strona 14 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~yunaak1 / 2023-04-22 22:55
Najgorszy Bank z jakim się spotkałem. Dwa tygodnie na zamknięcie spłaconego kredytu. Zanim połączysz się z konsultantem musisz przebrnąć kilka minut z botem. Porażka totalna. Unikać jak ognia. -
-
~Agnes / 2023-04-22 18:28
Obsluga klienta w odzialach z reguły nie potrafi udzielić odpowiedzi. Braki szkoleniowe? Czas oczekiwania na rozprzestrzenie różnych wniosków b długi .blokady na koncie beż wcześniejszego poinformowania klienta. Zdecydowanie nie polecam -
~Marcin / 2023-04-21 15:09
Tragedia. Zwlaszcza weryfikacja. Robia wszystko zeby utrudnic czlowiekowi przelewy.Moje wlasne pieniadze byly zablokowane chociaz odpowiedzialem na wszystkie pytania. Tragedia jakas. Zona stala obok a Pani naskoczyla na nia bo slyszala ze ktos jest obok. Obsluga tez jakby laske robila. Trzymajcie sie z dala chyba ze macie stalowe nerwy. ZaletyNicWadyWeryfikacja -
~Niezadowolony / 2023-04-20 13:12
Żenada. Totalny brak szacunku dla klienta - aby wypłacić pieniądze trzeba czekać 1,5h w długiej kolejce, bo na jednym stanowisku są realizowane zarówno wypłaty, z reguły szybko, jak i długie sprawy, typu zamknięcie jednej lokaty i z zakładanie nowej, co zajmuje średnio 30 minut. Pracownik banku odpowiedział mi, że tego typu działanie - łączenie na jednym stanowisku tego typu spraw, to strategia firmy. Brak słów, radzę unikać tej instytucji. Ja zamykam swój rachunek. ZaletyBrakWadyWyłącznie -
~Joanna / 2023-04-20 07:34
To skandal jaka to jest instytucja. Nie bierzcie żadnych kredytów nawet małych!!! W dniu kiedy można zapłacić jeszcze wysyłają smsy, maile z jakiejś dziwnej kancelarii. To nękanie i mobing. Zenujące. Dodam że kwota to 100 zł gdzie terminowo cały czas płacę. Zenujące to wszystko WadyPrzekraczanie uprawnień. Mobing -
~Maro / 2023-04-19 19:18
Zadzwoniłem na infolinie do Alior Banku w celu uzyskania pomocy przy przelewie weryfikacyjnym.Odebrała niejaka Pani Kinga, nazwiska niestety nie pamiętam.Rozmowa przebiegała spokojnie , podałem swoje dane w celu weryfikacji i do momentu gdy Pani nie usłyszała głosu zony było wszystko ok.Gdy jednak konsultantka usłyszała że zona coś do mnie mówi , nakazała aby wszyscy którzy sa obok mnie opuścili pokój w moim własnym domu bo nie może być osób trzecich przy rozmowie! Gdy powiedziałem że to moja zona Pani stwierdziła że nie ma pewności kto to i ponownie poprosiła aby wszystkie osoby które są obok mnie maja opuścić pomieszczenie! Przepraszam ale czy to już jest matrix czy ktoś sobie jaja robi z klientów? Moje dane , mój dom i moja sprawa kto jest obok mnie!!!!!!!! Wychodzi na to że konsultantka w Alior Banku dyktuje kto może być przy rozmowie a kto nie w moim własnym domu !!!Jeszcze usłyszałem coś w stylu- proszę nie dyskutować!!!Po raz pierwszy z czymś takim się spotkałem i po prostu nie wierzę że konsultantka telefoniczna dyktuje warunki rozmowy i decyduje kto może być obecny w czasie jej trwania w mieszkaniu klienta. Żenada , masakra i dno!!!Kto Ich szkoli???!!! -
~Marlena / 2023-04-19 12:27
Niestety niekompetentni pracownicy na linii, którzy ewidentnie mają w nosie klienta.
