Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Alior opinie

Ocena na podstawie 482 opinii

1.78 / 5

  • Obsługa klienta
    1.76
  • Oferta
    1.87
  • Prostota obsługi
    1.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jola56 / 2023-05-15 17:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Serdecznie polecam Pania Annę Żuchowicz z oddziału chorzowskiego. Wspaniała obsługa klienta ,profesjonalne podejście ,szybka pomoc ogólnie wszystko na najwyższym poziomie.
    ZaletySame plusy
    WadyBrak
  • ~Ewelina / 2023-05-11 12:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Miła obsługa zawsze doradza maja czas dla klienta polecam
    ZaletyMiła i szybka obsluga
  • ~Paulina / 2023-05-10 13:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa bardzo miła i pomocna, polecam
    Oddział Suwalki
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak
  • ~Izaura / 2023-05-08 01:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklamacji i obsługa klienta to pomyka .
    ..bank Alior to złodzieje i oszuści ...handel danymi osobowymi to jest na porządku dziennym .kierowniczka sporo bieze za dane osobowe .i stać ją kilka razy do roku jeździć do najmu i wypoczywać i jeździć na meladiwy
    ZaletyKradna
    WadyKradna
  • ~Izaura / 2023-05-08 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Alior Bank to złodzieje oszuści handel narkotykami i bronią .jest to karter powiązany z Putinem wyłudzają dane osobowe i biorą kredyt na daną osobę .nie powinni tego robić ale to robią .obsługa klienta jest hamaka .Grzegorz Olszewski taje na to przyzwolenia .z kilku miejsc musiał odejść no były skargi i uwagi tylko jak ktoś ma powiązania z mafia rosyjska o Putinem . Zamiast wziosc się kontrola banków .sprawdzić jak traktuje się klijentow w banku i obsługa klijentow .kierowniczka nie podchodzi wcale do telefonu bo klijencji zrównali by ją z błotem.... Wszystko przychodzi z opóźnieniem a księgowanie i inna para kaloszy ..prezes banku Grzegorz olszewski to facet który lubi facetów i jest na tym stanowisku to jest żenada .przesi banków powinni pokazac jak mieszka jaki ma samochód i powinien być podany telefon komórka i domowy .....pracownik banku ..
    ZaletyZalety zadne
    WadySame wady
  • ~Jaqo / 2023-04-28 18:47
    Ocena: 2.67 / 5
    W oddziale w Wołomonie nie kompetentne osoby do obsługi, na każde zapytanie klienta, Pani pyta swojego kolegę, ktory jest zirytowany i opryskliwy, a nie obługuje nikogo i raczy w końcu odpowiedzieć, gdy musi przerwać ukladanie pasjansa.
    Dziś próba dodzwonienia się na infolinię banku, 20 minut, bo uparłem się i przejechałem w między czasie sporo kilometrów.
  • ~Sławek / 2023-04-28 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia wydają negatywną opinię dla polskich e-płatności jak chcę terminal płatniczy. A jak się do nich dzwoni to nie potrafią podać przyczyny odmowy. Mówią że mają prawo odmówić na zasadzie nie bo nie.
    Uważajcie na nich.
    Kiedyś upominałem się u nich o swoje - musieli oddać mi pieniądze i od tego momentu są zawsze na NIE
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
  • ~Gosia / 2023-04-28 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie na nie robią co chcą. Uważajcie na złodzieji
    ZaletyBrak
    WadyKradną pieniądze
  • ~GreGo / 2023-04-28 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Założyłem konto walutowe, aby móc dokonywać przelewów. Zleciłem przelew dla kontrahenta zagranicznego - zniknął, nie wykonał się, zero informacji. Zleciłem drugi raz - to samo. Pani na infolinii na którą cudem się dodzwoniłem, poinformowała, że musi być pełny adres odbiorcy. Nie wpisuję nigdy, bo wpisanie adresu powoduje zablokowanie wpłaty w banku zagranicznym, wystarczy, że jeden znaczek lub przecinek będzie się nie zgadzał. Miał już takie przypadki, odkręcanie zajmowało ze 2 tygodnie i kosztowało dodatkowe pieniądze. Ale w Aliorze nie jest to możliwe. poza tym, nikt nie poinformuje o tym, że przelew nie został wykonany! Jakaś tragednia. A już dddzwonienie się dla normalnego cżłowieka do konsultanta, to trzeba być mistrzem klawiatury telefonu i nie mieć żadnych lagów, bo czas na wpisanie pesel jest tak krótki, że mnie udało się to za 5 razem. Ktoś wolniejszy nie ma szans się dodzwonić. Konto walutowe w Alior zdecydowanie odradzam!
    Wadyutrudnione dodzwonienie się do konsultanta, brak możliwości wykonania przelewu zagranicznego bez adresu, brak informacji z banku o zablokowanym przelewie
  • ~Gummi / 2023-04-25 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla tego banku nie istnieje prawo. Nie mogę zamknąć konta zmarłej Mamy, bo bank wymaga ORYGINALNEGO aktu zgonu. Mam tylko kopię, bo oryginał został u notariusza w zamian za wydanie mi aktu dziedziczenia. W tym akcie jest oczywiście napisane, ze mama nie żyje (dlatego chyba dziedziczę, nie z innego powodu). Alior ma jednak inne zdanie i gdzieś logiczne argumenty, mówiąc „prawo prawem, ale my mamy własne przepisy”. DOSŁOWNIE tak mi zostało powiedziane w placówce na Grojeckiej w Warszawie. Z tego wynika, ze prawo prawem, a Alior jest ponad nim. Żenujące. Straciłam pół dnia wczoraj i dziś stracę więcej, bo muszę znowu jechać do urzędu miasta po akt zgonu, potem do ich banku gdzie pracują niekompetentni ludzie itd. Na szczęście jest masa innych opcji na rynku, ta nie należy do poważnych z która warto jest robić interesy.
    WadyGorzej niż za komuny
  • ~yunaak1 / 2023-04-22 22:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy Bank z jakim się spotkałem. Dwa tygodnie na zamknięcie spłaconego kredytu. Zanim połączysz się z konsultantem musisz przebrnąć kilka minut z botem. Porażka totalna. Unikać jak ognia.
  • ~Agnes / 2023-04-22 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsluga klienta w odzialach z reguły nie potrafi udzielić odpowiedzi. Braki szkoleniowe? Czas oczekiwania na rozprzestrzenie różnych wniosków b długi .blokady na koncie beż wcześniejszego poinformowania klienta. Zdecydowanie nie polecam
  • ~Marcin / 2023-04-21 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zwlaszcza weryfikacja. Robia wszystko zeby utrudnic czlowiekowi przelewy.Moje wlasne pieniadze byly zablokowane chociaz odpowiedzialem na wszystkie pytania. Tragedia jakas. Zona stala obok a Pani naskoczyla na nia bo slyszala ze ktos jest obok. Obsluga tez jakby laske robila. Trzymajcie sie z dala chyba ze macie stalowe nerwy.
    ZaletyNic
    WadyWeryfikacja
  • ~Niezadowolony / 2023-04-20 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Totalny brak szacunku dla klienta - aby wypłacić pieniądze trzeba czekać 1,5h w długiej kolejce, bo na jednym stanowisku są realizowane zarówno wypłaty, z reguły szybko, jak i długie sprawy, typu zamknięcie jednej lokaty i z zakładanie nowej, co zajmuje średnio 30 minut. Pracownik banku odpowiedział mi, że tego typu działanie - łączenie na jednym stanowisku tego typu spraw, to strategia firmy. Brak słów, radzę unikać tej instytucji. Ja zamykam swój rachunek.
    ZaletyBrak
    WadyWyłącznie
  • ~Joanna / 2023-04-20 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    To skandal jaka to jest instytucja. Nie bierzcie żadnych kredytów nawet małych!!! W dniu kiedy można zapłacić jeszcze wysyłają smsy, maile z jakiejś dziwnej kancelarii. To nękanie i mobing. Zenujące. Dodam że kwota to 100 zł gdzie terminowo cały czas płacę. Zenujące to wszystko
    WadyPrzekraczanie uprawnień. Mobing
  • ~Maro / 2023-04-19 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwoniłem na infolinie do Alior Banku w celu uzyskania pomocy przy przelewie weryfikacyjnym.Odebrała niejaka Pani Kinga, nazwiska niestety nie pamiętam.Rozmowa przebiegała spokojnie , podałem swoje dane w celu weryfikacji i do momentu gdy Pani nie usłyszała głosu zony było wszystko ok.Gdy jednak konsultantka usłyszała że zona coś do mnie mówi , nakazała aby wszyscy którzy sa obok mnie opuścili pokój w moim własnym domu bo nie może być osób trzecich przy rozmowie! Gdy powiedziałem że to moja zona Pani stwierdziła że nie ma pewności kto to i ponownie poprosiła aby wszystkie osoby które są obok mnie maja opuścić pomieszczenie! Przepraszam ale czy to już jest matrix czy ktoś sobie jaja robi z klientów? Moje dane , mój dom i moja sprawa kto jest obok mnie!!!!!!!! Wychodzi na to że konsultantka w Alior Banku dyktuje kto może być przy rozmowie a kto nie w moim własnym domu !!!Jeszcze usłyszałem coś w stylu- proszę nie dyskutować!!!Po raz pierwszy z czymś takim się spotkałem i po prostu nie wierzę że konsultantka telefoniczna dyktuje warunki rozmowy i decyduje kto może być obecny w czasie jej trwania w mieszkaniu klienta. Żenada , masakra i dno!!!Kto Ich szkoli???!!!
  • ~Marlena / 2023-04-19 12:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety niekompetentni pracownicy na linii, którzy ewidentnie mają w nosie klienta.

    Wykonałam przelew z banku przed ponad godziną od sesji wychodzącej, niestety na niewłaściwy nr konta. Pracownica przełączyła mnie do działu, który się zajmuje nieudanymi transakcjami, po czym ten dział mnie odesłał z powrotem na nr infolinii. Dodatkowo poinformowano mnie, że przelew już wyszedł, co było wprowadzeniem w błąd.

    Zadzwoniłam jeszcze raz na infolinię i inna pani poinformowała mnie, że nie ma możliwości odzyskania pieniędzy, chociaż do sesji było jeszcze ponad pół godziny!

    Jestem zażenowana jakością świadczonych usług przez bank Alior
  • ~Kropka / 2023-04-17 18:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, przeprowadzam anonimową ankietę na temat bankowości elektronicznej, która posłuży mi w napisaniu pracy licencjackiej. Ankieta nie zajmuje dużo czasu a zebrane odpowiedzi ułatwią mi napisanie pracy.
    Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.
    https://docs.google.com/forms/d/1it60wDAqEveSEy9WgFVrFCTB6eMQBYHsTRnL78eHYTo/edit
  • ~RozjechanyprzezAliora / 2023-04-17 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ten bank! Omijać szerokim łukiem! Potrafią zablokować środki na długie miesiące. Mijają się z prawdą mimo przedstawionych dowodów. Plują ludziom w twarz. Gdziekolwiek, ale nie do Aliora! Dałbym ujemne gwiazdki, gdyby było można.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko.
  • ~Bolo / 2023-04-06 18:25
    Ocena: 3.33 / 5
    Zawsze się spazniaja z wypłatami!
    Jak np PKO robią przelewy 9 każdego miesiąca to na nich trzeba czekać co najmniej 24 godziny dłużej
    Nie polecam, żałuję że prznioslem kato do tego banku!
    ZaletyBrak
    WadyMnustwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.80, ilość opinii: 962
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2903