Najkrócej-omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!
W ramach starania się o pożyczkę na zakup ,pan z banku przedzwonił do mojego ksiegowego,przedstawiając się jedynie z imienia i nazwiska, oraz mówiąc, że dzwoni z banku prosi o informacje o moich dochodach !!! O takie informacje występuję się w sposób oficjalny!!!
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu pracowników
~Kacper / 2022-09-07 14:11
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam kredyt firmowy w tym banku, chcę nadpłacić ratę kredytu w wysokości 1000,- a bank wymyślił, że muszę zapłacić prowizję 1500,- Chora prowizje, a nikt mnie nie zapytał czy godzę się na ratę wyższą o 2500,-
~Paweł / 2022-09-04 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają sobie do kredytów ratalnych drobne sumy,przypominam że wziołem w sklepie sprzęt na raty 0%.....nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Banda Złodziejów !!!!!!!!!!!!!!
~PanSklepikarz / 2022-09-01 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia a firm chyba nie ma gorszego banku. Ściemnianie potem zupełnie inna decyzja po kilku dniach.
Wadybank powinien zmienić nazwę z ALIOR na WADA
~kamopcsij / 2022-08-30 18:37
Ocena: 1.33 / 5
Najohydniejszy bank pod słońcem!przenigdy wiecejm tam konta nie zaloze!Zenada i durfiarstwo ponad wszystkimi!!ohyda!
Zaletyzero zalet
Wadytotalne dno,nie potrafia odblokowac dostepu do bankowosci internetowej!odsylaja do oddzialow
~Nilena / 2022-08-30 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
~Jarek / 2022-08-22 10:55
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry,
dwa lata temu kupiłem lodówkę. Była promocja kredytu 0% - biorę. Po co wydawać kasę.
Niestety muszę powiedzieć, że to była bardzo zła decyzja - macie porostu złą obsługę po sprzedażową.
Zacznę od tego, że nie byłem w stanie mailowo złożyć reklamacji dotyczącej opóźnienia w spłacie kredytu ale o tym na koniec. Takowego opóźnienia nie było. Przelew wysłałem przelewem natychmiastowym z ING. Zdziwienie moje nastąpiło po kilku dniach kiedy dostaję od firmy "krzak" pismo, że zalegam kilka groszy (jak pamiętam 7)? Sprawdzam przelew. Jest ok. Sprawdziłem również w ING, że przelew został zrealizowany, a kasa u Was była max w przeciągu 15 minut!
Odpisuje na wiadomość, że proszę o informację, wyjaśnienie skąd ta zaległość. Otrzymuje info, że mam zapłacić i mają pełnomocnictwo z Banku. Jeżeli rzeczywiście macie ta umowę z tym biurem to zmieńcie bo na następne wiadomości ode mnie z prośba o wyjaśnienie mieli mnie już w przysłowiowej dupie. Nawet pełnomocnictwo do maila nie było dołączone. Kontakt nagle ustał... ale krwi napsuli!
Takowa sytuacja zdarzyła się jeszcze raz kiedy byłem winny 3 gorsze.
Serio? Ciężko Wam przedzwonić i poprosić dopłatę, a przede wszystkim powiedzieć za co?
Trzecia sprawa to opóźnienie w spłacie raty ponad 30 dni.
Nic takiego nie miało miejsca. Sprawdziłem. Daliście dane do BIK. a ja nie mogłem skutecznie złożyć reklamacji bo mail kontakt@ jest tylko do ofert, a reklamację mogę złożyć tylko telefonicznie... 21 wiek...
Słabo. To nie jest pierwszy mój kontakt z Waszym bankiem ale ostatni.
Przejście na państwowy zarząd Wam zaszkodziło. Bardzo.
ZaletySzybkość decyzji
WadyBrak możliwości wyjaśnienia moich zastrzeżeń. Utrudnione składanie reklamacji.
Maile z firmy windykacyjnej po 7 i 3 grosze z brakiem informacji za co. Brak kontaktu ze strony banku, mimo, że maile w tej sprawie były kierowane jako kopia do nich! Generalnie bałagan
~SKok / 2022-08-19 12:51
Ocena: 1.67 / 5
17.08 panienka z obsługi (za wejściem okienko na lewo. Odmówiła mi obsługi jeżeli nie zeskanuję dowodu osobistego.
NORMALNY SZANTAŻ ZWŁASZCZA ŻE:
Banki łamią prawo.
Zdaniem szefa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przepisy nie pozwalają na dowolne kserowanie przez banki dowodów tożsamości. I nie ma znaczenie, czy chcemy założyć konto czy sprawdzić zdolność kredytową.
W lipcu zaczęła obowiązywać ustawa o dokumentach publicznych, zakładająca budowę systemu bezpieczeństwa dla paszportów, dowodów osobistych i prawa jazdy
W opinii prezesa UODO ustawa o Prawie bankowym w żadnym miejscu nie pozwala bankom wykonywać kserokopii i skanów dowodów osobistych klientów.
Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że bank kseruje dowód osobisty i zostawia sobie skan, a wynika to z przepisów bezpieczeństwa obrotu finansowego. – Jeżeli klient odmawia, bank przyjmuje od niego oświadczenie o odmowie.
Zalety"0"
Wadycała masa
~Wyższa kulturę bankowosci / 2022-08-12 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Idę do banku wpłacić pieniądze na czyjeś konto a oni wplate ksieguja nie pod moim imieniem i nazwiskiem ale właściciela konta. I nic nie mogą z tym zrobić. Po złożeniu reklamacji, oczywiście nie uznanej, czytam, że "weryfikacja nie wykazała nieprawidłowości i nie zgłaszałam bankierowi że jestem osobą wplacajaca". Dziwny bank, w którym wpłacający musi informować, że jest wpłacającym.... Może to ich słynna"wyższa kultura bankowości ", gdzie klienta traktuje się jak pariasa, no przecież klient jest dla banku, a nie odwrotnie. Tak bezczelnej w tonie odpowiedzi na reklamacje złożonej w przypadku oczywistego błędu pracownika banku nigdy nie otrzymałam. Ale to nie koniec.
ZaletyZadnych
WadyWszystko
~AliorSmiecie / 2022-08-11 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług tego banku już 3 lata - BARDZO żałuję o to że w ogóle korzystałem z tego, to jest prawdopodobnie najgorszy z możliwych banków na całym świecie, pewnie będę myślał o przejściu na coś innego (może Milenium). Obsługa infolinii tej śmieciarni jest coś - nie dostaniesz dostępu do SWOJEGO konta i żadnej pomocy :) Polecam każdemu kto chcę zniszczyć sobie humor i nerwy. Aplikacja jest bugowanym śmieciem napisanym przez jakiegoś studenciaka pod koksem.
ZaletyŻaden :)
WadyAplikacja
Obsługa na infolinii
~Hulka / 2022-08-10 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo!!! dziadostwo! dziadostwo! nie spotkałam się jeszcze nigdzie z takimi praktykami, w żadnym innym banku.
O obsłudze na infolinii szkoda gadać, porażka, chamstwo i brak rzetelnej informacji. Nie wysyłają żadnych harmonogramów spłat, ale uparcie twierdza, że wysyłają, a potem naliczają odsetki. Ostatni raz mam do czynienia z tym bankiem, nigdy więcej!
Zaletybrak
~Endrju / 2022-08-09 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo. Obsługa chamska i bezczelna. Na infolinii nie pomagają. 1 dzień spóźnienia (!!) i telefon z firmy windykacyjnej (poza 3 esemesami tego samego dnia) oraz wpis do BIK. Formularzy do płatności na raty żadnych nie dają, żadnych przypominajek, ale jak jeden dzień spóźnienia to w sposób chamski Cię ścigają.
Zdecydowanie NIE POLECAM. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia.
Zaletyżadnych
Wadychamstwo, brak profesjoanlizmu i normalnego podejścia do klienta, w dodatku nie potrafią udzielic rzetelnych informacji
~igor / 2022-08-08 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa klienta. Czekamie na infolinii 40 min , po czym konsultant nie jest w stanie pomóc i... zaprasza do ponownego kontaktu. Paranoja!
~Wiktor / 2022-08-07 00:54
Ocena: 5.00 / 5
Dla mnie bardzo dobry bank skorzystałam z kredytu konsolidacyjnego super obsługa beż żądny problemów .Dobrze że uciekłam z PKO bo dziś bym się nie wypłaciła w związku z podniesieniem stóp procentowych.
ZaletyNiezmienna stopa procentowa
~Wkurzona / 2022-08-05 18:06
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie złożyłam wniosek o zamknięcie konta. Przelew sorbnet ma być zrealizowany w 15 minut, kosztuje 32 zł, zlecenie do 15:30. Dyspozycja złożona o 14:15, telefon potwierdzający dyspozycję dostałam o 15:30, przelew przejdzie w poniedziałek... DRAMAT!!!
~Ja / 2022-08-04 23:13
Ocena: 1.33 / 5
Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Spóźniłem się z tata 7 dni i już widnieje w bik. Rata niska 100 zł.
ZaletyBrak
Wadymjagielska16@gmail.com
~Klientka była / 2022-08-04 20:27
Ocena: 1.00 / 5
wyłudzono na mnie kredyt. Oczywiście Alior Bank nie miał sobie nic do zarzucenia sprawa trafiła do Sądu. Sąd wydał decyzję o wstrzymaniu rat kredytowych jak i zastrzegł że nie mogą podać do BIK. Alior nie dostosował się do wyroku Sądu, dostaje sms tel o zaległości w racie jak podali mnie do BIK. Na moje telefony i emaile dostałam odpowiedź że reklamacja jest rozpatrywana mają na to 30 dni.
WadyDziałanie, bezpieczeństwo środków na koncie, zabezpieczenia przed wyłudzeniem
~Małgorzata / 2022-08-03 07:41
Ocena: 1.00 / 5
Największe dziadostwo na jakie przyszło mi trafić. Obsługa chamska i tępa. Nie orzysylaja harmonogramu a potem naliczają odsetki i się wygrazaja. Każą żeby się prosić o wysłanie harmonogramu spłat gdzie to ich obowiązek! przestrzegam was przed tym szmacianym bankiem. Nie jest to pierwszy incydent z nimi. Zdecydowanie was ostrzegam.
Zaletybrak
Wadynaluczanie oplat, brak kontaktu, nie wywiązywanie się z zakresu obowiązków, chamskie podejscie do klienta, oszustwo
~Michał / 2022-08-02 15:03
Ocena: 1.00 / 5
Współczuję wszystkim, którzy muszą korzystać z usług tego pseudobanku. Tragedia. Alior ul. Retkińska najgorszy bank w jakim kiedykolwiek bylem. Klient czeka godzinę na obsługę
ZaletyBrak
~Agnieszka / 2022-08-01 12:02
Ocena: 1.33 / 5
CHamstwo najwyższego gatunku,1 czekasz na linii aby pańcia Ci powiedziała że weryfikacja 8 stopniowa przebiegła negatywnie.Nie ma możliwości powtórnej 8 stopniowej weryfikacji,aplikacja nie działa jak cię nie zweryfikują. Dno,pańcie nie mile Infolina zacofana.