Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

ASTER CITY opinie

Ocena na podstawie 168 opinii

2.00 / 5

  • Niezawodność
    2.22
  • Obsługa klienta
    1.59
  • Cena
    1.80
  • Parametry
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~yackoo / 2009-07-15 16:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Aster ma takie same podejście do klienta, jak TP S.A. czy PKP. Sprzedać usługę i wypiąć się, ewentualnie robić łaskę, że się dostarcza mniej więcej to, co ktoś kupił.
    Oferta telewizyjna kiepska, konieczność kupna pakietu cyfrowego i analogowego na raz, brak wszystkich kanałów analogowych w pakiecie cyfrowym.
    Oferta internetowa przeciętna, w porównaniu z UPC wręcz tragiczna.
    VoD z kiepskim wyborem filmów.
    Do tego absurdalnie wysokie ceny, zwłaszcza w lokalizacjach, gdzie nie ma konkurencji.
    Beznadziejna praca BOA, brak obiegu informacji, niemożność usunięcia awarii przez 4 miesiące przy absolutnym olewaniu kolejnych zgłoszeń (przyślemy serwisanta, serwisant nie pomógł? przyślemy kolejnego...). Absolutna porażka!
    ZaletyBrak plusów o ile w pobliżu jest jakakolwiek konkurencja
    WadyWysokie ceny, niewspółmierne do jakości usług, niedopracowana oferta
    Kilka lat
  • ~kolegaster / 2009-06-07 14:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Ogólnie super wypas
  • ~Pretend / 2009-05-16 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem wszystkie usługi Aster, oprócz telefonu. Z Internetu zrezygnowałem, jak się zrobili najdrożsi w Polsce. Z dekodera cyfrowego zrezygnowałem po roku korzystania, jak się umowa skończyła. Dość miałem wiecznych technicznych kłopotów nie do pokonania przez Aster - dekoder nigdy nie działał tak jak powinien. Godzinę musiałem stać w kolejce z tymi, którzy też chcieli się pozsbyć ich dekodera. W dodatku w Aster za dekoder trzeba płacić dwa abonamenty - tv analogowa i cyfrowa - też najdrożej w Polsce przy bardzo skromnej ofercie - w porównaniu choćby z Cyfrą +. I ciągle ją ograniczają - znikają kolejne kanały z ich oferty. No i te wiecznie tańczące kanały - dzisiaj kanał jest na tej częstotliwości, jutro może być na zupełnie innej - jakby to była dla Aster jakaś różnica. Dla mnie jest, bo ciągle muszę przeprogramowywać telewizor.
    Obsługa klienta - szkoda gadać. Zero profesjonalizmu.
    WadySame minusy
  • ~Della / 2009-04-27 10:30
    Kochani, rozwiazałam umowę z Aster, miałam popłacone rachunki ale nie wyrobiłam się z odddaniem modemu w terminie. Aster zażądał 400 zł kary ale to jakaś zbójecka stawka, no i to dla mnie spora suma. Czy będą mnie ścigać komornikiem? :(
    Macie jakieś doświadczenia w tej materii? Napiszcie proszę!!!
    Zalety?
    Wadyceny b wysokie, jak wystąpią problemy z Netem to traktują Cię jak wroga, są restrykcyjni wobec klientów, wobec siebie już mniej
    rok
  • ~AsterUser / 2009-04-24 20:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o internet to fajnie. Nie ma awarii, wsio działa. Gorzej z TV. Po wprowadzeniu programów 16:9, przestali na nich nadawać sygnał WSS, przez co telewizor się automagicznie nie dostosowuje.
    Oczywiście twierdzą, że to wina nadawcy i nic nie mogą zrobić.
    ZaletyFajnie działający internet.
    WadyBrak sygnału WSS na kanałach 16:9
    ok rok
  • ~lasz / 2009-04-23 11:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Bylem dlugo klientem aster.
    Poczatkowo tylko mialem ich internet. Gdy na rynku ceny spadaly oni przysylali informacje. ze zwiekszaja parametry transmisji. Dlugo to tolerowalem - niestety
    Postanowilem wypowiedziec umowe i ponownie ja podpisalem.
    Pojawil sie u mnie akwizytor i wcisnal mi dodatkowo telefon. Mial byc to lepsza oferta posiadanej TPSA (darmowe weekendy). Zostalem okalamany przez goscia, który mi to wcisnal i przez strone internetowa firmy aster. Efekt byl taki ze zaplacilem pare tysiecy za 3 miesiace uzytkowania telefonu. Nie byl to bowiem darmowe rozmowy tylko darmowe minuty. Dodatkowo nie bylo mozliwosci sprawdzania stanu zuzycia tych minut, wiec cala suluga byla bez sensu. Ograniczylem rozmowy przez tel stacjonarny. Gdy juz moglem - wypowiedzialem umowe. Niestety spoznilem sie 4 miesiace z oddaniem modemu. Dowalili kare nie wspolmierna do wartosci urzadzenia i 500 stow w plecy. Ciekwe, ze zawiadomienie przyslali na adres zameldowania a nie na (podany im) adres korespondencyjny.
    Osiem lat placilem im prawie sporo kasy miesiecznie
    ...dalem sie oszukiwac, naciagac i na koncu ... tak bez mydla
    Nibi slepi w karty nie graja....
    Teraz wszystkim odradzam i sam unikam tej mafijnej firmy.

