Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 165 opinii

1.67 / 5

  • Prostota obsługi
    1.67
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mała / 2024-06-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 maja ktoś wykradł moje dane i zrobił 3 transakcje w Rzymie na ok.700zł. Zastrzegłam karte. W reklamacji na którą odp czekałam 30dni uznali że to moja wina i nie zwrócą pieniędzy. Dziś 15 czerwca ponowna sytuacja. 3 transakcje na ok. 500zl o 5 rano w Wietnamie. Karta znowu zastrzeżona i pewnie znowu miesiąc czekania a kasy nie zwrócą. To jakaś porażka. Danych nigdzie nie udostępnialam nic nie potwierdzałam a oni mi wmawiają że autoryzowane były!!! Zamykam konto!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Marcin / 2021-11-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem to totalna porażka. Od kilku dni nie mogę się dodzwonić na infolinię. Żenujące.
    ZaletyBrak
  • ~marek / 2022-01-12 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
  • ~marerk / 2021-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w dupie klienta, biedna oferta i wysokie opłaty
    ZaletyBRAK
  • ~Marian / 2021-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji Pań na okienkach pocztowych , zablokowany serwis Pocztowy 24 Problem z nowym logowaniem infolinia nie kompetentna odsyła do telefonu telefon odsyła do internetu a w okienku do Bydgoszczy wczoraj z trudem i po wielkich naleganiach przyjęto wypowiedzenie na dowodzenia zamiast przepraszam usłyszałem miłego dnia pozdrawiam kompetentne inaczej i miłe Panie w okienku z Nidzicy .Oczywiście rezygnuję definitywnie.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Mariusz / 2022-01-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś pomyłka najgorszy bank jaki widziałem koszmar polaka i nie tylko najgorszemu wrogowi bym nie polecił
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marzena / 2022-01-18 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
  • ~Masza / 2025-05-27 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pocztowy to miejsce, w którym Twoje pieniądze są… Twoje, ale tylko do momentu, aż system postanowi inaczej. Karta może zostać zawieszona bez ostrzeżenia, bez powiadomienia, bez sensu – ot tak, bo czemu nie?

    Próby płatności? Za dużo prób = kara! Działała karta, nie działała, znów działała – prawdziwy escape room z własnym kontem. I najlepsze: kontakt z bankiem jak wygrana w totka – może oddzwonią, może nie, może zgadniesz, kto to dzwonił.

    Aplikacja? Niby coś pokazuje, ale żeby człowiek się domyślił, że nie może zapłacić za jedzenie, to musi sam sobie zrobić dochodzenie.
    Krótko mówiąc – bank, który potrafi zaskoczyć, tylko szkoda, że w najgorszym możliwym momencie.

    Nie polecam, chyba że ktoś lubi emocje i życie na krawędzi z własną kartą.

    Jeśli cenicie sobie spokój, kontrolę nad własnymi pieniędzmi i normalną obsługę – UCIEKAJCIE z tego banku, póki możecie. Cyrk, nie instytucja finansowa.
    ZaletyNie ma żadnych w tym śmiesznym banku
    WadyTen bank to jest jedna wielka wada
  • ~Max / 2023-12-22 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Miesiąc temu oczyścili konto kolegi z 15000 - nie było problemu. Dziś teściowa puszcza przelew za piec - do firmy, na prawdziwą fakturę - weryfikacji im się zachciało. Zaraz będzie problem z brakiem płatności, a pocztowy obraca sobie 8 tysiącami, bo musisz sie im tłumaczyć, na co wydajesz SWOJE pieniądze.
    Firma zrobila przysługę, że zrobili na cito, bo babcia zamarzła by w święta - ot i może podziękować...
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko - a najbardziej brak zaufania do instytucji bankowej
  • ~Max / 2024-08-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.
  • ~MG0408 / 2022-04-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny czekam na połączenie i słucham muzyki, co pewien czas informacja, że wszystkie linie są zajęte. Ile jest tych linii. Nikt chyba tego nie obsługuje. Nie jest możliwe, żeby w środku dnia tyle spraw mieli. A może tylko jedna jest linia na cały kraj? Dno.
    WadyInfolinia powinna być dostępna dla klienta. Rozumiem maksymalnie czekać 10 min ale godzina i nadal nic??? Dobrze, że nie mam w tym banku swoich pieniędzy.
  • ~Mietek / 2021-02-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrób bankopodobny tak samo źle działa jak poczta polska, mentalność banku na poziomie prl-u począwszy od obsługi oddziału po bankowość internetową same problemy,te pozytywne opinie to chyba sama dyrekcja pocztowego pisała bo nie klienci których traktują jako zło konieczne,chciałem być patriotą i mieć konto w polskim banku ale to była pomyłka oraz strata pieniędzy. Szczere odradzam bank pocztowy co z tego ,że polski:( jak najszybciej likwiduję konto
    ZaletyBrak ,nie da się znaleźć nic, ten bank powinien być zlikwidowany
    Wadybeznadzieja obsługa, odblokowanie bankowości elektronicznej ,aktywacja karty, przelewy
  • ~Mk / 2022-12-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia puszczasz przelew pisze że do weryfikacji nikt sie nie kontaktuje nic się nie dzieje rozmawiasz 10 razy z infolinia nikt nic nie widzi pomimo że mailem fostałem potwierdzeniem i tak od tygodnia a przelew dalej nie wyszedł.!!!
  • ~Monika / 2021-07-27 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma zalet. Przelewy wychodzą z opóźnieniem, zdarzyło mi się, ze nie wyszły wcale i to na rachunek tzw zaufany. Założenie profilu zaufanego bez wizyty na poczcie jest niemożliwe. Zablokowano mi przelew wychodzący, gdyż nie zgodziłam sie na "rozmowę weryfikacyjną" z nieznanego mi numeru telefonu. Weryfikacja miała polegać na odpowiedzi na kilka pytań, pomimo PIN, nr klienta i weryfikacji sms.
    Zaletybrak
    Wadyjak cała poczta polska- dno i muł
  • ~Monika / 2023-11-10 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kradnie bezczelnie pieniądze .tłumaczenie ich że przelew wyszedł lub że został przekazany innej instytucji to kłamstwo !!!! Ile jeszcze czasu będą tak okłamywać ludzi !!!!!
  • ~MyDay / 2022-07-15 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dotrzymywania terminów ze strony banku. Infolinia to chyba jakaś fikcja. Dodatkowo gdy udałem się wczoraj przed godziną 16:00 do placówki w Poznaniu byłem świadkiem karygodnego potraktowania starszej osoby przez pracownice. Dramat !!! Odradzam wszystkim korzystania z usług tego banku.
    ZaletyBrak!
  • ~nik / 2025-01-14 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jakieś nieporozumienie , wiecznie oddział zamknięty, co chwile nowe twarze, które nic nie wiedzą idziesz do oddziału a tu informacja, że oddział zamknięty.( nie do uwierzenia,że Bank nie ma obsługi) Tam ludzi wymienią chyba co tydzień! Pani Dyrektor też nie może pomóc ,bo nic nie wie lub nie ma uprawnienie. Maskara! Niech oddadzą ludziom pieniądze i zamkną to nieporozumienie!
    Nie polecam przenoszę się do innego Banku
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Nikita / 2020-04-29 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank beznadziejny jedyny plus to konto dla emerytów reszta do dupy kredytów nie opłaca się brać i przenosić bo są duże prowizje i dodatkowo płatne ubezpieczenie do kredytu masakra dwa przędowy albo trzy robią nie idzie się połapać a jak się zrobi nadpłaty to tez jest bałagan i sciagaja ubezpieczenie cyk z tym jest nie polecam szkoda zachodu trzeba czytać warunki umowy kredytowej co innego mówią a na umowie jest inaczej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego infolinia to dramat nie można się połączyć nic szczególnego pracownicy nie kompetentni zmieniają się cały czas
    ZaletyKonto nestor dla emerytów
    WadyBardzo dużo płatne przelewy po 3zl nie kompetentni pracownicy lokaty straty fundusze straty za dużo pisania beznadziejny to nie jest bank tylko para bank powinien się nazywać
  • ~nn / 2021-11-25 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co zmieniliście stronę do logowania się bankowości internetowej.
    Dzisiaj już 4 razy zblokowałam i po wielkich bojach odblokowałam dostęp, ale...
    Nie ma możliwości zalogowania się do bankowości, system zgłupiał i cały czas informuje o błędnym haśle albo numerze do logowania.
    DRAMAT!
    Dziś sobie odpuszczam. Spróbuję jutro.
    Jeśli się nie uda - zlikwiduję konto.
  • ~Nndjdbkdb / 2023-05-31 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . Żenada względem porozumienia z klientem jak i weryfikacja dochodów przy wnioskach kredytowych online .
    ZaletyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 897
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3000