strona 22 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~. / 2022-05-11 20:22
Jakaś katastrofa , nigdy nie wezmę w tym banku kredytu na samym początku wcisnęli mi ubezpieczenie i płaciłem o 200 zł więcej ratę kredytu ,podpisałem wszystkie papiery ale po moim pytaniu co to za ubezpieczenie pani doradczyni powiedziała że jes to mało istotne, po 9 latach spłaty zostaĺa mi ostatnia rata do spłaty 500 zł przy ostatniej racie trochę się spóźniłem ze spłatą od razu firma komornicza i grozenie sądem egzekucyjnym i dwonienie Non stop .Definitywnie nie polecam !!!!! -
-
~KLIENT / 2022-05-11 18:11
Tragedia!! Nie dość że ciągle coś nie działa to jeszcze obsługa klienta TRAGICZNA! W oddziale w Skawinie Panie bardzo nieuprzejme i opryskliwe! Mało że w kolejce się czeka nie wiadomo ile to jeszcze pretensje mają do człowieka że się w ogóle w oddziale pojawił! Niby taki duży oddział, wyższa kultura bankowości a uprzejmi są tylko jak człowiek chce wziąć kredyt!! Wynoszę się z tego banku i będę go omijał z daleka!! ZaletybrakWadyBRAK KULTURY PRACOWNIKÓW BANKU!!! -
~Zofia / 2022-05-11 15:55
Tragedia zero informacji jakichkolwiek robią z kotem co chcą nie polecam absolutnie!!! -
~Ewelina / 2022-05-10 08:19
Dla mnie tragedia, od niedawna obsługują moją firmę i tak źle się z nimi współpracuje , jak nigdy dotąd z żadnym bankiem . Mam w umowie 5 przelewów natychmiastowych ,ale w momencie kiedy robię taki przelew - a jak wiadomo natychmiastowy - to chcę żeby wyszedł od razu , wstrzymują taki przelew bo nagle jest potrzebna dodatkowa weryfikacja. kiedyś nie mogłam odebrać i potwierdzić, bo byłam u klienta , to usunęli mój nr telefonu i już wcale nie mogłam zrobić żadnego przelewu. Trzeba było jechać 40 km do banku i od nowa wszystko wprowadzać, , mamy placówkę 7 km od miejsca zamieszkania,ale te panie , które tam pracują nie mogą prawie nic , więc wycieczka 40 km. poza tym na moją reklamację bank odpowiedział że wszystko robią dobrze i nie widzą uchybień, tak że nawet nie ma z kim rozmawiać. Szczerze odradzam , chyba że macie stalowe nerwy i czas ,żeby się z nimi użerać. ZaletybrakWadybardzo wiele ,mogę godzinami opowiadać o wadach -
~AAndrzej / 2022-05-07 21:23
Tak fajny ten bank że dzwonią w weekend z weryfikacją wniosku kredytowego i zamiast powiedzieć z góry w czym tkwi problem to zadawają specjalnie pytania jak człowiek ma dość przechodzenia i mówi im nerwowo to wtedy odpowiadają o co chodzi drugi raz zostałem przez nich weryfikowany nie otrzymałem nawet informacji na maila że mam spodziewać się telefonu WadySystem weryfikacji banku (zamiast od razu mówić w czym problem)
Telefon w weekend bez uprzedzenia na mailu
Ciągłe problemy przy formularzu ratalnym podczas pobrania nagle formularz wywala błąd
Spędzenie czasu na odpowiedzi weryfikacyjne -
~Marek / 2022-05-06 11:29
Oddział Alior Bank Poznań Chrobrego 24 Nieporozumienie. Wieczna kolejka.Mało sympatyczni opryskliwi ludzie.Szkoda słów. Zmieniam bank bo ta wyższa kultura bankowości mnie przerosła WadyBrak kultury bankowosci -
~Aga / 2022-04-29 14:05
Tragedia naciągają ludzi nasyłając komornika, że się niby nie spłaciło zadłużenia chodź zostało wszytko spłacone nie polecam mają taki bałagan że sami nie wiedzą kiedy klient skończył kredyt! -
~Natalia / 2022-04-27 19:52
Najgorszy bank, z jakim miałam doczynienia. DRAMAT I KRĘTACTWO I fatalne podejście do klienta, najgorsza oferta. NIE POLECAM! LEPIEJ OMIJAC! koszmarne doświadczenie. Spłaciłam kredyt po 3 miesiącach, a Alior uznał, że to nieważne, bo powinnam jeszcze zapłacić jakaś ratę i mimo spłacenia całości wszczęto windykację. Zastanawiam się, czego skoro mają cala kwotę u siebie. Dodatkowo nie chcą zwrócić pieniędzy za ubezpieczenie kredytu mimo, że jest napisane w umowie, że mają zwrócić. ZaletyZalet brakWadySame wady -
-
~Sebo / 2022-04-26 19:18
Dramat.....
Jeśli raz na miesiąc nie zaliczę jakiegoś 'wkurwa' z tym bankiem to jest święto. Idiotka na infolinii blokuje bez mojej wiedzy jeszcze nie aktywowaną kartę. Już kilka tygodni za bułki, masło itp. płacę firmową.ZaletyCzasami udaje się zrobić jakieś przelewy.WadyKontakt z infolinią....DRAMAT -
~Łukasz / 2022-04-26 17:23
Witam dzwonię w sprawie zamknięcia konta tmobile usługi bankowe, które zakładałem 5 lat temu i nie mogłem przejść weryfikacji danych z powodu, że nie pamiętałem numeru telefonu, który miałem 5 lat temu i nie znam loginu ani hasła do konta którego nigdy nie używałem i od 4 lat mieszkam za granicą i nie posiadam żadnych dokumentów w tej sprawie ,najpierw bank zablokował mi możliwość zamknięcia konta, a później powiedzieli że nie mogę telefonicznie zmienić numeru telefonu, dramat nie polecam nikomu ZaletyBrakWadySame -
~Beatta / 2022-04-23 15:06
Wszystko na nie.
Kontakt z infolinia tragiczny.
Godzinę czekania na połączenie.
Nikt nic nie wie.
Pracownicy bardzo nieuprzejmi.
Dziwne opłaty poza rata kredytu.
Po zamknięciu kredytu jeszcze chcą więcej.
Dziwne traktowanie klienta.ZaletyBrakWadyWszystko -
~klient alior banku / 2022-04-23 01:56
Nie polecam kredytów czy tez pozyczek gotówkowych. Kredyt niby niskie oprocentowanie, ale prowizja kilkanaście procent od kredytu, wliczona oczywiście w całość kredytu, od której tez są pobierane odsetki. Decyzja kredytowa w 30 minut, kredyt dostępny był następnego dnia, ale... no właśnie ale zamknięcie kredytu to droga przez mękę. 15 telefonów na infolinię, oczekiwanie az ktoś oddzwoni. Pózniej oczekiwanie na sms od banku, pózniej znowu infolinia kilkukrotnie, pózniej znów oczekiwanie na sms od banku i znowu infolinia z dyspozycją zwrotu prowizji, pózniej oczekiwanie na zwrot....dramat. Sprawa bedzie zapewne zgłoszona do uokik, choć sam nic nie ugram, ale x tysięcy osób pewnie juz tak. ZaletyFajna czytelna apka.WadyInfolinia to zenua zasłaniająca się procedurami które trwają wieki, ale tylko w jedną stronę. W stronę klienta. -
~Hurra / 2022-04-23 01:38
Tragedia.
Wyłudzanie pieniędzy po spłacie kredytu.
Pracownik banku przyjmuje dyspozycję podaję kwotę a później dzwonią że masz dopłacać ale nie powiedzą ile.
To się dzieje.
To jakaś szopka.
Obsługa tragiczna i zachowanie bez komentarza.
Co to jest?
Pracownik nie wpisuje kwoty do spłaty w dyspozycji i się jeszcze rzuca że tego nie zrobi.ZaletyZadnychWadyChamstwo -
~Klient / 2022-04-22 13:19
Unikaj tego banku jak ognia. Totalna beznadzieja. Po spłacie pożyczki jeszcze się czepiają i wyłudzają jakieś pieniądze. Tragedia. Wyższa kultura patologii bankowej. ZaletybrakWadySame wady -
~Piotr / 2022-04-22 10:43
Dramat dramat ! Oferta może i dobra, ale obsługa klienta to już porażka każdy konsultant mówi co innego przynajmniej tak było w mojej sytuacji - telefonicznie co innego i w oddziale co innego (dodam że byłem w 2 oddziałach). Sprawa z zamknięciem kredytu i zwrotu nadpłaty + ubezpieczenia PORAŻKA w innym banku zajęło to 1 dzień tu czekam już 2 tygodnie. Jak się człowiek spóźnia z rata to od razu straszenie windykacją, ale jak człowiek chce odzyskać swoje pieniądze to maja czas. NIE POLECAM, osobiście nie skorzystam już z ich oferty ! -
~Krzysztof / 2022-04-16 15:40
Przelewy na konto banku idą średnio licząc 2 tygodnie.Oczywiście obligatoryjnie naliczają odsetki. W żadnym innym Banku nie idzie tak długo przelew. Dla mnie jest to sprawa podejrzana, z pewnością mają konta założone gdzieś w Tajlandii czy Honkongu. ZaletyDobrze się w przeszłości reklamowali. -
-
~Tomasz / 2022-04-16 07:50
Potwierdzam. Obsługa klienta to tragedia. Pierwszy raz zdarzyło mi się, żeby konsultant podniósł głos na klienta.
Uważam, że praca z ludźmi jest najgorsza. Sam osobiście w pracy mam do czyniena z klientami i zdaję sobie sprawę, jak „trudne” przypadki się zdarzają i jak łatwo można zostać wyprowadzonym z równowagi.
Ale podczas mojego kontaktu telefonicznego nie dałem konsultantowi żadnych podstaw do nerwów. Zawszę staram się prowadzić rozmowę z kulturą i spokojem, bez żadnych oskarżeń wobec konsultanta, gdyż zdaję sobie sprawę, że jest tylko pracownikiem firmy jak większość z nas.
A tu niespodzianka. Konsultant widocznie obrażony, że dzwonię z samego rana. Podnosi głos i bezczelnie mnie zbywa. A dzwoniłem w naprawdę błahej sprawie.
Przyznam, że pierwszy raz powiedziałem „do widzenia” i rozłączyłem się.WadyObsługa klienta -
~K / 2022-04-15 14:08
Nie polecam !
Tragiczna obsługa klienta.
Przetwarzają dane osobowe bez zgody. -
~Żal / 2022-04-15 11:38
Niestety w tym banku mam kredyt hipoteczny żałuję ,obsługa niegodna zaufania ,olewanie klienta , reklamacja rozpatrywana od listopada a mamy już kwiecień ,ciągle słyszę błąd w systemie , nie polecam nikomu , klient jest nikim dla tego banku -
~Marcin / 2022-04-15 11:12
Bank w którym nic nie działa!!!!! Karty co chwilę się psują , bank nie widzi transakcji, obsługa poziom zenada
strona 22 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »