strona 7 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~tomasz / 2021-09-09 12:31
fatalny support, to moj 3 hosting bo chcialem zaoszczedzic ale jak widze nie warto -
-
~piotrso / 2021-08-26 08:50
masakra, zeby sie dodzwonic trzeba wcisnac 1 9 6 5 8 7 5 6 3 4 7 5 6 9 8 4 2 3 6 9 5 2 4 7, pozniej czekanie godzinne az ktos podniesie sluchawke, ceny kosmos, obsługa masakra. -
~Piotrek / 2021-08-25 01:08
Pisać można by dużo. Ten provider nie spełnia jakichkolwiek standardów stawianych nowoczesnym dostawcom usług DNS i Hostingowym. A teraz w punktach:
- porażką jest zarówno nowy jak i stary panel klienta, ergonomii, przejrzystości opcji tutaj nie da się uświadczyć,
- oczekiwanie na wsparcie jest totalną loterią, może dzień, może tydzień?
- fachowa pomoc... można zapomnieć, zasób wiedzy technicznej osób wsparcia jest na poziomie przedszkola.
- o łatwym przenoszeniu domen lepiej nie wspominać...
Ogólnie mówiąc, lepiej poszukać sobie innego dostawcy.
Oczywiście to subiektywna ocena.ZaletybrakWadykompletne nieporozumienie jeśli chodzi o wsparcie klienta i jakość oferowanych usług -
~Mary / 2021-07-14 11:24
Brak słów! Posiadam wiele domen u różnych provider`ów i tylko tutaj są zawsze problemy z uzyskaniem wsparcia. A o kodach authinfo nie wspomnę !!! ZaletybrakWadydużo -
~Jerzy / 2021-07-11 11:38
Na razie nic nie działa a serwis już ponad dwa tygodnie nie odpowiada. Próbuję zainstalować proste CMSy jak Moodle itp. Nic nie działa ZaletyNa razie nicWadyNic nie działa -
~Ewelina M. / 2021-06-22 16:46
Bałam się korzystać ze względu na opinie,ale mieli dobrą promocję i skorzystałam i... jestem zadowolona. Pomoc techniczna super, nie było ani razu tak żeby nie pomogli. Zalety- pomoc techniczna
- jakość
- promocjaWady- nie zauważyłam jeszcze -
~marek / 2021-06-10 12:28
Dno po kilku tygodniach od zakupu domeny i hostingu ustawiono moje konto na nieaktywne nie moge dostac sie do mojego panelu strona przestala dzialac zero odpowiedzi od az.pl -
~xxx / 2021-03-16 12:44
Firma porażka
stracone 3 tygonie 3xpo 1h na infolini przy cesji domeny
niewspoominając że nieopisują na maileZaletybrakWadyignorowanie klienta -
-
~Paweł / 2021-03-16 10:08
Nigdy nie miałem problemów z usługą hostingową. Stabilny serwer bez kłopotów z dostępnością, bardzo dobre wsparcie techniczne i niezły stosunek ceny do jakości. Hostingodawca bardzo w porządku. ZaletyDobry stosunek ceny do jakości i dobry kontakt z zespołem technicznym -
~okruch / 2021-01-29 17:47
48h prob oplacenia konczacej sie domeny, dziesiatki prob logowania, tyle samo zmian hasel. Proby na 3komputerach, i komorce... nie mozna sie zalogowac. Rozmowa z konsultantem po 10min czekania, ze juz resetuje mi haslo. Znowu nie działa. Starania kontaktu z "pomoca techniczna", skonczyły sie otrzymaniem meila z... mozliwoscia zmiany hasla. NIC NIE DZIAŁA!! Zeby dzisiaj zamiast odpowiedzi na reklamacje, otrzymac fvat proforma z suma powiekszona o kare, za... nie odnowienie umowy. Kolejny kontakt z konsultantami, skonczyl sie pytaniem "w regulaminie firmy widnieje informacja o potrzebie oplacenia domeny 7dni wczesniej"... 0.o jakie to ku... odkrywcze - jakbym mial czas, to bym to zrobil?! Nagle opcja "oplac" w meilu, na sume z kara dziala bez potrzeby logowania sie... Dla siebie i klientow, mam ponad 20 domen utrzymywanych w az.pl przez sentyment - bo serwery sa mega nie ciekawe.
A teraz czas na zabranie wszystkich do innej firmy, ktora chociaz nie bedzie utrudniac oplacenia abonamentow przed uplywem terminu. NIE POLECAM!Zaletykiedys bylo tanio. -
~Norbert / 2021-01-22 16:52
Od 3 dni nie mogę się skonsultować z az.pl. Przy zakupie usługi wyskakuje błąd. Nie odpisują na e-mail, nie odpisują na messengerze, nie odbierają telefonów. Czy ta firma zamknęła działalność? -
~kacper00 / 2020-12-08 16:00
Nie polecam oszukali mnie na ponad 300 złotych , według prawa przysluguje mi zwrot pieniedzy do 14 dni a firma wymysla sobie liste rzeczy których zwrot nie obowiązuje , banda oszustów która wymiguje sie rzeczami których nawet nie ma w ich regulaminie, dobrze ze przenioslem sie na home.pl -
~Karol / 2020-05-31 01:41
Ceny mogłyby być niższe ale poza tym jestem naprawdę zadowolony. Fajne wsparcie techniczne, starają się rozwiązać problem. Po ostatniej zmianie hostingów widać, że firma się rozwija i nie stoi w miejscu. ZaletyWsparcie techniczne. Atrakcyjne usługi.WadyCena, drogie domeny. Com -
~Tomasz / 2020-05-11 18:05
Nie rozumiem fenomenu tej firmy, w sensie ilości klientów. Kolejny nasz klient, który korzysta z ich usług ma problemy z przeniesieniem domeny. Użerają się, żeby uzyskać kod Auth Info. Jeden z klientów skorzystał z usług kancelarii prawniczej ,żeby ten kod uzyskać, dopiero to pomogło. Drugi klient buja się z tym już kilka miesięcy, też właśnie przekazał sprawę do kancelarii.
Dobrze, że sami już jakiś czas temu przestaliśmy korzystać z ich usług.WadyBrak szacunku do klienta, oszukiwanie. -
~B.D / 2020-05-06 09:54
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, firma jest ok - usługi są ok. Obsługa klienta bardzo miła, starają się. Ceny mogłyby być niższe. Problemu z nimi większego nie było ani technicznie ani obsługowo. Zdecydowanie lepsi niż Ci "więksi". -
~bobas_8b / 2020-05-02 09:47
Fatalna firma w każdym aspekcie. Fatalny, nieprzejrzysty panel klienta (chyba sprzed dekady). Trudności z odzyskaniem hasła do panelu, a jak już dostałem hasło, to wyrzucało mnie do jakiś okien, np. do dawnego az, po czym pokazywało błąd logowania (co oczywiste). To się zdarzyło wiele razy. Fatalna obsługa klienta. Nie można doprosić się niczego, np. duplikatu faktury za usługi. Realizacja opłaconych usług trwa bardzo długo. Do tego konsultanci przerzucają się odpowiedzialnością, a jak inny przejmuje sprawę, to trzeba mu podawać wszystkie dane. Ja np. przenosiłem dane z innego serwera i musiałem każdemu konsultantowi podawać dane dostępowe do poprzedniego hostingu, poczty, etc. - realizacja usługi trwała kilka tygodni, dopiero na pełnym wkurzeniu, jak zagroziłem rozwiązaniem umowy to ktoś się zainteresował. Po wykonaniu usługi, oczywiście źle wykonanej, nie kwapią się pomóc to naprawić - zgłosiłem problem tydzień temu, konsultant miał rozwiązać problem i skontaktować się "dzisiaj lub jutro" - oczywiście nikt się nie skontaktował, a dwie kolejne próby połączenia skończyły się ponownym wyjaśnianiem problemu (co wraz z oczekiwaniem na rozmowę zajmuje jakieś pół godziny) i co..(?) - rozmowy się urywały.. nagle. Ta firma ma klienta w d.p.e!!! Dno! Trzymajcie się z daleka od az.pl. Robert P. ZaletybrakWadysame wady -
-
~Muka / 2019-12-01 13:02
Panel admina tylko w teorii. To jest jakaś pomyłka a nie serwer. ZaletyNiemaWadyWszystkie funkcje na marsie. -
~Skafander / 2019-09-12 07:49
Chamskie podejście do klienta. Wszyscy maja klienta daleeeeekooo w nosie. Nic nie działało tak jak powinno i nikt nie potrafił odpowiedzieć dlaczego tak się dzieje. Jeszcze prostackie podejście do klienta. NIE POLECAM!! ZaletyBrak -
~Bob / 2019-09-02 17:50
Przez miesiąc maile firmowe prawie w ogóle nie docierały do klientów - problem w tym, ze przez prawie cały ten moja okres firma nie miała informacji. Dlaczego? Ponieważ Home.pl nie poradziło sobie z wysyłaniem spamu z kont na współdzielonych IP i postanowiło zataić informacje na ten temat. Pół roku pozycjonowania strony w piach i trzy duże zlecenia, ponieważ klienci nie dostali potwierdzeń z naszej strony o akceptacji terminów i warunków - informacje potwierdzone bezpośrednio u klientów. Dopiero po tygodniu użerania się i wymuszonemu zakupów dedykowanego IP problem został rozwiązany. A skąd wiemy, że był problem z współdzielonymi IP? Przypadkiem wygadała się pomóc techniczna... ZaletyInfolinia 24hWadyDrogo
Zatajanie informacji przed klientami.
Wymuszanie dodatkowych usług.
Fatalne podejście do klienta. -
~bodziopl / 2019-05-18 08:28
Najbardziej chamska, nachalna, najdroższa firma tego typu, posuwają się niemal do gróźb, po przeniesieniu usług do innej firmy: 3 x tańszej, 2 x bardziej przyjaznej. Samo przeniesie, i jego obsługa, to pa=okaz buty, tumiwisizmu. O zwrocie pieniędzy za niewykorzystane usługi, to można zapomnieć, i nawet byłbym zapomniał, ale liczne wybitnie chamskie i nachalne e-mailowe "przypomnienia" (niby jakie to "dobro" tracimy) nie pozwoliły, moi prawnicy rozważą wniesienie pozwu o zwrot pieniędzy (jest to raczej nieopłacalne, ale chamom i wydwigroszom moje zdecydowane NIE! Jeżeli chcesz płacić baardzo drogo, ale za mierne usługi, to jest to właściwy adres! ZaletyŻe już zmieniłem po wielu trudach dostawcę!Wadywszystkie
strona 7 z 12
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »