Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marbar / 2009-03-06 16:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałem problem sygnał nie docierał. Przyszedł magik wymyślił wina rutera. Nawet nie sprawdzał modemu. Ruter oddałem do esrwisu jest O.K Teraz jestem na kablu sygnał słaby zawiesza się. Pieniędzy nikt nie zwrócił. Nikomu nie polecam
    Zaletybrak
    WadyDrogi zawodny do bani
    1 rok
  • ~Kolos / 2009-03-04 00:57
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam jedno duże ale w pakiecie Moj dom jest oszustwo.
    W nocy transfer ma być wyższy nawet trochę wyższy a jest ten sam!!!!
    Jest 0:55 w nocy kiedy to piszę
    Przykre ale jak podpisywałem umowę to tak było .
    Mamy marzec 2009 i już tak nie ma.
    Wstyd i zagrywka handlowa.
    Zaletystały dostep bez przerw
    WadyTransfer
    90 dni ,w pakiecie z telewizją
  • ~filll / 2009-02-18 13:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Według mnie jest to najgorsza firma z jaką miałem doczynienia, Kupić usługi Aster jest bardzo łatwo przyjadą , podłączą wszystko i to z uśmiechem na twarzy (+). Schody zaczynają się gdy np. trzeba zadzwonić na infolinię (czas oczekiwania do jednej godziny albo bez skutku) gdy puszczą nerwy i pójdzie się do Biura Obsługi osobiście, następna niespodzianka - trzeba odstać w kolejce co najmniej dwie godziny (Warszawa Al. Jana Pawła II).
    Dekoder Cyfrowy (ten,który miałem) to tak naprawdę namiastka dekodera cyfrowego - nie ma wyjść do odbioru sygnału cyfrowego (po co usługa cyfrowa jeśli dekoder można podłączyć jedynie za pomocą kabla euro scart tzw. grzebienia).
    Wiążąc się z Aster City jest się też narażonym na cytuje: "czyjś błąd" , i otrzymuje się po roku fakturę korygującą z której wynika, że mamy do dopłaty np. 60 zł (okazało się, że w ciągu roku zmienił się cennik i oczywiście nikt mnie o tym nie powiadomił nie mówiąc już o zapytaniu czy zgadzam się na przedłużenie umowy). Coś takiego zdarzyło mi się już dwa razy!
    O miłej obsłudze na infolinii radzę zapomnieć!!!
    Aster City miało ułatwić dostęp do TV i być przyjemnością - napewno przyjemnością nie jest- NIE POLECAM TEJ FIRMY!!!!
  • ~erty / 2009-02-16 18:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Wolny i ma zachcianki do cenzurowania. Przesył zależy od pory, jak sieć bardziej obciążona to np allegro sie nie chce ładować. Poza tym wybija się w szeregu firm gotowych do ocenzurowania swoich klientów. Zalecam innych dostawców, nawet jak trochę drożej, szkoda nerwów.
  • ~marek / 2009-02-09 15:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet naprawde niezawodny lecz strasznie drogi, kiepskie promocje i cyrografy na 2 lata, dodatkowo trzeba wziasc inna isluge np. telewizje, ktora tez jest strasznie droga: 67zl za pakiet podstawowy! W dodatku podpisanej umowy nie mozna zmieniac, nawet chcac zwiekszyc parametry łacza, trzeba zerwac umowe i placic kary. A obsluga klienta to koszmar, zeby dodzwonic sie do BOK trzeba miec szczescie...
    Zaletyszybkosc i niezawodnosc
    Wadycena, obsluga i umowy
    rok, 140zl internet 768kb/s i telewizja podstawowa
  • ~nik1974 / 2009-02-08 18:09
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet w Aster mam juz od 5 ciu lat.nie narzekam jestem bardzo zadowolony,prędkosc w sam raz jak na moje potrzeby,jedyny mankament to trochę za drogi,mógłby byc trochę tańszy.
    Zaletyniezawodny bez zarzutów
    5 lat w promocji za 80 pln.
  • ~Zbych / 2009-02-04 15:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakościowo przekaz dobry, jak na moje wymagania internet szybki Trochę gorzej z telefonem stacjonarnym ( nie zawsze dobry odbiór). Nie do przyjęcia natomiast jest kontakt z info Aster lub z serwisem technicznym.gdy czasami coś nie gra, po 3 dniach dzwonienia do serwisu ( ciągle wszystkie linie są zajęte- a może nikt nie chce tych telefonów odbierać) , udałem się do punktu obsługi klienta pl. Hallera gdzie po odstaniu w kolejce 3 godzin wypowiedziałem zdanie" nie działa internet i telefon". Może powinien być osobny numer serwisowy i dodatkowy punkt obsługi klienta, skoro w obecnych punktach firma nie nadąża z obsługą klienta, bardzo skutecznie zniechęcając go do korzystania z jej usług.
    Zaletydobry odbiór TV, duża ilość programów
    Wadykontakt z BOK i serwisem
    5 lat
  • ~lili / 2009-02-03 08:48
    Ocena: 2.00 / 5
    TV mam od 6 lat - co kilka miesięcu zdarzają się nawet kilkugodzinne przerwy w nadawaniu programu, a nie do przyjęcia są częste zmiany oferty programowej, bez żadnej informacji, o uprzedzeniu nawet nie śmiem wspominać. Przy tej jakości obsługi - drogo.
  • ~nik / 2009-01-26 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta niewymiernie zła jak wzięła to Warszawa to się zrobiło bagno ze wszystkim. Nie dają sobie z niczym rady. Nie można się dodzwonić by wyjaśnić płatności i dlaczego nie przysyłają faktury na czas! Nikt się nie zgłasza tylko nabijają klientowi na telefonie stacjonarnym wysokie rachunki. Na listy mailem wysłane też nie raczą odpowiedzieć. Jednym słowem to bagno do potęgi entej.
    Zaletyżadne
    WadyZła obsługa klienta, niemożność załatwienia sprawy telefonicznie, pocztą elektroniczną, wysokie opłaty za niski transfer, bardzo zła dbałość o stałych abonentów, duże koszty utrzymania kabla.
    2 lata
  • ~Ewa / 2009-01-20 13:25
    Zgadzam się z przedmówcą, że klienci stali (czyt.Starzy) są olewani. Zresztą i pozostali klienci nie mają nic do powiedzenia w kwestii oferty programowej. A do tego nie ma z kim na ten temat rozmawiać. Infolinia służy jedynie do naganiania klientów. Był kanał MEZZO - zniknął, był kanał geograficzny - zniknął. Brak TVP HISTORIA. I do kogo zgłaszać pretensje? kanały zmieniane są bez powiadomienia klienta, ceny rosną, brak kanałów edukacyjnych, kanały filmowe i muzyczne dominują, brak zróżnicowanej oferty obcojęzycznej (np.hiszpańskiej, włoskiej, czeskiej itp.). Cena coraz wyższa, a jakość nadawanych programów niezmienna. Chyba zmienię operatora.
    Zalety1 za parametry
    Wady3 za resztę
    15 lat. Kupiłam za mniej więcej 30 zł. Teraz to 60 zł
  • ~Yackoo / 2009-01-18 01:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Z usług Aster korzystam od wielu lat. Z każdym kolejnym rokiem czuję się abonentem drugiej kategorii. Sieć Aster kompletnie zlewa stałych klientów, nie oferując im praktycznie nic. Fatalna obsługa klienta - zgodnie z umowami i regulaminami, klient nie ma prawa do niczego, a Aster może wszystko. Kiepska oferta programowa w tv kablowej, absurdalnie drogie ceny za tv cyfrową, podział na pakiety i pakieciki - aby cokolwiek ciekawego móc oglądać, trzeba kupić wszystko - dostęp do tv cyfrowej wyłącznie wraz z analogową. Ogólnie kiepsko. Aster czuje się zbyt pewnie na rynku i daje to odczuć.
    Zalety- dosyć dobra jakość internetu
    - szybkie usuwanie awarii
    Wady- olewanie starych klientów
    - wysokie ceny usług
    - nieatrakcyjne i niekonkurencyjne promocje
    - zmiany w ofercie programowej tv bez uprzedzenia
  • ~lennyn / 2009-01-15 21:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Aster mam od dawna, generalnie nie narzekam.

    Zalety- niezawodność
    - szybkość (taka, jak obiecują)
    Wady- drogo
    ok. 7-8 lat
  • ~gazza / 2009-01-08 15:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet mocny i niezawodny ale obsługa klienta taka że chce się płakać. Stałych klientów traktują jak śmieci. Internet po kablu aster śmiga dużo lepiej niż na kablu telefonicznym (tp, netia) nie wspominając już o operatorach mobilnych(plus,era,sferia itp.) Opłaca się tylko nowym klientom dla których są jeszcze jako takie promocje, mnie po 5 latach traktują jak śmiecia i zero promocji. Brakuje czegoś takiego jak w innych firmach - dział utrzymania klienta. Podsumowując - dobry internet ale ceny i podejście do klienta - dyskwalifikacja!
    Zaletyszybkie, stabilne i niezawodne łącze
    Wadycena, obsługa klienta, brak promocji dla stałych klientów
    5 lat
  • ~gunnew / 2009-01-06 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Powiem tak, aster city kablówkę mam od 10 lat, internet od 3 lat, nie pamiętam dokładnie. Uważam że jest za drogo, a starym klientom nie oferuje się nic w zamian, to mnie frapuje, i szczerze gdyby w okolicy był lepsze dostawca, to bym zmienił.

    Wiem że ważna jest kasa ale bez przesady.
    Zalety+ niezawodność
    + dostępność
    Wady-cena
    -brak bonusów dla starych klientów
    10 lat może więcej.
  • ~wściekła / 2009-01-05 11:34
    Właśnie jestem w salonie Aster w Krakowe, gdzie jest tyle ludzi oddajacych modemy i dekodery, że nie mieszcza się w powiekszonym i tak salonie - stania co najmniej na dwie godziny. Firma niby daje 7 dni na oddanie sprzetu po zakończeniu umowy, ale jesli w tym czasie jest 3 dni wolne z powodu świat i sobót, już tego nie uwzglednia. więc albo tracisz godziny stając w kolejce, albo płacisz karę. Potwierdzam, że poziom obsługi klienta kompletnie do bani, podobnie jak ceny, które proponuja przy odnowieniu umowy - dlatego wszyscy rezygnują. Zdecydowanie nie polecam!
    Zaletyłaczę i TV działa dobrze
    Wadybeznadziejna obsługa klienta
    dla klientów odnawiajacych umowy ceny rosna zamiast maleć
    18 mies.
  • ~litti / 2009-01-04 02:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z internetu który działa rewelacyjnie, łącze dużo lepsze od TPSA. Telewizja też niezła ale telefon do kitu (cicha słyszalność). Net tak jak wspomniałem wcześniej super ale cena...żenada. Chyba najdroższy na rynku. Aster daje dobrą jakość netu ale za najwyższą cenę... Biuro obsługi - pomyłka. Olewają klienta na każdym kroku. Na połączenie czeka się kilka minut, konsultanci niemili i niekompetentni, technicy też. Jak rezygnowałem z umowy oleli mnie i nie proponują nic co by mnie skłoniło do przedłużenia. Zachowują się jak za PRL. Ale net mają najlepszy (porównywałem z UPC, neo i iplus(tragedia)). Jak zależy wam na szybkim łączu to bierzcie u nich net ale odradzam TV i telefon. Ja, dla obnirzenia koszów wziąłem u nich net 3/6 mb za 88 zł (umowa na 2 lata) a do tego cyfrę i telefon w tlenofonie (przy tak mocnym necie dobrze działa). Firma byle jaka ale net mają niezły.
    Zaletydobre, szybkie i niezawodne łącze internetowe
    Wadycena!!!, obsługa klienta ((żenada), CENA !!!, CENA!!!, CENA!!!
    2 lata
  • ~kris1111 / 2008-12-20 17:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Dekodery reklamowane o jakości dvd,nie mają jakości nawet anten zbiorczych.
  • ~matik / 2008-12-18 13:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Poztym tak się nie robi że Klijentowi sie wyłacza Abonament .......

    .
    Z faktura trzeba grzecznie czekać

    Bo mi jest potzebny Internet do zarabiania PLN .......
    ZaletyMiła jest Pni kirownik Pani kKonsutantka
    Wady_____________-
    99pln
  • ~No more aster / 2008-11-30 22:23
    Ocena: 1.50 / 5
    zrezygnowałem z tego czegoś i wreszcie nie muszę się denerwować.
    "obsługa klienta" w przypadku tej firmy to kpina - obrzydliwe typy nielubiące innych ludzi
    ceny - absolutna masakra. co kiekawe jak przyszedłem aby zrezygnować cena zaczęła raptownie opadać. Więc jeżeli ktoś chce płacić w Aster mniej niech przyjdzie i powie że rezygnuje. Ma szansę na 20-40 % upustu. ja już miałem dość i żadne pieniądze tego nie zmieniły.
    kolejny przyklad co to znaczy monopol analogiczny do tepsy. Z kolejnym zetkniemy się niedługo przy okazji wzrostu cen energii. Tam już nie będzie można zrezygnować.
    Wadyobsługa
    ceny
    miałem 4-5 lat
  • ~Nihil / 2008-10-14 20:21
    Ocena: 3.75 / 5
    Od momentu założenia (pakiet twój dom) początkowo wysoka cena właściwie ani drgnęła za to ostro przyspieszyli od tamtej pory z 128kb/s zrobiło się 3mbit/s.
    Przez te wszystkie lata może łącznie przez 3 dni nie miałem netu. Czasem sam zaczynał działać. czasem trza było dzwonić do obsługi, gdzie raz stwierdzili "Pana komputer zniknął nam z sieci" !
    Poza tym spoko, w nocy przyspiesza dwukrotnie :D
    ZaletySzybki
    Względnie niezawodny
    WadyTrudno coś tu nazwać minusem
    5 lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226