Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2246 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DAREK / 2013-01-23 20:19
    BYŁEM KLIENTEM TELEWIZJI N DO 30 11 2012 PŁACIŁEM ABONAMENT 99ZŁ
    ZA GRUDZIEN ZA NIE PRZEDŁUZENIE UMOWY MUSZIAŁEM ZAPŁACIC 227 ZŁ
    W DNIU 02 01 2013 ZAWARŁEM UMOWE TELEFONICZNA NA KOLEJNE 18 MIESIĘCY KWOTA ABONAMETU MIAŁA WYNOSIĆ PONOWNIE 99ZŁ A WYSZŁO ZA MIESIĄC STYCZEN PONOWNIE MUSZE ZAPŁACIC 227 ZL BO NIBY ROZLICZENOWY NIBY SIĘ ZACZYNA W DNIU 01 02 2013 NIE POINFORMOWANO MNIE PODCZAS ROZMOWY TELEFONICZNEJ UWAZAM TO ZA WYŁUDZANIEM PIENIEDZY NIE MA MOZLIWOSCI WYCOFANIA SIE Z UMOWY
    BYŁEM KLIENTEM TELEWIZJI N PRZEZ 2 LATA JEZELI TAK SIE TRAKTUJE SWOICH KLIENTÓW TO GARATULUJE
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSCI
    2 LATA
  • ~Jacek Kaczorek / 2013-03-15 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłem wypowiedzenie umowy. Od tej pory jestesmy codziennie nękani telefonami z "n". Pomimo, że mamy sprzeciw na kontakt marketingowy oni nadal dzwonią. Pani na infolinii potwierdziła, że sprzeciw jest w systemie ale żeby był skuteczny trzeba jeszcze raz wysłać go na piśmie. Nikomu nie polecam i przestrzegam przed zawieraniem umów na telefon ponieważ abonet pozostaje w niczym, a oni mają nagranie. Nie wiesz nawet na co się kiedyś zgodziłeś. Nie polecam.
    Zaletyna początku były dość dobre programy teraz są dodatkowo płatne,
    Wadybeznadziejne programy za 54 zł, za tą cenę można pooglądać reklamy i głupkowate serialiki, po podgraniu nowego oprogramowania przez prawie tydzień nic nie działało, twardy dysk cały czas pracuje 24 h i zuzywa energię, a gdzie ekologia ?
    około 2 lata
  • ~kamp73 / 2013-03-18 14:31
    Mam dziwne wrażenie, że N-ka naciąga klientów...
    Od lutego, tego roku po namowach przedstawicieli N przedłużyłem umowę. W ramach promocji otrzymałem pakiet NPREMIUM na 6 mies, za darmo(potem oczywiście opłata). Teraz komuś się znudziło i od 5 kwietnia wyłączają NPREMIUM. Oczywiście jak komuś się to nie podoba to może odstąpić od umowy. Super, tylko ja zmieniłem dekoder i kosztowało mnie to 99zł. Czy ktośmi to odda ? Otóż nie :).
    Żeby było ciekawiej, obecna promocja dla nowych klientów informuje cały czas o pakiecie tematycznym + NPREMIUM na 6mies. Aktywacja to minimu 49zł. Konsultanci oczywiście NIE informują o planowanym wyłączeniu promocyjnego pakietu. Jak się nie podoba, będzie można odstąpić od umowy :). Oczywiście koszt aktywacji nie podlega zwrotowi !!!!
    Tak trzymać...
  • ~Lonia192 / 2013-03-26 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie nigdy wiecej umów z telewizją N. Bardzo uprzejma pani konsultantka przez telefon przedłuza umowe i jest miło ale tylko do pierwszej faktury bo sie okazuje ze trzeba zaplacic wiecej niz uprzejma pani twierdzila. Kiedy chce rozwiazac umowe - tak jak wiekszosc uzytkownikow po polaczeniu sie N z Cyfra + z wiadomych finansowych względów - telefoncizny pan konsultant nie pozwala mi dojsc do slowa wciskajac kit ze ich foerta jest an prawde super a gdy w koncu pozwlaa mi powiedziec ze chce tylko adres na ktory mam wyslac wypowiedzenie i chce sie dowiedziec co mam zrobic z dekoderem twierzi ze on jest z innego dzialu i kaze mi sie polaczyc z odpowienim dzialem - a zaden dzial wymowien nie istnieje - po czym sie rozlacza twierdzac ze skoro tak to to juz wszytskoz jego strony i mi nie pomoze .. ŻENADA
    Wadyciągła zmiana pozycji kanałów, "przycinki", konsultanci nie dbajacy o swoich klientów
    1.5 roku mam telewizje N kupilam go za 50zł meisiecznie teraz moj rachunek wzrósł do 61zł
  • ~Michał / 2012-12-19 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja n - dno i pół metra mułu!!!Pod koniec kwietnia zrezygnowałem z ich usług (obowiązywał mnie 3-miesięczny termin wypowiedzenia), przed zdaniem dekodera i innych gratów, zadzwoniłem na infolinie czy oby na pewno mam wszystko uregulowane - oczywiście Pan zapewnił mnie, że wszystko jest okey i nie mam już żadnych zobowiązań wobec ich telewizji, no bo jak mam mieć jak mam na wszystko przelewy. Teraz po 5 miesiącach dostaje kwit z windykacji n-ki na kwotę 86 zł straszący mnie rejestrem dłużników i innymi pierdołami!!! Za co pytam jak mam na wszystko kwity??? Oczywiście przy samym zdawaniu dekodera Pan w oddziale również zapewnił mnie że wszystko jest ok! Teraz żeby załatwić tą sprawę wiszę 5 dzień na telefonie czekając po 15-20min na połączenie z konsultantem , z którym nie mogę się połączyć bo nikt łaskawie nie raczy odebrać cholernej słuchawki! Zatem ludziki - chcecie problem?-kupcie sobie tv nowej generacji (notabene jakaś totalną popierdółke)!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~patiomkin / 2013-02-21 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Cudowna TELEWIZJA N oszukuje swoich klientów.
    Podwyższają abonament zaraz po zakończeniu okresu umowy nawet 2,5 krotnie. Kolejny duży hak do okres wypowiedzenia 3 m-ce + okres rozliczeniowy.
    I głuche telefony od ich konsultantów - zawsze i wszędzie.
    Ja się dałem nabrać ale przestrzegam innych
    Zgłosiłem sprawę o naduzycia z ich strony do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    Zachecam innych oszukanych. Zgłaszajcie !!!
    Zapłacą ogromną karę to sie im odechcee
    ZaletyPiekny marketking - tylko zakłamany
    WadyNiejasne regulaminy i nierzetelne informowanie klienta
    28 m-cy 92zł
  • ~stalyklient / 2013-10-20 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Platforma N czy też NC+ po połaczeniu sieci oszukali mnóstwo osób i mnie niestety też. Najpierw powiedzieli żebym zapłacił co mam do zapłaty (wg. mnie kwoty na fakturach były zawyżone w stosunku do ustaleń) a póxniej mam złożyć reklamację z prośbą o zwrot nadpłaty. Zrobiłem tak i oczywiście reklamacja zostala odrzucona. Teraz znowu przysłali mi zdecydowanie za wysoką fakturę i znowu chcą żebym płacił a ja nie zamierzam. Wyjaśnienia trwają już 3 miesiące i jak na razie tylko 1 osoba mi rzeczowo odpisała na moje zarzuty, ale i tak jej słowa nie pokrywają się z tym co powinno być. Jak poprosiłem o nagrania moich rozmów z konsultantami to otrzymałem odpowiedź: ITI Neovision nie wysyła Abonentom nagrań rozmów przeprowadzonych z Konsultantami telefonicznego Centrum Abonenta. Wynika to z odgórnie ustalonych wewnętrznych zasad postępowania ITI Neovision. Działania te mają na celu ochronę danych osobowych oraz dóbr osobistych zarówno Konsultantów, jak i Abonentów platformy nc+. Odsłuchania rozmowy może Pan dokonać w Centrum Abonenta przy ulicy J. Conrada 37 w Krakowie.

    jaja sobie robią. Mam jechać przez pół polski żeby i tak nie móc uzyskać nagrań, które chciałbym oczywiście wykorzystać kontaktując się z rzecznikiem praw konsumenta, bo niby chronią MOJE dane osobowe PRZEDE MNĄ. :) :) :) śmieszne. Od jakiś 10lat jestem ich klientem. Nigdy więcej.
  • ~aga / 2013-03-05 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    skandal, w niedziełę przedłużyłam umowę, wzięłam na próbę pakiet n-premium w promocji i history hd, kanały miały byc włączone w ciągu 24h, minęło ponad 48 h, kana łów nie ma dalej, dodzwonić sie do centrum nie można, za każdym połączeniem czekałam 10 min i nie zgłosił się ani razu konsultant, tylko jakies bzdurne reklamy i denewująca muzyczka, ponisłam duże koszty, bo mam telefon na karte i niczego się nie dowiedziałam, wysłałam kilka maili do ntv, taz bez odpowiedzi, jestem wściekła na taki żenujący poziom obsługi klienta!!!
    Zaletyw tej chwili żadnych
    Wadyolewanie klientów i naciąganie na połączenia telefoniczne
    3 lats
  • ~camil / 2013-03-28 15:15
    ludzie gdzie rozwiazac umowe z n.
    nigdzie niemozna sie dodzwonic
    jestem z warszawy nikt nic niewie gozej niz na jakiejs wsi.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    3lata
  • ~grzegorz0812 / 2013-03-22 21:29
    Ocena: 1.33 / 5
    do tej pory współpraca z n-ką przebiegała gładko ale po ich manewrach z c+ dekoder zaczą mi szwankować po aktualizacji oprogramowania więc mi go w punkcje wymienili na inny i tu duży plus ale nowy po aktualizacji odtwarza tylko kilka kanałów(sam chłam) reszta zblokowana na cacy.siedze i próbuje od 5 h połączyć się z biurem obsługi klijęta i ... ECHO (odziwo z działem sprzedaży połączyłem się kilka razy bez żadnego problemu) więc sami sobie odpowiedzcie GDZIE NAS ABONENTÓW MA NASZA N-KA GŁĘBOKO ???
    Zaletywymiana sprzętu
    Wadycała reszta i jeszcze więcej
    12 m-cy
  • ~Ixpose / 2012-12-21 09:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wiązania się z tą firmą. Kretyński zapis w regulaminie zmuszający do 3 miesięcznego wypowiedzenia. I to im nie wystarczy, po rozwiązaniu umowy okazuje się że chcą wyłudzić kolejne pieniądze ponieważ twierdzą że 'system sam aktywował usługę' i nie dociera do nich tłumaczenie że umowa została rozwiązana i mam na to papier. W końcu konsultant rzuca mi słuchawką. Na połączenie z ich Biurem Obsługi czeka się po 20 minut. Szczerze odradzam, chyba że szukasz mocnych wrażeń, masz dużo czasu na walkę z wiatrakami i chcesz wyrzucać kasę w błoto a nie tylko możliwości korzystania z telewizji.
    Zaletyjak każda telewizja
    Wadyfatalna obsługa, naciąganie na kasę, pazerność
    byłem ich klientem od samego początku więc wiem co piszę
  • ~Madoks / 2012-05-03 15:15
    W dniu 2 maja tego roku podpisałem umowę z dostawca telewizji N.Kurier przywiózł mi sprzęt i umowę.Tego samego dnia podłączam dekoder do sieci ,a on nie załącza się .Wezwałem fachowca który zajmuję się ustawianiem dekoderów i okazało się że otrzymałem sprzęt popsuty.Tak więc zadzwoniłem do SOLIDNEJ FIRMY informując ich o całym fakcie.Powiedziano mi że muszę udać się z dekoderem do serwisu i zgłosić awarię.Ja natomiast powiedziałem że sprzęt powinien być sprawny i nadający sie do użytku,a nie dostarczać popsuty sprzęt i z kijenta robić sobie parobka.Zażądałem o natychmiastowe rozwiązanie umowy,gdyż mam na to 9 dni od podpisania,a sprzęt będzie oczekiwał u mnie na właściciela.celem odebrania jego.Nie zamierzam w żadnym przypadku zawozić dekodera do serwisu.Powiedziano mi że umowa już jest ważna i nie można jej rozwiązać przed czasem.Nigdy w swoim życie nie będę chcieć korzystać z usług telewizji N gdyż jest to jedno oszustwo
  • ~Paweł / 2013-02-12 08:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku wszystko ładnie i pięknie. Schody zaczynają się później.
    Oferta nie do końca spełniała moje oczekiwania. Chciałem więcej kanałów ze sportami walki, etc. a taki oferuje konkurencja. Na początku dzwonili i miło mnie nakłaniali. Potem zadzwonił jakiś burak i wręcz pretensjonalnym tonem nakłaniał mnie do przedłużenia umowy mimo, iż jasno przedstawiłem swoje oczekiwania.
    Nie we wszystkich punktach przyjmują dekodery. Dopiero kiedy powstał punkt u mnie w mieście to mogłem oddać dekoder. Na szczęście zachowałem papiery od oddanego sprzętu bo telewizja "n" naliczyła mi karę 1000 zł za niezwrócenie sprzętu. Musiałem słać skany potwierdzające oddanie sprzętu(PRZEKRĘT JAK NIC! CIEKAWE ILU LUDZI MUSIAŁO TO ZAPŁACIĆ PO ODDANIU SPRZĘTU). Po 4(sic!) miesiącach dostałem karę 50 zł za przekroczenie 14 dni do zwrotu dekodera.

    W skrócie:
    - Jak wygasa umowa... UCIEKAĆ!
    - Do 14 dni oddać towar(najlepiej osobiście)
    - ZACHOWAĆ PAPIERY ZWROTU SPRZĘTU! KONIECZNIE! (patrz wyżej)
    - Nie polecać znajomym (szkoda tracić w ten sposób przyjaciół)
    ZaletyDekoder
    WadyBałagan w ich systemach, słaba oferta, jakieś romansidła w HD(po co to komu? nie wiem ale za to więcej kanałów HD można napisać na ulotkach), obsługa niemiła/natrętna
    Prawie trzy lata z nimi byłem. Dekoder za 199 zł z nagrywarką
  • ~Danuta Wawrzyniak / 2013-03-12 19:40
    Niestety wykorzystano moją nieświadomość.Akwizytorzy wcisnęli mnie i mojej siostrze dekodery.Wciskano nam kit, że nie będziemy mogły oglądać TV. A wszystko działo się w sierpniu 2012.Wzięto przedpłatę. Siostrze przepadło 100 zł, które było wpłacone na poczet zaliczki, a ponieważ nie było sygnału, nie zamontowano anteny.Kiedy się zorientowałam, że to wielkie nieporozumienie prosiłam aby nie montowano mi żadnego zestawu. Niestety obciążono mnie jeszcze kosztami dodatkowego dekodera. Każą mi płacić za coś czego nie mam, bo do tej pory nic nie odbieram. Grożą komornikiem. Wykorzystali naiwność kobiet, które mieszkają w małej miejscowość w Kruszwicy. Nigdy w życiu nie polecam tej firmy, to zwykli oszuści, wykorzystali niewiedzę emerytek. Czy tak postępuje pożąda firma.
    To zwykli naciągacze!!!!!!!!!!
  • ~exx / 2013-03-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    "Trwa auktualizacja bazy danych"od 4 dni dzwonie i nie moge sie dodzwonic do dziadostwa !!!
    ZaletyBardzo mili i życzliwi przy podpisywaniu umowy
    WadyOlewanie i naciąganie klienta
    5 lat , 82 zł
  • ~JacekD / 2015-07-26 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Po telefonicznym przedłużeniu umowy, dostaniesz mniej niż ustaliłeś z naganiaczem z NC+. O niezgodności usługi z ofertą telefoniczną przekonasz się dopiero po uprawomocnieniu się umowy, bo dopiero wtedy włączą usługę. Po upływie kilku miesięcy wyłączą kilka najlepszych programów, bo tak jest napisane w ofercie , którą otrzymasz nie wcześniej niż po zawarciu umowy. Można zgłaszać reklamacje , najlepiej w niedzielę po 23 lub przed 5 rano na infolinie, wtedy czas oczekiwania spada do kilku minut. Nagrania rozmowy z naganiaczem nie udostępnią bez sądu.
    Moja rada: Jeśli zadzwoni do Ciebie konsultant NC+ , przedstawi się itd.. , odpowiadasz " miłego dnia i wyp...j" i kończysz rozmowę.
    Zaletynie widzę
    Wadyjedno wielkie oszustwo przez telefon.
    7 lat
  • ~johnyyy / 2013-02-18 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    przedstawie wam swoją historie... od około 2 lat mam tv "n" podpisane dwie umowy i niedawno miałem problemy z płatnościami więc poprosiłem ich aby przesłali mi dokladny wydruk jaką łączną kwotę powienienem im wpłacić od początku trwania umowy i gdy porównałem tą sumę z wpłatami z mojego konta (tv opłacałem zawsze z jednego konta za pomocą przelewu internetowego) wyszło na to że mam u nich nadpłatę w wysokości o łącznej kwocie ponad 1000zł. Najlepsze jest to że oni nie mają tych pieniędzy TO MAM JEDNO PYTANIE, GDZIE SĄ TE PIENIĄDZE!!!! Mówiono mi że widocznie kilka przelewów musiało zostać cofniętych, szkoda tylko że za każdym razem kiedy robiłem przelew miałem informację OPERACJA ZREALIZOWANA POMYŚLNIE.... Mówiąc krótko, "N" to największe złodzieje...
    Zalety...
    Wadybraklo by mi życia żeby wszystkie wypisać
    24miesiące
  • ~michał tulecki / 2013-03-26 16:50
    k..wa masakra,nie można się tam WCALE dodzwonić paranoja,traktują ludzi jak debili !!!!!
    ZaletyBRAK ZALET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME WADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~nka / 2013-03-26 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    z nki korzytam od 5 lat, nigdy nie mialam problemow bylam zadowolona. teraz jak s ie połaczyli z tym dziadoskim c+, rezygnuje z ich uslug.na szczescie udalo mi sie wyslac rezygnacje...przed polaczeniem. zenada,zenada zenada, mysle ze stracą wielu klientów.ja przechodzę do polsatu :)
    Zaletybrak
    Wadysame
    5 lat, 99 pln
  • ~soft / 2013-10-25 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Cześć,
    W lipcu rozwiązałam umowę z N (rzeczywistą NC+), teraz przyszła informacja że mam płacić 1000 zł za nieterminowe zwrot dekodera. Zdziwiona jestem trochę, bo po prostu nie wiedziałam - zajrzałam jeszcze raz do umowy, ą tam nic takiego nie ma. Konsultant twierdzi, że jest w cenniku. Jakim cenniku? Nie mam cennika. I moje pytanie: Czy w Waszych umowach jest o tym mowa? Może mieliście cennik? Będę wdzięczna za odpowiedzi.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo, żeby wymieniać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1613
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807