Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
ZaletyBrak
WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
~marek / 2022-01-12 12:53
Ocena: 1.00 / 5
To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
~aplikacja bankructwa / 2021-12-30 12:45
Ocena: 1.67 / 5
18tys zniknęło z konta po tym jak przestępca wbił się na konto korzystając z aplikacji mobilnej - wyciągnął na blik gotówkę z bankomatu i płacił za bitcoiny blikiem, nie dostałem żadnych wiadomości autoryzacyjnych tych transakcji, gdyby nie to ze operacje zaczęły się pojawiać w historii po 12h to bym nie zauważył i więcej by zostało zabrane. nie trzymajcie tam żadnej dużej gotówki, bezpieczeństwo aplikacji jest na b niskim poziomie i przestępcy wchodzą na konta jak w masło!! nawet jeśli nie używacie aplikacji ktoś inny może ja użyć za was i zrobić przelewy! limity w aplikacji są ustawiane przez przestępcę nie przez nas! bank nie uznał reklamacji sprawa idzie do sądu.
Wadyaplikacja mobilna
~Adam / 2021-12-15 23:07
Ocena: 1.33 / 5
Poprzednia strona była faktycznie b. słaba ale nowa(może oprócz historii) jest jeszcze gorsza. Ostatnio nawet podatku nie mogłem zapłacić bo REGON nie pasowała który od 20 lat się nie zmienił
~Marian / 2021-12-09 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji Pań na okienkach pocztowych , zablokowany serwis Pocztowy 24 Problem z nowym logowaniem infolinia nie kompetentna odsyła do telefonu telefon odsyła do internetu a w okienku do Bydgoszczy wczoraj z trudem i po wielkich naleganiach przyjęto wypowiedzenie na dowodzenia zamiast przepraszam usłyszałem miłego dnia pozdrawiam kompetentne inaczej i miłe Panie w okienku z Nidzicy .Oczywiście rezygnuję definitywnie.
Zaletybrak
Wadyjak wyżej
~Kasia / 2021-12-07 15:44
Ocena: 2.33 / 5
Dodzwonić się na infolinię nie ma szans. No nie dodzwonisz się.
~marerk / 2021-12-06 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Mają w dupie klienta, biedna oferta i wysokie opłaty
ZaletyBRAK
~Za chwilę byly klient !!! / 2021-12-03 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj już mnie szlak trafił !!! Ile można czekać na połączenie z infolinia ???!!!! 3 dzień z rzędu po ponad pół godziny. Jutro idę zamykać konto i ... ... . .... !!!
ZaletyŻadnych !!!
WadyWszystko co możliwe !!!
~Jan / 2021-11-30 08:49
Ocena: 4.67 / 5
Nie ma na co narzekać. Pełna oferta rachunków, normalne kredyty.
No i jak co, to obsługa na każdej poczcie.
ZaletyTanio, wygodnie, dobra obsługa na www i na telefonie
WadyBrakuje profilu zaufanego
~Margor7 / 2021-11-30 08:43
Ocena: 4.67 / 5
Aplikacja bardzo przyjazna w obsłudze. Ma wszystko czego potrzebuję.
ZaletyBLIK
WadyJak na razie brak
~Mmmmmm / 2021-11-30 08:37
Ocena: 4.67 / 5
Proste i nieskomplikowane. Fajna nowa strona spójna z aplikacją na telefonie
ZaletyProstota
WadyBrak blika na telefon. Ale jest kod blik
~NN / 2021-11-29 19:44
Ocena: 1.33 / 5
Zablokowalam konto. Ponad tydzien temu zamowilam kod dostepu do bankowosci telefonicznej. Nistety nie przyszedl. Na infolinie dodzwonic sie nie mozna- czekam juz 44 minuty i nic.
Najgorszy bank jaki znam. Zeruja na emerytach z malych miejscowosci gdzie nie ma mozliwosci zalozenia konta w innym banku.
Zaletynie posiada
Wadyprzeciazona infolinia
~nn / 2021-11-25 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem po co zmieniliście stronę do logowania się bankowości internetowej.
Dzisiaj już 4 razy zblokowałam i po wielkich bojach odblokowałam dostęp, ale...
Nie ma możliwości zalogowania się do bankowości, system zgłupiał i cały czas informuje o błędnym haśle albo numerze do logowania.
DRAMAT!
Dziś sobie odpuszczam. Spróbuję jutro.
Jeśli się nie uda - zlikwiduję konto.
~Teresa Sek / 2021-11-19 18:41
Ocena: 1.00 / 5
I give 1 star for each options ONLY because I was unable to give zero stars I have never had a contact with so bad bank. I was waiting 2 hours and got nobody!!!!!
Zaletynono
~Wojtek / 2021-11-18 18:21
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu. Infolinia = "Dla Elizy" non stop.
Zmienili stronę logowania i konto zostało zablokowane. Brak możliwości dostania się do pieniędzy.
Żeby cokolwiek załatwić, wizyta na poczcie.
WadyWszystkie możliwe - STRZESZCIE SIĘ przed tym bankiem.
~Marcin / 2021-11-15 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z bankiem to totalna porażka. Od kilku dni nie mogę się dodzwonić na infolinię. Żenujące.
ZaletyBrak
~Agnieszka / 2021-11-08 19:05
Ocena: 1.33 / 5
zablokowałam sobie konto - infolinia - po 20 minutach czekania na rozmowę z konsultantem zrezygnowałam .
~Huj wam do tego / 2021-11-08 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem przez przypadek zablokowałam konto dzwonię na infolinię i oni mi z tekstem że nie mogę.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~asa / 2021-11-06 21:31
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZY SYF Z JAKIM MIAŁAM DOCZYNIENIA. WCHODZĘ DZIŚ NA SWÓJ RACHUNEK, A TAM W HISTORII WIDZĘ ŻE BANK POBRAŁ Z MOJEGO RACHUNKU PIENIĄDZE NA SPŁATĘ CZYJEJŚ KARTY KREDYTOWEJ- W GŁOWIE SIĘ NIE MIEŚCI....DZIŚ NIE MAM SZANS NA WYJAŚNIENI SPRAWY-SOBOTA WIECZÓR. W PONIEDZIAŁEK REZYGNUJE Z USŁUG TEGO PSEUDO BANKU
ZaletyBRAK
WadyTOTALNY PIE.....K
~Dariusz / 2021-10-01 18:15
Ocena: 5.00 / 5
Wszystkie usługi na wysokim poziomie korzystam od wielu lat i Polecam.