Coraz bardziej mnie irytuje ten bank. Od wakacji mam problemy albo z blikiem bo powiadomienie potwierdzenia mi nie przychodzi a zwykłym przelewem jak próbuje coś zapłacić to nagle wyskakuje nieoczekiwany błąd. Dzisiaj już przeszli siebie jest dziesiąty października duzo osób dostaje wypłatę musi porobić przelewy opłacić różne rzeczy a oni przez cały dzień mieli problem z bankowością …. Jak jutro nie dam rady opłacić rachunków to rezygnuje i pójdę do banku w którym nie będę miała takich problemów.
ZaletyOstatnio brak jakichkolwiek
WadyTen bank to jedna wielka wada
~Magda / 2022-10-10 14:00
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa, zwłaszcza w Lublinie, prace serwisowe w poniedziałek? Serio? Żenujący bank
~stan / 2022-10-10 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Badziew totalny. Żeby zmienić numer dowodu upłynęło prawie 2 tygodnie. Przez stronę banku nic nie można było zrobić bo pojawiał się komunikat, że nr dowodu nie ma w rejestrze dowodów osobistych na stronach gov. Czyli bank ma swój rejestr, który jest ważniejszy od stron MSWiA. Przeżyłem bardzo ciekawe doświadczenie co do bezpieczeństwa moich finansów. Bo okazało się, że nie mam dowodu bo stary pocięto mi w Urzędzie, a nowego bank nie chce uznać. Zarówno na infolinii jak i w oddziałach banku odsyłano mnie do Urzędu, żeby ten zmienił numer wydanego dowodu osobistego. Byłem w Urzędzie gdzie mi powiedziano że to nie jest pierwsza taka sprawa z Aliorem i żebym najlepiej zmienił bank, bo MSWiA, które jest odpowiedzialne za zmianę zapisów w dowodzie osobistym nic nie zmieni, bo nie ma podstaw a życzenie zmian przez alior mogą sobie..... Następnym "pomysłem" banku było, żeby zmienić dowód na paszport i z każdą sprawą udawać się do banku z paszportem. To HIT, bo odwiedzając oddział czułbym się jak na wyjeździe za granicę i to do dalekich krajów, bo w Unii paszport jest niepotrzebny. Po tych doświadczeniach i kolejnej wizycie w oddziale banku dzisiaj rano okazało się nagle, że wszystko jest w porządku i ze zmianą dowodu nie ma żadnych problemów. Oczywiście nie usłyszałem nawet słowa PRZEPRASZAM i żadnej wiadomości na skrzynkę mailową z której pisałem interwencje też nie otrzymałem. Żeby nie strona firmowa to uciekałbym z tego banku jak najdalej, tym bardziej, że ani w PKO, ani w MIllenium ani w Credit nie miałem żadnych problemów. Widocznie te banki korzystają ze stron MSWiA a alior z innych stron. Żeby nie było, że zmyślam rozmowy na infolinii są nagrywane więc można odsłuchać. Omijać ten bank szerokim łukiem, chyba, że ktoś chce doświadczyć takich przygód jak ja. Aha, może doczekam się słowa PRZEPRASZAMY, chociaż za bardzo na to nie liczę.
~Jarek / 2022-10-07 17:06
Ocena: 1.67 / 5
Masakra...odchodzę od nich bo to jest nieporozumienie. Zawsze czekam na połączenie po 10min. Aplikacja Aliora jest niezrozumiała. A ludzie pracujący w placówkach Alior banku jest nieżyczliwa...po prostu uciekam choćby do PKO
ZaletyNie znalazłem...
WadyNie do policzenia...
~DK / 2022-10-04 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć nieziemską cierpliwość. Czeka się w kolejce jak na infolinii do przychodni NFZ. Dlatego ocena 1. Oferta miała być "bezpłatnym prowadzeniem konta firmowego", a kilka razy w miesiącu pobierane są opłaty za każdym razem za coś innego (od 0,50 zł do 15 zł). 1 pkt na 5 za ofertę.
Główną przyczyną rezygnacji z tego banku są: WIECZNE PROBLEMY Z APLIKACJĄ. Szału można dostać. Ciągle albo wyświetla się błąd techniczny, albo, że trwa naprawa, albo nie da się z jakiegoś magicznego powodu wysłać przelewu. Najgorszy i najczęściej występujący błąd to problemy płatności blikiem. Jestem w tym banku od dwóch lat i od początku, średnio co 2 tygodnie na tydzień nie da się płacić blikiem, bo kiedy trzeba potwierdzić płatność, nie da się tego zrobić. Nie wyświetla się "okienko" potwierdzenia wykonania przelewu. Jak można tak długo nie móc naprawić tego błędu? 2 lata?!
Wadyproblemy z aplikacją Alior Bank, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem na infolinii, niejasne oferty
~Mat / 2022-10-04 09:01
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo nieprzyjazny bank. Bezduszny / odhumanizowany. Za najdrobniejszą czynność pobierają opłaty. W ogóle nie ma dyskusji, partnerskiego podejścia. Tylko płać i płać …
~Oliwia / 2022-09-27 13:36
Ocena: 3.33 / 5
Wzięłam sprzęt RTV na raty, sklep ma umowę z alior bankiem więc to im co miesiąc płaciłam ratę. Mała kwota, nigdy się nie spóźniałam. Raz umknęło mi że rata w danym miesiącu jest o 2 zł wyższa i opłaciłam tyle co zawsze. Przez 2 zł przekazali sprawę firmie windykacyjnej... naprawdę, w dodatku takiej bardzo nachalnej i nieprofesjonalnej
~Justyba / 2022-09-21 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic
WadyNie bierzcie kredytów w tym banku to złodzieje. Niby dają wakacje kredytowe,pomniejszone raty płacisz przez 6 miesięcy 2000 zamiast 4000 a raty wydłużają się o 6 miesięcy a i tak płacisz 4000 zamiast 2000.Pytalismy jak to wygląda czy płacimy dodatkowe 6 miesięcy pomniejszone raty a doradca odpowiada że tak oczywiście .... Dodatkowo musimy płacić 12 tysięcy za nic
~Paweł / 2022-09-16 10:01
Ocena: 1.00 / 5
Witam, podpisałem umowę z Alior bankiem na 500 tys. Niestety jestem zmuszony napisać negatywną opinię. Dziś się dowiedziałem po 4 tyg od podpisania aktu natorialnego ze nie ma w nim zapisu o egzekucji i mój akt jest nieważny - trzeba go zrobić na nowo a to koszt 3600zl!!! Przed podpisaniem aktu jeszcze dzwoniłem do pani Magdy z Bydgoszczy ze starego rynku, czy muszę coś wiedzieć przed jego podpisaniem, otrzymałem odpowiedź ze nie. Jak klient ma ufać bankowi i doradcy skoro jest oszukiwany na każdym kroku i do tego ponosi konsekwencje wybrania złego banku? Jestem zdziwiony i bardzo rozczarowany.
Pozdrawiam panią Magdę mam nadzieję że po przeczytaniu mojej opinii ktoś zrobi z tym porządek.
WadyBrak kontaktu
~ND / 2022-09-14 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Strasznie niemiła, arogancka i nieprofesjonalna obsługa telefoniczna - po 3 próbie i łącznie 40 minut czekania na linii dodzwoniłem się by zadać jedno pytanie dotyczące kredytu hipotecznego. Doradca w żaden sposób nie wykazał zainteresowania tematem, wielokrotnie prosił o powtórzenie pytania oraz wymagał w arogancki sposób bym przeliterował imię i nazwisko (chociaż wiem że dane klienta są wyświetlane u doradcy na podstawie podanego w trakcie dzwonienia numeru PESEL) i odmawiał kontynuowania zanim przeliteruję litere "Y" gdzie jest wykorzystane jako pierwsze w słowie. Uważam że to jakaś kpina i absolutny brak profesjonalizmu. Co do samego wyjaśnienia pytania - tłumaczył tak niby miał do czynienia z niepełnosprawną osobą czy dzieckiem z pytaniami w stylu "czy pan rozumie jak działają odsetki?".
~Maciej / 2022-09-13 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Najkrócej-omijajcie ten bank szerokim łukiem!!!
W ramach starania się o pożyczkę na zakup ,pan z banku przedzwonił do mojego ksiegowego,przedstawiając się jedynie z imienia i nazwiska, oraz mówiąc, że dzwoni z banku prosi o informacje o moich dochodach !!! O takie informacje występuję się w sposób oficjalny!!!
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmu pracowników
~Kacper / 2022-09-07 14:11
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam kredyt firmowy w tym banku, chcę nadpłacić ratę kredytu w wysokości 1000,- a bank wymyślił, że muszę zapłacić prowizję 1500,- Chora prowizje, a nikt mnie nie zapytał czy godzę się na ratę wyższą o 2500,-
~Paweł / 2022-09-04 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają sobie do kredytów ratalnych drobne sumy,przypominam że wziołem w sklepie sprzęt na raty 0%.....nigdy więcej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Banda Złodziejów !!!!!!!!!!!!!!
~PanSklepikarz / 2022-09-01 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia a firm chyba nie ma gorszego banku. Ściemnianie potem zupełnie inna decyzja po kilku dniach.
Wadybank powinien zmienić nazwę z ALIOR na WADA
~kamopcsij / 2022-08-30 18:37
Ocena: 1.33 / 5
Najohydniejszy bank pod słońcem!przenigdy wiecejm tam konta nie zaloze!Zenada i durfiarstwo ponad wszystkimi!!ohyda!
Zaletyzero zalet
Wadytotalne dno,nie potrafia odblokowac dostepu do bankowosci internetowej!odsylaja do oddzialow
~Nilena / 2022-08-30 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338
~Jarek / 2022-08-22 10:55
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry,
dwa lata temu kupiłem lodówkę. Była promocja kredytu 0% - biorę. Po co wydawać kasę.
Niestety muszę powiedzieć, że to była bardzo zła decyzja - macie porostu złą obsługę po sprzedażową.
Zacznę od tego, że nie byłem w stanie mailowo złożyć reklamacji dotyczącej opóźnienia w spłacie kredytu ale o tym na koniec. Takowego opóźnienia nie było. Przelew wysłałem przelewem natychmiastowym z ING. Zdziwienie moje nastąpiło po kilku dniach kiedy dostaję od firmy "krzak" pismo, że zalegam kilka groszy (jak pamiętam 7)? Sprawdzam przelew. Jest ok. Sprawdziłem również w ING, że przelew został zrealizowany, a kasa u Was była max w przeciągu 15 minut!
Odpisuje na wiadomość, że proszę o informację, wyjaśnienie skąd ta zaległość. Otrzymuje info, że mam zapłacić i mają pełnomocnictwo z Banku. Jeżeli rzeczywiście macie ta umowę z tym biurem to zmieńcie bo na następne wiadomości ode mnie z prośba o wyjaśnienie mieli mnie już w przysłowiowej dupie. Nawet pełnomocnictwo do maila nie było dołączone. Kontakt nagle ustał... ale krwi napsuli!
Takowa sytuacja zdarzyła się jeszcze raz kiedy byłem winny 3 gorsze.
Serio? Ciężko Wam przedzwonić i poprosić dopłatę, a przede wszystkim powiedzieć za co?
Trzecia sprawa to opóźnienie w spłacie raty ponad 30 dni.
Nic takiego nie miało miejsca. Sprawdziłem. Daliście dane do BIK. a ja nie mogłem skutecznie złożyć reklamacji bo mail kontakt@ jest tylko do ofert, a reklamację mogę złożyć tylko telefonicznie... 21 wiek...
Słabo. To nie jest pierwszy mój kontakt z Waszym bankiem ale ostatni.
Przejście na państwowy zarząd Wam zaszkodziło. Bardzo.
ZaletySzybkość decyzji
WadyBrak możliwości wyjaśnienia moich zastrzeżeń. Utrudnione składanie reklamacji.
Maile z firmy windykacyjnej po 7 i 3 grosze z brakiem informacji za co. Brak kontaktu ze strony banku, mimo, że maile w tej sprawie były kierowane jako kopia do nich! Generalnie bałagan
~SKok / 2022-08-19 12:51
Ocena: 1.67 / 5
17.08 panienka z obsługi (za wejściem okienko na lewo. Odmówiła mi obsługi jeżeli nie zeskanuję dowodu osobistego.
NORMALNY SZANTAŻ ZWŁASZCZA ŻE:
Banki łamią prawo.
Zdaniem szefa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przepisy nie pozwalają na dowolne kserowanie przez banki dowodów tożsamości. I nie ma znaczenie, czy chcemy założyć konto czy sprawdzić zdolność kredytową.
W lipcu zaczęła obowiązywać ustawa o dokumentach publicznych, zakładająca budowę systemu bezpieczeństwa dla paszportów, dowodów osobistych i prawa jazdy
W opinii prezesa UODO ustawa o Prawie bankowym w żadnym miejscu nie pozwala bankom wykonywać kserokopii i skanów dowodów osobistych klientów.
Zespół prasowy Pekao SA przyznaje, że bank kseruje dowód osobisty i zostawia sobie skan, a wynika to z przepisów bezpieczeństwa obrotu finansowego. – Jeżeli klient odmawia, bank przyjmuje od niego oświadczenie o odmowie.
Zalety"0"
Wadycała masa
~Wyższa kulturę bankowosci / 2022-08-12 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Idę do banku wpłacić pieniądze na czyjeś konto a oni wplate ksieguja nie pod moim imieniem i nazwiskiem ale właściciela konta. I nic nie mogą z tym zrobić. Po złożeniu reklamacji, oczywiście nie uznanej, czytam, że "weryfikacja nie wykazała nieprawidłowości i nie zgłaszałam bankierowi że jestem osobą wplacajaca". Dziwny bank, w którym wpłacający musi informować, że jest wpłacającym.... Może to ich słynna"wyższa kultura bankowości ", gdzie klienta traktuje się jak pariasa, no przecież klient jest dla banku, a nie odwrotnie. Tak bezczelnej w tonie odpowiedzi na reklamacje złożonej w przypadku oczywistego błędu pracownika banku nigdy nie otrzymałam. Ale to nie koniec.
ZaletyZadnych
WadyWszystko
~AliorSmiecie / 2022-08-11 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług tego banku już 3 lata - BARDZO żałuję o to że w ogóle korzystałem z tego, to jest prawdopodobnie najgorszy z możliwych banków na całym świecie, pewnie będę myślał o przejściu na coś innego (może Milenium). Obsługa infolinii tej śmieciarni jest coś - nie dostaniesz dostępu do SWOJEGO konta i żadnej pomocy :) Polecam każdemu kto chcę zniszczyć sobie humor i nerwy. Aplikacja jest bugowanym śmieciem napisanym przez jakiegoś studenciaka pod koksem.