Szczerze nie polecam... Obsługa klienta na poziomie PRL. 2 h przed autobusem pani ledwo mówiąca po polsku zadzwoniła, że mamy przyjechać na dworzec zachodni, bo nie wiadomo czy autobus zatrzyma się w centrum. Zapytałem czy to pewne, bo nie mam już czasu na jeżdżenie z bagażami przez pół miasta. W odpowiedzi usłyszałem z wyrzutem, że mogę iść na przystanek w centrum, ale mogę nie zostać zabrany... Do tego na temat utrudnień żadnych informacji na stronie przewoźnika. Gdyby nie to, że firma na niektórych trasach jest praktycznie monopolistą dawno zrezygnowałbym z ich usług. Standard i podejście do klienta od kilku już lat przypomnia bardziej przewozy towarowe, niż pasażerskie.ZaletyLiczba dziennych połączeń
WadyBrak kultury, ceny, opóźnienia, problem z kontaktem z informacją, niedziałający monitoring GPS którym firma się chwali, chamscy kierowcy.