strona 4 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2023-08-29 19:33
INFOLINIA nie działa 47 min i zero, nikt nie odbiera. -
-
~Sławek / 2023-08-23 14:12
Bank wypowiedział umowy rachunków tylko dlatego żeby zmusić do przejścia na nową korzystniejszą dla banku taryfę opłat. Bo niby nie było obrotu na koncie. Tyle tylko, że mieliśmy z mamą konta zawszedarmowe i tam nie było obowiązku robienia obrotu ponieważ konto było bezwarunkowo bezpłatne! Używaliśmy ich w ekstremalnych sytuacjach kiedy była potrzeba wysłać pieniążki bo mama starsza i unika bankomatów i całej technologii. Dzięki pazerności odebrano starszej osobie poczucie bezpieczeństwa. Zwykle chamstwo. ZaletyBrakWadyNie ludzkie traktowanie klientów. -
~BK / 2023-08-18 10:43
Porażka. Po otrzymaniu przelewu 40 tys, zablokowali konto, że zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz terroryzmu, konto zablokowane od 48 godzin, i cały czas telefony o wyjaśnienia. Jedna wielka porażka. Nikomu nie polecę. Jak tylko odzyskam pieniądze, napewno zrezygnuję z tego banku. ZaletyBrakWadyBrak -
~Joanna / 2023-08-04 11:37
Obsługa interesanta przez infolinię - FATALNA. Niechęć pracownika do jasnego udzielania informacji. Bardzo nieuprzejma obsługa -
~Emil / 2023-08-02 15:07
Najgorszy bank. Tragedia aaa. Same wady. Niech was szlag. ZaletyBrakWadySame -
~joanna / 2023-07-27 12:20
Nightmare, had to call 4 times. Consultants cannot help you but forward you to stupid, errornous automatic system, instead of just enabling the online banking or send you a password via sms. Email or chat also useless in case of problems. Wadyinfoline, system to change password is a nightmare, consultants cannot do anything -
~Dorota / 2023-07-26 12:21
Kiedyś byłam zadowolona. Teraz niestety jest po prostu źle. Proste sprawy, które w innych bankach (sprawdzałam) można załatwić online - u nich trzeba osobiście w placówce, których mało co zostało. Teraz straszą blokadą konta, bo w systemie nie mają daty wydania dokumentu tożsamości - czyli rozumiem, że ktoś nie wpisałam, a teraz ja mam to "odkręcać" - oczywiście osobiście. Nie polecam. Mnie zachęcili do zmiany y banku. -
~kris. / 2023-07-24 15:57
Po 20 latach posiadania konta w tym banku twierdzę , że bank ten to jedna wielka pomyłka .
Po zablokowaniu mi dostępu do konta internetowego i chcąc zrobić przelew zmuszony byłem udać
się do placówki pocztowej .Tam pobierając pieniądze z mojego konta i wpłacając je na wskazane konto
poczta pobrała prowizję 31pln . Złodzieje... -
-
~Emilian / 2023-07-13 17:13
Bank ten to tragedia. Właśnie tydzień temu US zwrócił mi pieniądze a to coś mnie z nich okradło. Tak, mam komornika. Przez 3 miesiące nie było żadnych uznań. Nie uwzględnił kwoty wolnej od zajęć. Sprawa u Rzecznika finansowego. O reszcie koszmaru jaki przeszedłem z tym bankiem nie wspomnę. Umowa wypowiedziana. Trzymajcie się z daleka od oszustów. Kompletny brak kompetencji na infolinii. ZaletyBrakWadyZbyt dużo pisania. -
~Emilia / 2023-07-13 15:57
Najgorszy bank z jakim się spotkałam. Założyć konto jest bardzo łatwo, ale je zamknąć - graniczy z cudem. Panie z poczty nie wiedzą dlaczego konto jest nadal czynne i odsyłają na infolinię, a Ci z infolinii odsyłają na pocztę, bo nie mają uprawnień żeby cokolwiek sprawdzić. I koło się zamyka. Wysyłam już czwarty wniosek o zamknięcie konta, a odpowiedzi zwrotnej brak. Za to bank pobiera prowizję 8 zł co miesiąc. Czysty zysk…
(Daję jedną gwiazdkę bo mniej się nie da )ZaletyBrakWadyWszystkie z możliwych -
~zyzek / 2023-06-22 22:15
najgorszy bank nawet bliku pobierają prowizje -szczerze odradzam ZaletybrakWadytragedia -
