1544
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 942
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3960
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3025