strona 11 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~ADA / 2023-09-15 21:12
Opinia dla odziału Santander Szczepankowo ul Skibowa 9a.
Serdeczne podziękowania dla Pań- kasjerek w tym odziale banku.W przemiłej atmosferze ze spokojem,Pani bardzo profesjonalnie podeszła do mojej sprawy,doradziła,przeanalizowała,pomogła. BRAWO ODZIAŁ SZCZEPANKOWO -
-
~Rozalka26 / 2023-09-15 12:41
Pracownicy w ogóle nie dbają o swoich klientów. Byłam w oddziale w 9 miesięcu ciąży. Naprawić ich błąd. Mieli bajzel w systemie i straszyli mnie prawnie, że mam nieważny dowód osobisty (ktoś najwidoczniej błędnie wprowadził datę ważności). Kolejka z co najmniej 15 osób. Jedno okienko czynne. Nikt nie zaproponował mi, że z racji wysokiej ciąży może obsłużyć mnie poza kolejnością. To dodatkowo okazało się, że smsy które dostaje mam bagatelizować , bo dane w systemie są poprawne. -
~Kazimierz / 2023-09-15 12:36
Chyba najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Ponadto na infolinii pracuje chyba banda idiotow. Dzwoniłem na infolinię, na początku rozmowy weryfikacja. Podaje dane. Pani do mnie, że weryfikacja nie przebiegła pomyślnie i nie może mi dalej pomóc. Pytam jakim cudem skoro na pewno podałem dane prawidłowe. Najwidoczniej pani konsultant źle zweryfikowała i rezultat taki, że zablokowała mi całkowicie dostęp.. Kolejne telefony nic nie dały. System mnie zablokował. Musiałem iść do oddziału banku, żeby odblokować dostęp i potwierdzić, że to ja dzwoniłem. Dno i jeszcze raz dno. ZaletyŻadneWadyInfolinia -
~Ireneusz / 2023-09-15 12:01
Dzisiejsza wizyta w Lublinie to jakaś porażka. Kolejka 10 osób i jedna pani w okienku. Kierownik podsuwający klientom krzesełka bo trzeba długo czekać. Najśmieszniejsze te reklamy lecące cały czas, jaki to wspaniały bank i jakie to zdobył nagrody w tym za obsługę -
~Ek / 2023-09-14 21:00
Nowa aplikacja to jakies totalne dno, nic nie można Robic nieczytelna straszny podglad brak koszyka, żart dlaczego nie można wrócić do poprzedniej wersji ZaletyBrakWadyNie mozna zrobic przelewów nieczytelna aplikacja a do tego jeszcze nic intuicyjnie nie można zrobic, nie widać koszyka przelewów -
~loan / 2023-09-14 18:56
I am a private money lender that give out fast cash no collateral required. all cash amounts and currencies, if interested TO started no matter your location (WhatsApp) number +918131026914 or email pacificlanding350@gmail.com Pacific landing Services Mr. Gupta Dwyer. -
~Malgorzata / 2023-09-14 15:23
Po wprowadzeniu nowej aplikacji w końcu można się do niej zalogować. Tylko co z tego skoro nie sposób wykonać płatności kartą i przelewem. Bank twierdzi ze usunął awarie co nie jest prawda. Podstawowe funkcje nie działają. Nie rozumiem jak można było taka aplikacje uruchomić i to wbrew woli klientów. Od ponad tygodnia Bank nie naprawił błędów.
PORA SZUKAC INNEGO BANKU BO BRAK SZANSY NA SPRAWNA OBSLUGEZaletyBrakWadySame -
~KM / 2023-09-14 13:14
Najgorszy bank ever! ciągły problem z logowaniem przez serwis transakcyjny i aplikację, co wymaga każdorazowo kontaktu z infolinią i czasem załatwiania sprawy przez długi czas (oczekiwanie na wolnego doradcę). Za każdym razem info: musi pani odinstalowac i zainstalowac aplikację ponownie. i faktycznie działa. Ale co to za badziew, który wymaga każdorazowego zainstalowania na nowo aplikacji, aby mieć dostęp do swojego konta? masakra! Totalna porażka.
Juz kiedyś miałam konta w tym banku i zrezygnowałam właśnie z powodu obsługi. Teraz zmuszona byłam wrócić z uwagi na kredyt hipoteczny, jednak widzę, ze nic się nie zmieniło i trzeba będzie jak najszybciej z tego banku uciekać.ZaletybrakWadykiepska od lat obsługa, ciągłe problemy z serwisami transakcyjnymi i aplikacjami wymagające ciągłego kontaktu z infolinią -
-
~Niezadowolna / 2023-09-14 01:42
Opinia dotyczy nowej aplikacji mobilnej Santaner Bank Polska.
Kto wpadł na tak głupi pomysł aby dobry produkt, jakim wcześniej była aplikacja, zmieniać na taki badziew? Wszystko jest do kitu, nie potrzebne są tapety, to nie miejsce na jakieś dziwne nie moje zdjęcia, brak przycisku do szybkiej płatności kartą. Więcej razy trzeba potwierdzać bilka.... to wszystko na wielki minus!!!! -
~Andrzej / 2023-09-13 19:53
Pani która mnie obsługiwała była przemiła wszystko mi wytłumaczyła jestem bardzo zadowolony ze bank ma takich pracowników chcę dodać że byłem w banku Świdnica ZaletySuperWadyNiema -
~Ania / 2023-09-13 16:31
W dniu dzisiejszym byłam w filii 15 w Gdańsku przy ulicy Kołobrzeskiej,jestem pod ogromnym wrażeniem obsługi przez Dyrektora oddziału Pana Rafała.Przesympatyczny człowiek,a przede wszystkim mega profesjonalny i zaangażowany.Pomimo dużej ilości osób w oddziale od samego wejścia byłam zauważona i zaopiekowana.Pierwszy raz miałam do czynienia z obsługą na tak wysokim poziomie.Sprawa,z którą przyszłam została załatwiona praktycznie od ręki,mimo,że już od dawna miałam kłopot,żeby ją załatwić.Widać nie ma rzeczy niemożliwych,wystarczy wykazać zrozumienie i zaangażowanie.Pan Rafał dał mi dziś poczucie, że są jeszcze ludzie,którym chce się pracować a przede wszystkim pomóc klientowi załatwić sprawę.Ogromny szacunek.Oby więcej takich ludzi ZaletyProfesjonalizm, empatia , zaangażowanie,kultura na najwyższym poziomie, uśmiech -
~Anna / 2023-09-13 13:29
Nowa aplikacja to dramat z porażką. Cały czas blokują konto ,infolinia nie jest w stanie odblokować . Koszmar i nerwy . Trzy przelewy po 100 zł i blokada że wzg bezpieczeństwa. -
~Krzysztof / 2023-09-13 11:23
Krzysztof;chciałby podzielic się ocenom obsługi w dniu 11.09.23r.
przez [doradce klienta] pani Hanna Podgórska przesympatyczna , która
udzieliła mi kompleksowej informacji z uśmiechem i życzliwie
(perfekcionistka) polecam.
-
~Danuta / 2023-09-13 10:48
Chwalicie się zyskami nagrodami ect . Nie rozumiem waszej polityki finansowej bo zyski duże a KNF zabrania wypłacać dywidendy. Zarabiacie a dywidendy marne lub wcale. Jak to nazwać? ZaletyBrak.WadyWciskanie klientowi produktów -
~Grzegorz / 2023-09-12 22:39
Miałem konta w innych bankach i W porównaniu z obsługą ilością banków i bankomatów oraz w rozwiązywaniu problemów nie mam zastrzeżeń.Wszystko załatwiam online lub ostatnio z Banku w Kołobrzegu i uważam że pracują tam ludzie odpowiedzialni i kulturalni.Dziekuje i polecam doradcę Panią Martynę Michalak. ZaletyLubię waszą aplikację jest świetnaWadyMlodzi doradcy niech uczą się od swoich starszych kolegów jak traktować klientów bo bank tylko traci. -
~Sylwanka75 / 2023-09-12 22:17
Dzisiaj usłyszałam w banku że nowa aplikacja nie działa na telefonie huawei a ja taki posiadam i co teraz zmienić telefon? Porażka była fajna aplikacja to trzeba spierdzielić!!!! ZaletyBrakWadyNowa aplikacja to jakiś żart -
-
~Nie zadowolony klient / 2023-09-12 20:30
Państwa nowa Aplikacja to totalna porażka i utrudnienie, gdzie jest historia przelewów !? Które poprzednio były zapisane wraz z całością, wystarczyło klikać ponów lub tylko zmienić kwotę.Teraz to totalny dramat muszę szukać przelewów stałych po nazwie, wpisywać na nowo kwotę i tak samo nazwę. Informatyk który to wykonał to totalny debil ! ZaletyŻadnychWadyZamiast łatwiej do jest trudniej i mniej bezpiecznej -
~Joanna / 2023-09-12 15:47
Szanowni Państwo jestem waszą klientką od 1994 roku.Korzystałam z usług waszych banków w różnych miastach i muszę napisać że zawsze trafiałam na fachową i kulturalną obsługę.Chciałam się odnieść do ostatnich wydarzeń z waszą nową aplikacją mobilną. Mieszkam za granicą i przez około tygodnia prosiłam obsługę z waszego banku online żeby mi ktoś pomógł.W końcu usłyszałam że mam się zgłosić do banku.Przyjechałam więc do Kołobrzegu całe szczęście że miałam akurat urlop.Obsługiwała nas Pani Martyna Michalak mój doradca.Pełen profesjonalizm z jej strony.Wizyta przebiegła szybko i bardzo miło. ZaletyKonkretna obsługa -
~olo / 2023-09-12 13:19
Karta debetowa miała być za darmo. Niestety okazało się, że dla stałego klienta mają "super ofertę" - skasujemy go za wznowienie karty. Bank do bezpłatnego konta wymaga wykonania operacje kartą, a nie daje instrumentu ku temu. Przepraszam, dają, jak klient zapłaci. To jest świadome wprowadzanie w błąd klienta. ZaletybrakWadyaplikacja nie działa, chaos w aplikacji, zero intuicyjności. -
~irek / 2023-09-12 12:45
logowanie w nowej aplikacji tylko za pomocą pinu jest mało bezpieczne
strona 11 z 61
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »