strona 25 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Wkurwi-ony / 2022-01-21 18:17Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś pomyłka. Czeka na przelew zPolski do Norwegii już trzeci dzień. Tymczasem w drugą stronę zajmuje to kilka godzin. MASAKRA W cywilizowanym kraju ten banalnie miałby prawa istnieć. -
-
~Beata / 2022-01-20 13:47Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia.
Kredyt gotówkowy płacę zawsze nawet około 10 dni przed terminem i od 3 miesięcy regularnie dostaję upomnienia, że coś nie zostało zapłacone. A to dlaczego? Dlatego, że bank podnosi kwotę raty. Rozumiem, że obecna sytuacja rynkowa takich działań wymaga. Klienta informuje się jednak o podwyżce odpowiednio wcześniej a nie 2 dni przed planowanym terminem. Burdel i nic więcej. Złożyłam skargę i zostałam zignorowana. Taki ot profesjonalizm. Omijać szerokim łukiem jeśli nie chcecie być nękani upomnieniami za coś, co zapłaciliście. -
~Żenada nie bank no i złodzieje / 2022-01-19 14:59Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje którzy nie oddają pieniędzy z tytułu wcześniej spłaconego kredytu i wymyślają beznadziejne powody ZaletyZeroWadyMultum -
~niezadowolony klient / 2022-01-17 15:20Ocena: 1.00 / 5
Bank omyłkowo drukuje i wysyła karty płatnicze do pełnomocników do konta, choć ich nikt o to nie prosił, nie było żadnego wniosku, a o właścicielu konta zapomniał. Nikt przepraszam za pomyłkę nie powie, wymuszają na klientach podanie danych (np: adres email) tylko po to, aby potem reklamy wysyłać. Jakość obsługi klienta na infolinii poniżej jakiejkolwiek krytyki. Szczerze odradzam ten bank. -
~Krzyżówki / 2021-12-30 11:25Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z informacją prawie niemożliwa bo uczy się elektroniczna sekretarka która nic nie rozumie, a cały czas trwania rozmowy jest płatny. WadyŁatwiej do Papieża się można dodzwonić. -
~Bogdan / 2021-12-23 18:53Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna współpraca. Tragedia na każdym kroku. Na infolinji nic nie wiedzą. na połaczenie czeka się w nieskończonosc a i tak nic nie idzie tam załatwić. ZaletybrakWadyszczegulnie nie polecam firmą -
~Bogdan / 2021-12-23 18:51Ocena: 1.00 / 5
W moim przypadku zablokowali kilkadziesiąt tysięcy dolarów CAD bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po kilku dniach zażądali ode mnie faktur umów i wszelkich dokumentów dotyczących przedmiotu transakcji, a następnie powiedzieli, że o te dokumenty prosili bezpodstawnie, ponieważ muszą uruchomić procedurę pytającą do banku nadawcy. Mijają tygodnie, a oni dalej wyjaśniają pomimo faktu, że bank nadawcy dawno wysłał już sprostowanie. Dowiedziałem się w trakcie jednej z rozmów, że gdybym od razu zareagował i potwierdził, Że ten przelew był kierowany do mnie, to oni zwolniliby środki I PRZEKAŻĄ NA KONTO. Potwierdza się obraz narysowany przez Marka - 2 opinie niżej. Potrafią w imie tzw. bezpieczeństwa zablokować ci środki na długi. W myśl zasady " ukradliśmy Panu płaszcz i co nam pan zrobi) Nie wiem skąd oni ta „Wyższą kulturę bankowości zaimportowali" ale wygląda to na kulturę państw Trzeciego Świata. Na infolinii nic nie udaje mi się załatwić. Ciągłe te same informacje. Gdzieś jest jakiś tajemniczy dział, który to niby załatwia sprawę i nic nie wiemy. Jak zadajesz bardziej konkretne pytania, to wygłaszają formułke, że na wszystkie pytania odpowiedzieli i rozłącza się. Super jakość. NIE POLECAM TEGO BANKI. ZaletybrakWadyBankowosc internetowa jak ze sredniowiecza. Smsy od nich nie dochodza, konto internetowe co chwile sie blokuje, A na infolinii nikt nie potrafi pomoc. No I nie moge sie dostac do moich pieniedzy -
~lilo / 2021-12-17 13:54Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna współpraca, począwszy od infolinii - nie odpowiadają na pytania, jak chcesz coś załatwić co nie jest dla nich na rękę to zniechęcają, zadają pytania kontrolne, jak dopytujesz o co chodzi to mówią, że mam odpowiadać tak albo nie, a jak nie wiem to kończą rozmowę i muszę ponownie wisieć na infolinii. Dramat!!! ZaletyżadnychWadyod obsługi klienta po wykorzystywanie przewagi nad nieświadomym klientem -
-
~rozgoryczony / 2021-12-17 11:24Ocena: 2.67 / 5
Pracownica banku sama zaproponowała otworzenie linii kredytowej w koncie,po zastanowieniu zgodziłem się na 2 tyś.Zachwycała się wysoką oceną scoringową (konto mam w banku od wielu lat,regularne wpływy,brak negatywnej historii kredytowej i.t.p.)Po kilku godzinach przyszedł SMS,że umowa została unieważniona,oczywiście bez słowa wyjaśnienia.W ciągu kilku dni usiłowałem sprawę wyjaśnić,by w końcu się dowiedzieć,że...nie wiadomo dlaczego się tak stało.Zmarnowany czas,zawracanie czterech liter,kompletny brak szacunku dla klienta.Wcześniej kilkukrotnie usiłowano mi wcisnąć niekorzystny kredyt.U konkurencji załatwiałem podobne sprawy w kilka minut telefonicznie lub internetowo.Oferta banku i podejście do klienta to dno,nie polecam nikomu. ZaletyBrakWady-lekceważący stosunek do klienta
-fatalna oferta produktowa -
~MP / 2021-12-11 18:46Ocena: 1.00 / 5
Witam
Poniżej krytyki, ignoranckie podejście banku do klienta.
Pomimo spełnienia wszystkich warunków nałożonych przez bank oraz podpisaniu umowy cesji w dniu 26.11.2021, do chwili obecnej przedmiot umowy nie jest w moim posiadaniu.
Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony banku, ani telefonicznie ani mailowo. Bank nie odpisuje na maile
Nie polecam
Rozczarowany klient biznesowy.
MP -
~Bociano / 2021-12-08 07:05Ocena: 1.00 / 5
Posiadam dowody, że w tym banku pracują idioci i kretyni jak wysłałem dokumenty z dowodami to pracownicy nie potrafili prostej sprawy zaakceptować, i wystawiali faktury niezgodnie ze stanem aktualnym więc trzeba było tłumaczyć trzy razy.Jeżeli ktoś nie chce się zbędnie tłumaczyć to nie polecam usług tego dziwnego banku. ZaletybrakWadyOszuści i kłamcy -
~Marek / 2021-11-24 11:52Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przy każdym przelewie z banku telefon nawet przy kwotach 1000 pln, przelew ekspresowy za który płaciłem był wykonywany po 5 godzinach aż ktoś raczy z banku zadzwonić i potwierdzić przelew w ramach oczywiście bezpieczeństwa .Zablokowanie konta bez podania przyczyny i wyprawa 300 km do oddziału w celu odblokowania konta. Potrafią zablokować środki bez żadnego powodu bez żadnej informacji i telefonu. Najgorszy bank jaki jest obecnie w Polsce. ZaletyŻadnych zalet.WadySame minusy -
~Monika / 2021-11-18 23:34Ocena: 1.00 / 5
OBSŁUGA KLIJENTA W ALIOR BANK PŁOCK UL KOLEGIALNA RÓG TUMSKIEJ TO BRAK SZACUNKU DLA KLIJENTA,,, PRACUJĄ TAM PANIE NIE MIŁE A ICH SPOJRZENIE TO ZABIJA SZCZEGÓLNIE JEDNEJ PANI,,,, UWAŻAM ŻE ZAMKNIĘCIE KASY PIĘĆ MINUT PÓŹNIEJ TO NIE JEST TRAGEDJA,,, PANI BARDZO NAPOMPOWANA UWAŻAJĄCA SIĘ ZA NIEWIADOMO CO,,,, CO MNIE PRZYCIĄGA DO BANKU UŚMIECH PRACOWNIKA A NIE PRZESZYWAJĄCY WZROK ZaletyBrakWadyBardzo niemiła obsługa6 -
~KS / 2021-11-08 12:25Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Korzystałam z usług leasingu. Ograniczony kontakt, niewyjaśnione sprawy, przerzucanie sprawy z osoby na osobę. Pół roku czekam na zwrot nadpłaty na polisę ubezpieczeniowa- już całkowicie inny temat, że umówione było ubezpieczenie OC i AC, a zostawili mnie z samym OC. Nie polecam. ZaletybrakWadyOgraniczony kontakt, brak wyjaśnień dotyczących przysyłanych dokumentów, nikt tam nie jest za nic odpowiedzialny, przerzucanie spraw z pracownika na pracownika. -
~Zbulwersowana / 2021-10-11 17:13Ocena: 1.33 / 5
Mam umowę ratalną z bankiem i po 1,5 roku spłaty dostałam informację z kancelarii że zalegam z karnymi odsetkami o których nie miałam zielonego pojęcia(0.30 groszy). Po dodzwonieniu się na infolinię poinformowano mnie że w kwietniu 2020 spóźniłam się 1 dzień ze spłatą i przez ten czas bank nie mógł mnie poinformować. Beznadzieja nie polecam banku. ZaletybrakWadybrak informacji -
~Jon / 2021-07-30 22:47Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu mam dwa konta grzebią w historii usuwają tranzakcje z historii od roku nie idzie przelać pieniędzy na revoluta WadyJak można komuś usunąć z historii tranzakcje -
-
~belushi71 / 2020-09-22 18:29Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nie polecam .Medialnie wykreowany twór ktory nie ma nic wpolnego z żeczywistościa . Tak naprawde klient dowiaduje sie że nie ma nic za darmo i trzeba płacić i to czasem słony za usłógi .Nie polecam banku tym bardziej nie polecam młodym osobom ZaletyFajna reklama i tylko to jedna zaletaWadyCałe mnustwo od obsługi po system kredytów czy depozytów tylko problemy mozna sobie narobic -
~Zicu / 2020-07-03 16:26Ocena: 1.33 / 5
Przez 3 lata przewinęło się ponad XXmln zł przez konto Alior Banku. Bank zmusił mnie do zmiany kredytu obrotowego na ratalny bez opcji (żadnej). (Obroty spadły, ale zyski zostały na tym samym poziomie. Czyli więcej zarabiam przy niższym koszcie obsługi kredytu kupieckiego dla kontrahentów.). Obsługa kredytu bez zarzutu - płatne odsetki pobierane w ostatnim dniu miesiąca bez problemu obsługiwane.Bank zmusił mnie - 1 opcja, albo zmiana albo natychmiastowe wypowiedzenie umowy. Dodatkowo w umowie, w preambule bezczelnie jest napisane cytuję: " Kredytobiorca zwrócił się do Banku z wnioskiem o restrukturyzację..." CHAMSTWO! Polski bank tak działa z Polską firmą! Nie interesuje ich nic oprócz podniesienia marży jak i gwarancji deminimis czy BGK. Ponadto pełna blokada konta od kliku dni ponieważ nie umieją przygotować umowy!!!! Codziennie odsetki bo kredyt jest już wymagalny (pomimo wysłania pełnej dokumentacji 14 dni przed wygaśnięciem kredytu). ALIOR BANK - nigdy mnie więcej nie zobaczycie w swoim oddziale. Zarobiliście na mnie - Gratuluję, lecz ostatni raz. Następne XX mln zł będzie obsługiwał inny bank, który bez niczego zaproponował takie same warunki jak Wy 2 lata temu. WSTYD i HAŃBA - covid nie położył, mniejsze obroty nie położyły - a prawie położył bank. W imię kassssyyyy niczego więcej. ZaletyBRAKWadyWIELE -
~Jusra / 2020-05-13 11:55Ocena: 1.00 / 5
Niestety kontakt z bankiem jest TRAGICZNY. W lutym wystąpiłam o dokonanie zwrotu prowizji w związku ze wcześniejszą spłatą kredytu. Okres oczekiwania według pana na infolinii to 14 dni, no może się zdarzyć 60. Po 30 dniach dzwonię na infolinię, niestety już na początku odbiłam się od ściany bo w związku z pandemią załatwiają tylko pilne sprawy. Pani jednak wysłuchała i kazała czekać, nic sprawdzić nie mogła. Po 60 dniach napisałam maila na kontakt, olano mnie, próbowałam również dzwonić, ale podobnie jak poprzednio nie byłam w stanie z nikim porozmawiać. W końcu ktoś oddzwonił i przekazał sprawę do pilnej realizacji, gdyż termin na udzielenie odpowiedzi minął. Zwrot wpłynął po 4 dniach. I tutaj zaczął się kolejny cyrk. Kwota przelana niestety nie zgadza się z moimi wyliczeniami. Kolejne maile, odsyłają mnie do placówki... Po 17 mailach bank poinformował mnie że jego stanowisko jest niezmienne i mam udać się do placówki lub napisać list. Na kolejne maile nie odpowiada, reklamacji przyjąć nie chce. Przesłać wyjaśnienie drogą korespondencyjną również. Dodam, że nie mam konta tylko kredyt. I całe szczęście! Bo tak beznadziejnej obsługi klienta nie widziałam nigdzie. Nie polecam! -
~Mariusz / 2020-03-11 07:04Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam głównie z uwagi na obsluge klienta. Arogancja i brak kompetencji. ZaletyMożliwość rezygnacji z niekompetencjiWadyWprowadzanie w błąd klientow i konsternacje.
strona 25 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
