Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maro / 2017-05-10 16:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Po prostu dobrze.

    Kiedyś dawali przekąski i internet działał. Reszta w zasadzie została.
    Zaletypunktualność, brak masy przystanków po drodze, czysto, bardzo często przybycie przed czasem, wygodne siedzenia
    Wadyzimno mimo uwag kierowcy, brak gniazdek z prądem w pewnych miejscach, wifi to fikcja - nie działa ( trzykrotnie jechałem) niewygodnie się śpi, temperatura w autobusie (zazwyczaj albo za zimno, gorąco)
  • ~Pasażer / 2017-07-18 12:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem pasażerem przewoźnika Polski Bus, który realizował podróż z Ostrowca Świętokrzyskiego – Warszawy i z Warszawy – Gdańska dnia 13 lipca 2017 roku. Firma nie zwracała uwagi na potrzeby klientów, podchodząc do nich dość nie odpowiedzialnie. Kierowca autobusu Linii P10 z Rzeszowa do Warszawy (planowy przyjazd do Warszawy to 16.15) miał już problemy ze stanem technicznym pojazdu. W okolicach Rzeszowa kierowca wjechał na Bazę Firmy i naprawiał usterki w autobusie. Trwało to ok. kilkunastu minut, następnie w Ostrowcu Świętokrzyskim kierowca przyjął pasażerów do autobusu i nie wyjeżdżając z dworca od razu podjechał zaledwie 100 metrów do bliskiego Warsztatu Samochodowego i nie informując o niczym klientów wyszedł na 35 minut z autobusu. Wiele osób spieszyło się na przesiadkę w Warszawie na inne środki transportu, w tym autobus linii Polski Bus oraz na samolot. Cudem ruszyliśmy nie wiedząc c się stało i czy dojedziemy na miejsce. Okazało się, że w Radomiu kierowca również wyszedł z autobusu, informując tylko niewielu pasażerów o tym, że już dalej nie jedzie. Czekać należy na podmianę. Należało w tym przypadku poinformować wszystkich pasażerów przez mikrofon, że autobus jest posuty i nie jedzie dalej. Kilku Klientów przesiadło się do busa, innej firmy przewozowej. Kierowca firmy Polski Bus poinformował nielicznych, że autobus P1 z Warszawy do Gdańska, który ma planowy wyjazd o 17.30 będzie czekał na swoich pasażerów. Pojechałem więc busem, udało mi się skontaktować z kierowcą lini P1, który nie chciał czekać 30 minut na klientów swoich, powiedział, że skontaktuje się z szefostwem. Kiedy dojechałem na miejsce ok. 18.00 okazało się, że kierowca 15 minut wcześniej odjechał, czyli czekał na swoich pasażerów tylko 15 minut, co zdenerwowało wielu. W Warszawie (Młociny) jest biuro tej Firmy. Moja koleżanka była tam i prosiła ich, aby w jakiś sposób zadziałali w tej sprawie. Pracownik odesłał koleżankę do infolinii, gdzie oczywiście należy płacić prawie 4 zł za minutę połączenia. Zaproponowali jedyni bilet o ok. 22. Nie chcieli od razu oddać kosztów zakupu biletów. Dzisiaj chciałem dokonać zmiany rezerwacji, a na stronie internetowej PolskiegoBusa oczywiście wystąpił błąd! Niektórzy pracownicy tej firmy są bardzo nieodpowiedzialni, nie przejmują się tym, że swoi pasażerowie z ich winy nie mogą dotrzeć do celu. Powinni poczekać te 30 minut na swoich klientów, tym bardziej, że jechali oni też linią PolskiBus. NIE POLECAM TEJ FIRMY! Lepiej zapłacić więcej, niż mieć później problemy z dojazdem do domu, szczególnie w przypadku łączenia dwóch biletów. Najlepiej mieć zapas minimum 2godziny na przesiadkę, bo to im się często zdarza, ze się spóźniają. Poza tym, kiedy porosiłem w biurze PolskiegoBusa na Młocinach o dane kierownika, bo chciałem zgłosić skargę, oczywiście odmówiono mi udzielenia tych informacji.
    ZaletyBrak uwag, jedynie to tanie bilety i komfort podróży
    WadyNie liczą się z pasażerami
    1 rok, kupuje przez internet bilety
  • ~Aleksandra / 2017-07-10 12:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Niestety jestem zawiedziona ostatnią podróżą na pokładzie Polskiego Busa.
    jakość obsługi - w porządku. Kierowca tylko spóźniał się na postojach i odjeżdzaliśmy z opóćnieniem, przez co do miejsca docelowego równiez dojechaliśmy póxniej, niz było to zaplanowane.
    Największym jednak minusem, który wpłynął na odbiór i ocenę całej podrózy był BRAK KLIMATYZACJI. Tak naprawdę byla bardzo, bardzo słaba. Siedząc w pierwszym rzedzie przy przedniem szybie na górnym pokładzie nie dało się wytrzymać. Na szybach bocznych brak zasłon. Ogólnie rzecz biorąc: mocniej dmucham na rosół podczas obiadu niż ta klimatyzacja.
    Kraków
  • ~Babcia / 2017-01-23 10:01
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróżuję Polskim Busem od samego początku tj od 2011r. Najczęściej na trasie do wnuka :) ... Katowice -Warszawa. Pierwsze 2-3 lata to była przyjemność, naprawdę bez zastrzeżeń ale już od dłuższego czasu zachowanie kierowców i obsługi staje się po prostu żenujące. Nie jestem osobą roszczeniową i wymagającą ale odmowa starszej osobie włożenia do luku bagażowego walizki tłumacząc to tym, że bagaże są ciężkie i ile to kg musieli by załadować , niegrzeczne odpowiedzi na uwagi pasażerów dot. stanu wc czy braków mydła, papieru toaletowego .... znowu mamy tłumaczenie w niewybrednych słowach że kierowca nie jest od toalet tylko od prowadzenia pojazdu i wiele innych gburowatych zachowań. Ktoś wypowiadał się na temat komfortu jazdy ... no cóż ... takie warunki są w autokarach więc wybór tego środka transportu zależy od nas samych. Zaczynają się problemy zwłaszcza w okresach zimowych z zachowaniem odpowiedniej temperatury (cyrkulacja powietrza) i tutaj się zgadzam z przedmówcami . Z doświadczenia wiem że zimą muszę zabierać ciepły pled i ubierać się na cebulkę w zależności od tego w jakiej części autokaru siedzę. Mam nadzieję że z problemami technicznymi zarząd sobie poradzi ale czy poradzi sobie z niesympatyczną obsługą, która zdarza się niestety coraz częściej ?.
  • ~Izabela / 2017-12-04 15:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Bardzo często, 1-2 w tyg. jeżdżę na trasie Poznań - Berlin w obie strony i zawsze jest ten sam problem. Mamy już grudzień a ludzie w autobusie siedzą w czapkach i kurtkach.Notorycznie zimno. Dzisiaj 4.12 ogrzewanie włączone po ponad 3h jazdy w zimnie. Pól h przed dotarciem na dworzec w Berlinie. Masakara.
    ZaletyTanie bilety
    WadyZimno
    Brak wi fi
    Nie wszędzie działają podnóżki oraz gniazda elektryczne
  • ~Lucy / 2016-02-20 23:32
    Ocena: 3.75 / 5
    TRagedia! Kierowca jest takim gburem, że aż sie nieprzyjemnie zrobiło na wejściu. Całą podróż ratuje tylko, że byli o czasie.
    Zaletyo czasie
    Wadybrak kultury kierowcy
  • ~Olka / 2017-10-20 17:36
    Ocena: 3.75 / 5
    Miałam wykupione bilety na linię P16 na trasie Katowice- Berlin ZOB. Odjazd autobusu z Katowic zaplanowany był na 23:40, jednak autokar nie przyjechał o podanej godzinie, a ja jako pasażer nie zostałam poinformowana o opóźnieniu, mimo że podczas zakupu biletu podałam swój numer telefonu.

    Świadoma, że Polski Bus publikuje komunikaty o opóźnieniach na stronie internetowej, sprawdziłam ją, gdzie znalazłam informację o przewidywanym opóźnieniu w wysokości 60 minut. Widnieje tam również informacja, iż w przypadku opóźnienia autokaru powyżej 20 minut należy skontaktować się z dyspozytorem, co też uczyniłam. Poniżej przedstawiam godziny kilkukrotnych rozmów telefonicznych oraz uzyskane informacje już po północy, czyli 14.10.2017r.:


    godz. 00:13:02 (26 sekund)- kontakt z dyspozytorem pod numerem 509453806 informacja, że autobus wyjeżdża z Krakowa i w Katowicach będzie za około 60 minut.

    godz. 1:25:15 (01:15 min)-po upływie ponad godziny próba ponownego połączenia się dyspozytorem pod nr 509453806, mimo kilkukrotnych prób i dostępnego sygnału nikt nie odebrał. Kontakt z dyspozytorem pod nr 797605606- informacja, że autobus jest w Katowicach na Wojewódzkiej.

    godz. 1:42:27 (00:41 sekund)- ponowny kontakt z dyspozytorem pod numerem 509453806, informacja, że autobus jest w Katowicach, jednak po zadaniu pytania w którym miejscu, uzyskałam wymijającą odpowiedź, że autobus jest w Katowicach i lada chwila będzie. Po mojej prośbie o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, usłyszałam, że "kierowca trochę pomylił drogę".

    Autokar przyjechał na miejsce o godzinie 2:00.

    Analizując podane godziny połączeń oraz uzyskane w trakcie rozmów informacje, zauważa się, że podawany czas opóźnienia nie był prawdziwy, ponieważ trasa z Krakowa zajęła znacznie więcej a dojazd z ul. Wojewódzkiej do Dworca PKS w Katowicach zajął kierowcy 35 minut, gdzie odległość między tymi miejscami wynosi 1,3km czyli ok. 5 minut jazdy.

    Po dojechaniu autokaru do Katowic w eskorcie policji, kierowcy zostały sprawdzone jego dokumenty osobiste oraz dokumenty autokaru. Oczekując na informację, z której strony należy włożyć bagaż, ponieważ zawsze zależne jest to od miejsca wysiadania, kierowca zajęty rozmową z policją nie uprzejmym tonem rzucił w stronę podróżnych “W czym problem?”. Po ostatecznym oddaniu bagażu udało mi się wraz z moją współ podróżującą osobą wsiąść do autokaru. Zapytaliśmy drugiego pracownika, który wpuszczał pasażerów na pokład, skąd takie duże opóźnienie. Dowiedziałyśmy się, że pan wie tyle co my i również czekał z tym, że na dworcu. Autokar do Berlina ZOB zamiast o 7:20 dotarł około 9:00.
    ZaletyDobra cena, przejazd nocą.
    WadyPonad dwugodzinne opóźnienie, brak informacji, sprzeczne komunikaty dyspozytorów oraz niekulturalne zachowanie kierowcy
  • ~Pit / 2018-02-17 17:49
    Ocena: 3.75 / 5
    Jade wlasnie z warszawy do gdanska 17.30
    Kierowca gbur p.powinien wiedziec ,powinien miec .arogant brak kultury
    Do warszawy o 6.30 dzis jechal.az przyjemnie kierowcy zyczliwi
    Piotr gdansk
    ZaletyKomfort cena dostepnosc
    WadyW tym autobusie kierowca gbur
  • ~podroznik12 / 2018-01-13 23:46
    Ocena: 3.75 / 5
    Kurs P1 Gdańsk - Warszawa. Start punktualny. Autobus czysty chociaż toaleta wraz z kolejnymi pasażerami korzystającymi z niej wyglądała coraz gorzej. Nie powiem, żeby było niewygodnie aczkolwiek miejsca na nogi jest mało (jak dla wysokiej osoby). Przez pierwsze 30 min bardzo zimno w autobusie, później po włączeniu ogrzewania było już w porządku. Powrót z Warszawy również OK. Punktualnie, w autobusie czysto. Jak na tak niską cenę biletu uważam podróż Polskim Busem jest na duży plus (przynajmniej jeśli chodzi o linię P1, bo tylko z tej korzystałem) mimo paru małych niedogodności.
    Zaletyniska cena biletu
    dobra punktualność linii P1 (przyjazd do Warszawy przed czasem)
    uprzejmi kierowcy
    Wadymało miejsca na nogi
    przez pierwsze kilkanaście minut zimno w autobusie
    czystość toalet pozostawia wiele do życzenia
  • ~Warren / 2017-10-18 19:52
    Ocena: 3.75 / 5
    Korzystałem z Polskiegobusa ogólnie 3 razy, i mam mieszane uczucia...
    Polskibus ma dobre ceny, można podładować telefon/tablet/laptop/itp, połączenia są też sensownie ułożone (godziny są tylko czasami bezsensowne i niefunkcjonalne ale rozumiem że to jest spowodowane wieloma czynnikami) i jest to bardzo dobra alternatywa dla często zbyt drogiej jazdy pociągiem czy wylotu samolotem. Niestety nie wszystko jest idealne.
    1. Wygoda. Siedzenia są skórzane, co dla mnie jest totalnie odstraszające, bo pośladki zapocą się w godzinę, a nie zapominajmy, że tym busem jedzie się czasami cały dzień, albo nawet więcej. Miejsca na nogi jest strasznie mało. Ułożenie się w komfortowej pozycji do snu graniczy z cudem, a jeżeli ktoś jeszcze schyli siedzenie przed tobą...
    Dlatego jak macie możliwość, wybierajcie siedzenia z większym miejscem na nogi bądź ze stolikiem, bo te zwyczajne są naprawdę niewygodne (chyba że ktoś ma mniej niż 150cm wzrostu i uwielbia skórę).
    2. Technikalia w autobusie. Jest klimatyzacja, ale niestety kierowcy często sugerują się temperaturą na zewnątrz, przez co jak jest np 15 stopni, to klimy nie włączy. Niestety przy natłoku ludzi szybko się robi duszno, a doproszenie się o klimę spotyka się z odmową kierowcy, albo buntem ludzi "ciepłolubnych". Druga sprawa to gniazdka. Bardzo fajnie że są, bo zdecydowanie przydają się przy dłuższych podróżach, ale ich umiejscowienie... jak nie potrącisz kabla nogą, zgłoś się do mnie, to dostaniesz kawałek ciasta w nagrodę ode mnie (nie zaliczam tego jako wady, ale warto wspomnieć, że ładowanie jest ślamazarne, także jeżeli już potrzebujecie naładować sprzęt na 100%, podłączcie go na samym początku podróży.)
    Oprócz tych dwóch dużych wad, to Polskibus jest godnym polecenia przewoźnikiem, bo jednak ma dość atrakcyjne oferty, i da się nim dojechać do wielu ciekawych miejsc :)

    Zalety+Atrakcyjna cena
    +Szeroki wybór celów dojazdu
    +Gniazdka do podłączenia sprzętu elektronicznego
    +Wifi (bardzo zależne od lokalizacji [najczęściej gubi zasięg] ale jednak działa ;) )
    +Sprawna, czysta i działająca toaleta

    Wady-Komfort (a raczej brak) "standardowych" siedzeń
    -Niekorzystne umiejscowienie gniazdek
    -Niekoniecznie działająca klimatyzacja
    -Mieszani przewoźnicy (Raz mili, raz chamscy)
  • ~jarek / 2017-05-28 06:47
    Ocena: 3.67 / 5
    witam jechałem z Wrocławia do zakopanego masakra panowie kierowcy bardzo nieprzyjemni mało miejsca albo zimno albo upał ogulnie lipa czekam na pendolino
    Zaletyfajny kolor
  • ~Krystian / 2016-04-12 11:20
    Ocena: 3.67 / 5
    Jeżdże bo muszę. Nie mam innego normalnego połączenia na trasie krórą poruszam się dośc często. Alternatywą sa śmierdzące i rozpadające się busy których kierowcy chcą mnie zabić wyprzedzając na trzeciego. W polskimbusie wkurza mnie zachowanie innych pasażerów i brak zainteresowania kierowcy tym tematem. Zawsze ktos wpycha sie w kolejke, nie da się spokojnie odłożyć bagażu w bagazniku i wejść bo sie motłoch pcha. Zawsze zostaje Ci wtedy miejsce obok jakiegoś dziada albo spoconego grubasa zajmującego połowę twojego miejsca.
    ZaletyTanio, szybko
    WadyMotłoch
  • ~Absult13 / 2016-03-21 11:49
    Ocena: 3.50 / 5
    Zjeżdziłem Polskim Busem pół polski, chyba z 30 razy jechałem, na przeróżnych trasach. Opinia poniżej:
    Zalety1. Niskie ceny, planując wyjazd z wyprzedzeniam da się kupić bilet za kilka złotych 2. Dobra siatka połączeń, autobuse jeżdzą często i nie ma ogromnego tłoku. 3. Dobre, najczęściej czyste autobusy, nawet miła, a zawsze sprawna obsługa.
    Wady1. Jednak jeździ hołota, często jakieś podchmielone buraki powodują, że trasa nie jest komfortowa. 2. Mało miejsca na nogi. Mam 187cm wzrostu i długośc nogi dokładnie taką, że sie nie mieści przed oparciem przede mną.
  • ~beata / 2017-03-25 14:09
    Ocena: 3.50 / 5
    witam jest mi bardzo przykro z powodu jakiego doznałam dnia 25 .03 17 na linii katowice - gdańsk o godz 00.50 .Panowie z tego busa zostawili nas na pastwe losu gdyż przyjechaliśmy 55 km od katowic na busa a przy wsiadaniu okazało się że pomyliłam daty przy zamawianiu biletu bilet kupiłam z datą 24 a odjazd był 25 WIEM ze to moja wina nie mam o to żalu . Ale poprosiłam ze kupie nowy bilet aby jechać do gdańska panowie mi w tym nie pomogli powiedzieli ze mamy czekać na drugi który jedzie koło 4 rano JA z mężem nie mamy naście lat tylko dużo starsi bo 50 lat i poczuliśmy się jak jakieś żule POZOSTAWIENI SAMI SOBIE w nocy 55 km od domu NIE mieliśmy jak wrócić do domu o tej godzinie nic nie kursuje JESTEŚMY Z MĘZEM BARDZO ZAWIEDZENI panów OBOJĘTNOŚCIĄ na pewno nie polecę POLSKIEGO BUSA za to ze nie potrafią POMÓC w takiej sytuacji ZAWIEDZIONA BEATA P PS do gdańska nie jechaliśmy na wypoczynek lecz do chorej mamy która mieszka w łebie i jest tam sama PROSZE PODZIĘKOWAĆ TYM PANOM że moja mama rozpaczała przez to ze są bez serca .
  • ~Bernadetta / 2017-09-29 21:01
    Ocena: 3.50 / 5
    Podroz z Warszawy do Rzeszowa 29.09.17, kierowca mega niemily i arogancki doslownie od samego poczatku. Po 2 godzinach podrozy przestala dzialac klimatyzacja w autobusie. Pasazerowie na górnym pokladzie nie mieli doslownie czym oddychac! Zostalo to zgloszone kierowcy ktory tlumaczyl, ze temperatura jest ustawiona "automatycznie" na 24 stopnie i nie jest w stanie tego zmienic, podczas gdy przy wyjezdzie z Warszawy byla ona o wiele nizsza.Zmiana kierowców i nagle temerature mozna bylo obnizyc.Ten pan kompletnie nie nadaje sie do pracy z ludzmi!!! Niszczy renome firmy!!! Niekompetencja czy zlosliwosc??? Mysle jednak ze to drugie!!!
  • ~Juznieklient / 2018-01-01 13:26
    Ocena: 3.50 / 5
    Trasa Krakow - Lwów 29/12/2017, okazuje się, ze zakupienie biletu na stronie PB ma się nijak do przewoznika faktycznego, ale ok - rozumiem wymianę usług. Niestety warunki tragedia, był to autobus Ideal Travel ale do ideału przepaść, siedzenia połamane - kilkoro z pasażerów, ja również, siedzieliśmy na połamanych oparciach zgniatając kolana pasażerom z tylu; kibla brak - to znaczy był ale zdemontowany na poczet dodatkowego miejsca na jakieś bagaże w workach i reklamówkach. Od Krakowa jadąc pierwszy prostuj na WC był za granica UA czyli wraz z odprawa graniczna po 4,5h - zrazilam się i na chwile obecna podróż PL odpada
  • ~KasiaK / 2017-09-11 11:13
    Ocena: 3.50 / 5
    Sam przejazd i podróż są prawie bez zarzutu. Wprawdzie wygodniej jedzie się autobusem, który ma miejsce na dole i na górze - tam między siedzeniami jest więcej miejsca dla nóg. Jednak obsługa klienta jest nie do pomyślenia. Nie możliwości połączenia na normalny numer, gdyż połączenie zaliczane jest do premimu rate i mój telefon służbowy nie obsługuje go. Na fakturę czeka się długo, a jak przychodzi mailem, to okazuje się, że otrzymuję nie swoje faktury tylko zupełnie kogoś innego. W momencie wysyłania prośby o skorygowanie, mój mail jest usuwany bez przeczytania, tak jakby ktoś uznał po adresie, że skoro faktury zostały wysłane to już nie musi ten ktoś tego korygować. Dla mnie jest to całkowity brak profesjonalizmu i brak działąnia pro-klient.
  • ~Radek / 2017-07-18 17:06
    Ocena: 3.50 / 5
    Przejazd Poznań-Berlin, Berlin-Poznań. Brak rezerwacji miejsc biletów zakupionych przez FlixBus (niemiecki partner), zamieszanie związane z szukaniem wolnego fotela. WiFi to ściema - wykrywa, ale nie łączy się. Kierowcy jeżdżą bez nawigacji: pierwszy zgubił się w Berlinie a drugi w Poznaniu - oboje przyznali się że byli w tych miastach po raz pierwszy i potrzebowali pomocy pasażerów, spóźnienie ponad godzinę. Tragedia, nie polecam!
    Zaletycena
    Wadykierowcy, brak rezerwacji miejsc FlixBus, niedziałające WiFi
  • ~sylwii / 2017-11-22 06:41
    Ocena: 3.50 / 5
    Ostatnio pomyślałam, że daję tylko opinie kiedy jestem czymś zawiedziona, a nie jak jestem z czegoś zadowolona... Jest wielu przewoźników, ale nie wszyscy dojeżdżają prawie wszędzie... Przyznaję, system czasami nie ogarnia rezerwacji i sama kiedyś musiałam przesiadać się z miejsca na miejsce, bo jako jedyna nie miałam wyznaczonego miejsca siedzenia musiałam znajdować wolne do następnego przystanku.... Ale dojechałam za połowę taniej niż pociąg... W większości jak nie ma korków, autobusy nie są spóźnione i jest całkiem ok.
    Zaletycena, wiele miast i wiele autobusów
    Wadyrezerwacyjny system
  • ~Tanecznica / 2017-07-25 12:26
    Ocena: 3.33 / 5
    Planowalam podroz z Wroclawia do Krakowa. Chcialam zmienic rezerwacje na inna godzine ale nagle strona internetowa stala sie niedostepna i mimo ze pobrali piemiadze ( za zmiane rezerwacji- dodatkowo 4 zl) nie otrzymalam potwierdzenia rezerwacji w zwiazku z czym nie pojechalam do Krakowa i musialam zmienic wszystkie moje plany (odwolac wizyte u lekarza, spotkanie z adwokatem) Idac za komunikatem na stronie p. busa zadzwonilam na infolinie . Nie mialam swiadomosci, ze rozmowa trwa tak dlugo i teraz zaplace jak za woly. Nigdy wiecej! W dobe po wyslaniu interwencyjnego maila nie mam odowiedzi. Zadnej! Jade jutro pociagiem.
    Zaletyniska cena
    Wadynierzetelnosc obslugi
    Od ubieglego roku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4743
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2890
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 322
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4160
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809