    Dodam tylko ze klamastwa które zamieszczali na swoich strona zniknely gdy zabronila tego nowa ustawa. Gwiazdek przy cenniku jest pewnie nadal sporo.

    Dla tych co sa skazani na umowe z aster...
    Czytajcie dokladnie co podpisujecie (koniecznie cennik).
    URZEDNICY, AKWIZYTORZY, INSTALATORZY z aster K L A M I Ą !!! nie wonlno im wierzyc.
    Zaletybrak
  • ~basia / 2009-04-20 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aster no jeden z najgorszychmonopolistów telewizji kablowej i nternetu, wszyscy schodzą z cenyi powiekszają swoje pakiety oni natomiast cenią sie coraz wyżej obniżając zakres swoich usług. Klient jest dla nich nikim nie liczą się z nim.Zabierają świetne programy a w zamian wsadzają jakięś badziewie i podnoszącenę.Kończy mi się umowa i w ramach promocji ( kozystam z ich usług osiem lat) dostałam wiekszy rachunek. - PARANOJA
    lUDZIE NIE ŁADUJCIE SIĘ W TO PIĘKNIE JEST TYLKO PRZEZ PIERWSZE PÓŁ ROKU A POTEM MAJĄ CIĘ W D.....
    Zaletyzero
    Wadysame minusy - obsługa tragedia , cena z kosmosu jakośc zero
    9 lat
  • ~Teresa Jakubowska / 2009-04-18 13:04
    Fatalna obsluga klienta nie tylko dlatego, ze nie mozna sie dodzwonic do biura obslugi klienta, ale przede wszystkim ciagle obnizanie poziomu dostepnych programow. W pakiecie podstawowym juz od dawna nie ma PLANETE, ARTE, EDUSAT i innych kanalow edukacyjnych luib dla ludzi o troche wyzszych wymaganiach intelektualnych.

    Ostatnio zostala usunieta SUPERSTACJA, a jakos we wszystkich pakietach figuruje telewizja Trwam mimo sladowej ogladalnosci. Z tego powodu chyba zrezygnuje wreszcie z Aster.

    Niestety w Warszawie miasto zostalo podzielone pewnie miedzy dwie firmy kablowe, ktore maja pozycje monopolistyczna.A moze jest tylko Aster, nie jestem pewna. Stad absolutne lekcewazenie klienta. Na szczescie sytuacja troche sie zmienia, dlatego ze mozliwosci sie zwiekszaja i przybywa konkurencji.

