Bedac za granica nie jedtrm w stanie skontaktowac sie z kantorze Alior Banku.
Infolinia to pulapka dla klikentow
Podchwytliwe pytania weryfikacyjne sluza tylko do zamkniecia konta.Nie ma spsobu by Konto odblkowac innaczej jak niz wizyte w placowce.
ZaletyProsta wymiana walut.
WadyOplata 9 zl za wszystkie oprocz pierwszej transakcje w miesiecu.
Brake kontaktu mailowego I platna infolinia nastawiona nanegatywna weryfikacyjne klienta.
~Grażyna / 2023-09-20 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Alior Bank nie polecam co do kredytów i co do obsługi mają placówki gdzie nic w nich nie można załatwić trzeba z byle podpisem jechać do oddziału wziełam z męzem 10 kat temu kredyt mąż umarł 10 miesięcy temu zaniosłam dokumenty o spadkobierców powiedzieli że mąż nie był ubezpieczony to kredytu nie umożą teraz jak spłaciłam sama to okazuje że mąż był ubezpieczony mają taki burdel że nie mogę zamknąć ubezpieczenia.
~Justtyna / 2023-09-20 01:12
Ocena: 4.67 / 5
Kolejny raz jestem bardzo zadowolona zarówno z oferty jak i z obsługi tego banku. Pani Karolina C. z oddziału w Poznaniu ul. Szyperska - duży profesjonalizm zwłaszcza w kwestii obsługi Klienta. Miła atmosfera, życzliwość, zaangażowanie w poszukiwaniu najkorzystniejszej dla Klienta oferty kredytu. Łatwość w nawiązywaniu kontaktu, uśmiech, brak pytań bez odpowiedzi, otwartość na potrzeby Klienta. Zdaję sobie sprawę z tego, że o wszystko ma na celu zdobycie zaufania Klienta aby osiągnąć konkretną korzyść dla banku nie mniej dużo lepiej mierzyć się z tym w pozytywnej atmosferze. Nie mamy z mężem również problemu z posiadanym w tym banku kontem. Polecam. Najważniejsze aby w kontakcie nawet z pracownikiem banku człowiek człowiekowi nie był wilkiem.
ZaletyTerminowość, profesjonalizm, dbałość o Klienta
WadyBrak
~Mario / 2023-09-19 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Alior Bank, wspaniały jeżeli chodzi o naciągniecie człowieka na jakiś produkt. Dzwonią rozmawiają, wszystko po to by uzyskać klienta. Niestety w momencie wystąpienia problemu nagle nie ma z kim rozmawiać , nikt nic nie wie i generalnie czeski film. Jak dla mnie to instytucja zerująca na klientach i próbująca wyssać człowieka do zera
Wadyjak wyżej
~beata / 2023-09-18 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Bank tragedia !!!!
Oferuje kredytowanie zakupów w sklepach i chyba na tym się kończy jego oferta. Nie można się doczekać na weryfikację toższamości. Przelew 1 zł rządają i koniec na tym. Kontakt mailowy zerowy. Infolinia to całkowita porażka. Jeżeli już jakimś cudem uda się połączyć z konsultantem to na zasadzie" nic więcej ne mogę pomóc proszę jeszcze raz wysłać 1 zł "
Ta złotówka to niemajątek ale jak takich złotówek wpłynie na ich konto dziesiątki tysięcy to się robi kwota. Nadmieniam że na kilka wysłanych jak do tej pory złotych wróciła tylko jedna. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA TYCH NACIĄGACZY !!!
Wadynic pozytywnego o tym pseudo banku
~Niemiec / 2023-09-16 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Kto chce mieć problemy z dostępem do własnych pieniędzy to niech otworzy konto w alior banku ja mam konto i złotówkowe i walutowe bo mieszkam od 30lat w Niemczech i od ponad tyg nie działa aplikacja na kantorze a po skontaktowaniu się z infolinia dowiedziałem się ze mam mojego iphona za starego i nie umiem podać im nr karty bankomatowej i nie mam jej u siebie w portfelu tylko w Polsce jest to moja podejrzenia że kartę moja ma moja żona i mi blokują konto i karty i dostęp do konta i do moich pieniędzy. To czy to jest normalne ? Nigdy nie miałem kredytu ani debetu tylko moje pieniądze ciężko zarobione i to nie małe a pracownicy potraktowali mnie jak przestępcę. Jak tylko wrócę do Pl odrazu likwidacja konta i składam skargę do wszystkich instytucji jakie są możliwe
ZaletyBrak
WadyInfolinia jest po to co by zastraszyć klienta
~stiv / 2023-09-15 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank naciągacz ludzi a do tego wpuszczają ludzi w kanał doradcy to jedne wielkie dno co innego proponują co innego wychodzi po podpisaniu umowy, a do tego klientów mają w "głębokim poważaniu" jest obniżka stóp procentowych a oni najchętniej by jeszcze podwyższyli. Dlatego OSTRZEGAM INNYCH nie DAJCIE SIĘ WPUŚCIĆ W KANAŁ. Pracujący w tym banku nie do końca księgują wpłaty a później wysyłają noty odsetkowe naw gdy zapłacisz w terminie. Draństwo i jeszcze raz draństwo.
Zaletybrak
Wadynierzetelność. lekceważenie klientów doradcy nie posiadają kompetencji, po prostu naciągacze pierwszej wody.
~LJ / 2023-09-15 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa na infolini, a szczególnie weryfikacja to dno. Odpowiadasz właściwie na pytania, a system stwierdza, że cię nie zweryfokował poprawnie.
