WadyZdzierają, ile się da; co chwilę przysyłają zestawienie, nie są ekologiczni; jak się spoźnię z ratą, codziennie monit w kwocie 25 zł.
strona 8 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »
-
~Eleonora / 2023-10-07 17:53
Druga obniżka stóp procentowych, ale rata nadal taka sama. -
-
~UczulonyNaKonsultantów / 2023-10-06 17:33
To czego dzisiaj doświadczyłem w rozmowie z Konsultantką przechodzi wszelkie granice bezczelności. Dodzwoniłem się w sprawie swojej karty. Najpierw czekałem na połączenie z konsultantką ponad dziesięć minut. Kiedy udało się w końcu połączyć natychmiast wyjaśniłem w czym problem. Konsultantka zweryfikowała moje dane i od razu przystąpiła do weryfikacji mojego problemu z kartą. Poprosiła o cierpliwość i ucichła na kilka minut. W końcu zaczęła mówić mw. co mogło się wydarzyć, ale nie poinformowała w żaden sposób o tym, co w związku z tym jest konieczne, tylko znowu poprosiła bym poczekał, bo ona wciąż coś weryfikuje. Mając pewność, że ona ciągle musi coś weryfikować, W tym czasie zalogowałem się do Alior Online. Przeszedłem w Alior Online na podstronę z danymi mojej karty i jak się okazało, informacja, która ona weryfikowała już spokojnie ok. 10 minut ja miałem przed sobą na monitorze jako pewną po kilku kliknięciach myszką. Ona wciąż mówiła, że musi coś weryfikować i że musze poczekać, więc mając świadomość tego, że faktycznie wydarzyło się coś o czym ona mówiła mi kilka minut wcześniej, a co dalej jakoby weryfikowała, chciałem przyspieszyć całą procedura i powiedziałem jej, że to, co mam na monitorze przed sobą potwierdza jej przypuszczenia sprzed wielu minut. Moje zapewniania w żaden sposób jej nie wystarczały i wciąż mówiła, że musze poczekać. Kiedy wspomniałem tylko, że ta jej weryfikacja trwa już długi czas, a poza tym przed chwilą ja sam potwierdziłem jej, że to co przypuszczała od samego początku rozmowy jest zgodne z prawdą, nagle usłyszałem, że wszystko musiało tak długo trwać - jej weryfikacja- bo ja "cały czas" z nią rozmawiałem sugerując, że nie mogło to być wykonane szybciej, bo ja jej to utrudniałem. Oczywiście od tego momentu rozmowa przeszła na "wysokie tony". Nagle okazało się, że ona musi w tej sprawie skontaktować się z działem technicznym i żeby to zrobić musi rozmowa być na jakiś czas zawieszona i że mam czekać na jej wznowienie, by otrzymać informację. Czyli po prawie dwudziestu minutach, po doprowadzeniu do sytuacji, w której wyprowadziła człowieka z równowagi z powodu czego musiała rozmowa zejść na temat prostowania jej manipulacji, w końcu powiedziała o procedurze, o której powinna poinformować mnie już na samym początku naszej rozmowy. Kiedy doszło już do zawieszenia rozmowy i oczekiwania na ponowne połaczenie, znowu przez kilkanaście minut musiałem słuchać meldoyjki w słuchawce. Miałem już tego dość więc się rozłączyłem i zadzwoniłem jeszcze raz na numer kontaktowy Alior. I tu prosze państwa cuda. Nagle okazało się, że nie trzeba czekać dziesięciu minut na połączenie z konsultantką, tylko od razu po kilkunastu sekundach ktoś się odezwał, a co jeszcze bardziej zaskakujące, słuchawka została od razu przekazana osobie, z która przed chwilą rozmowe rozłączyłem. Sprawa od samego początku była jasna i od razu jasne było, że w tej sprawie musi skontaktować się z działem technicznym, ale z jakiegoś powodu pomimo tego, że była świadoma sytuacji, przedłużała niepotrzebnie naszą rozmowę do nie wiadomo jakiej długości i cały czas zapewniała, że cały czas musi weryfikować cos, o czym wiedziała od samego początku, a co ja nawet zdążyłem po wielu minutach oczekiwania zweryfikować sam w Alior Online. Przez ponad dziesięć minut unikała procedury nawiązywania kontaktu z działem technicznym, pomimo tego, że od samego praktycznie początku wiedziała, że jest to wymagane. Na koniec dodam, że problem jaki wyniknął po mojej stronie podchodził pod łamanie regulaminu. Otóż w regulaminie zakazana jest konkretna operacja, a pomimo tego kiedy człowiek po zalogowaniu się do systemu bankowości wejdzie na podstronę karty debetowej, to ta operacja jest możliwa do wykonania. Dlaczego zatem wykonałem niedozwolona operację? Bo w systemie bankowości na liście moich kart, widniała nie karta, która za chwile traci ważność, a karta, która bank - jak powiedziała konsultantka w naszej rozmowie - nie została jeszcze d mnie wysłana. Nie miałem na podstronie z kartami na liście dwóch kart (aktualnej i tej która mieli do mnie zaraz wyslać), a jedną. Myślałem, ze operacje z karta wykonuje na mojej karcie, którą posiadam, a okazało się, że wykonywałem operację na karcie, którą jeszcze nikt do mnie nie wysłał. Tak o to wygląda geniusz systemu bankowego Alior Banku. Ale proszę pamiętać. To wszystko nasza wina, bo na przekraczające wszelkie granice absurdu sytuacje reagujemy wzburzeniem. -
~Mariusz / 2023-10-06 10:36
W Krakowie dzielnicy Nowa Huta jest tylko jeden oddział AB. Na około 50 k mieszkańców jest bank z dwoma małymi pomieszczeniami. Pozostałe oddziały pozamykane. Być może że względu na małą ilość klientów. Cokolwiek załatwić, to STRATA czasu. WadyTłok, ścisk w oddziale. Wypłata np. waluty, to co najmniej 1,5 godziny czekania. -
~Benio / 2023-10-05 13:24
Najgorszy bank z jakim spotkałem sie w dotychczasowych 30 letnich kontaktach z bankami.
Zupełny brak profesjonalizmu i wyręczanie sie firmą windykacyjna jaka jest Kaczmarski Inkaso do pomyłka do kwadratu.
Najprawdziwsza sytuacja-opóźnienie jednego dnia ze spłatą kredytu nie z mojej winy a z winy obsługującego mnie banku skąd powstały odsetki w kwocie 0,49 zł
Uruchomiona całą procedurę windykacyjną bez przerwy maile i telefony, straszenie mnie sądem itp - tacy są nieuki z kaczmarski Inkaso, bo uregulowałem natychmiast te zaległe odsetki w kwocie 0,49 zł a dalej telefony i maile. Nadgorliwość godna lepszej sprawy
Nie polecam Alior Banku i nigdy nie będę miał z nimi do czynienia.ZaletybrakWadysame wady -
~Ania / 2023-10-05 10:32
Beznadziejny bank, platna extra infolinia.
Klient dzwoni bo ma problem i ma połączenia o podwyższonej opłacie
Na każdym kroku problemy, reklamacje...szkoda słów!!!!ZaletyBrakWadyCałkowity brak profesjonalizmu -
~Milena / 2023-10-04 23:03
Niestety, to wszystko prawda, bardzo uciążliwy bank, nieuprzejma, wrecz opryskliwa obsługa, zwłaszcza jesli chodzi o kredyty,brak doradztwa, odpowiadanie pytaniem na zapytania klienta, drogie pozyczki i oprocentowanie limitów, dodatkowo za przedłużenie limitu pobranie 75 zł.Rata pozyczki miesięczna za ok.22 tys może wynieść nawet ponad 800 PLN. Trzeba dobrze czytać umowę, a nawet zasięgnąc rady prawnika. Wprowadzanie w błąd klienta, każdy bankier z odziału mówi co innego, nie potrafi wyjasnić skąd wziela się dana kwota do zapłaty.Siostra poinformowała mnie nawet , że sciągnęli kwote do zapłaty od jej rodzica , mimo że płaciła terminowo 3 lata i raz sie spozniła z uregulowaniem. Koszmar.
Radze wam unikać tego banku, jesli chodzi o pożyczkę, chyba że jest naprawde niska. Poza tym utrudniony kontakt i apka często nie działa.ZaletybrakWadypowyżej napisane -
~Dorota / 2023-10-04 20:08
Moja opinia o ^Alior Bank^, najbardziej uciazliwy bank, blokuja dostep do srodkow nazywaja to bezpieczenstwem, bo niebezpiecznie gdy chcesz uzywac swoich pieniedzy robiac zakupy przez karte, spedzasz w placowce 3h, zeby laskawie odblokowali Ci konto, wypelniasz wszystko, i po dwoch dniach znowu blokuja Ci karte i dostep do konta, wydzwaniasz, a to trwa godziny po 4h nadal nie chce im sie odblokowac konta. Nie uwazam, ze Ci ludzie uzywaja zdrowego rozsadku, czyzby same maszyny obslugiwaly bezpieczenstwo w Alior banku? Na to wychodzi, ze tak, bo brak tam logki i rozumengo postepowania.
Najchetniej zlozylabym wniosek o odszkodowanie o czas i stracone nerwy i brak dostepu do srodkow, zeby kupic zywnosc.
Porazka.Zaletymozna sie po 15 minutach dodzwonic na infolinie.WadyDzial bezpieczenstwa podejmuje fikcyjne blokady na koncie i zabiera noramlnym uzytkownikow dostep do srodkow na zakup zywnosci. -
~Pokrzywdzona / 2023-10-04 14:10
Po 18 latach posiadania rachunku. Po kilku dniach od braku wpłaty 30 zł za prowadzenie rachunku.oddali zadłużenie 30 żł do windykacji. Posiadali informację o chorobie. -
-
~Bulek23 / 2023-10-03 19:50
Nie polecam banku, po 11 latach prowadzenia działalności gospodarczej bank z dnia na dzień wypiął się na mnie bez podania przyczyny. Oczywiście nikt nic nie może zrobić, a odsetki naliczać to potrafią bardzo szybko. Dziadostwo i tyle!!!!! ZaletyBrakWadyTragiczna aplikacja -
~Paula / 2023-10-03 19:29
Byłam klientem alior banku kilka lat temu - na szczęście już nie jestem. Niestety nic się nie zmieniło - obsługa niekompetentna i opryskliwa zarówno w oddziale banku na ul. Malborskiej jak również na infolinii. Chcąc uzyskać informacje nt odpowiedzi na moje pismo - pani na infolinii dołożyła mi tylko stresu i oczywiście niczego się nie dowiedziałam. Teraz jestem zmuszona napisać skargę do KNF i do UOKIK. Wszystkim odradzam ten bank. Nie dość że pracownicy bez kompetencji Omijajcie z daleka alior bank. ZaletyBrakWadySame wady -
~SebiSgl / 2023-10-02 13:21
Bank, który ma klientów głęboko w dupie. Traktują Ciebie z góry jak zło konieczne. System dodawania i obsługi aplikacji mobilnej to porażka, natomiast niekompetentni ,,doradcy” to norma. Niepolecam. -
~Łukaszek / 2023-10-01 18:32
Miałem kredyty w kilku bankach ale w Alior zniszczyli mi historię kredytową mimo że płaciłem regularnie aczkolwiek raz się spóźniłem i zapłaciłem tego samego dnia przelew doszedł następnego i naliczyli mi 9 gr odsetek przez pół roku wisiało to w systemie i nikt nie raczył mi przypomnieć w innych bankach 2 gr zaległości i już pisali smsy a tu nic. Już nie wezmę wymarzonej hipoteki przez ten beznadziejny bank. -
~Ktodik / 2023-09-29 13:40
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia, nie biorę kredytów , lokuje gotówkę ale ich obsługa to horror. -
~max / 2023-09-27 21:54
Straszny bank. Głuche telefony aby tylko oddzwonić. Mam to od kilkunastu miesięcy. Weryfikacja danych jest wyłudzającą w obecnym świecie. Podając się za alior bank można wyłudzić mnóstwo danych jeżeli ktoś jest na to podatny. Oferty nie przejrzyste Aplikacje z minimum dostępu. Mogę pisac i pisać ale bank jest gorszy niż chwilówka ZaletyBrakWadytak jak wyżej opisane -
~Jacek / 2023-09-27 10:53
Bardzo miła fachowa obsługa pani Agnieszki z placówki w Sokołowie Podlaskim. Polecam -
~Brydzia / 2023-09-26 19:49
Bank oferuje założenie konta przez aplikację mobilną (selfie) która nie działa, po oczekiwaniu na połączenie z infolinią ponad 15min.dowiedziałam się że bank ma zgłoszony ten problem przez użytkowników od 19.09 ale póki co nie udało się go rozwiązać, brak tej informacji na stronie banku! WadyOferowanie klientom czegoś co nie jest możliwe do wykonania, brak informacji o nie działającej aplikacji banku -
-
~User1 / 2023-09-26 16:24
Nie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku WadyNie można skontaktować się z pracownikami banku. Wiele rzeczy nie jest zapewnionych, nie ma podstawowego czatu z pracownikami banku, jest dużo bezużytecznych weryfikacji, szczególnie podoba mi się weryfikacja telefoniczna, na którą trzeba czekać cały dzień, mimo że potwierdziłeś kod z karty SIM w bankowości internetowej i aplikację mobilną. Pracownicy nie mówią po angielsku -
~EWA / 2023-09-26 11:28
beznadzieja , okropny bank, chce zrezygnować z usługi , spłaciłam całą kwotę a nadal mi wysyłają wyciągi z opłatami . ZaletybrakWadyweryfikacja beznadziejna, nie można załatwić sprawy -
~thomasz1311 / 2023-09-25 16:20
Upoważnienie do konta bankowego to droga przez mękę. Starsza osoba obłożnie chora musi stawić sie osobiście w oddziale banku, bo innej mozliwosci nie ma. Nie polecam Zaletynie maWadymnóstwo -
~Mx / 2023-09-22 18:09
AC w Aliorze porażka. Drogo jak cholera, niejasne zasady, nigdy więcej.
Kontakt i rzeczowość obsługi klienta leży. Wcześniejsza spłata finansowania samochodu - 3 osoby mówią mi co innego. Trzeba płacić 2% od spłacanej wcześniej kwoty, potem że nie trzeba, AC kończy się wraz z terminem wcześniejszej spłaty auta a jednak trzeba je zapłacić do końca roku.
Porażka, wszystko przeniesione do innego banku, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.
strona 8 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- nastepna »