Wykonałam przelew z banku przed ponad godziną od sesji wychodzącej, niestety na niewłaściwy nr konta. Pracownica przełączyła mnie do działu, który się zajmuje nieudanymi transakcjami, po czym ten dział mnie odesłał z powrotem na nr infolinii. Dodatkowo poinformowano mnie, że przelew już wyszedł, co było wprowadzeniem w błąd.
Zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię i inna pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości odzyskania pieniędzy, chociaż do sesji było jeszcze ponad pół godziny!
Jestem zażenowana jakością świadczonych usług przez bank Alior -
~Kropka / 2023-04-17 18:13
Witam, przeprowadzam anonimową ankietę na temat bankowości elektronicznej, która posłuży mi w napisaniu pracy licencjackiej. Ankieta nie zajmuje dużo czasu a zebrane odpowiedzi ułatwią mi napisanie pracy.
Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.
https://docs.google.com/forms/d/1it60wDAqEveSEy9WgFVrFCTB6eMQBYHsTRnL78eHYTo/edit -
-
~RozjechanyprzezAliora / 2023-04-17 18:03
Uwaga na ten bank! Omijać szerokim łukiem! Potrafią zablokować środki na długie miesiące. Mijają się z prawdą mimo przedstawionych dowodów. Plują ludziom w twarz. Gdziekolwiek, ale nie do Aliora! Dałbym ujemne gwiazdki, gdyby było można. ZaletyBrak.WadyWszystko. -
~Bolo / 2023-04-06 18:25
Zawsze się spazniaja z wypłatami!
Jak np PKO robią przelewy 9 każdego miesiąca to na nich trzeba czekać co najmniej 24 godziny dłużej
Nie polecam, żałuję że prznioslem kato do tego banku!ZaletyBrakWadyMnustwo -
~Andrzej / 2023-04-05 15:36
Zawieszenie kredytu - COVID - 2021
Mieliśmy jako firma kredyt 7000zł/mc z terminem spłaty 30.09.2021. Skorzystaliśmy z covidowskiego zawieszenia kredytu od 04 do 06.2021r. Bank dał nam aneks bez nowego harmonogramu z wysokością rat ale z z wydłużonym o 1 m-c terminem spłaty. Czyli przesunęli sobie termin spłaty o 4 miesiące z ta samą jak się okazało ratą. Czy dali nam w sumie kredyt w wysokości 3 rat = około 21 tys. zł za dodatkowe odsetki 7 tys zł na 1,5 roku. Najwyższy kredyt w tamtym czasie w ramach pomocy dla firm z powodu COVIDU. KNF po roku czasu, od grudnia 2022 do 01.2023 odpowiedziął że w sumie to możemy iść do sądu ale nie polecają, bo będą dodatkowe koszty. Opiekun w Aliorbanku, który nas wówczas wspierał, po fakcie skomentował to że takiego wsparcia to by nie chciał. A sam z dyr, Oddziału się podpisał na umowie. Smutek i żal. Polska, polski rząd, polski premier, polski bank, polska w sumie mała firma skorzystała z pomocy w trudnym czasie na warunkach drogiego kredytu zamiast darmowego wsparcia tak reklamowanego w tamtym czasie. O postawie samego Aliorbanku nawet nie ma co wspominać. Sumaryczna kwota spłacanego kapitału się nie zmieniła, podwyższyli odsetki za pozostały czas spłaty po zawieszeniu tak że wyszła dokładnie jedna rata, drobne 7tys. więcej. Smutek i żal..... W tym banku uważajcie ...Zaletybankowość internetowaWadyj.w. -
~Marta / 2023-04-04 12:54
Alior bank na Krawiecka 1 .
Przez ostatnie 2 tygodnie probowalisny otworzyc konto w Alior banku. Bylismy okolo 4 razy podac dokumenty do werifikacji. Mialam powiedziane ze mamy wrocic na nastepny dzien dlatego ze weryfikacja portwa kilka godzin. Za kazdym razem jak wracalismy, panie pracujace tam mialy problem z odnalezieniem naszych dokumentow i kazaly skanowac dokumenty od nowa. Dzisiaj (04.04.2022) jeszcze raz kazano wrocic mi do banku gdzie czekalam 40min i nikt do mnie nie podszedl zeby spytac sie czy czegos potrzebuje. Po 40min i 2 straconych tygodniach wyszlam z banku, poszlam do banku Santander gdzie otworzono mi konto w ten sam dzien i co zajelo 20min. Straszny serwis. -
~Joanna / 2023-04-02 19:14
Zdecydowanie nie polecam.
Klient siedzi a pbsługa rozmawia i zerka po kilku minutach zajmują się klientem.
Błędnie przyjmują dyspozycje - rozumiem ,każdy może sie pomylić a potem wielki problem zrobic korekte ,żeby klient był zadowolony
Przyjmują korektę potem jej nie realizują,bo trzeba złożyć reklamacje.Reklamacja złożona -
- odmowa korekty.
Ręce opadają. W skali zadowolenia klienta minus 10.
z
Tak hula oddział Alior Wrocław uica Armii Krajowej -
~Kminek74 / 2023-04-02 08:06
Nie polecam konta w tym Banku ,nie informują o rzeczach za które się płaci ,wpłatomaty pobierają dużą prowizję oczywiście przy otwieraniu konta tego nikt nie mówi !omijajcie z daleka ten Bank ! WadyOszukują przy otwieraniu konta -
~Julia / 2023-03-30 19:55
Obsługa klienta to termin nieznany pracownikom Alior banku.
Kolejka klientów czeka, na 10 stanowisk otwarte 4.
Pracownicy banku przechadzają się po oddziale, lecz najwyraźniej są do wyższych celów stworzeni niż zajmowanie się klientami.
W końcu i taknie potrafią rozwiązać problemu zasłaniając się procedurami i centralą.
Sprawa była rzeczywiście nader skomplikowana. Prosiłam o nieprzesyłanie do mnie listów do zmarłego 6 lat temu lokatora.
Gdzie troska o przyrodę (papier), pieniądze właścicieli banku (niepotrzebne koszty) i klientów (moja frustracja sięgnęła zenitu i na pewno nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku)?
Wydają krocie na reklamy, a j z kim już mają klienta w oddziale to go odstraszają. Gdzie logika biznesowa?ZaletyŁadne meble i wystrój oddziałuWadyFatalna obsługa klienta
Brak troski o biznes i zyski właścicieli -
~Roni / 2023-03-29 17:22
Dramat. pytają przy weryfikacji 30x o miejsce urodzenia .Podaje prawidłowe miejsce urodzenia a system twierdzi że na co najmniej jedno pytanie odpowiedziałem nieprawidłowo.Nie polecam Strata czasu !!! ZaletyBrak -
-
~Belmondo / 2023-03-26 23:40
Aloe Bank to pedału i lizbijki powiazene chandlazami kartelem narkotykowym i Francuzami którzy sprzedają bron dla Rosjanom.....szkoda mieć tam konto.... ZaletyBank syfWadySame wady -
~Belmondo / 2023-03-26 23:21
Bank dno i sami oszuści nie dotrzymują słowa szkoda być ich klijentem.prezes jest pedałem i oszustem handel bronią i narkotykami .kobiety kochaja się razem to Lizbonę ZaletyŻadnych bo to oszuści wszystkie wadyWadySame wady -
~Belmondo / 2023-03-25 15:17
Oszuści sprzedaż danych osobowych przez bank Alior .nie wybierać tego banku .obsługa fatalna ...pracownicy nie są uczciwi ZaletyZalety brakWadySame wady -
~Marek / 2023-03-24 14:18
O zgrozo . Właśnie przed chwilą zadzwoniła Pani z Aliora i chciała zaoferować kredyt. Aż mnie wstrząsnęło. Masakra. Nigdy więcej. Byłem z nimi półtora roku a stresu za 10 lat. Oni po prostu nie czują , że maja klientów. Oni są wręcz przekonani że mają petentów. ZaletyBrakWadyMasa
strona 14 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »