Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Aviva opinie

Ocena na podstawie 39 opinii

1.59 / 5

  • Oferta
    1.88
  • Obsługa klienta
    1.42
  • Cena/Jakość
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Adam Pe / 2019-08-29 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i podejście do klienta, totalny dramat, pierwszy i ostatni raz kupiłem tu OC, SZCZERZE NIE POLECAM! Wysyła się 50 zdjęć, ze wszystkimi uszkodzeniami, oni uznają tylko 1 i 1 element uszkodzony, gdzie gołym okiem widać, że uszkodzone jest co najmniej 5-6 elementów... quo vadis... żałuje, że zrezygnowałem z Axy na waszą korzyść, ale człowiek uczy się na błędach całe życie, pierwszy i ostatni raz się dałem tak zrobić, przeniesiemy się od Was całą rodziną, ze wszystkich samochodów, mieszkań i domu!
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY WYMIENIAĆ...
  • ~Andrzej O / 2019-08-29 06:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Złożyłem dyspozycję likwidacji polisy , na którą przez 11 lat systematycznie wpłacałem kilkaset złotych, do dzisiejszego dnia nie widzę pieniędzy a minęło już 7 tygodni ? Zdecydowanie coś nie tak z tą firmą.
    WadyDługi czas realizacji zleceń, sprzeczne informacje dla klientów z infolinii.
  • ~Sam / 2019-08-24 07:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Syn miał wypadek na podwórku i w efekcie pokaleczone dlonie i szyty palec. Dla tej ubezpieczanie nic się nie stało. Nie ubezpieczenia nigdy więcej w moim życiu.
  • ~DajSpokój / 2019-08-18 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Auto na lawecie o godz 12.00. Miało przejechać 200km. My przejechaliśmy w 2h. Auto nie dotarło w 6 godzin. Assistans godny pożałowania
  • ~Marcin / 2019-08-03 14:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Ubezpieczam kolejne samochody od 25 lat. W Avivie ubezpieczyłem (chyba ubezpieczyłem - nie wiem) ostatni raz. Polisa OC (też w Avivie) kończy mi się 6.08, otrzymałem maila z propozycją nowej umowy. Opłaciłem - i na tym koniec. Żadnej informacji, potwierdzenia, pdfa z nową polisą. Za to kolejne maile ze spamem, włącznie z ponownymi propozycjami nowej umowy na OC. Wysłałem już 3 razy pytania o stan ubezpieczenia - bez odpowiedzi. Zadzwonił konsultant - żeby mi zaproponować ubezpieczenie OC... Powiedziałem jaka jest sytuacja - nie zainteresowało go to, próbował mi ubezpieczyć dom... Dodzwonić się nie da. Na 3 dni przed końcem ubezpieczenia nie wiem, czy mam nowe. DNO.
    ZaletyJest.
    WadyBrak obsługi klienta. Firma zainteresowana kontaktem tylko do momentu przelewu.
  • ~Małgorzata / 2019-07-15 10:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Po wieloletnim bezszkodowym byciu klientką firmy AVIVA, niestety raz musiałam skorzystać z ubezpieczenia pokrycia szkody spowodowanej gradobiciem i uszkodzenia dachu na tarasie.
    Ubezpieczenie miało dać gwarancję pełnego pokrycia kosztów szkody (odtworzeniowe). W rezultacie wypłacono marny procent kwoty potrzebnej do naprawy szkody. Po zgłoszeniu reklamacji wysłano mi autuodpowiedź. Na moje argumenty nikt konkretnie nie odpowiedział. Odesłano mnie do Rzecznika Finasowego w celu wszczęcia postępowania. Tak wyglądała po lata współpraca i opieka Firmy AVIVA. Pozdrowienia dla AVIVA.
    Wadyjak wyżej
  • ~Blackann / 2019-06-28 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Autocasco w tej firmie to jakaś kpina. Wyceny drastycznie niskie w stosunku do kosztu naprawy. Nie polecam nikomu, problemy ze zgłoszeniem szkody, problem z uzyskaniem jakichkolwiek informacji, informacja z Działu Szkód: "osoba obsługująca szkodę jest zajęta i nie będzie cały czas zajęta i nie ma możliwości skontaktowania się z nią". Jeśli ktoś nie chce mieć kłopotów i nerwów to radzę trzymać się z daleka. Nie odpowiadają na maile, nie oddzwaniają mimo obietnicy. Generalnie po opłaceniu ubezpieczenia klient już dla nich nie istnieje.
  • ~urek / 2019-06-27 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę jasno i konkretnie NIE POTRAFIĘ ZALOGOWAĆ I PROWADZIĆ POLISY DO DUPY CAŁA TA STRONA
    Zaletybrak
    Wadyw brud
  • ~Michał / 2019-06-13 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przy likwidacji z AC robią problemy.
    Mimio polisy z naprawą w warsztacie i na oryginalnych częściach w kosztorysie zastosowano urealnienie na części zamienne BMW w wysokości 60% plus części zamienne.
    Odradzam to co mówią przy zakupie polisy mija się z prawdą przy likwidacji szkody.
  • ~Jarek / 2019-06-12 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    wypadek komunikacyjny (sprawca ubezpieczony w avivie) 6 dzień czekam na wycenę szkody, i codziennie słyszę na infolinii magiczne słowo "jutro". co do kwoty wyceny jeszcze się nie wypowiadam ale myślę, że będzie temu poświęcony osobny wpis. kobieta na infolinii beszczelnie się mnie pyta, po co panu zależy na czasie skoro ma Pan jeszcze inne pojazdy (mam jeszcze 2 inne ubezpieczone niestety u nich) więc ma pan czym jeździć.
    Zaletyodbierają telefony
    Wady że są
  • ~Monia199559 / 2019-06-09 15:13
    Ocena: 4.67 / 5
    Szanowni Państwo, jestem studentką II roku studiów magisterskich. Chciałbym serdecznie zachęcić Państwa do wypełnienia poniższej ankiety, dzięki której zgromadzę informacje niezbędne do napisania pracy magisterskiej.
    Badanie skierowane jest do klientów Towarzystwa Ubezpieczeniowego Aviva, dotyczy oceny promocji jego produktów ubezpieczeniowych i jest całkowicie anonimowe.
    Z góry dziękuję za poświęcony czas.
    Link do ankiety https://forms.gle/SnuTsiXaeyRsiowaA
  • ~Jacek / 2019-05-18 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Aviva jest straszną porażką,zwodzą klijęta,po 3 miesiącach od wypadku zero odzewu. Żadnego wsparcia i ani złotówki. Namolni przedstawiciele,przychodzą do domu bez zapowiedzi,nażucają się. Zmieniają formy wypowiedzi,oszukują. Przestrzegam wszystkich,lepiej samemu odkładać pieniądze do skarbonki z napisem ubezpieczenie!!!
    ZaletyŻadnych tylko utopia
    WadyWłaśnie same wady,kłamstwa
  • ~Fankaballady / 2019-05-06 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie w bład przez pracownikow infolinii. W chwili rezygnacji z ub. Spokojny kredyt zostalam poinf.,ze pieniądze pozostale z opłaconej polisy otrzymam do 30 dni po rozpoczęciu nowego m-ca. 6 dni po podanym terminie zapytałam dlaczego jeszcze nie wpłynęły niewykorzystane srodki z polisy i usłyszałam, że "zgodnie zprocedura do 14 dni , a wlasciwie do 21dni po tych 30 dniach. Przetrzymują środki. Czyżby oznaczało to problemyz płynnością? W komentarzach jest opisywane nagminne przetrzymywanie wypłat z polis ? Czy to znak rozpoznawczy firmy? W moim przypadku chodzi o Avivę za pośrednictwem Santandera. Jak chciałam zrezygniwać bank odeslal mnie do ubezpieczyciela. Teraz ubezpieczyciel odsyła do banku. Odbijanie piłeczki i zarabianiena odsetkach. Od kwot ogolnych, wszystkich przetrzymywanych to muszą być niezłe kwoty, a ja czekam na nedzne 1700 zł.
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelnosc w obsludze klienta. Jezeli bank reprezentuje ubezpieczyciela to dlaczego nie obsługuje klienta całościowo? Rozbieżności wynikajace z informacji uzyskanych od ubezpieczyciela mają się nijak do inf. przedstawicieli banku. Traci i ubezpieczyciel i bank!!!!!!! W najblizszym mozliwym terminie zrezygnuje z uslug obu firm. Tak wiem, że nie przejma się tym ale jeżeli zrobi to odpowiednio dużo osób to w koncu to odczuja.
  • ~Jowita / 2019-05-05 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Avivy dziecko miało wypadek i mialo szyta głowę A oni mi odmówili odszkodowania masakra nigdy więcej nie będę ubezpieczona w tej firmie
  • ~Richard Blair / 2019-04-11 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed TU AVIVA , firma ta stosuje oszukańcze i niezgodne z prawem praktyki. Pod żadnym pozorem nie radzę zawierać tam jakiegokolwiek ubezpieczenia, a w szczególności ubezpieczeń Autocasco (AC) ponieważ jest to strata pieniędzy, czasu, nerwów a być może i zdrowia. Niestety fatalne zrządzenie losu sprawiło iż przyszło mi likwidować szkodę w TU Aviva i tu zaczęły się kłopoty, sama wizyta rzeczoznawcy zwiastowała to co miało nastąpić wkrótce. Rzeczoznawca bez żadnej wiedzy, czy choćby chęci do pracy, wyposażony jedynie w aparat w telefonie komórkowym, od niechcenia zrobił zdjęcia wyłącznie jednej strony pojazdu i bardzo szybko chciał się ulotnić po mojej uwadze, iż została jeszcze druga strona, stwierdził, cytuję: „ona też?”, zrobił jeszcze parę zdjęć i pojechał w swoją stronę. Po kilku dniach otrzymałem kosztorys naprawy, nie zgadzało się tam nic lub prawie nic. Błędy w moim nazwisku, w modelu pojazdu, część pozycji pominięta, lub użyte jakieś tanie zamienniki. Wyceny dokonano na najtańszej dostępnej wersji pojazdu (Classic), chociaż wersja mojego pojazdu to Avantgarde czyli wersja najdroższa, różniąca się m.in. chromowanymi listwami na wszystkich elementach karoserii, oczywiście nie uwzględnionych w kosztorysie. Moje odwołanie zostało zbyte, tekstem iż według ich wyceny wszystko jest w jak najlepszym porządku, cóż została batalia sądowa, lecz jestem na tyle zdeterminowany by walczyć o swoje. O poziomie likwidacji szkód w TU Aviva niech świadczy wycena naprawy trzech oryginalnych alufelg mercedesa, wyceniona na UWAGA… 21zł. Uszkodzone elementy takie jak czujniki parkowania, czy czujnik martwego pola nie zostały uwzględnione gdyż, pojazd nie został podpięty pod tester diagnostyczny, którego rzeczoznawca niestety nie posiada! UWAŻAJCIE NA towarzystwo ubezpieczeniowe Aviva, to firma której należy unikać jak ognia. W razie wypadku, kwota odszkodowania nie wystarczy nawet na naprawę pojazdu w podrzędnym warsztacie, nie mówiąc o ASO jakiejkolwiek marki.
    ZaletyBrak.
    WadyTotalnie wszystko, brak wiedzy, umiejętności, kultury.
  • ~basiak11 / 2019-02-09 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    AVIVA - Niekompetentna, bezczelna i spekulancka.
    Mam police ubezpieczeniowa od ponad 20 lat. Maja taki balagan ze nie sa mi w stanie nawet przeslac wyciagu z konta. Portal internetowy funkcjonuje tylko dla zalozenia nowych umow. Nie wspomne problemow ze zmiana danych osobowych - nic sie nie da z nim zalatwic. Kilkatrotne telefonaty czy emails zostaja bez odpowiedzi.

    NIE podpisuj z nimi zadnej umowy - nie warto sie denerwowac.
    WadyNiekompetentna, bezczelna i spekulancka.
  • ~Natalia / 2018-12-23 08:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Kontakt mailowy porażka. Prośba o zmianę danych osobowych porażka. Dodzwonić się na infolinię porażka.
    ZaletyŻadnych
    WadyBez komentarza
  • ~Daria / 2018-12-12 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta aviva to jeden wielki żart niedosyć że długo się czeka na odszkodowanie(czekałam ponad 30dni)to wysokość jego jest śmieszna i zamierzam się odwoływać.Dziś miałam mieć telefon od konsultanta o godź 15.00 a tu cisza jak miakiem zasiał, dno totalne!
    WadyOlewanie klienta
  • ~Olga / 2018-11-27 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Na infolinii obiecuja ze ubezpieczenie przysluguje na szkode wyrzodzona w pracy, a pozniej sie okazuje ze nie, BO NIKT nie powiedzial ze trzeba dokupic specjalna klauzule. Porazka.
  • ~ANDI946 / 2018-11-13 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNO ZŁODZIEJSTWO ,OSTRZEGAM WSZYSTKICH - MNIE ŻEŚCIE OSZUKALI
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 342
Hestia
Ocena: 1.53, ilość opinii: 309
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Generali
Ocena: 1.77, ilość opinii: 177
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 128
AXA
Ocena: 1.45, ilość opinii: 122
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91