~ewa / 2023-06-20 14:29
Marzena Kur doradca z BP chamska baba nie polecam -
~Hnatu / 2023-06-10 08:40
No cóź w czasach kiedy blik jest ogólnie dostępny....tu niestety nie przynajmniej natelefon wykonanie przelewu natychmiastowego graniczy z cudem dlatego każdy inny tylko nie ten ja też się przenosz POZDRO ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Nndjdbkdb / 2023-05-31 00:21
Nie polecam . Żenada względem porozumienia z klientem jak i weryfikacja dochodów przy wnioskach kredytowych online . ZaletyNie ma -
~Enzo / 2023-05-17 20:00
Ten bank to wielkie nieporozumienie dodzwonić się na dzieło obsługi graniczy z cudem w ciągu miesiąca blokują dwa razy aplikacje mobilną a żeby odblokować trzeba spędzić na telefonie około półtorej godziny ZaletyPotrafi zdenerwować BankWadyPotrafi podnieść ciśnienie -
~Ed / 2023-05-09 10:41
Najgorszy Bank w jakim byłemTo jest masakra!..... Jak najdalej stąd. -
-
~Inka / 2023-05-05 15:37
Pani na poczcie bez mojej wiedzy i zgody założyła mi 3 konto- oczywiscie płatne. Chciałam tylko oszczednosciowe, bo zwykly rachunek już miałam w pocztowym, to mi w umowie do oszczednosciowego podczepila jeszcze jedno konto. Po 2 miesiacach tylko dzieki temu, że korzystam z aplikacji zorientowałam się, że mam u nich jakieś 3 konto- zaczeło mi się świecić, że mam coś na minusie. Wchodzę a tam prowizja, prowizja, prowizja. Oczywiscie ja musiałam zaplacić a Pani obslugujaca rachunki w mojej placowce chwali sie na fejsie dyplomem i nagrodą...za najwieksza liczbę otwartych kont w wojewodztwie. Kpina. Obsluga w trakcie zakladania konta tez tragiczna- co chwile odbieranie prywatnych telefonów. WadyOszuści. -
~Er Jot / 2023-04-29 21:47
Brak reakcji banku na kilkakrotne zgłaszanie awarii jednej z funkcji (wniosek o kredyt) zarówno w aplikacji jak i w logowaniu intenetowym . Awaria trwa od listopada 2022,zgłaszana od 13.02.2023 , do dziś cisza-11.04.2023. To jest chyba jedyny bank, któremu nie zależy na zysku ale też na kliencie.
Edit: 29.04.2023 nadal brak reakcji banku
1WadyKompletny brak kontaktu z bankiem -
~Ja / 2023-04-29 11:26
Dostałem wiadomość w aplikacji mobilnej że jeśli nie wypełnienie ankiety zablokują mi konto itd. po weekendzie sam jadę zamknąć kpina po prostu.
Fakt infolinia to porażka.
Jak ilość placówek banku.ZaletyZeroWadySame wady jak poczta cała długa i szeroka -
~npnk / 2023-02-19 19:14
Już po. Wiele lat miałem tam konto, nie tyle z zadowolenia, co z przyzwyczajenia. Jednak 2 tygodnie temu przerośli sami siebie gdy znienacka zablokowali mi kartę płatniczą i środki na rachunku firmowym, gdyż (jak się dzięki życzliwej osoby, a nie pracowników infolinii, bo ci są do przegnania na 4 wiatry) nie podałem numeru nowego dowodu osobistego. Tyle, że zmiana dokumentu była równo 10 miesięcy wcześniej i tyle czasu brak danych nikomu nie przeszkadzał. Jeszcze gorzej, powiedziano mi, że ktoś do mnie dzwonił w tej sprawie, raz, ale nie odebrałem telefonu czyli odmówiłem rozmowy. Tyle, że oni z info dzwonią jedynie po to by próbować wlepić kredyt. Dezinfolinia traktowała mnie nie jak petenta ale jak pętaka. Aby coś się wywiedzieć trzeba było prowadzić pracownika za rękę, podpowiadać mu co ma zrobić. Pełna niekompetencja. Gorzej - telefony do placówki terenowej okazały się nieaktualne. Wszystko robione na odczepne. Niszowy bank demonstracyjnie niedbający o klientów. Zaletyjedyna to ewentualna możliwość załatwienia czegoś na wytypowanych pocztachWadyDezinfolinia, dezinfolinia, dezinfolinia, bo infolinii tam brak.
strona 4 z 9
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »