strona 20 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Oliwia / 2022-09-27 13:36Ocena: 3.33 / 5
Wzięłam sprzęt RTV na raty, sklep ma umowę z alior bankiem więc to im co miesiąc płaciłam ratę. Mała kwota, nigdy się nie spóźniałam. Raz umknęło mi że rata w danym miesiącu jest o 2 zł wyższa i opłaciłam tyle co zawsze. Przez 2 zł przekazali sprawę firmie windykacyjnej... naprawdę, w dodatku takiej bardzo nachalnej i nieprofesjonalnej -
-
~Justyba / 2022-09-21 09:33Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic WadyNie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic -
~Paweł / 2022-09-16 10:01Ocena: 1.00 / 5
Witam, podpisałem umowę z Alior bankiem na 500 tys. Niestety jestem zmuszony napisać negatywną opinię. Dziś się dowiedziałem po 4 tyg od podpisania aktu natorialnego ze nie ma w nim zapisu o egzekucji i mój akt jest nieważny - trzeba go zrobić na nowo a to koszt 3600zl!!! Przed podpisaniem aktu jeszcze dzwoniłem do pani Magdy z Bydgoszczy ze starego rynku, czy muszę coś wiedzieć przed jego podpisaniem, otrzymałem odpowiedź ze nie. Jak klient ma ufać bankowi i doradcy skoro jest oszukiwany na każdym kroku i do tego ponosi konsekwencje wybrania złego banku? Jestem zdziwiony i bardzo rozczarowany.
Pozdrawiam panią Magdę mam nadzieję że po przeczytaniu mojej opinii ktoś zrobi z tym porządek.
WadyBrak kontaktu -
~ND / 2022-09-14 14:50Ocena: 1.00 / 5
Strasznie niemiła, arogancka i nieprofesjonalna obsługa telefoniczna - po 3 próbie i łącznie 40 minut czekania na linii dodzwoniłem się by zadać jedno pytanie dotyczące kredytu hipotecznego. Doradca w żaden sposób nie wykazał zainteresowania tematem, wielokrotnie prosił o powtórzenie pytania oraz wymagał w arogancki sposób bym przeliterował imię i nazwisko (chociaż wiem że dane klienta są wyświetlane u doradcy na podstawie podanego w trakcie dzwonienia numeru PESEL) i odmawiał kontynuowania zanim przeliteruję litere "Y" gdzie jest wykorzystane jako pierwsze w słowie. Uważam że to jakaś kpina i absolutny brak profesjonalizmu. Co do samego wyjaśnienia pytania - tłumaczył tak niby miał do czynienia z niepełnosprawną osobą czy dzieckiem z pytaniami w stylu "czy pan rozumie jak działają odsetki?". -
~Maciej / 2022-09-13 11:59Ocena: 1.00 / 5
Najkrócej-omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!
W ramach starania się o pożyczkę na zakup ,pan z banku przedzwonił do mojego ksiegowego,przedstawiając się jedynie z imienia i nazwiska, oraz mówiąc, że dzwoni z banku prosi o informacje o moich dochodach !!! O takie informacje występuję się w sposób oficjalny!!!ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu pracowników -
~Kacper / 2022-09-07 14:11Ocena: 1.67 / 5
Posiadam kredyt firmowy w tym banku, chcę nadpłacić ratę kredytu w wysokości 1000,- a bank wymyślił, że muszę zapłacić prowizję 1500,- Chora prowizje, a nikt mnie nie zapytał czy godzę się na ratę wyższą o 2500,- -
~Paweł / 2022-09-04 09:43Ocena: 1.00 / 5
Doliczają sobie do kredytów ratalnych drobne sumy,przypominam że wziołem w sklepie sprzęt na raty 0%.....nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Banda Złodziejów !!!!!!!!!!!!!! -
~PanSklepikarz / 2022-09-01 18:53Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia a firm chyba nie ma gorszego banku. Ściemnianie potem zupełnie inna decyzja po kilku dniach. Wadybank powinien zmienić nazwę z ALIOR na WADA -
-
~kamopcsij / 2022-08-30 18:37Ocena: 1.33 / 5
Najohydniejszy bank pod słońcem!przenigdy wiecejm tam konta nie zaloze!Zenada i durfiarstwo ponad wszystkimi!!ohyda! Zaletyzero zaletWadytotalne dno,nie potrafia odblokowac dostepu do bankowosci internetowej!odsylaja do oddzialow -
~Nilena / 2022-08-30 11:50Ocena: 1.00 / 5
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338 -
~Jarek / 2022-08-22 10:55Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry,
dwa lata temu kupiłem lodówkę. Była promocja kredytu 0% - biorę. Po co wydawać kasę.
Niestety muszę powiedzieć, że to była bardzo zła decyzja - macie porostu złą obsługę po sprzedażową.
Zacznę od tego, że nie byłem w stanie mailowo złożyć reklamacji dotyczącej opóźnienia w spłacie kredytu ale o tym na koniec. Takowego opóźnienia nie było. Przelew wysłałem przelewem natychmiastowym z ING. Zdziwienie moje nastąpiło po kilku dniach kiedy dostaję od firmy "krzak" pismo, że zalegam kilka groszy (jak pamiętam 7)? Sprawdzam przelew. Jest ok. Sprawdziłem również w ING, że przelew został zrealizowany, a kasa u Was była max w przeciągu 15 minut!
Odpisuje na wiadomość, że proszę o informację, wyjaśnienie skąd ta zaległość. Otrzymuje info, że mam zapłacić i mają pełnomocnictwo z Banku. Jeżeli rzeczywiście macie ta umowę z tym biurem to zmieńcie bo na następne wiadomości ode mnie z prośba o wyjaśnienie mieli mnie już w przysłowiowej dupie. Nawet pełnomocnictwo do maila nie było dołączone. Kontakt nagle ustał... ale krwi napsuli!
Takowa sytuacja zdarzyła się jeszcze raz kiedy byłem winny 3 gorsze.
Serio? Ciężko Wam przedzwonić i poprosić dopłatę, a przede wszystkim powiedzieć za co?
Trzecia sprawa to opóźnienie w spłacie raty ponad 30 dni.
Nic takiego nie miało miejsca. Sprawdziłem. Daliście dane do BIK. a ja nie mogłem skutecznie złożyć reklamacji bo mail kontakt@ jest tylko do ofert, a reklamację mogę złożyć tylko telefonicznie... 21 wiek...
Słabo. To nie jest pierwszy mój kontakt z Waszym bankiem ale ostatni.
Przejście na państwowy zarząd Wam zaszkodziło. Bardzo.ZaletySzybkość decyzjiWadyBrak możliwości wyjaśnienia moich zastrzeżeń. Utrudnione składanie reklamacji.
Maile z firmy windykacyjnej po 7 i 3 grosze z brakiem informacji za co. Brak kontaktu ze strony banku, mimo, że maile w tej sprawie były kierowane jako kopia do nich! Generalnie bałagan -
~SKok / 2022-08-19 12:51Ocena: 1.67 / 5
17.08 panienka z obsługi (za wejściem okienko na lewo. Odmówiła mi obsługi jeżeli nie zeskanuję dowodu osobistego.
NORMALNY SZANTAŻ ZWŁASZCZA ŻE:
Banki łamią prawo.
Zdaniem szefa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przepisy nie pozwalają na dowolne kserowanie przez banki dowodów tożsamości. I nie ma znaczenie, czy chcemy założyć konto czy sprawdzić zdolność kredytową.
W lipcu zaczęła obowiązywać ustawa o dokumentach publicznych, zakładająca budowę systemu bezpieczeństwa dla paszportów, dowodów osobistych i prawa jazdy
W opinii prezesa UODO ustawa o Prawie bankowym w żadnym miejscu nie pozwala bankom wykonywać kserokopii i skanów dowodów osobistych klientów.
Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że bank kseruje dowód osobisty i zostawia sobie skan, a wynika to z przepisów bezpieczeństwa obrotu finansowego. – Jeżeli klient odmawia, bank przyjmuje od niego oświadczenie o odmowie.Zalety"0"Wadycała masa -
~Wyższa kulturę bankowosci / 2022-08-12 14:17Ocena: 1.00 / 5
Idę do banku wpłacić pieniądze na czyjeś konto a oni wplate ksieguja nie pod moim imieniem i nazwiskiem ale właściciela konta. I nic nie mogą z tym zrobić. Po złożeniu reklamacji, oczywiście nie uznanej, czytam, że "weryfikacja nie wykazała nieprawidłowości i nie zgłaszałam bankierowi że jestem osobą wplacajaca". Dziwny bank, w którym wpłacający musi informować, że jest wpłacającym.... Może to ich słynna"wyższa kultura bankowości ", gdzie klienta traktuje się jak pariasa, no przecież klient jest dla banku, a nie odwrotnie. Tak bezczelnej w tonie odpowiedzi na reklamacje złożonej w przypadku oczywistego błędu pracownika banku nigdy nie otrzymałam. Ale to nie koniec. ZaletyZadnychWadyWszystko -
~AliorSmiecie / 2022-08-11 18:11Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług tego banku już 3 lata - BARDZO żałuję o to że w ogóle korzystałem z tego, to jest prawdopodobnie najgorszy z możliwych banków na całym świecie, pewnie będę myślał o przejściu na coś innego (może Milenium). Obsługa infolinii tej śmieciarni jest coś - nie dostaniesz dostępu do SWOJEGO konta i żadnej pomocy :) Polecam każdemu kto chcę zniszczyć sobie humor i nerwy. Aplikacja jest bugowanym śmieciem napisanym przez jakiegoś studenciaka pod koksem. ZaletyŻaden :)WadyAplikacja
Obsługa na infolinii -
~Hulka / 2022-08-10 15:21Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo!!! dziadostwo! dziadostwo! nie spotkałam się jeszcze nigdzie z takimi praktykami, w żadnym innym banku.
O obsłudze na infolinii szkoda gadać, porażka, chamstwo i brak rzetelnej informacji. Nie wysyłają żadnych harmonogramów spłat, ale uparcie twierdza, że wysyłają, a potem naliczają odsetki. Ostatni raz mam do czynienia z tym bankiem, nigdy więcej!Zaletybrak -
~Endrju / 2022-08-09 15:45Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Obsługa chamska i bezczelna. Na infolinii nie pomagają. 1 dzień spóźnienia (!!) i telefon z firmy windykacyjnej (poza 3 esemesami tego samego dnia) oraz wpis do BIK. Formularzy do płatności na raty żadnych nie dają, żadnych przypominajek, ale jak jeden dzień spóźnienia to w sposób chamski Cię ścigają.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.ZaletyżadnychWadychamstwo, brak profesjoanlizmu i normalnego podejścia do klienta, w dodatku nie potrafią udzielic rzetelnych informacji -
-
~igor / 2022-08-08 17:45Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta. Czekamie na infolinii 40 min , po czym konsultant nie jest w stanie pomóc i... zaprasza do ponownego kontaktu. Paranoja! -
~Wiktor / 2022-08-07 00:54Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie bardzo dobry bank skorzystałam z kredytu konsolidacyjnego super obsługa beż żądny problemów .Dobrze że uciekłam z PKO bo dziś bym się nie wypłaciła w związku z podniesieniem stóp procentowych. ZaletyNiezmienna stopa procentowa -
~Wkurzona / 2022-08-05 18:06Ocena: 1.00 / 5
Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Przelew sorbnet ma być zrealizowany w 15 minut, kosztuje 32 zł, zlecenie do 15:30. Dyspozycja złożona o 14:15, telefon potwierdzający dyspozycję dostałam o 15:30, przelew przejdzie w poniedziałek... DRAMAT!!! -
~Ja / 2022-08-04 23:13Ocena: 1.33 / 5
Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Spóźniłem się z tata 7 dni i już widnieje w bik. Rata niska 100 zł. ZaletyBrakWadymjagielska16@gmail.com
strona 20 z 26
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
