Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 175 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.66
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Teresa Sek / 2021-11-19 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    I give 1 star for each options ONLY because I was unable to give zero stars I have never had a contact with so bad bank. I was waiting 2 hours and got nobody!!!!!
    Zaletynono
  • ~Wojtek / 2021-11-18 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Infolinia = "Dla Elizy" non stop.
    Zmienili stronę logowania i konto zostało zablokowane. Brak możliwości dostania się do pieniędzy.
    Żeby cokolwiek załatwić, wizyta na poczcie.
    WadyWszystkie możliwe - STRZESZCIE SIĘ przed tym bankiem.
  • ~Marcin / 2021-11-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem to totalna porażka. Od kilku dni nie mogę się dodzwonić na infolinię. Żenujące.
    ZaletyBrak
  • ~Agnieszka / 2021-11-08 19:05
    Ocena: 1.33 / 5
    zablokowałam sobie konto - infolinia - po 20 minutach czekania na rozmowę z konsultantem zrezygnowałam .


  • ~Huj wam do tego / 2021-11-08 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem przez przypadek zablokowałam konto dzwonię na infolinię i oni mi z tekstem że nie mogę.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~asa / 2021-11-06 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU
    ZaletyBRAK
    WadyTOTALNY PIE.....K
  • ~Dariusz / 2021-10-01 18:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystkie usługi na wysokim poziomie korzystam od wielu lat i Polecam.
    Zaletyprostu bez żadnych problemów
  • ~Maciej / 2021-09-02 15:25
    Ocena: 4.67 / 5
    Bank z prostą ofertą - niezbyt skomplikowaną, co jest zaletą i wadą.
    ZaletyProstoa
    WadyBrak Blika na telefon ( ale jest BLIK z kodem)
  • ~Izabela / 2021-07-31 08:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłam konta dla młodych,moje nastolatki są zadowolene z aplikacji,płatnością blik i z karty ,gdzie mogę przelać kieszonkowe.Moge spokojnie polecić każdemu rodzicowi .
  • ~Ewa / 2021-07-28 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki istniał. Aplikacja bardzo trudna, logowanie bardzo trudne. 3 razy źle wpiszesz haslo to ci blokują konto xd I trzeba osobiście się stawiać żeby je odblokować. Spóźnisz się kilka dni że spłata raty to odzywają się do Ciebie jak do śmiecia, wulgarne. Straszą że nalicza odsetki (2zl :D). Szkoda czasu
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Monika / 2021-07-27 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma zalet. Przelewy wychodzą z opóźnieniem, zdarzyło mi się, ze nie wyszły wcale i to na rachunek tzw zaufany. Założenie profilu zaufanego bez wizyty na poczcie jest niemożliwe. Zablokowano mi przelew wychodzący, gdyż nie zgodziłam sie na "rozmowę weryfikacyjną" z nieznanego mi numeru telefonu. Weryfikacja miała polegać na odpowiedzi na kilka pytań, pomimo PIN, nr klienta i weryfikacji sms.
    Zaletybrak
    Wadyjak cała poczta polska- dno i muł
  • ~Czarna / 2021-07-24 00:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank to kompletne DNO!!! nie polecam, karta przyszła mi po prawie miesiącu i potem osobno jeszcze pin. Odblokowanie konta internetowego to dramat!!! Infolinia porażka!!!
    Zrezygnowałam bardzo szybko. Teraz tylko mi przesyłają co rusz jakieś ulotki o banku i kredytach żeby wziąć. Ale nigdy w życiu!!!
    Ponadto na poczcie też z obsługi osoby mało wyszkolone i nie umiały mi doradzić co mam zrobić i jak odblokować!!!
    Inna kwestia- to brak prywatności przy zakładaniu konta na poczcie, stałem z dobre pół godz. A w banku normalnie człowiek siedzi i wszystko odbywa się dyskretnie.NIE POLECAM.

    Zaletybrak
    WadyBylejakosc obsługi ( przy okienku pocztowym na stojąco z 30min conajmniej trzeba odczekac)
    Brak dyskrecji i prywatności
    Duże prowizję (wcale nie jest darmowe)

  • ~Pablo321 / 2021-05-17 21:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam konto w banku Pocztowym, ponieważ chciałem mieć pieniądze w polskim banku. Jest jak u Kramera, podnoszą opłaty za prowadzenie konta i nawet o tej złodziejskiej praktyce nie informują. Jeśli ktokolwiek chce tam założyć konto to proszę zabezpieczcie w miarę możliwości opłaty za prowadzenie, bo niedługo pewnie będą szły w tysiącach PLN jak poczują się bezkarnie.
    ZaletyProsta i łatwa w obsłudze strona internetowa. Dużo placówek.
    WadyPodnoszą opłaty za prowadzenie konta bez informowania klienta. Częste awarie strony internetowej.
  • ~skayper / 2021-03-12 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pocztowy najgorszy jaki istnieje w bankowości. Obsługa klienta ze strony banku to dno
    ZaletyBrak
  • ~Mietek / 2021-02-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrób bankopodobny tak samo źle działa jak poczta polska, mentalność banku na poziomie prl-u począwszy od obsługi oddziału po bankowość internetową same problemy,te pozytywne opinie to chyba sama dyrekcja pocztowego pisała bo nie klienci których traktują jako zło konieczne,chciałem być patriotą i mieć konto w polskim banku ale to była pomyłka oraz strata pieniędzy. Szczere odradzam bank pocztowy co z tego ,że polski:( jak najszybciej likwiduję konto
    ZaletyBrak ,nie da się znaleźć nic, ten bank powinien być zlikwidowany
    Wadybeznadzieja obsługa, odblokowanie bankowości elektronicznej ,aktywacja karty, przelewy
  • ~klientka / 2021-02-27 13:59
    Ocena: 1.33 / 5
    parodia banku,z byle sprawą trzeba biegać do oddziału bo telefoniczna obsługa to porażka niekompetencja konsultantów a w oddziałach też nie lepiej, najgorszy "bank"przez który straciłam czas i pieniądze nie polecam tego badziewia pocztowego
    ZaletyBrak
    Wadyniekompetentni konsultanci,problematyczne korzystanie z tzw usług internetowych
  • ~Ten co wie / 2021-02-01 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo i beznadzieja!!! Wpłacam pieniądze na konto spłat kredytu a komputer ich nie zatwierdza w konsekwencji rosną mi odsetki za opóźnienia w spłacie!! Nikt mnie o tym nie informuje a jak chcę się skontaktować i wyjaśnić problem to konsultant kieruje mnie do automatu który ma potwierdzić moje dane ten z kolei widzi cyfry których ja nie wbijalem i po trzech razach informuje mnie że została ostatnia próba. Nie ryzykuję bo grozi to tym że mnie zablokują!! W konsekwencji nic nie załatwiłem tyle że kosztowało mnie ti masę nerwów. Nie polecam omijajcie ten wytwor dziadostwa z daleka!!
  • ~Noname / 2021-01-27 00:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank tragedia! Odblokowanie bankowości internetowej graniczy z cudem. 4 miesiące temu zamknęłam konto, a do tej pory rosną na nim prowizje... ŻARTY PO PROSTU! Mało kompetentni pracownicy i sama idea baku chyba najkorzystniejsza jest dla emerytów. Nie polecam!
  • ~Eva / 2020-11-16 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pocztowy to jest chyba najgorszy Bank Jaki moze byc,nie da sie opisac!Ile czasu i nerwow kosztuje odblokowanie konta internetowej bankowosci to jest horror.Absolutnie nie polecam!!!
    Zaletyewajanek92@gmail.com
    Wadyewajanek92@gmail.com
  • ~Jakub / 2020-10-17 09:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Karta bankomatowa banku pocztowego mastercard nie działa przy próbie opłaty abonamentu usługi HBO GO ( HBO GO odsyła do Banku twierdząc, że to problem z kartą a nie z ich serwisem). Karta mastercard innego banku temat załatwia od ręki. Dodam, że inne zakupy przez internet działają bez zarzutu. Infolinia przyjęła "zgłoszenie usterki" po 18 dniach dostałem info żebym kontaktował się z HBO albo wymienią mi kartę albo przyjmą reklamację. Brak jakiegokolwiek wyjaśnienia. Zgłosiłem reklamację. Pewnie następne tygodnie czekania na odpowiedź.
    Zaletypodoba mi się że można skorzystać z poczty jak z okienka bankowego
    Wadybrak wiedzy banku na temat nieprawidłowego działania karty ich mastercard
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1582
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1005
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 965
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4994
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4636
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4118
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191