Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 160 opinii

1.68 / 5

  • Prostota obsługi
    1.69
  • Oferta
    1.74
  • Obsługa klienta
    1.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marerk / 2021-12-06 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają w dupie klienta, biedna oferta i wysokie opłaty
    ZaletyBRAK
  • ~Marian / 2021-12-09 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji Pań na okienkach pocztowych , zablokowany serwis Pocztowy 24 Problem z nowym logowaniem infolinia nie kompetentna odsyła do telefonu telefon odsyła do internetu a w okienku do Bydgoszczy wczoraj z trudem i po wielkich naleganiach przyjęto wypowiedzenie na dowodzenia zamiast przepraszam usłyszałem miłego dnia pozdrawiam kompetentne inaczej i miłe Panie w okienku z Nidzicy .Oczywiście rezygnuję definitywnie.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Mariusz / 2022-01-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś pomyłka najgorszy bank jaki widziałem koszmar polaka i nie tylko najgorszemu wrogowi bym nie polecił
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marzena / 2022-01-18 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
  • ~Max / 2023-12-22 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Miesiąc temu oczyścili konto kolegi z 15000 - nie było problemu. Dziś teściowa puszcza przelew za piec - do firmy, na prawdziwą fakturę - weryfikacji im się zachciało. Zaraz będzie problem z brakiem płatności, a pocztowy obraca sobie 8 tysiącami, bo musisz sie im tłumaczyć, na co wydajesz SWOJE pieniądze.
    Firma zrobila przysługę, że zrobili na cito, bo babcia zamarzła by w święta - ot i może podziękować...
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko - a najbardziej brak zaufania do instytucji bankowej
  • ~Max / 2024-08-05 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to pomyłka.Zablokowali mi mozliwosc wplacania pieniendzy na ich karte.Po kilkunastu telefonach na infolinie nie udalo sie odblokowac.Dowiedzialem sie jedynie ze dzial bezpieczenstwa blokuje tranzakcje przychodzace do ich banku.
  • ~MG0408 / 2022-04-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny czekam na połączenie i słucham muzyki, co pewien czas informacja, że wszystkie linie są zajęte. Ile jest tych linii. Nikt chyba tego nie obsługuje. Nie jest możliwe, żeby w środku dnia tyle spraw mieli. A może tylko jedna jest linia na cały kraj? Dno.
    WadyInfolinia powinna być dostępna dla klienta. Rozumiem maksymalnie czekać 10 min ale godzina i nadal nic??? Dobrze, że nie mam w tym banku swoich pieniędzy.
  • ~Mietek / 2021-02-27 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrób bankopodobny tak samo źle działa jak poczta polska, mentalność banku na poziomie prl-u począwszy od obsługi oddziału po bankowość internetową same problemy,te pozytywne opinie to chyba sama dyrekcja pocztowego pisała bo nie klienci których traktują jako zło konieczne,chciałem być patriotą i mieć konto w polskim banku ale to była pomyłka oraz strata pieniędzy. Szczere odradzam bank pocztowy co z tego ,że polski:( jak najszybciej likwiduję konto
    ZaletyBrak ,nie da się znaleźć nic, ten bank powinien być zlikwidowany
    Wadybeznadzieja obsługa, odblokowanie bankowości elektronicznej ,aktywacja karty, przelewy
  • ~Mk / 2022-12-09 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia puszczasz przelew pisze że do weryfikacji nikt sie nie kontaktuje nic się nie dzieje rozmawiasz 10 razy z infolinia nikt nic nie widzi pomimo że mailem fostałem potwierdzeniem i tak od tygodnia a przelew dalej nie wyszedł.!!!
  • ~Monika / 2021-07-27 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma zalet. Przelewy wychodzą z opóźnieniem, zdarzyło mi się, ze nie wyszły wcale i to na rachunek tzw zaufany. Założenie profilu zaufanego bez wizyty na poczcie jest niemożliwe. Zablokowano mi przelew wychodzący, gdyż nie zgodziłam sie na "rozmowę weryfikacyjną" z nieznanego mi numeru telefonu. Weryfikacja miała polegać na odpowiedzi na kilka pytań, pomimo PIN, nr klienta i weryfikacji sms.
    Zaletybrak
    Wadyjak cała poczta polska- dno i muł
  • ~Monika / 2023-11-10 08:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank kradnie bezczelnie pieniądze .tłumaczenie ich że przelew wyszedł lub że został przekazany innej instytucji to kłamstwo !!!! Ile jeszcze czasu będą tak okłamywać ludzi !!!!!
  • ~MyDay / 2022-07-15 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dotrzymywania terminów ze strony banku. Infolinia to chyba jakaś fikcja. Dodatkowo gdy udałem się wczoraj przed godziną 16:00 do placówki w Poznaniu byłem świadkiem karygodnego potraktowania starszej osoby przez pracownice. Dramat !!! Odradzam wszystkim korzystania z usług tego banku.
    ZaletyBrak!
  • ~nik / 2025-01-14 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to jakieś nieporozumienie , wiecznie oddział zamknięty, co chwile nowe twarze, które nic nie wiedzą idziesz do oddziału a tu informacja, że oddział zamknięty.( nie do uwierzenia,że Bank nie ma obsługi) Tam ludzi wymienią chyba co tydzień! Pani Dyrektor też nie może pomóc ,bo nic nie wie lub nie ma uprawnienie. Maskara! Niech oddadzą ludziom pieniądze i zamkną to nieporozumienie!
    Nie polecam przenoszę się do innego Banku
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
  • ~Nikita / 2020-04-29 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank beznadziejny jedyny plus to konto dla emerytów reszta do dupy kredytów nie opłaca się brać i przenosić bo są duże prowizje i dodatkowo płatne ubezpieczenie do kredytu masakra dwa przędowy albo trzy robią nie idzie się połapać a jak się zrobi nadpłaty to tez jest bałagan i sciagaja ubezpieczenie cyk z tym jest nie polecam szkoda zachodu trzeba czytać warunki umowy kredytowej co innego mówią a na umowie jest inaczej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego infolinia to dramat nie można się połączyć nic szczególnego pracownicy nie kompetentni zmieniają się cały czas
    ZaletyKonto nestor dla emerytów
    WadyBardzo dużo płatne przelewy po 3zl nie kompetentni pracownicy lokaty straty fundusze straty za dużo pisania beznadziejny to nie jest bank tylko para bank powinien się nazywać
  • ~nn / 2021-11-25 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co zmieniliście stronę do logowania się bankowości internetowej.
    Dzisiaj już 4 razy zblokowałam i po wielkich bojach odblokowałam dostęp, ale...
    Nie ma możliwości zalogowania się do bankowości, system zgłupiał i cały czas informuje o błędnym haśle albo numerze do logowania.
    DRAMAT!
    Dziś sobie odpuszczam. Spróbuję jutro.
    Jeśli się nie uda - zlikwiduję konto.
  • ~Nndjdbkdb / 2023-05-31 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam . Żenada względem porozumienia z klientem jak i weryfikacja dochodów przy wnioskach kredytowych online .
    ZaletyNie ma
  • ~Piekarzowa / 2023-11-29 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna awaria , to już zaczyna być męczące . Nie można zrobić zakupów bo nie można zalogować się na aplikacje . Konsultancji nie odpisują . Nie wiem czy tam jakieś niemowy pracują czy co …
  • ~Piotr / 2024-05-13 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Łamane prawo w sposób jawny. Najpierw wakacje kredytowe na swoich warunkach, teraz pobrana opłata za nadpłatę kredytu hipotecznego (prawo zabrania pobierania opłat). Jakby tego było mało to do nadpłaty kredytu musiałem wziąć 2 dni urlopu, ponieważ w tym banku nic nie można załatwić przez internet tylko osobiście w placówce banku. Jedyny bank w Polsce, który w 21 wieku nie ma wniosków online. Do tego wydzwaniają nachalnie i próbują wcisnąć kredyt gotówkowy, nie rozumieją że nie potrzebuje. Dzwonią codziennie, aż trzeba było ich zablokować. Nie polecam nikomu. Moja przygoda z nimi na całe szczęście dobiegła końca.
    ZaletyKoniec umowy
    WadyBank nastawiony tylko na jak największe wyciśnięcie pieniędzy z ludzi.
  • ~Romuald Jacek / 2022-08-20 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszego lipca tego roku wysłałem przez pomyłkę na zamknięte konto mojego brata pieniądze zza granicy i do 20 sierpnia jeszcze nie zostały mi zwrócone. Mam przeczucie,że ukradł je jakiś urzędnik tego banku,ajest to kwota 10.000 PLN.Dlatego radzę omijać ten bank,bo jest nieuczciwy.Ja sprawę oddam do sądu.
    Romuald Jacek Pajewski Działdowo
  • ~rozczarowany / 2022-05-18 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    myślę że wiedzą dlaczego , nie polecam ,toto nie wie jak wygląda bank
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971