Wszystko na nie.
Kontakt z infolinia tragiczny.
Godzinę czekania na połączenie.
Nikt nic nie wie.
Pracownicy bardzo nieuprzejmi.
Dziwne opłaty poza rata kredytu.
Po zamknięciu kredytu jeszcze chcą więcej.
Dziwne traktowanie klienta.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~klient alior banku / 2022-04-23 01:56
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam kredytów czy tez pozyczek gotówkowych. Kredyt niby niskie oprocentowanie, ale prowizja kilkanaście procent od kredytu, wliczona oczywiście w całość kredytu, od której tez są pobierane odsetki. Decyzja kredytowa w 30 minut, kredyt dostępny był następnego dnia, ale... no właśnie ale zamknięcie kredytu to droga przez mękę. 15 telefonów na infolinię, oczekiwanie az ktoś oddzwoni. Pózniej oczekiwanie na sms od banku, pózniej znowu infolinia kilkukrotnie, pózniej znów oczekiwanie na sms od banku i znowu infolinia z dyspozycją zwrotu prowizji, pózniej oczekiwanie na zwrot....dramat. Sprawa bedzie zapewne zgłoszona do uokik, choć sam nic nie ugram, ale x tysięcy osób pewnie juz tak.
ZaletyFajna czytelna apka.
WadyInfolinia to zenua zasłaniająca się procedurami które trwają wieki, ale tylko w jedną stronę. W stronę klienta.
~Hurra / 2022-04-23 01:38
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia.
Wyłudzanie pieniędzy po spłacie kredytu.
Pracownik banku przyjmuje dyspozycję podaję kwotę a później dzwonią że masz dopłacać ale nie powiedzą ile.
To się dzieje.
To jakaś szopka.
Obsługa tragiczna i zachowanie bez komentarza.
Co to jest?
Pracownik nie wpisuje kwoty do spłaty w dyspozycji i się jeszcze rzuca że tego nie zrobi.
ZaletyZadnych
WadyChamstwo
~Klient / 2022-04-22 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Unikaj tego banku jak ognia. Totalna beznadzieja. Po spłacie pożyczki jeszcze się czepiają i wyłudzają jakieś pieniądze. Tragedia. Wyższa kultura patologii bankowej.
Zaletybrak
WadySame wady
~Piotr / 2022-04-22 10:43
Ocena: 2.67 / 5
Dramat dramat ! Oferta może i dobra, ale obsługa klienta to już porażka każdy konsultant mówi co innego przynajmniej tak było w mojej sytuacji - telefonicznie co innego i w oddziale co innego (dodam że byłem w 2 oddziałach). Sprawa z zamknięciem kredytu i zwrotu nadpłaty + ubezpieczenia PORAŻKA w innym banku zajęło to 1 dzień tu czekam już 2 tygodnie. Jak się człowiek spóźnia z rata to od razu straszenie windykacją, ale jak człowiek chce odzyskać swoje pieniądze to maja czas. NIE POLECAM, osobiście nie skorzystam już z ich oferty !
~Krzysztof / 2022-04-16 15:40
Ocena: 4.33 / 5
Przelewy na konto banku idą średnio licząc 2 tygodnie.Oczywiście obligatoryjnie naliczają odsetki. W żadnym innym Banku nie idzie tak długo przelew. Dla mnie jest to sprawa podejrzana, z pewnością mają konta założone gdzieś w Tajlandii czy Honkongu.
ZaletyDobrze się w przeszłości reklamowali.
~Tomasz / 2022-04-16 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam. Obsługa klienta to tragedia. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby konsultant podniósł głos na klienta.
Uważam, że praca z ludźmi jest najgorsza. Sam osobiście w pracy mam do czyniena z klientami i zdaję sobie sprawę, jak „trudne” przypadki się zdarzają i jak łatwo można zostać wyprowadzonym z równowagi.
Ale podczas mojego kontaktu telefonicznego nie dałem konsultantowi żadnych podstaw do nerwów. Zawszę staram się prowadzić rozmowę z kulturą i spokojem, bez żadnych oskarżeń wobec konsultanta, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest tylko pracownikiem firmy jak większość z nas.
A tu niespodzianka. Konsultant widocznie obrażony, że dzwonię z samego rana. Podnosi głos i bezczelnie mnie zbywa. A dzwoniłem w naprawdę błahej sprawie.
Przyznam, że pierwszy raz powiedziałem „do widzenia” i rozłączyłem się.
WadyObsługa klienta
~K / 2022-04-15 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam !
Tragiczna obsługa klienta.
Przetwarzają dane osobowe bez zgody.
~Żal / 2022-04-15 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Niestety w tym banku mam kredyt hipoteczny żałuję ,obsługa niegodna zaufania ,olewanie klienta , reklamacja rozpatrywana od listopada a mamy już kwiecień ,ciągle słyszę błąd w systemie , nie polecam nikomu , klient jest nikim dla tego banku
~Marcin / 2022-04-15 11:12
Ocena: 1.00 / 5
Bank w którym nic nie działa!!!!! Karty co chwilę się psują , bank nie widzi transakcji, obsługa poziom zenada
~Tomasz / 2022-04-14 19:39
Ocena: 2.67 / 5
Bankowość internetowa leży i kwiczy bez wizyty w oddziale nic się nie da zrobić nawet tak prostej rzeczy jak zmiana limitu transakcji, po wypłacie pieniędzy pożegnam się z tym bankiem
~Piotr / 2022-04-13 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia na której brak informacji, oraz idiotyczny robot
ZaletyBrak
WadyNie kompetentni pracownicy
~MZ Mariusz / 2022-04-10 23:03
Ocena: 1.00 / 5
Siedzą debile kobieta pyta o moje dane poczym mówię że chcę zwiększyć limit do robienia zakupów karta ona mi mówi czy ja w tym wypadku robię transakcje odpowiadam mój syn poczym mówi że nie mogę udostępniać karty osobom trzecim i że zablokuje mi kartę mówię że wiem gdzie ta karta jest i nie chce żadnej blokady zadaje mi pytanie czy ma to uczynić po czym odpowiadam stanowczo nie i kończę rozmowę udaje się na zakupy na drugi dzień używam karty a tam odmowa więc dzwonię na info i tam dostaje odpowied że karta jest zablokowana spowodu naruszenia zasad banku rozjebało mi to korki proszę o dane osoby która mnie obsługiwała a ona mówi że jest rodo i że mogę zamówić nowa i przyjdzie za 14 dni tłumacze kobiecie że ja nie blokkowale swojej karty ma to w systemie bo nagrywają rozmowy ona znów swoje debili mają na infolinię nie polecam totalny burdel kpina idę zmienić bank bo to co robią to brak zrozumienia w polskim języku
ZaletyŻadne
WadyWszystkie jakie są
~wojo / 2022-04-09 10:34
Ocena: 1.67 / 5
brak kontaktu
próba odblokowania skończyła się informacją z której wynika, że nie znam swojego nr pesel i nie wiem jakie nazwisko panieńskie miała moja mama.
próba kontaktu z infolinią:
po 20 minutach oczekiwania dowiedziałem się iż mój komputer jest tak zainfekowany, że żaden program antywirusowy tego nie wykryje i powinienem zresetować go w całości - myślę, że najlepiej byłoby kupić nowy.
moim zdaniem prostszym rozwiązaniem jest zmiana banku.
~Roki / 2022-04-08 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Otworzyłam miesiąc temu konto w tym banku, teraz mam mieszane uczucia po przeczytaniu opinii czy nie zmienic na inny bank
Zaletyna razie nie mam wiedzy
Wadyna razie nie mam wiedzy ale się boję po przeczytanych opiniach
~Prezes / 2022-04-07 08:48
Ocena: 2.00 / 5
miasto 40 tyś. brak placówki banku tylko jakieś partnerskie które obsługują własne potrzeby.
Brak kontaktu telefonicznego z opiekunem firmowym , brak odpowiedzi na pytania zadane w aplikacji banku.
W jednostce banku najpierw płatnie obsługują klienta następnie informują jak można uniknąć opłat.
LIPA
Zaletybrak
~Piotr / 2022-03-31 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Witam..najgorsza placowka partnerska Alior Banku z jaką sie spotkaem.Panie bez wiedzy i kompetencji..Chcialem wymienic uszkodzony banknot..potraktowaly mnie jak intruza..przy mnie zaczely czytac instrukcje..i po analizie doszły do wniosku ze wymiana nie przysluguje..Omijajcie ten bank z daleka
~Jarek / 2022-03-25 10:18
Ocena: 1.67 / 5
Odradzam bank doradcą I weryfikacją beż porozumienie co do kwoty kredytu
ZaletyZadne
WadyDuzo
~Zawiedziona1 / 2022-03-21 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Bank o beznadziejnych przepisach. Pożyczki udzielają bez wizyty w oddziale. Zdalna weryfikacja tożsamości. Formalności załatwiają zdalnie. A po szybszej spłacie pożyczki dyspozycję wypłaty prowizji trzeba osobiście złożyć w oddziale banku. To jest jakaś kpina! Wszystkie dane posiadają, pożyczka spłacona i prowizji nie mogą inaczej przelać jak osobiście a Nie listownie podpisze się dyspozycję wypłaty tych kilku złotych. Nawet w ich placówce tego złożyć nie można, to co nie mają zaufania do swoich placówek? Po co one są wtedy? Jak uprawnień nie mają? 200km trzeba zrobić żeby podpis złożyć śmieszne a przy uzyskaniu Pożyczki to wszystko zdalnie? Co za czub te zasady ustala?! Banda idiotów! A i jeszcze ta infolina wiecznie się ucząca DRAMAT!
ZaletyNie ma
WadyCałe mnóstwo!
~Grabo / 2022-03-15 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to jakaś pomyłka. Udzielono mi kredytu online. Oczywiście standardowa procedura weryfikacji. Podanie danych wykonanie kopi dowodu itp. Niby wszystko ok. Przychodzi termin spłaty więc udaję się do placówki by zapłacić ratę a Pani mi mówi że coś jest nie tak. Pytam co jest nie tak? Odpowiedz- Pana dane nie są zgodne z dowodem osobistym. Jak się okazało w ich systemie miałem inne imię. Porażka. Pani w okienku nie bardzo wiedziała jak sobie z tym poradzić .Sam dyrektor placówki musiał interweniować. Całość operacji zajęło około 1h. Żenada. Myślicie że to koniec? opowieści nic z tego. Myślę sobie zapłacę raty za cały rok . Mam trochę gotówki więc czemu nie .Odpocznę od rat przez jakiś czas. Po wpłacie mówię Pani to do zobaczenia za rok ( i tak bym wcześniej zawitał) A Pani mi odpowiada ze za miesiąc -oczywiście z uśmiechem . Ja jej na to że jak? Przecież zapłaciłem za cały rok . Odpowiedz brzmi nie. Pan zrobił nadpłatę kredytu ale za miesiąc musi Pan zapłacić kolejną. Bo kredyt pomniejszony o kwotę wpłaconą ale od tyłu. Czyli kredyt mam skrócony o rok. No i jest problem .Mam miesiąc by uzbierać na kolejną ratę. Gdybym wiedział że tak kombinują to bym im zapłacił tylko jedną ratę i basta. W innym banku nie miałem z tym problemu. Kasa sobie leżała i co mc sobie pobierali. Rozumiem ze taka polityka banku. Ale Pani w okienku powinna była mnie uprzedzić ze tak to będzie wyglądało. Szybko kasę zabrała i tyle. Oczywiście o wycofaniu nie było już mowy. Trzeba uważać na tych bank-sterów. Pierwszy i ostatni raz .Przypomnę ich motto Wyższa Kultura Bankowości ja bym dopisał jak robić ludzi w balona. Życzę im by szybko padli . Co do kredytu trzeba udać się do konkrecji i wykonać konsolidacje bo nie wiadomo co jeszcze wywiną. Uważajcie zdecydowanie odradzam najgorszy Bank z jakim miałem do czynienia. Żenada !