~Ewa / 2023-09-13 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Jest to najgorszy bank, z którym miałam do czynienia. Oprócz tego, że dzwoniąc włącza się beznadziejna wirtualna asystentka to czas oczekiwania na połączenie jest bardzo długi. Po spłacie rat otrzymałam sms-a z informacją nadpłaty, a kiedy już się połączyłam z konsultantem i kolejną durną weryfikację trzeba przejść okazało się,że na dwa pytania jedno jest błędne. Źle wprowadzili moje dane, a pieniędzy nie odzyskam. Jednym słowem DZIADOSTWO
ZaletyBrak zalet
WadyWszystkie jakie możliwe
~Tomek / 2023-09-11 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego ten bank nagle przekazuje sprawę jakiejś kancelarii Lebek, która zamiast na korzyść banku i obu stron dojść do porozumienia, to utrudnia porozumienie się z bankiem?
Zaletya są takie?
Wadywindykacja, ugoda, komplikowane procedury mozna wymieniać dużo
~Anna / 2023-09-11 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam i nigdy więcej nie skorzystam ...same problemy
Zaletyżadnych
Wadycała masa
~Paweł / 2023-09-09 05:14
Ocena: 2.00 / 5
Brak możliwości rozwiazania waznej dla mnie sprawy. Kredyt dostać łatwo ale jeśli chce się coś wyjaśnić już po spłacie to jest problem. Od dwóch lat status otwarty mimo że jest spłacony. Nikt nie potrafi wyjasnic dlaczego. Nie kompetentna obsługa telefoniczna i niedostateczna obsługa e-mailowa. Jeśli ktos przebywa zagranicą to na odległość nie jest w stanie w tym banku załatwić nic.
~Aga / 2023-09-08 23:16
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo często mam problem z potwierdzeniem wykonanych przelewów. Nie dochodzą do mnie wiadomości w celu zatwierdzenia operacji. Po kilku próbach rezygnuje i robię przelew w innym banku.
~Wściekła / 2023-09-05 11:02
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu. Od miesiaca nie sa w stanie zrealizowac zwrotu prowizji, nikt nic nie wie.
To raczej pseudobank.
ZaletyBrak
WadyTen bank to pomyłka
~Michał / 2023-09-01 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Miałem rachunek w banku i jakieś tam drobne. Chciałem wrzucić lokatę 150 tyś. Niestety w aplikacji mobilnej się nie da, to zadzwoniłem w piątek ok 11.
Po 20 minutach muzyki zrezygnowałem.
Tam nie można się dodzwonić nawet wtedy kiedy jest najmniejsze obłożenie pracą, to co będzie jak będę potrzebował skontaktować się pilnie? Kilka dni na słuchawce?
Straciłem 15 minut na instalowanie aplikacji i rejestracje i kolejne na próbę dodzwonienia się tam przez aplikację, co w sumie nie powinno być problemem bo przecież dzwoniąc przez aplikację jestem już zweryfikowany.
Jednym słowem gówno.
WadyJak wyzej
~Krystyna / 2023-09-01 11:47
Ocena: 5.00 / 5
serdecznie dziękuję Pani Aleksandrze z placówki przy ul. Bohaterów Westerplatte za kompetentną, skuteczną pomoc przy obsłudze konta i ogromną cierpliwość
~Rob. / 2023-08-31 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed usługami tego banku.
Naliczają opłaty.
Nie zwracają należnych pieniędzy za zwroty wynikające z umowy.
ZaletyBrak
WadyNierzetelni.
Brak kontaktu.
Nie oddali mu pieniądzy.
Naliczają opłaty niezgodne z regulaminem.
~Marko / 2023-08-30 09:09
Ocena: 1.00 / 5
Bank oszustów , kłamców. Czy ten bank nie ma pieniędzy? Od dwóch miesięcy czekam na zrealizowanie przelewu .Dostałem przelew z pracy na 5 zaległych pensji w kwocie 90 tys. Bank skierował pismo do urzędu skarbowego w celu wyjaśnienia czy pieniądze nie pochodzą z przestępstwa. Urząd skarbowy spraedził i Wystawił pozytywną opinię, zalecił wypłatę.Było to 6 tygodni temu. Napisałem skargę do rzecznika praw obywatelskich , wynająłem prawnika ,który kontaktował się z bankiem i wezwał Bank do zapłaty.Wczoraj minął termin i pieniędzy dalej nie ma. Pani w oddziale i Pan na infolini od dwóch miesięcy każe sprawdzać konto bo pieniądze mają być.I tak nam upłynęły wakacje . Uciekajcie od tych oszustów.
~EWELINA / 2023-08-28 14:22
Ocena: 1.33 / 5
dno dna przez 3 lata w tym pseudo banku obsługa na poziomie piaskownicy
Zaletynie zauważyłam
Wadyzwyczajnie pani , która miała mnie obsługiwać nie odpisywała na meile , a reklamacja zazwyczaj nie jest uznana, trzymajcie się z daleka bo szkoda nerwów
~Ala / 2023-08-23 13:31
Ocena: 1.00 / 5
Bank z którym mam już 2 raz problem. Harmonogram rat zmieniony, wysłany na @ wpadł do spam. Choć płaciłem ratę, ale niższą bo nie zauważyłem co mam w spamie wypowiedziano mi umowę. Bank nawet nie chce rozmawiać i sprawę skierował do sądu ...tak więc uważajcie bo może być później problem. Posiadam konto również w Santander i tam naprawdę pro klienckie podejście.