Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Santander Bank Polska (BZWBK) opinie

Ocena na podstawie 1218 opinii

1.86 / 5

  • Prostota obsługi
    1.86
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.88

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nicki / 2023-09-12 12:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Zdecydowanie polecam Bank Santander. Po pierwsze obsługa klienta, z którą mam same dobre skojarzenia. Szybkie założenie konta, bez dłuższych procedur. Bankomaty Santander oferują m.in. możliwość dokonania wpłaty i wypłaty środków, czego nie doświadczy użytkownik w niektórych innych bankach. Nowa aplikacja mobilna posiada wiele nowych funkcji, które dotąd były jedynie na stronie internetowej. Prosty interfejs i szybkie płatności. Poza tym bank zwraca uwagę na tematy związane z ochroną środowiska (ograniczenie emisji gazów cieplarnianych i edukacja w tym zakresie). Znaleźć tutaj można wiele ofert, które pomagają rozwijać się i poprawić swój status na rynku. Także jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju rabaty i oprocentowanie jest to bardzo korzystne dla klienta. Santander nie tylko dba o edukację ale także o zapewnienie możliwości udziału w różnych wydarzeniach kulturalnych. Zdecydowanie bank z ofertą dla każdego. Jako studentka uważam, że przez długi czas się z nim nie rozstanę.
    Zalety* Świetna aplikacja mobilna
    * Bank zapewniający rozwój
    * Szybkie załatwianie wszelkiego rodzaju spraw
    * Pomocna obsługa
    * Prostota i wielofunkcyjność bankomatów
    Wady* Jak na razie brak
  • ~Ona / 2023-09-12 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    I jeszcze jedno robię szybki przelew....A te pieniądze drugi dzień nie dotarły gdzie mialy iść! Kpina!
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Ona / 2023-09-12 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!! Jutro zmieniam bank! Bo to już jest przesada! Człowiek drugi dzień rachunków nie może zapłacić bo nie działa! Zmienili na syfiastą jakaś aplikacje . TRAGEDIA. Tak to codziennie dzwonili i wciskając kredyciki itd ....A jak człowiek ma problem to milczą.
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~Artur / 2023-09-12 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wprowadzeniu nowej aplikacji, która miała być fantastyczna jest dramat. Po pierwsze drugi dzień z rzędu po prostu nie działa - nie mogę się zalogować na, konto nie mogę wykonywać przelewów. Na infolinii konsultanci próbują manipulacyjnie odpowiedzieć, że są "utrudnienia techniczne". Tak dla ścisłości utrudnienia to są kiedy aplikacja działa wolniej, jakiejś opcji nie mogę zrealizować. Jak nie ma dostępu do aplikacji i nie można wykonywać płatności i przelewów to jest AWARIA.
    Druga sprawa - nowa aplikacja jest dramatyczna i nieintuicyjna. Nie wiem kto im to opracowywał ale z czegoś dobrego przeszli na coś beznadziejnego. Rozumiem, że to taki "trynd", że co jakiś czas trzeba coś zmienić. Nieważne czy będzie lepsze czy gorsze trzeba zmienić i już.
  • ~Monika / 2023-09-12 08:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Nadal nie mogę się zalogować jakaś porażka nadal od wczoraj wyskakuję komunikat awaria
  • ~Pay / 2023-09-12 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna apka nie można się zalogować dramat od kilku dni proboje się zalogować o nic
    ZaletyBrak
    WadyLipa
  • ~Urszula / 2023-09-12 05:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka ta nowa aplikacja nic nie jest przejzyste.
    Nie mogę ustawić szybkiego podglądu stanu konta.
    Jednym słowem nie podoba mi się
    ZaletyBrak
    WadyPrzy wylogowywaniu każą ocenić aplikacje i nie ma wyboru jest tylko pozytywna a z tym się nie zgadzam.
  • ~Bezimienna / 2023-09-11 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank reklamuje się jaki jest pomocny- owszem jak nie masz problemów, jak są to już wtedy nie jest już taki pomocny. Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam być klientem tego banku !!!
  • ~olo / 2023-09-11 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    nowa aplikacja to jakaś porażka, zmieniam bank, co mam jeszce napisać że nowa aplikacja to jedno wielkie ....
    Wadynowa aplikacja
  • ~San / 2023-09-11 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja to jakaś żenada. Ciągle nie działa. Ciągle jakaś modernizacja, która w niczym nie pomaga ulepszyć apki. Porażka. Polecam wybrać inny bank.
  • ~TwojStary / 2023-09-11 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny cyrk aplikacja częściej nie działa niż działa. Aktualizacja w środku dnia beż zapowiedzi przelew przerwało kase wj3balo
    Zalety0 zalet
  • ~Maria / 2023-09-11 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja to porażka. Kto robi uaktualnienie w środku dnia
  • ~Danuta / 2023-09-11 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! 10 dni spóźnienia w spłacie raty a już dzwonią do pracodawcy aby pobrał pobory
    Tragedia co za bank
    ZaletyBrak
  • ~jkawa@wp.pl / 2023-09-10 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    każda aktualizacja pogarsza jakość aplikacji...niestety. Nie zawsze nowocześnie znaczy jasno i wygodnie dla klienta..tu niestety z roku na rok leci na łeb
  • ~Marta / 2023-09-08 14:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam Bank z czystym sumieniem, mila obsługa, fachowe doradztwo ogólnie pełen profesjonalizm ????
  • ~Jola / 2023-09-08 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    No ja akurat mogę polecić ten Bank, a tym bardziej oddział i pracowników w Grudziądzu. Zawsze skłonni udzielić informacji, wytłumaczyć, pomóc. Jasne prowadzenie konta. Aplikacja mega. POLECAM ten BANK w 100%.
    Zaletyprzejrzystość
  • ~Pan Waldemar / 2023-09-06 09:39
    Ocena: 5.00 / 5
    w dniu 1 września , byłem w oddziale wpłacić środki na konto, była duża kolejka , a jeden z przechodzących pracowników Pan Luty spytał w czym pomóc , powiedziałem że muszę czekać w kolejce do kasy, zaproponował wpłatę w wpłatomacie i pomoc bo nigdy tego nie robiłem, poszło szybko i sprawnie i się udało i zaoszczędziłem czas
    Zaletyrzetelna obsługa
  • ~Patrycja Kanik / 2023-09-05 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. XxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  • ~Małgorzata / 2023-09-04 21:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem zadowolona z obsługi przez Panią Marceline w Częstochowie. Profesjonalne podejście do klienta.
  • ~Iga / 2023-08-31 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgłosiłam poprzez infolinię chęć wypłaty dużej gotówki w oddziale banku , ponieważ tylko jeden oddział w Toruniu przy ul.Kraszewskiego orowadzi obrót gotówkowy zaznaczam jest to ponad 300 tysięczne miasto!!!! Jeden odział !!!!.Po pierwszym zgloszeniu konsultant dokonał wszelkich formalności i kazał czekać na kontakt z pracownikiem banku , który miał oddzwonić kiedy mogę odebrać pieniądze.Minęły 3 dni .Cisza .Dzwonię kolejny raz , cała procedura od nowa , konsultant powidział że wyśle e-naila z dopiskiem pilne.Mija kolejne 4 dni.Cisza.Do chwili obecnej zero kontaktu z oddziałem na Kraszewskiego.Pojechała bym w "ciemno"ale chcę uniknąć straty
    czasu , ponieważ mieszkam 30 km od Torunia i wiem że odeślą mnie z kwitkiem ponieważ kazdą gotówkę powyżej 25 tyś.trzeba zgłaszać bo bank nie dysponuje takimi pieniędzmi!!!!.a zadzwonić konkretnie , bezpośrednio do odzialu nie mogę , ponieważ wszystkie numery telefoniczne są na infolinię...Jestem klientką obecnego Santandera od 20 lat i stwierdzam z przykrością że zamiast podwyższać standardy obniżają.Dramat.
    ZaletyCukierki przy okienkach...
    WadySzkoda słów.Miejsca nie starczy aby wszystkie wymienić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1546
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 907
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027