Wadyanulują zamówienia
strona 7 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~Prox / 2023-04-06 18:59
Zamówiłem walizki Wittchen i opłaciłem zamówienie. Dwa dni miałem ze statusem Pakowane, a następnie anulowali mi zamówienie. To bardzo nie w porządku. -
-
~Zenon / 2023-04-06 15:01
Zamówienie na walizki po dwóch dniach zostało anulowane. Użyłem kodu 20% na pierwsze zakupy, a dostałem rabat na 10% w ramach rekompensaty. Czy tylko ja mam wrażenie, że coś tu nie gra? Obsługa na czacie twierdzi, że nic z tym nie może zrobić. Zaletybrak -
~Magda / 2023-03-29 18:14
Dodam jeszcze ze Zolando nie umożliwia klientowi złozenia zażalenia na działanie firmy. Mozna wysłac maila do obsługi klinta na ktorek obsługo standardowo odpowiada ze jest im przykro ze zawalili za całosci i nic z tego nie wynika. -
~Magda / 2023-03-29 15:56
Jestem oburzona skandalicznym poziomem obsługi na Zolando. Złozyłam zamowienie, zapłaciłam i dostałam powiadomienie mailowe ze towar zostanie dostarczony miedzy 27-30 marca (10 dni po zlozeniu zamowienia). Poniewaz nie dostawalam zadnych powiadomien ani maili ani sms odnosnie jaka jest firma kurierska, a link do sledzenia przesyłki pokazywał ciągle status "w drodze' zadzwonilam na obsluge klienta. Gdzie pani poinformowala mnie ze kurier probowal dostarczyc przesyłke 3 razy 23/24 i 27 marca i przesyłka zostala odeslana do magazynu. Pani nie byla mi w stanie dac zadnego potwierdzenia tych prob, bo one nie mialy miejsca,, caly czas jestem w domu, nikt sie za mna nie kontatkował. Nie podała mi tez firmy kurierskiej, nie ma mozliwosci na Zolando złozenia reklamacji, nic. Po prostu bezpodstawnie przetrzymali moje pieniądze 10 dni i oszukali mnie ze dostarcza towar ktorego nie probowali nawet dostarczyc. Złodziejstwo i oszustwo. I obsluga klienta, ktora gada bez sensu, nie moze polaczyc z dyrekcją, masakra Wadyskandaliczna obsluga klienta, brak informacji o kurierze, kurier raportuje nieprawde, brak jakiejkolwiek proby kontaktu/informacji ze strony kuriera. przetrzymywanie pieniedzy klienta wbrew jego woli i bezpodstawnie -
~Lech / 2023-03-29 07:55
Trzecie zamówienie i trzeci rozmiar inny od zamawianego, rozmowa z konsultantem masakra on, ona nic nie może poza przepraszam a hitem był tekst żeby więcej tych butów nie zamawiać. -
~Szymonidaz / 2023-03-28 13:12
pomylone rozmiary , inne kolory w rzeczywistości . Problemt z kontaktem. Zgłosiłem brak jednego przedmiotu w przesyłce , to w odppwiedzi usłyszałem że mam to zwrócić! Coś co do mnie nie dotarło!
Banda amatorówWadypomylone romiary, kolory -
~Ula / 2023-03-23 12:58
Zamówiony komplet dresowy zaniżone rozmiary a i materiał nie ciekawy za to cena bardzo wygórowana a już na zwrot pieniędzy to niestety nie polecam nikomu bo czas oczekiwania jest bardzo długi zalando operuje naszymi pieniążkami i na tym zarabia. Nie polecam tego sklepu ZaletyNie dopatrzyłam się żadnych zaletWadyniestety jakość towaru ma wiele do życzenia ,bardzo długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy -
~ScSh / 2023-03-10 16:21
W zamówieniu brakowało opłaconych spodni, po zgłoszeniu tego faktu obsługa zalando stwierdziła że nic nie może zrobić. Nie ma ani spodni ani pieniędzy. -
-
~Robal / 2023-03-09 21:22
Po złożeniu zamówienia i wpłaceniu pieniędzy zalando odcina się od wszelkich problemu związanych z zamowieniem ZaletyBramWadyBrak interwencji podczas reklamacji, rzadna pomoc -
~Żaneta / 2023-03-03 16:32
Żałosne podejście do reklamacji. Dostarczony produkt dotarł do mnie ewidentnie wyprany, zapach był strasznie intensywny, a podczas próby zwrotu, ten został odrzucony, ponieważ produkt intensywnie pachniał proszkiem.
Żałosne! Nie polecam. Zostałam z rzeczą której nie chce, bo Zalando postanowiło wysłać do mnie używaną rzecz -
~Oliwia / 2023-03-01 17:27
Nie polecam tej strony, kolejny raz ze rzedu mam problemy z przesyłka od nich. Bardzo się zawiodłam. A reklamacja nie przebiegła wcale tak błyskawicznie. Jesli nie chcecie się upominać o pieniądze to nie radzę tam kupować. ZaletySzybka dostawa do domuWadyReklamacje na poziomie zerowym -
~Paweł / 2023-02-23 20:51
Nie polecam zakupów na Zalando. Kupiłem kurtkę która nie wytrzymała czterech miesięcy użytkowania zaczęły szły w rękawach puszczać. Maile z odpowiedzią Zalando trafiają do spamu przez to są niewidoczne. Wolę zapłacić już więcej na motivo i mieć gwarancję jakości niż później użerać się z nimi i reklamacjami której tak nie są uznawane. ZaletyGdybym wiedział że taki bubel to bym w ogóle nie kupowałWadySzwy w rękawach puszczają po trzech miesiącach użytkowania. -
~Inka / 2023-02-21 19:34
Kontakt z infolinią to koszmar. Każda pani mówi coś innego. Ktoś podał mój nr telefonu podczas rejestracji konta i nie mogę wyegzekwować jego usunięcia. Trwa to kilka lat. Kiedyś wydzwaniali do mnie kurierzy, teraz dostaję info o przesyłce na aplikację inPostu. Nie interesuje ich wyjaśnienie sprawy. Na żądanie usunięcia danych osobowych również odpowiadają odmownie. Do tamtej osoby wysyłają maile których ona nie czyta lub je lekceważy. Zostaje mi tylko zgłoszenie na policję ale znając realia to też pewnie nic nie da. Masakra -
~Natala / 2023-02-19 11:11
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta.
Porażka, od zamówienia po obsługę klienta. -
~Izabela / 2023-02-16 09:17
Nie otrzymałam przesyłki i powiadomień od kuriera. Asortyment wrócił do Zalando 3 lutego i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. NA MAILE NIE ODPOWIADAJĄ, ROZŁĄCZANE ROZMOWY TELEFONICZNE, NIE ZWRÓCONE PIENIĄDZE. jedyna rada złożę zawiadomienie do federacji Konsumentów oraz Izby Handlowej. Nieuczciwe podejście. Zaletyszeroki asortyment.WadyObsługa klienta - brak odpowiedzi na korespondencję mailową. Brak zwrotu pieniędzy. -
~Renata / 2023-02-11 11:13
Duży problem z odzyskaniem kasy za niedostarczone przesyłkę, brak profesjonalnej obsługi, celowe działanie na zwłokę WadyFatalna obsługa klienta -
-
~Aga / 2023-02-10 08:24
Zalando za buty, które rozwarstwiły się pierwszego dnia oddało mi ok 65 zł po złożeniu reklamacji poprzez stronę.
Za buty zapłaciłam ponad 400! Próbowałam się odwoływać bez skutku.
Nie chcieli przesłać etykiety zwrotu, utrudniali na każdym kroku.
Wtedy napisałam do UOKIK a oni przekierowali mnie do Europejskiego Centrum Konsumenckiego
https://konsument.gov.pl/
Tam po opisaniu całej sytuacji i przedstawieniu dowodów zakupu i korespondencji zostałam poproszona o udzielenie ECK pełnomocnictwa do reprezentowania mnie przez niemieckim odpowiednikiem UOKIK.
W tym tygodniu dostałam zwrot całej kwoty, wcześniej dostałam etykietę do zwrotu na ich koszt i odsesłałam buty.
WARTO WALCZYĆ! Piszcie do ECK i nie pozwólcie się okradaćWadyutrudnianie zwrotów, utrudnianie reklamacji -
~Kfk / 2023-02-06 22:18
Super polecam sklep. Zero problemów z reklamacjami, zawsze zwracają pieniądze. Ze zwrotem towaru i później pieniędzy nie ma problemu. Dział obsługi klienta szybko reaguje na @. ZaletyReklamacjeWadyCzasami ceny są wyższe niż u konkurencji -
~Maria / 2023-01-30 23:08
Witam,nie polecam zakupów w Zalando oszuści!. Zwróciłam towar na trzech ich naklejkach które były dołączone do do zamówienia i nie chcą mi oddać pieniędzy !.Pisałam dzwoniłam każda Pani mówi co innego i też pisze odpowiedzi na e-maila .Mam potwierdzenie że paczki zostały odebrane w Zalando 5.01.2023 r i za każdym razem się wymigują ponieważ nie mam numeru zamówienia ale mam dowód z firmy DHL że paczki są odebrane przez pracownika Zalando.Sprawe zgłaszam do UOKiK panie na infolinii odkładają słuchawkę gdy zapytałam czy to jest zgodne z Polskim prawem.Ostrzegam wszystkich nie kupujcie na tej stronie. ZaletyBrak -
~Mariola / 2023-01-21 04:41
Dotyczy zamówienia 10904087619088 (powodu zwrotu towaru i reklamacji): dostarczona kurtka XL, zakupiona dla syna miała wadliwie krótkie rękawy o dł 65 cm (zdjęcie), gdzie dla rozmiaru M podawana jest przez producenta dł. 68, miałam porównanie, bo miesiąc temu kupiłam mężowi w sklepie stacjonarnym za kwotę 550 zł też rozmiar XL i dł rękawa to 69 cm! W związku z tą wadą - krótkich rękawów -65 cm zwróciłam kurtkę i zakupiłam kolejną z nadzieją, że ten egzemplarz będzie miał dł rękawa 68-69 jak podaje producent. Dzisiaj otrzymaliście zwrot pierwszego zamówienia i złośliwie anulowaliście kolejny zakup tego samego rozmiaru dot nr zamówienia 10904087619088, mając cały czas w ofercie ten model i ten rozmiar! W momencie składania obydwu zamówień kurtki były w ofercie promocyjnej więc nie rozumiem Państwa złośliwego działania i proszę o podanie mi informacji gdzie do osoby decyzyjnej mam zgłosić zażalenie na działalność firmy i niegodne traktowanie klienta. Widzę, że momentalnie uruchomiliście zwrot pieniędzy za anulowany zakup, choć pakowanie go i w konsekwencji niespakowanie i anulowanie zajęło wam aż 4 dni! TO JEST SKANDALICZNE PODEJSCIE DO KLIENTA GDYŻ TOWAR BYŁ DOSTĘPNY I JEST DOSTĘPNY NADAL, A WY ANULOWALISCIE ZAKUP, MIMO ŻE PIERWSZĄ KURTKĘ OTRZYMAŁAM Z NIETYPOWO KRÓTKIMI RĘKAWAMI - WADLIWĄ. Złączam zdjęcie dwóch kurtek XL - tej zakupionej w sklepie stacjonarnym i tej XL zakupionej u Was - jest różnica całego mankietu ? Jest ! Właśnie dlatego ją zwróciłam co ujęłam w reklamacji i zakupiłam kolejną, a że akurat w tym momencie była oferowana w cenie niższej to co? Taka była Wasza oferta! To jest prawdziwy powód, aby po zapłacie jej nie spakować i nie wysłać, tylko robić zwrot pieniędzy klientowi w ciagu niecałej minuty od anulowania zakupu?!!! Załączam zdjęcie za krótkich rękawów i załączam zdjęcie skrinu waszej strony , gdzie rozmiar i model jest non stop w ofercie! Proszę mi podać prawdziwą przyczynę anulowania zamówienia i proszę podać prawdziwą przyczynę tak szybkiego zwrotu pieniędzy, po minucie od informacji o anulacji? Czy firma robi promocje tylko na pozór, wytrzymuje klienta 4 dni w oczekiwaniu na dostawę, a potem anuluje zamówienie? Tak traktujecie wszystkich, czy tylko klientów z Polski? Mam gdzieś to wasze 10 procent rabatu, to ironia po tak obrzydliwej akcji i tak obrzydliwym potraktowaniu! Dzisiaj miałam urodziny syna i ta kurtka miała dzisiaj dojść. Taka była informacja w dniu zakupu 17 stycznia . Co za skandal! Jeszcze raz: w pierwszym zamówieniu przysłaliście mi wadliwą kurtkę, niezgodną z rozmiarem, to nie jest XL mimo wszywki, tylko coś ułomnego, zakupiłam więc drugą bo miałam urodziny dziecka i co ? Za to że zwróciłam, a zakupiłam drugą w tym samym rozmiarze anulowaliście mi zamówienie, taka jest prawda!!! Co za świństwo, mam gdzieś Wasze dziesięć procent, bo to cyniczna kpina z klienta! Nigdy już nic u Was nie kupię, ani moja rodzina, a całą sytuację opiszę w mediach społecznościowych, aby Polacy zobaczyli jak się ich traktuje, jako klientów, jak śmieci! Co za skandal! Nie mogę użyć innych słów, a szkoda!
strona 7 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »