Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Bank Pocztowy opinie

Ocena na podstawie 165 opinii

1.67 / 5

  • Prostota obsługi
    1.67
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~daniel / 2022-05-31 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadynajgorszy bank ever. aplikacja po 10 latach za innymi. weszław 2021 r !!! gdzie reszta banków miała już w 2000 r
    aplikacja dalej nie ma płatności blik na nr telefonu w 2022 r !
    obsługa - rosjanki i ukrainki gdzie czekasz 30 min na połączenie a potem ona cie nie rozumie... tragedia.
    wypłata z kazdego bankomatu bez względu na rodzaj konta płatne.
    obsługa - rodem z PKO i poczty polskiej - siedzą baby 100 lat do emerytury i możesz tłumaczyć, a oni swoje. NIE POLECAM !!!!!!
  • ~Henryk / 2022-05-26 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma gorszego banku, mam w nim rachunek firmowy, za dużo zachodu by się wycofać, wypłata gotówkowa w okienku poczty 300 zł prowizja 15 zł, brak wsparcia i placówek. Polecać komuś jak go się nie lubi.
    Zaletybrak
    Wadybrak zalet
  • ~Aga / 2022-05-23 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta i wypłaceniu pieniędzy dostałam rachunek z dodatkowymi kosztami za zamknięcie konta... Do wpłacenia na zamknięte konto...

    Czyli szulernia czy niedorozwój umysłowy...
    ZaletyZadne
    WadySama egzystencja tego podmiotu
  • ~Danuta / 2022-05-20 16:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy przelewie do innego banku ,poza SMS i potwierdzenie codem, połączono sie ze mną telefonicznie,po wielu pytaniach, powinnam podac PIN telefoniczny, ktorego niem ,pouczono mnie ,ze go dastane, potem muszę utworzyc haslo ,potem otrzymym znow PIn itd, miałam już tego dosyc, w sumie nie wykonano mojego pilnego przelewu,KOSZMAR, Zlikwiduje to konto w Banku Pocztowym, tego nie w żadnym banku, to są szykany. Wuumie nie załatwiam pilnej transakcji.
    Nigdy wiecej BANK POCZTOWY, nie chca wykonać przelewów na większą sumę.
    ZaletyJakie "ZALETY" to KOSZMAR i SZYKANY
    WadySame wady, ,trudnosci w realizacji przlewow, konto darmowe to klamstwo, biorą za kartętrzeba co miesiac płacić 300,00 zl kartą inaczj darmowe nie jest darmowe, a infolinia, to dla robienie z ludzi idiotow.,
  • ~rozczarowany / 2022-05-18 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    myślę że wiedzą dlaczego , nie polecam ,toto nie wie jak wygląda bank
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~....... / 2022-05-11 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieprzony bank żeby czekać za przelewami dwa trzy dni najgorszy bank jaki może być !!!!!
  • ~MG0408 / 2022-04-07 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Od godziny czekam na połączenie i słucham muzyki, co pewien czas informacja, że wszystkie linie są zajęte. Ile jest tych linii. Nikt chyba tego nie obsługuje. Nie jest możliwe, żeby w środku dnia tyle spraw mieli. A może tylko jedna jest linia na cały kraj? Dno.
    WadyInfolinia powinna być dostępna dla klienta. Rozumiem maksymalnie czekać 10 min ale godzina i nadal nic??? Dobrze, że nie mam w tym banku swoich pieniędzy.
  • ~Karolina / 2022-04-06 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na tą pożal się Boże infolinię graniczy z cudem, szybciej złodziej uciekłby z pieniędzmi za granicę niż oni odbiorą telefon, rozumiem chwilowe problemy ale nie wiszenie na telefonie godzinę i nadal nikt nie odbiera..
  • ~Benek / 2022-04-06 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia służy do tego by uniemożliwić kontakt z klientem. Nikt nie odbiera, wiszę po kilkanaście minut! :/ Mogliby dać "Jesteś... 14... w kolejce oczekujących" to choć widziałbym ile mam czekać. Albo wprost z aplikacji połączenie zdefiniowane już pode mnie jako określonego klienta. Ale gdzie! Czego ja chcę? Tu jest wciąż miniona epoka!
  • ~Aneta / 2022-03-25 00:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Na email dostałam informację opobieraniu opłat.
    Muszą wyczyścić mi konto. Banda złodzieji i oszustów!!!!!
  • ~STEFAN / 2022-03-17 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmienili mi umowę w kocie "zawsze darmowym" i zaczęli pobierać opłaty. Zamknięcie tego rachunku graniczy z cudem, bo w żadnej placówce tego podobno nie mogą zrobić a pisanie listów nic ni daje - podobnie jak mail. Żałosne.
    ZaletyMożna wpłącać i wypłacać na poczcie
    WadyOBSŁUGA KLIENATA, KOSZTY, CENY I JAKOŚĆUSŁUG OGÓLNIE WSZYTSKO
  • ~haro / 2022-03-11 08:03
    Ocena: 2.33 / 5
    28 stycznia 2022 złożyłem wniosek o zamknięciu rachunku. Kilkakrotnie interweniowałem ponieważ rachunek wciąż nie jest zamknięty. Ostatnio otrzymałem zapewnienie że rachunek zostanie zamknięty 10 marca. Niestety rachunek dalej jest aktywny a opłaty lecą bo to jest rachunek firmowy. Nie polecam. To jest jakieś naciągacz.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Antoś / 2022-02-23 09:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu trzymać swoich oszczędności w tej instytucji zero zabezpieczeń okradają ludzi a bank nie robi sobie z tym nic kompletnie w banku pracują konfidenci którzy podpowiadają złodzieją kiedy i komu kończą się lokaty tak jak w moim przypadku okradają nawet podsycając linka w weekendy w mionencie prac serwisowych my jako klienci nie jesteśmy w stanie zrobić nic dopiero po upływie czasu serwisowego jesteśmy w stanie zareagować ale już jest za puzno po złożeniu reklamacji zostajemy odesłani z kwitkiem a bank nie reaguje wcale nie blokuje nic jak w innych bankach tak w skrócie opisuje mój przypadek zostałem okradziony a bank nie zrobił nic to jest przypadek nie pierwszy skąd dobre opinie nie wiem pozdrawiam pomagam wszystkim podjąć dobrą decyzje i zastanowić się nad. Wyborem banku w pocztowym nie trzymał bym nawet złotówki na szczęście nie zdążyli wyczyścić mi do zera konta nie spałem o godzinie końcowej serwisu 24 w niedziele a w tym czasie przez moje konto były robione wpłaty z dziwnych kont przelewy i wyplaty blikiem ostrzegam wszystkich i nie chodzi o linki podesłane w takich przypadkach banki innych instytucji blokują konta bezpośrednio i dopiero po zgłoszeniu na policję można swobodnie wejść na swoje konto i zalogować się w tym przypadku nie stało się nic a z banku zadzwonili do mnie dopiero po upływie czterech dni jak było już po wszystkim jak będziecie mieli taki przypadek dzwońcie nagrywacie się i blokujecie wpływy i wypływy z tegoż banku a nie karty to i tak nie działa bank pozwala złodzieją operować na waszych kontach bez waszej zgody czy esemesach potwierdzających wpłaty lub wyplaty z waszych kąt pozdrawiam Antoś
    ZaletyBrak
    WadyDużo by wymieniał
  • ~misiek / 2022-02-03 20:36
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka porażka porażk porazka i pierd... ten bank
    Zaletybrak
    Wadybardzo kurła wiele
  • ~Iwona / 2022-02-03 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    BP Odział STALOWA WOLA Obsługa klienta, podejście pracownic oraz ich aroganckie zachowanie, nigdy i nigdzie się z takim nie spotkałam, tym bardziej byłam z moją starszą mamą, która wielu zagadnień bakowych nie rozumiała. Dziewczyna obsługująca nas od okna była bardzo niemiła, widać było że się śpieszyła i chciała się nas jak najszybciej pozbyć. Oferta banku była bardzo dobra ale ze względu na obsługę i arogancje, zrezygnowałam z tej opcji i mamy kredyt w innym banku z miłą i szybką obsługą.
    Nie polecam oddziału BP w Stalowej Woli!!!!
    Może inne placówki tego banku mają lepszą obsługę ale ze względu na dojazd i wiek mamy, już nie sprawdzałam.....

    Rozczarowanie obsługą ogromne!
    ZaletyDobre oferty bankowe
    WadyObsługa klienta
  • ~Grzegorz / 2022-01-31 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku panie na infolinii każdą mówi co innego ciężko się dodzwonić
    ZaletyZadnych
    WadyDużo by opowiadać
  • ~Klient / 2022-01-24 17:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Kontakt z obsługą klienta to jakiś żart. Linia jest cały czas zajęta.
    ZaletyPanie pracujące na infolinii mają pojęcie o tym co robią :-) Tyle dobrze
    WadyBardzo ciężko dodzwonić się na infolinię
  • ~Mariusz / 2022-01-19 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś pomyłka najgorszy bank jaki widziałem koszmar polaka i nie tylko najgorszemu wrogowi bym nie polecił
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Marzena / 2022-01-18 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank, to koszmar. Mam w nim kartę kredytową. Poczta we Włocławku w niej punkt BP, pani nie jest w stanie powiedzieć nic na temat środków na karcie, bo rzekoma nie ma dost. Dzwonię na infolinię, pani tłumaczy, że nie może udzielić mi inf., bo zmieniłam nr tel. (koszt połączenia 46 zł). Aktualizuj nr tel, dzwonię ponownie, oczekuję na pierwsze ok. 30 min na linii, pani mówi, że muszę przejść weryfikację, przechodzę 3 razy nieudaną weryfikację - wszystko trwa 1 godz. 18 min. razy 0,40 zł za min. co oznacza, ze koszt połączenia ok. 200 zł. Wczoraj dzwonię ostatni raz, tym razem wieczorem, czekam 21 min. słucham muzyki i czasem głos lektora "wszystkie linie są zajęte". Zapomniała, że Bank Pocztowy jest kierowany przez człowieka z PISu. Już nie dzwonię więcej. Zastanawiam się, jaki dostęp telefonicznie ma babcia czy dziadek, który nie ma smartfona.
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie na infolinię trwa często ponad godzinę,
  • ~marek / 2022-01-12 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie bank, to raczej placówka dla rencistów, same problemy i kłopoty z wykonywaniem przelewów. NIE POLECAM !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1538
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 904
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 897
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3000