Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 175 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.66
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kok / 2022-10-19 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego syfu, obsługa tragiczna. Na zgłoszenie telefoniczne przygotuj się na godzinę, jak się połączysz nie wiesz o co chodzi
    Zalety Brak
  • ~kris. / 2023-07-24 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 20 latach posiadania konta w tym banku twierdzę , że bank ten to jedna wielka pomyłka .
    Po zablokowaniu mi dostępu do konta internetowego i chcąc zrobić przelew zmuszony byłem udać
    się do placówki pocztowej .Tam pobierając pieniądze z mojego konta i wpłacając je na wskazane konto
    poczta pobrała prowizję 31pln . Złodzieje...
  • ~Krystyna / 2024-04-17 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wyjątkowo nieprzyjazny dla starszych osób.
  • ~Lisek / 2025-12-07 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle blokady, przelewów, konta. Przelewy ekspresowe dochodzą po czasie tak samo przelewy blik na telefonu. Ogólnie tragedia nikomu nie polecam.
  • ~Listonosz / 2025-05-29 01:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Założyłem konto oszczędnościowe a oni za każdy przelew wewnętrzny 10 ziko biorą ZŁODZIEJE
    Zamykam wszystkie rachunki u nich
    WadyZłodzieje pieniędzy
  • ~Magda / 2025-10-30 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka. Karta co jakiś czas blokowana choć są środki na koncie. Na infolinię jak się dodzwonisz to rozmawiasz z matołem. Bezpodstawnie blokują środki na koncie twierdząc że tak uznali. Okradli mnie kilkakrotnie a na złożona reklamacje nie doczekałam odpowiedzi. Ignorują klientów do potęgi. Chcąc założyć profil zaufany zaliczyłam 3 placówki i żadna dama nie umiała tego zrobić. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySą tylko wady, nie sposób wymienić
  • ~Maks / 2022-07-02 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu tragedia. Ja szczerze zastanawiam się czy którykolwiek pracownik czy to stacjonarny czy też na infolinii ma ukończoną szkołę podstawową. Ci "pracownicy" wgl nie rozumieją co się do nich mówi więc albo są takimi idiotami albo takich udają. W placówce mówią co innego a na infolinii co innego. Czyżby to było celowe wprowadzanie w błąd? Już 2 miesiące staram się usunąć konto w tym śmiechu wartym "banku". Co pójdę do placówki to albo wielce Pan lub Pani nie wie jak to zrobić (to po kiego ch**a tam pracuje?) albo każą dzwonić na infolinię która mówi żeby zgłosić się do placówki banku. Śmiech i niedowierzanie...
    ZaletyBrak, brak i jeszcze raz brak...
    WadyTępota pracowników infolinii oraz placówek
    Brak jakiegokolwiek wsparcia podczas załatwiania jakiejkolwiek sprawy
    Oczekiwanie na połączenie może trwać nawet 1,5 h niezależnie czy to poniedziałek środa czy sobota
    Największą wadą tego "banku" jest samo jego istnienie
  • ~Mała / 2024-06-15 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    8 maja ktoś wykradł moje dane i zrobił 3 transakcje w Rzymie na ok.700zł. Zastrzegłam karte. W reklamacji na którą odp czekałam 30dni uznali że to moja wina i nie zwrócą pieniędzy. Dziś 15 czerwca ponowna sytuacja. 3 transakcje na ok. 500zl o 5 rano w Wietnamie. Karta znowu zastrzeżona i pewnie znowu miesiąc czekania a kasy nie zwrócą. To jakaś porażka. Danych nigdzie nie udostępnialam nic nie potwierdzałam a oni mi wmawiają że autoryzowane były!!! Zamykam konto!
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko co możliwe
  • ~Marcin / 2021-11-15 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z bankiem to totalna porażka. Od kilku dni nie mogę się dodzwonić na infolinię. Żenujące.
    ZaletyBrak
  • ~marek / 2022-01-12 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
  • ~marerk / 2021-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w dupie klienta, biedna oferta i wysokie opłaty
    ZaletyBRAK
  • ~MARI / 2025-11-24 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani zatrudniona na infolinii to Wasz wizerunek ale jest tylko po to żeby blokować przełączenie do osób kompetentnych
    np, w sprawie wyciągu z konta zmarłego brata i zamknięcia tego konta .Dodam , że Bank posiada wszystkie dokumenty notarialne poświadczające moje uprawnienia . Tak było w dniu 21/11/2025.
    Wcześniej napisałam 2 e.maile z załączając oficjalne pismo w tej sprawie . ZERO odpowiedzi !!!
    Taka osoba na infolinii , która nic nie wie i powtarza w kółko jedną formułę " Takie są procedury " to w normalnej
    firmie już by nie pracowała . Jeśli rzeczywiście takie są procedury w tym Banku żeby klient nie miał bezpośredniego kontaktu z osobami, które zajmują się takimi sprawami to mogę tylko ostrzegać ewentualnych klientów przed
    jakimkolwiek kontaktem z tym bankiem
  • ~Marian / 2021-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji Pań na okienkach pocztowych , zablokowany serwis Pocztowy 24 Problem z nowym logowaniem infolinia nie kompetentna odsyła do telefonu telefon odsyła do internetu a w okienku do Bydgoszczy wczoraj z trudem i po wielkich naleganiach przyjęto wypowiedzenie na dowodzenia zamiast przepraszam usłyszałem miłego dnia pozdrawiam kompetentne inaczej i miłe Panie w okienku z Nidzicy .Oczywiście rezygnuję definitywnie.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Mariusz / 2022-01-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś pomyłka najgorszy bank jaki widziałem koszmar polaka i nie tylko najgorszemu wrogowi bym nie polecił
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marzena / 2022-01-18 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
  • ~Masza / 2025-05-27 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pocztowy to miejsce, w którym Twoje pieniądze są… Twoje, ale tylko do momentu, aż system postanowi inaczej. Karta może zostać zawieszona bez ostrzeżenia, bez powiadomienia, bez sensu – ot tak, bo czemu nie?

    Próby płatności? Za dużo prób = kara! Działała karta, nie działała, znów działała – prawdziwy escape room z własnym kontem. I najlepsze: kontakt z bankiem jak wygrana w totka – może oddzwonią, może nie, może zgadniesz, kto to dzwonił.

    Aplikacja? Niby coś pokazuje, ale żeby człowiek się domyślił, że nie może zapłacić za jedzenie, to musi sam sobie zrobić dochodzenie.
    Krótko mówiąc – bank, który potrafi zaskoczyć, tylko szkoda, że w najgorszym możliwym momencie.

    Nie polecam, chyba że ktoś lubi emocje i życie na krawędzi z własną kartą.

    Jeśli cenicie sobie spokój, kontrolę nad własnymi pieniędzmi i normalną obsługę – UCIEKAJCIE z tego banku, póki możecie. Cyrk, nie instytucja finansowa.
    ZaletyNie ma żadnych w tym śmiesznym banku
    WadyTen bank to jest jedna wielka wada
  • ~Max / 2023-12-22 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Miesiąc temu oczyścili konto kolegi z 15000 - nie było problemu. Dziś teściowa puszcza przelew za piec - do firmy, na prawdziwą fakturę - weryfikacji im się zachciało. Zaraz będzie problem z brakiem płatności, a pocztowy obraca sobie 8 tysiącami, bo musisz sie im tłumaczyć, na co wydajesz SWOJE pieniądze.
    Firma zrobila przysługę, że zrobili na cito, bo babcia zamarzła by w święta - ot i może podziękować...
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko - a najbardziej brak zaufania do instytucji bankowej
  • ~Max / 2024-08-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.
  • ~MG0408 / 2022-04-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny czekam na połączenie i słucham muzyki, co pewien czas informacja, że wszystkie linie są zajęte. Ile jest tych linii. Nikt chyba tego nie obsługuje. Nie jest możliwe, żeby w środku dnia tyle spraw mieli. A może tylko jedna jest linia na cały kraj? Dno.
    WadyInfolinia powinna być dostępna dla klienta. Rozumiem maksymalnie czekać 10 min ale godzina i nadal nic??? Dobrze, że nie mam w tym banku swoich pieniędzy.
  • ~Mietek / 2021-02-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrób bankopodobny tak samo źle działa jak poczta polska, mentalność banku na poziomie prl-u począwszy od obsługi oddziału po bankowość internetową same problemy,te pozytywne opinie to chyba sama dyrekcja pocztowego pisała bo nie klienci których traktują jako zło konieczne,chciałem być patriotą i mieć konto w polskim banku ale to była pomyłka oraz strata pieniędzy. Szczere odradzam bank pocztowy co z tego ,że polski:( jak najszybciej likwiduję konto
    ZaletyBrak ,nie da się znaleźć nic, ten bank powinien być zlikwidowany
    Wadybeznadzieja obsługa, odblokowanie bankowości elektronicznej ,aktywacja karty, przelewy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1582
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1238
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.81, ilość opinii: 1145
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1005
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 965
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4994
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4636
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4118
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191