    Oburzajace byly podwyzki cen przed laty np. na pakiet podstawowy ANTENA (12 kanalow chyba) dla ludzi biednych. 1 lipca 2003 roku podniesiono cene za kwartal z 45 na 75 zlotych nie rozszerzajac oferty nawet o jeden kanal.
    Zaletynaogol dobry poziom techniczny
    chyba ok. 15 lat
  • ~Czytelnik / 2009-04-10 11:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Jak można, bez minimalnych konsultacji z abonentami, dowolnie wyłączać kanały?
    To, co zrobiono z SuperStacją i Reality jest skandaliczne.
    Co z tego, że skończyła się umowa? Przedłużenie umowy to 5 minut pracy. Chyba, że ktoś żąda za dużo. Ale kto?
  • andpiotr / 2009-04-04 20:03
    Myślę że zdjęcie z anteny programu takiego jak ZONE REALITY to wielki niewypał ze strony Aster City.
    Myślę że opinie abonentów wpłyną w jakiś sposób na kierownictwo naszej ukochanej kablówki i program zostanie przywrócony w najbliższym czasie. Jak tak dalej pójdzie to liczba abonentów może gwałtownie zmaleć gdyż przejdzie do konkurencji za niższą cenę!!!
  • ~tadek1322 / 2009-04-03 18:35
    Całkowicie sie zgadzam z negatywna opinia o Aster.
    Z dnia na dzień zostałem zaskoczony likwidacja SUPERSTACJI. W zamian są (podobno), bo nie oglądam, 3 kanały religijne!!!
    To niemoralne!
    Podobno trzeba dopłacic za dodatkowy pakiet, żeby miec ulubiony program publicystyczny. Likwidujecie SUPERSTACJĘ, a za to dajecie jakieś bzdety.
    Niestety, w moim budynku jest tylko sieć Aster!
    W innym wypadku nigdy bym nie przedłużył z wami umowy.
    Cholera, słyszałem, że w innych budynkach są aż 3 sieci!!!!!!!!!!
  • marzencia / 2009-04-02 21:56
    Jestem zbulwersowana że skasowany został mój ulubiony program i moich znajomych, chodzi mi oczywiście o ZONE ROMANTICA. Dla nas kobiet to była chwila ucieczki od codzienności, oglądałam go od dawna , tak samo jak wiele moich koleżanek, a tu raptem gość na infolinii mówi że słaba oglądalność !! AKURAT !! To jaka jest teraz oglądalność programu universal pewnie bliska zeru, bo ten program do kobiet nie trafia !!!! Ale kuchnie nam zostawili może myślą że to właśnie jedyny program dla kobiet - ŻENADA !!!! A skąd aster wie że jest mała oglądalność, przecież nie robią żadnych ankiet !!!!!
    Myślę że generalnie mają gdzieś klientów !!!
    Również zastanawiam się nad zmianą !!!
    Zaletyżadne !!!!!!!!!!!!!!!
    Wadywiele !!!!! nie liczenie się z opinią klienta , samowolka w doborze programów
  • ~barbara44 / 2009-04-02 16:52
    Ocena: 1.50 / 5
    wszystko ładnie pięknie gdy chcą komuś wcisnąć swoje usługi ale o swoich klientów już później nie dbają.
  • ~pretend / 2009-04-02 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlikwidowali kolejne dwa kanały, jakby ich mieli za wiele. Wcześniej zlikwidowali m.in. Edusat - za mądre?:(
    Duuuużo szerszą i tańszą(!) ofertę ma Cyfra+, jeżeli chodzi o telewizję i radio - wszystko cyfrowo.
    WadyDrożej niż konkurencja przy skromniejszej ofercie
  • ~niezadowolona / 2009-04-01 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Znowu zlikwidowano dwa kanały: Superstacja i Zone Reality. Podobno mała oglądalność.
    Oferta programowa jest coraz gorsza, czekam do końca umowy i ją rozwiązuję.
    Nie mogę zrozumieć jednego: skoro kupuję pakiet z określonymi programami, to oczekuję, że będę mogła je oglądać. Nikt mnie nie informuje, że będą jakieś zmiany, na stronie Aster też nie ma żadnych informacji. Nie można nawet znaleźć programów z podanymi częstotliwościami. Cała strona Aster jest beznadziejna, tak jak jej programy.
    Zaletynie ma
    Wadysą tylko minusy
    od początku istnienia sieci aster na Ursynowie
  • ~Berta / 2009-03-31 11:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Znowu zostały wycofane niektóre ciekawe programy, a zastapione amerykańską "sieczką" filmową. Mam tego dosyć !!! TO SĄ EWIDENTNIE KPINY ZE STAŁEGO KLIENTA !!!! Ciekawe w jaki sposób są przeprowadzane sondaże odnośnie najchętniej oglądanych programów, bo jakoś do mnie, po ładnych parunastu latach kiedy jestem abonentem AC, nikt nie zadzwonił i nie prosił o wyrażenie takiej opinni. Zauważyłam dzisiaj rano, że nie ma kanału "Romantica", który był chętnie oglądany przez wielu moich znajomych. W rozmowie telefonicznej z BOK pan mi odpowiedział, że cieszył się małą popularnością. TO CHYBA JEST JAKIES KOMPLETNE NIEPOROZUMIENIE !!! Napisałabym dobitniej, ale nie chcę się wyrażać. Tak samo zostały wycofane programy niemiecko-języczne, Planete, Discovery Travel, różne programy podróżnicze, ale zostały np. dodane trzy czy cztery programy o tematyce religijnej. OK, zgadzam się, takie programy też powinny być, ale bez przesady, bardzo proszę. I nie na zasadzie zastępowania tego typu programami innych, bardzo ciekawych. Poważnie zastanawiam się nad rezygnacją z usług AC. Od ładnych paru lat twierdzę, że to najgorsza firma oferująca takie typu usługi na rynku i niestety tylko utwierdzam się coraz bardziej w tym przekonaniu.
    Zaletyżadnych
    Wadycena, niepoważne trkatowanie klienta, ciągła zmiana programów, zmniejczająca się iilość programów.
    paręnaście lat
  • ~Eviva / 2009-03-27 09:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Aster City włącza i wyłącza różne programy, nie przeprowadzając żadnych badań wśród użytkowników. Wyłączywszy np bardzo lubiany przez dzieci Jetix w zamian włączył nudny i bez wyrazu kanał Nickelodeon, który już raz padł z powodu niemal zerowej oglądalności. Obecnie na miejsce kanału Romantica ma dać Universal, adresowany do zupełnie innego widza. Znika też dobry kanał Zone Reality na rzecz jakiegoś chłamu. Reasumując - gdyby alternatywą nie było wpakowanie dużych pieniędzy w sprzęt do odbioru którejś z platform cyfrowych,dawno bym zrezygnowała.
    ZaletyMiłaobsługa w punktach obsługi klienta
    WadyCała reszta
    Ponad piętnaście lat
  • ~..... / 2009-03-17 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Aster olewa stałych tzn. "starych" klientów !
    Wogole nie dostarczaja odpowiedzniej predkosci, a czego wogole nie dostarczaja sygnalu...

    TRZYMAC SIE OD ASTER Z DALEKA !!!
    ZaletyBrak ?
    WadyWszystko pozostale...
    3 Lata
  • ~RYSIO1144 / 2009-03-13 22:06
    Miałem w tamtym roku duży problem - przez prawie dwa i pół miesiąca dostawałem ów"zaśnieżony " sygnał ( ASTER Modernizował sieć ) , ale za poprzedniej firmy ( AUTOKOM ) ,prace prowadzone były " w czasie najmniejszej uciążliwości " ( 7-15) ,tak że wieczorem można było normalnie oglądać programy.A tu na okrągło i w dzień i w nocy.Po kilku próbach dodzwoniłem się na infolinię a pani konsultantka z rozbrajającą szczerością odpowiada że nie wie ile to będzie trwało .Poza tym zgłoszenie awarii na infolinie nie jest rejestrowane , co mi wytknięto przy reklamacji składanej osobiście w biurze ASTERA , kiedy moja cierpliwość się wyczerpała i wreszcie ściągłem technika ( dwa razy ). I w zamian za brak sygnału przez dwa i pół miesiąca oferują mi połowę abonamentu w trzecim ( gdzie w regulaminie stoi , że należy się zwrot 1/30 opłaty za każdy dzień awarii ).
    Owszem - jak sygnał jest - to jest super , opłatę abonamentu też można przeciągnąć parę dni i nie robią problemu , ale dodzwonić się na infoilinię ( tylko do 22:00 ) to prawie loteria .Konsultanci niekompetentni , o wszystko "konsultują się " ze swoimi szefami i.t.p.
    ZaletySYGNAŁ - jak jest normalny - to jest super.
    ABONAMENT - możliwy -26 kanałów
    WadyOBSŁUGA - na infolinii - dno
    A w biurze - klient może sobie.....
    Odkąd ASTER kupił AUTOKOM - Opłata teraz - 29,90 PLN
  • ~abc / 2009-03-10 21:28
    Zostałem przez tę firmę oszukany: Odłączyli mi internet na 24 godziny, następnie dwa tygodnie. Po dodzwonieniu się do działu obsługi dowiedziałem się, że z mojego komputera masowo rozsyłany był spam i że jest on "niewystarczająco zabezpieczony przed tego typu atakami", co oczywiście było p********ą bzdurą (miałem płatne i aktualizowane zabezpieczenia), po prostu nie da się w 100% uchronić przed atakami. I teraz uwaga: poza tymi dwoma tygodniami odłączenia musiałem jeszcze płacić karę ~100zł ORAZ opłatę za wznowienie sygnału ~50zł, o czym jednak okazało się dopiero po jakimś czasie. To nie wszystko, chcieli mi wepchnąć własne zabezpieczania, za skromną kwotę mniej więcej 300 zł + 100 zł za jego ZAINSTALOWANIE, i dopiero wtedy nie mieli by podstaw żeby mnie ponownie odłączyć. Oczywiście z miejsca zapłaciłem za zerwanie umowy (+wspomnianą karę), podziękowałem im i nie żałuję.

    Jakiś czas po całej sprawie wpadłem na ten artykuł:

    http://www.tygodniksolidarnosc.com/200 6/14/12_wpu.html

    Jak się okazuje jest to ich powszechna praktyka, więc ostrzegam, NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ.
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227