Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TUI opinie

Ocena na podstawie 893 opinii

2.14 / 5

  • Oferta
    2.47
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena/Jakość
    2.15

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-09-07 06:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Cdn mojej wiadomości w dniu przyjazdu dowiedziałam się, że nie wylatuje o 23 tylko o 10.25 jak można krasc z ponad 9000 zł w Turcji pobyt dzienny z 23 na 10.25 ale godziny transferu biuro w Poznaniu na mytui nie podaje, nigdy więcej z biurami podruzy
    ZaletyZero
    WadyJak wyzej
  • ~Anna / 2023-09-07 06:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niewyrrygidne z internetu tui wykupiłam jako singiel 7 dni ponad 9000zl, spóźniony lot o godz ale jak dotarłam dostałam informację, że nie wylatuje o 23 tylko o 10.23, mało tego Pan przemyślał wykupił pomimo, że prosiłam tylko nocny lot miejscówkę w samolocie, a to jakiś koszmar ale zero informacji o transferze z hotelu, jak można krasc cały dzie pobytu, jak można przysyłać informacje w dniu przybycia do hotelu, że zmieniły się godziny wylotu?????
    ZaletyZero
    WadyJak wyzej
  • ~Lilka / 2023-09-05 19:12
    Ocena: 3.67 / 5
    Lecieliśmy po raz pierwszy z biurem podróży TUI i muszę przyznać, że komunikacją przez cały czas była bardzo dobra - począwszy od zastanawiania się nad wycieczką, przed wylotem oraz opieka rezydenta oraz czytelna aplikacja.
    Tutaj pojawia się żal do biura podróży:
    przylecieliśmy do Larnaki około godziny 7 więc w hotelu byliśmy przed godziną 8. I jakież ogromne było nasze zdziwienie gdy Pani w recepcji poinformowała nas, że musimy sobie zapłacić (7 euro od osoby) za śniadanie ponieważ nam nie przysługuje. Zaakceptowaliśmy fakt, że pokój będzie trochę później
    Nie chodzi o te 7 euro od osoby ale o zasady. Skoro płacimy za wycieczkę i w dniu wylotu nie korzystamy już ze śniadania ponieważ wyjeżdżamy około 5 nad ranem, nie dostajemy żadnej przekąski czy tzw. suchego prowiantu to dlaczego mamy płacić za śniadanie. To są realne pieniądze, które my zapłaciliśmy a nie korzystamy nie z naszej winy. To nie była nasza wycieczka zrealizowana na własną rękę tylko przez biuro podróży, które czarteruje tak wcześnie rano samoloty i nie interesuje się tym, że ludzie mają nieprzespaną noc a na zapytanie o której można napić się kawy i zjeść śniadanie, słyszymy że musimy zapłacić. Lecieliśmy pierwszy raz z TUI ale nie pierwszy raz o tek porze bywalimy w hotelach bo był to nasz 5 tak poranny lot i taki minus. Więc tutaj przewaga Itaki.
    ZaletyDobra komunikacja i miła obsługa
    WadyDodatkowa opłata za śniadanie
  • ~Stanley / 2023-09-05 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja miejsc w samolocie w biurze TUI od roku 2023 to fikcja szkoda pieniędzy. Od roku 2018 korzystam z tego biura. Zawsze na rok wcześniej rezerwowałem wycieczkę i miejsca w samolocie. Ale ostatnio na kilka dni przed wylotem dowiedziałem się, że zmienił się przewoźnik u którego nie można rezerwować miejsc. Po mojej telefonicznej interwencji i oświadczeniu że w takim razie będę zmuszony zrezygnować z wykupionej wycieczki. Miejsca się znalazły, ale nie te które rok wcześniej wykupiłem. Pracownicy TUI cały czas twierdzili, że jest to zgodne z regulaminem. Czyli wykupywanie rezerwacji w samolocie w biurze TUI nie ma sensu.
    ZaletyTylko hotel i obsługa hotelowa w Kalithea Mare Palace wspaniała- polecam
    WadyRezerwacja miejsc w samolocie to fikcja, obsługa rezydenta to też fikcja sprzedaje jedynie wycieczki.
  • ~liska / 2023-09-04 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, już więcej nie skorzystamy z oferty tego biura. W sytuacji kryzysowej - pożarów wokół naszego hotelu, nie potrafili przekazać nam żadnych konkretnych informacji, kazali tylko wpłacać następne transze mimo iż inne biura podróży w tym samym czasie zwracały pieniądze swoim klientom lub proponowały inne destynacje.
    Nie przygotowują ani nie drukują dokumentów wyjazdowych - każdy musi sobie pobrać aplikację TUI, z aplikacji wszystkie dokumenty wysłać na maila, ze swojego maila wydrukować niezbędne rzeczy.
    Pytałam w biurze (miałam zepsutą drukarkę) czy może mi ktoś wydrukować te dokumenty, dowiedziałam się że nie, że tylko przez aplikację
    Rozumiem więc, że moi oboje rodzice którzy nie mają smartfonów nie mogą pojechać na wakacje z TUI
    Na miejscu miał być rezydent, nikogo nie spotkaliśmy ale otrzymaliśmy SMS że jest dostępny online.
    W tym samym czasie przyjechała do naszego hotelu wycieczka z innego biura podróży, gdzie wszyscy goście zostali przywitani przez rezydenta tej firmy (2 osoby), była przygotowana dla nich prezentacja nt. wyspy, wycieczek, zwyczajów, co warto zwiedzać itp. oraz poczęstunek.
    Jedyne co ich ratuje to miłe panie w biurze stacjonarnym, jednak mogą udzielać tylko standardowe odpowiedzi tzw "regulaminowe", wszystkie pytania pozaregulaminowe- nikt nie jest w stanie udzielić żadnej odpowiedzi ani wskazać osoby, która mobłaby ich udzielić.
    TUI mówimy już zdecydowanie NIE.
    ZaletyPanie w biurze w PL (stacjonarnym), które bardzo starały się pomóc, niemniej jednak przez niezbyt customer-friendly rozwiązania systemowe niewiele mogły zrobić...
  • ~Andrzej / 2023-09-03 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Nigdy już z tego biura nie skorzystam. Jak już zapłacisz za wczasy to radź sobie sam. Przez TUI miałem najgorsze wczasy w swoim życiu .
    ZaletyBrak
    WadyBrak pomocy od biura
  • ~Mario / 2023-09-01 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena za wycieczke 10500os w ofercie i napisane ostatni pokoj wiec zdecydowalem sie wykupic na szybko... po kilku dniach cena 9300 i pisze 4ost pokoje. Dlaczego tak naciagaja ludzi?? Przeciez to jest roznica 2400zl na pare:( skąd nagle wziely sie 4pokoje przeciez hotelu nie dobudowal...
  • ~Niezadowolona klientka / 2023-09-01 06:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiliśmy wycieczkę na Zakhyntos z biura TUI. W ofercie była wzmianka o depozycie, który pobiera hotel przy zakwaterowaniu. Napisałam do TUI przed wylotem z prośbą o wyjaśnienie czego dotyczy depozyt i jaka jest to kwota. W odpowiedzi otrzymałam informację, że to podatek turystyczny. Drążyłam temat i w końcu uzyskałam odpowiedź, że depozyt wynosi 50 euro. Na miejscu okazało się, że owszem 50 euro, ale od osoby. Biuro niezorientowane w swoich ofertach, brak rzetelnej informacji, sprzedaż wczasów w hotelach o bardzo słabej opinii klientów. Kupując wycieczkę przez Biuro, klient oczekuje, że hotel jest sprawdzony, przyjazny dla klienta, a wszystkie ewentualne koszty są jasno przedstawione w ofercie. Niestety hotel, który zarezerwowaliśmy przez TUI taki nie był. Musieliśmy zapłacić za klimatyzację dodatkowo, za internet w pokoju, od wejścia starszono nas karami finansowymi, nie mówiąc już o depozycie. Nie skorzystam już z usług tego biura, ponieważ odnoszę wrażenie, że rola biura sprowadza się do rezerwacji byle jakiegoś hotelu i lotu. Niestety w dzisiejszych czasach to zbyt mało, żeby za to płacić dodatkowo.
  • ~Barbi / 2023-08-29 22:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdzę z TUI od 12 lat. Może dlatego, że znam trochę języków, nigdy nie korzystałam z pomocy rezydenta. Wiadomo, że wycieczki są najtańsze w lokalnych biurach, restauracje można ogarnąć na google, a do ubezpieczyciela i tak dzwoni się bezpośrednio. Nie rozumiem tych utyskiwań, szlochów i obiekcji na temat biura. Rezerwują hotel i bilet na samolot. Ja nic więcej nie potrzebuję.
  • ~Sara / 2023-08-29 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogie wycieczki, rezydenta się nie uraczy, na śmiesznym chacie odpisują po wielu godzinach, wycieczki na miejscu BARDZO drogie. Nie polecam!
    ZaletyNic
    WadyCena, brak rezydentów
  • ~cały happy / 2023-08-29 14:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Korzystam z usług różnych biur podróży w tym TUI i raczej nie zdarzają mi się problemy którymi mógłbym obarczyć touroperatora tak aby go publicznie besztać. Analizuję bełkot niezadowolonych klientów którzy na pewno nie czytają umów, sugerują się wyłącznie ceną, oczekują markowych drinków, nielimitowanej całodobowej obsługi rezydenta (którego nie ma o czym informuje TUI w swoich biurach, na stronie, w aplikacji i w każdej umowie), pięciogwiazdkowego hotelu w cenie trzygwiazdkowego, obsługi hotelowej na zawołanie, itd… Niestety za luksus się płaci i to bardzo dużo i wtedy się wymaga. Byłem w Egipcie w hotelu Rixos Premium Magawish Suites & Villas i nie narzekam. Pokój ponad 50m² (w ofercie były też 130m apartamenty ale 100% droższe), warunki komfortowe, pokoje mega czyste, wysoki poziom obsługi i też dawałem napiwki bo w Egipcie to norma. Transfer do hotelu na lotnisko zgodnie z informacją w aplikacji TUI, dwie wizyty rezydenta, wycieczki kupowałem w Polsce w biurze zwracając uwagę czy jest polski przewodnik (taniej niż u rezydenta w Egipcie). Czytać, czytać i jeszcze raz czytać wszystko dokładnie przed podpisaniem umowy. Polecam TUI. Niezdecydowanym sugeruje aby zdystansowali się do większości opinii, które są nieszczere i przejaskrawione. Życzę wszystkim wakacji marzeń – czytajcie opinie o hotelach, sprawdzajcie położenie na mapach, czytajcie umowy/oferty punkt po punkcie, żebyście wiedzieli za co płacicie i czego możecie oczekiwać. Piękne widoki z pokoju są zawsze dodatkowo płatne. Nie ma nic za darmo i nie oczekujcie luksusu za grosze – to nigdzie tak nie działa
    ZaletyProfesjonalna obsługa i dobór oferty adekwatny do moich oczekiwań i możliwości finansowych. Oferta kilku hoteli o zbliżonej jakości, rzetelne wskazanie mocnych i słabych stron oferty.
    WadyMały wybór egzotyki na 2024
  • ~Karolina / 2023-08-29 11:02
    Ocena: 3.33 / 5
    opinia o TUI
    Nie polecam !!!
    Zakupiłam wycieczkę dla 4 osób ( 2 dorosłych + 16 i 12 latek)
    Zaproponowany pokój miał pomieścić tyle osób, ale po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że TUI (chyba w ramach oszczędzania) rezerwuje dla rodziny 4 osobowej pokój 3 osobowy !!!!
    Dostaliśmy 3 miejsca do spania + łóżeczko turystyczne dla 12 latka !!!!
    Po awanturze, dostawili normalne łózko, ale już nie można było poruczać się po pokoju.
    Na drugi dzień, hotel zachował się w porządku i zmienił nam pokój na większy, bez żadnej dopłaty.

    Ale TUI - masakra !!!

    Rezydent - miał - delikatnie mówić - wywalone na to
    A dział reklamacji i kontaktu z klientem nie odzywa się do mnie od 11 dni.

    Nie polecam, i nie skorzystam z ich usług ponownie
    ZaletyTylko zaproponowali fajny hotel
    WadyMasakra - mówiąc bardzo delikatnie.
    oszukują na pokojach, brak komunikacji, chęci załatwiania i rozwiązania problemu stworzonego przez nich lub przez niekompetencję ich pracowników
  • ~Mateusz / 2023-08-28 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie to wszystko to jest dziadostwo przylecieliśmy w 3 rodziny z dziećmi to osrany...TURCIJ wjeb nas do 3 baraków wpadlem w taką złość ze mało ich nie pozabijałem ją jako jedyny dostałem lepszy nocleg nie mówię o hotelu tylko poprostu pokój nad jakaś osrana restauracja śmierdzi wali koty łażą ludzi co wy wtym syfie widzicie wyjeb.. 12 tys jak psu w duuu. Podnieca się tym synem tyn co huuu widzial chcemy do domu
  • ~czytajwarunki / 2023-08-26 14:25
    Ocena: 5.00 / 5
    do ~Aleksis / czego oczekujesz od hotelu z oceną 3,6 na 5,00 ? oponie wsyatwiło 573 gości na portalu google.....
  • ~Aleksis / 2023-08-26 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam jechać z Ty biurem do hotelu Corall Hills w Egipcie w Marsa Adam Obsługa na barze wyciąga dodatkowe dolary od wczasowiczów. Pierwszego dnia znalazłam mrówki w pieczywie. Do awarii zgłoszonej nie podchodzą profesjonalnie. Dopiero jak zgłosialam za 3 razem do jednego z menadżerów,że w pokoju wysiadła klimą pokój został zmieniony wcześniej że zgłaszanych awarii Obsługa nie robiła nic a zgłaszalyśmy już na początku pobytu, że prysznic nam przecieka. Barmani przy opcji all inclusive nie dają drinków choć mają produkty do nich. W sklepiku hotelowym sprzedają wadliwe towary i oszukują na pieniądze. Napoje często dają w brudnych kubkach. Klimatyzacja w holu hotelowym była cały czas wyłączona że nie da się tam odpoczywać. Wiza miała kosztować 25 dolarów a przy stoiskach Tui biorą 28 dolarów. BARMANI NIE RÓWNO TRAKTUJA WCZOSOWICZÓW.... Animacje w hotelu są słabe. I zaczynają się z opóźnieniem.
    ZaletyZ hotelu jest blisko do plaży
    WadyNie polecam tego hotelu wiele osób ma problemy z brzuchem i zatrucia przez brud w hotelu i brudne lub niedomyte naczynia. No i mrówki w jedzeniu to duży problem
  • ~Yack / 2023-08-26 10:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Największy problem jest z tym, że tui nic nie wie. Proponują aby to klient sam „dogadał się z hotelarzem” co może a czego już nie, jeśli od wymeldowania do transferu na lotnisko jest akurat 6 godzin różnicy.
    Zdziwiło mnie, że tui nawet nie zna godziny wymeldowania (w ofercie jest 12 a faktycznie 11).
    WadyNie wiele wiedzą. Nie wybrałbym się raczej z nimi gdzieś w egzotyczne miejsce!
  • ~alek / 2023-08-26 06:49
    Ocena: 3.67 / 5
    Biuro podróży Tui w tym roku niestety bardzo mnie rozczarowało. Wszystko jest w porządku dopóki nie pojawi się problem. W przypadku jego pojawienia się nie otrzymaliśmy żadnej pomocy. Procedury okazały się ważniejsze aniżeli człowiek. Zero elastyczności i ludzkiego podejścia do sytuacji. Polityka zarządzania absolutnie nieprzychylna klientowi.
  • ~wkurzona / 2023-08-23 14:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Co sie ta tego rezydenta wszyscy uczepiliście? Od roku 2020 w opisie każdego hotelu jest informacja, że TUI Rezydentów nie ma - opieka przez aplikację! Czasem w jakimś hotelu trafia się dyżurujący WAKACYJNY DORADCA. Ludzie zacznijcie czytać oferty jaki sobie znajdujecie i warunki umów.
  • ~DARCIA / 2023-08-22 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot opozniony. Brak kontaktu z Tui, brak rezydentów na lotnisku. Pasażerowie zostawieni samym sobie.
  • ~Blanka / 2023-08-21 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o obsługę Tui nie polecam jak zaczyna być problem to ich nie ma ,tylko zwodzą mailami
    ZaletyTylko info przypominające o zbliżającej się wyciczce
    WadyNieprofesjonalni w każdym calu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1018
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 893
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 178
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 154
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809