strona 11 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Olga / 2023-07-07 19:03
Szczerze nie polecam, niestety muszę z przykrością stwierdzić, że niektórzy pracownicy są niekompetentni, niekwalifikowani, proszę, bądźcie ostrożni!!!
Niestety przekonałam się na własnej skórze, że wasze środki mogą być zamrożone, nie będziecie mogli nic zrobić!
Najważniejsze to jest podważanie rad pracowników, mogą być one niebezpieczne i prowadzić do smutnych sytuacji jak w moim przypadku!
Najlepiej jest korzystać z metod zarządzania pieniędzy polecanych przez osoby zaufane, pamiętajcie, proszę, podążanie ich radom jest niebezpieczne!
Chciałam użyć środków ze swojego konta, lecz mając świadomość, że suma mogła być za duża, wyprowadzić je porcjami, lecz pracownik zapewniał, że wszystko jest wporządku, że złożyć należy zamówienie odrazu na całą sumę, doprowadziło to do zablokowania wszystkich moich kont w tym banku!
Pieniądze zostały zawieszone, a przychodząc do tych pracowników z prośbą zamknięcia konta nie mogli sobie z tym poradzić, mówiąc, że "to wszystko centrala robi", po kilku godzinach nieustannego telefonowania, udało mi się skonsultować z centralą, która, niesamowite, powiedziała, że "zamknąć konto i wyprowadzić środki można spokojnie w oddziale banku", czyli w miejscu gdzie pracownicy wysłali mnie do centrali!
Teraz moje środki już są zawieszone ponad pół tygodnia, chciałam tylko dobrze spędzić czas z rodziną i wyjechać na mały wyjazd na wakacje, ale dzięki niekompetentnym pracownikom, moje środki są zawieszone na wszystkich kontach tego banku, a ponieważ teraz gdy zgłosiłam chęć zakończenia współpracy z bankiem, powiedzieli, że nie mogą zamknąć kont dopóki są tam jakieś środki, czyli środki, które zapracowałam i nie chcą mi ich oddać!
A więc powiedzieli, że mogę dokonać przelewu, zleciłam więc przelew na konto męża i nie uwierzycie, zamiast przelać środki, zablokowali również jego konta, ludzie, w tym banku muszę przyznać, ale jest niebezpieczne, nieuczciwie i teraz nie wiem co robić, mam nadzieję, że ktoś bardziej kompetentny rozwiąże ten problem i otrzymam zpowrotem własnoręcznie zarobione środki.
Ale nikt nie odda mi tych godzin spędzonych w banku, tych nerwów, tych bezcennych chwil, które zostały wyrwane z mojego życia, szczerze jestem zrozpaczona tą sytuacją, ludzie, proszę was, bądźcie bardz, ale to bardzo ostrożni wybierając ten bank!!!
Pamiętajcie, że was może spotkać to samo co i mnie, jeśli wybierzecie się tutaj, więc, błagam, zachowajcie ostrożność, nie słuchajcie się ich we wszystkim!!!
To jest niebezpieczne!!!
Korzystajcie z rad tylko osób zaufanych, proszę, zachowajcie ostrożność!!!!!!
Mam nadzieję, że to uratuje przynajmniej jedną osobę przed przykrymi sytuacjami i moje doświadczenie komuś pomoże. -
-
~Olga / 2023-07-07 19:02
Szczerze nie polecam, niestety muszę z przykrością stwierdzić, że niektórzy pracownicy są niekompetentni, niekwalifikowani, proszę, bądźcie ostrożni!!!
Niestety przekonałam się na własnej skórze, że wasze środki mogą być zamrożone, nie będziecie mogli nic zrobić!
Najważniejsze to jest podważanie rad pracowników, mogą być one niebezpieczne i prowadzić do smutnych sytuacji jak w moim przypadku!
Najlepiej jest korzystać z metod zarządzania pieniędzy polecanych przez osoby zaufane, pamiętajcie, proszę, podążanie ich radom jest niebezpieczne!
Chciałam użyć środków ze swojego konta, lecz mając świadomość, że suma mogła być za duża, wyprowadzić je porcjami, lecz pracownik zapewniał, że wszystko jest wporządku, że złożyć należy zamówienie odrazu na całą sumę, doprowadziło to do zablokowania wszystkich moich kont w tym banku!
Pieniądze zostały zawieszone, a przychodząc do tych pracowników z prośbą zamknięcia konta nie mogli sobie z tym poradzić, mówiąc, że "to wszystko centrala robi", po kilku godzinach nieustannego telefonowania, udało mi się skonsultować z centralą, która, niesamowite, powiedziała, że "zamknąć konto i wyprowadzić środki można spokojnie w oddziale banku", czyli w miejscu gdzie pracownicy wysłali mnie do centrali!
Teraz moje środki już są zawieszone ponad pół tygodnia, chciałam tylko dobrze spędzić czas z rodziną i wyjechać na mały wyjazd na wakacje, ale dzięki niekompetentnym pracownikom, moje środki są zawieszone na wszystkich kontach tego banku, a ponieważ teraz gdy zgłosiłam chęć zakończenia współpracy z bankiem, powiedzieli, że nie mogą zamknąć kont dopóki są tam jakieś środki, czyli środki, które zapracowałam i nie chcą mi ich oddać!
A więc powiedzieli, że mogę dokonać przelewu, zleciłam więc przelew na konto męża i nie uwierzycie, zamiast przelać środki, zablokowali również jego konta, ludzie, w tym banku muszę przyznać, ale jest niebezpieczne, nieuczciwie i teraz nie wiem co robić, mam nadzieję, że ktoś bardziej kompetentny rozwiąże ten problem i otrzymam zpowrotem własnoręcznie zarobione środki.
Ale nikt nie odda mi tych godzin spędzonych w banku, tych nerwów, tych bezcennych chwil, które zostały wyrwane z mojego życia, szczerze jestem zrozpaczona tą sytuacją, ludzie, proszę was, bądźcie bardz, ale to bardzo ostrożni wybierając ten bank!!!
Pamiętajcie, że was może spotkać to samo co i mnie, jeśli wybierzecie się tutaj, więc, błagam, zachowajcie ostrożność, nie słuchajcie się ich we wszystkim!!!
To jest niebezpieczne!!!
Korzystajcie z rad tylko osób zaufanych, proszę, zachowajcie ostrożność!!!!!!
Mam nadzieję, że to uratuje przynajmniej jedną osobę przed przykrymi sytuacjami i moje doświadczenie komuś pomoże. -
~Klara / 2023-07-07 12:26
Nie polecam byłam
Specjalnie założyć konto walutowe ,które nie działało jak wyjechałam za granica . Dzwoniłam z problemem ale zero wsparcia . Dziś zadzwoniłam dopytać o inna sprawę ale konsultantka była niemiłaWadyKiepska obsługa -
~Wojciech / 2023-07-06 22:02
Nie polecam obsługi biznesowej przy Marszałkowskiej. Jak była Pani w oddziale, to wszystko się dało zrobić. U Pana Andrzeja nic nie można załatwić. Albo nie odbiera telefonów, albo twierdzi, ze go nie przeszkolono. Dlaczego w oddziale przy sw Barbary Panie pracujące potrafily załatwić moja sprawę, a przy Marszałkowskiej się nie da. Nawet z zaświadczeniem jest problem, bo Pan nie ma uprawnień do jego wydania. Żeby zresetować hasło, tez musiałem 3 razy odwiedzać Państwa oddział, bo nie było doradcy biznesowego. Jak zakładałem u Państwa rachunek dla spółki Pani Kasia i Pani Monika potrafily szybko i sprawnie załatwić moja sprawę. Jeżeli ta "dobra zmiana" będzie dalej funkcjonować u Państwa, bede musial się przenieść do konkurencji. ZaletyWłączona klimatyzacjaWadyPodejście do Klienta jak do Petenta. Brak kompetencji pracowników -
~Danuta / 2023-07-05 16:49
Bardzo polecam Panią Beatę Młyńska-Ruchałę, która pracuje w Alior Banku w Mławie. Jest bardzo sympatyczna i pomocna. Odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu! ZaletyMiła, pomocna -
~Jolanta / 2023-07-05 11:44
Jestem bardzo zadowolona z obsługi w oddziale Alior Banku w Warszawie, Jana Pawła || 35. -
~Agnieszka / 2023-07-04 17:03
Bank porażka. Dostęp do konta poprzez pełnomocnictwo udzielone notarialne zajmuje u nich już ponad 2 tygodnie. W innym banku dostęp dostałam od ręki!
Mało tego aby zapytać na jakim etapie jest zgłoszenie muszę udać się do placówki, bo oddziały nie obsługują klientów telefonicznie.
Dramat!!!
Jak tylko uzyskam dostęp do konta przeniosę kredyt do innego banku. -
~Daniel / 2023-07-04 00:52
Pobierają opłatę 150zł za niezapłacony mandat, o którym nawet nie wiedziałem. ZaletyBrakWadyDużo -
-
~Grzegorz G. / 2023-07-02 14:27
3 miesiące oddawali mi pieniądze za wcześniej spłacony kredyt. Za obsługę klienta przez internet daję aż jedną gwiazdkę, bo nie można dać zero. -
~13344321 / 2023-06-30 18:18
Obsługa na cal center to dramat !!! Czas oczekiwania na połączenie za każdym razem minimum 23 minuty. A , że zblokowało mi konto, to konsultant na w ostatnim połączeniu zamiast pomóc to zablokował mi cały kapitał!!!! I nie mam dostępu do swojej kasy. ZE WZGLĘDU NA BEZPIECZEŃSTWO???!! Konsultant w zamian za moje uwagi o ich niekompetencji z satysfakcją w głosie stwierdził, że taka procedura jest zgodna z regulaminem i że on ma takie prawo, a ja mam sobie jechać do Oddziału, żeby odblokować SWOJĄ KASĘ!!!! PORAŻKA. Czytałam wcześniej opinie o tym banku, ale nie myślałam, że mnie to dotknie. Ulokowałam tu sporo kasy na promocję. Teraz nie mam do niej dostępu!! Na połączeniach przesiedziałam 3 godziny i 43 minuty. Przelewy w tel. są ograniczone do 50tys. Pomyliłam przy logowaniu na konto i za każdym razem automatycznie unieważniło mi aplikację w telefonie. Bank na siłę zatrzymuje bezprawnie moje pieniądze. To gra na zwłokę. Rozumiem wszystko, ale zablokować całą kasę???!!! Życzę konsultantom tego banku, takiej samej wrednej obsługi jaką mi zaserwowali, w każdym miejscu na świecie. Gdziekolwiek się zwrócą o pomoc. ZaletyWredność konsultantówWadyWredność konsultantów -
~Anka / 2023-06-30 07:41
Najgorszy bank, odradzam każdemu podpisywać jakiekolwiek umowy z nimi. ZaletyŻadnychWadyCały bank to jedna wielka wada -
~Łukasz / 2023-06-28 15:22
robią z ludzi debili, i tyle! obsługa dramat, przelew odrzucili od tak sobie i mnie nikt nie poinformował, chociaż go potwierdziłem telefonicznie. dno! Wadyrobią z ludzi debili, i tyle! obsługa dramat, przelew odrzucili od tak sobie i mnie nikt nie poinformował, chociaż go potwierdziłem telefonicznie. dno! -
~JADWIGA / 2023-06-28 14:54
Obsługa 5/5, podejcie do klienta 5/5, wytłumaczenie wszelkich spraw 5/5. Nie rozumiem dlaczego taka słaba ocena banku?? -
~Patka / 2023-06-27 14:52
Nie polecam placówki na ul.branickiego /swietojanska Białystok .Prostej sprawy nie potrafia załatwić dokładnie to Pani Katarzyna od hipoteke. TAK nie kompetentne osoby nie widzialm. Nie powinna wogle pracować z ludźmi, brak jakiego kolwiek podejścia do klienta. Prosta sprawa 3 razy trzeba jechać do Aliora. Jedna wielka porażka. ZaletyŻadnych -
~Adrian / 2023-06-27 13:07
Polecam Panią Magdalenę Kurę - bankiera z oddziału Alior Bank w Rybniku przy ul. Sobieskiego 26. Pani Magdalena w sposób zrozumiały i wyczerpujący zapoznała mnie z ofertą banku. Cierpliwie i dogłębnie odpowiadała na nurtujące mnie pytania. Gorąco polecam ZaletyPunktualność wizyty, cierpliwość, profesjonalizm, ciepły głosWadyBrak -
~Gazel / 2023-06-22 11:35
Zakup ratalny na Allegro okazał się totalna porażka. Produkt banku wadliwy. Nie do realizacji , błedne informacje. Wizyta w placówce banku też nic nie dała. Odpowiedz pracownika banku ,, nie znam produktu , proszę dzwonić na infolinię,, NIGDY WIECEJ -
-
~Monika / 2023-06-20 16:48
Najgorszy bank w Polsce. "Błąd systemu" zablokował mi konto a oni każą czekać dwa dni robocze - i to jest wniosek do załatwienia szybko. Po trzech dniach dalej zablokowane a dodzwonić się do nich nie można bo po 16 już nikt nie odbiera. Tragedia. ZaletyZeroWadyAplikacja, obsługa techniczna, system bankowy - jednym słowem wszystko. -
~Dorota / 2023-06-19 22:06
Najgorszy bank w polsce. Mam /jeszcze/ tam konto osobiste od ponad 12 lat i trzeba być bardzo zdesperowanym żeby zaufać zaufać im. Obsługa niewykwalifikowana i nieuprzejma.
W problemach technicznych /z winy banku/ doradzano mi spróbować zmienić przeglądarkę! jakby to miało znaczenie... :D Finalnie rozmowy są "ucinane" przez konsultantów. Jest to niedopuszczalne, żeby w rozmowie telefonicznej pracownik banku pierwszy kończył rozmowę.
Duuużo by pisać. Szerokim łukiem od niego!Zaletyopłaty za prowadzenie rach. jak w każdym banku.Wadynawet nie chce mi się wyliczać. :( -
~Kacper / 2023-06-19 09:50
Konsultantka z rana z chamska odzywka oskarża klientów o składanie wniosku i wmawianie że składałem po wszystkich bankach . Nie etycznie . I bez namysłu że mogą wnioski takie automatycznie byc wysyłane przez firmy z nimi pośredniczące . Brak kultury . -
~Irena / 2023-06-18 14:06
Serdecznie polecamy oddział w Rybniku przy ul. Sobieskiego, a w szczególności pracowników Panią Dagmarę Stępiń-Bania oraz Panią Magdalenę Kura, które z dużą cierpliwością i profesjonalizmem za każdym razem nas obsługują. Oboje z mężem mamy powyżej 70 lat - zadowoleni klienci Irena i Stanisław z Rybnika ZaletyProfesjonalna i przemiła obsługaWadyBrak
strona 11 z 25
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »