strona 3 z 238
-
~Dawid / 2024-05-01 21:14
Szukam dziewczyny z tatuażem jumpmana na przedramieniu, ktora wysiadła w Katowicach koło godziny 17:30 30.04. -
-
~DORIS / 2022-07-07 16:34
Dziękuję bardzo Panią konduktorka z pociągu IC 3524 (7.07.2022) za pomoc w przesiadce. Aż miło współpracować z takimi ludźmi. Jeszcze raz bardzo dziękujemy ???? -
~Dorota / 2023-07-23 22:27
Super obsługa, życzliwa i pomocna.Czysto i wygodnie. Cena bardzo przystępna. -
~Edyta / 2024-01-15 07:15
Jestem zadowolona z usług PKP InterCity.
14.stycznia tego roku przez PKP Dolnoslaskie Koleje nie zdarzyłam na pociąg do Warszawy.
Pani kasjerka we Wrocławiu była bardzo pomocna jak również drużyna konduktorska z pociąg InterCity Wrocław-Białystok o godz.10.40 wykazali się dużym profesjonalizmem. Dziękuję serdecznieZaletyBardzo dobra organizacja i duzy profesjonalizm -
~Eeela / 2022-10-04 20:14
Dziękujemy za zatrzymanie Obsłudze pociągu który już nam uciekał ze stacji Łódź Widzew nr pociągu 6220 04.10.22r ZaletyEmpatiaWadyBrak -
~elllo / 2022-05-27 10:57
Bardzo lubię jeździć pociągami i uważam że IC sie stara z każdym rokiem bradziej dbać o pasażerów -
~Elżbieta / 2020-10-14 09:32
We wrześniu, w niedzielę, jechałam pociągiem TLK z Warszawy do Torunia godz. 20.02. Miałam zakupiony bilet weekendowy. Na dworcu Warszawa Zachodnia kasjerka powiedziała mi, że nie mogę zakupić miejscówki ponieważ w pociągi nie ma miejsc wolnych. Podjechał pociąg na peron. Było niewielu pasażerów. Miejsc wolnych mnóstwo. Kierownik pociągu..., owszem sprzedał mi miejscówkę, ponieważ miejsc było dużo, z tym że zamiast 1 zł, skasował 131 zł. Mailem napisałam reklamację do PKP Intercity. Otrzymałam wiadomość o pozytywnym rozpatrzeniu skargi i zwrocie 130 zł pobranej kary.
Dziękuję.
Teresa ElżbietaZaletyPozytywnie rozpatrzona reklamacja -
~Elżbieta / 2022-11-02 18:18
Podróżowałam Intercity 22.10. z Ustki do Torunia.W Pile miałam przesiadkę.Chciałam bardzo serdecznie podziękować p.konduktorowi na odcinku z Piły o 15:01 do Bydgoszczy,który sprawdzając bilety,widząc,że mam znaczny stopień niepełnosprawności zapytał,czy będzie mi potrzebna jakaś pomoc,a następnie powiedział,iż przekaże to swoim kolegom w Bydgoszczy,gdyż tam wysiadał.Uczynił to i kolejnym panom również dziękuję za pomoc.Prawdę powiedziawszy pierwszy raz spotkałam się z tak miłą obsługą i pomocą. WadyBrak bezpośredniego pociągu do Torunia. -
-
~Elżbieta / 2023-07-24 14:30
Podróż wczorajszą z Krakowa do Kołobrzegu Bursztyn oceniam bardzo pozytywnie. Bardzo miła obsługa, czuć było bezpieczeństwem w pociągu. Pracownicy ochrony widoczni co chwilę, w szczególności jeden Pan z ochrony bardzo przystojny nie mogłam od niegoo spuscić wzroku, polecaaaaam ZaletyBardzo przystojny ochroniarzWadyBrak -
~Elżbieta 69 lat / 2023-07-02 08:34
Pani konduktorka o numerze 11175 z pociągu Pendolino Bielsko Gdynia jest super Ja jechałam wczoraj tj 1.07.2023 z Katowic do Sopotu o 8,46 Panią o tym numerze miła pomocna i bardzo grzeczna Dzięki za pomoc Lekarka z Katowic Elzbieta -
~Emilblue / 2023-01-26 18:14
Witam jestem osobą niepełnosprawną i chciałbym bardzo podziękować całej obsłudze pociągów z Warszawy do Katowic (ondraszek)oraz Katowice -bielsko-biala (Pilecki)jestem pod wrażeniem bardzo miłej i profesjon
alnej obsługi.Za tak super profesjonalną pomoc z dnia 25.01.22nalezy się całej ekipie super premia!!!Jeszcze raz dziękuję bardzo i jestem pod wrażeniem o którym opowiadam wszystkim znajomym????????????ZaletyRewelacjaWadyBrak -
~Emilblue / 2023-01-26 18:25
Przepraszam z dnia 25.01.23 jeszcze raz wielkie dzięki za profesjonalizm -
~Ewa / 2022-07-03 21:13
Bardzo chciałam podziękować obsłudze pociągu 1550 na linii Warszawa Centralna -Hel w Dniu 3.07 2022 za zaangażowanie, profesjonalizm i cierpliwość.
Pociąg był opóźniony z przyczyn losowych,
(stał długo na stacji w Pucku.) Kierownik pociągu wielokrotnie przepraszał za utrudnienia, na bieżąco informował o zmianach godziny odjazdu pociągu, pasażerom dodatkowo zaproponowano wodę
Bardzo dziękuję za Cierpliwość, Pozdrawiam -
~Ewa i Wiesław / 2023-06-29 06:58
Witam,
W imieniu swoim i drugiego pasażera chcemy serdecznie podziękować za profesjonalizm.
Gdynia Główna - Warszawa- Katowice 28 czerwca.
z powodu opóźnienia innego pociągu nie zdążyliśmy na pociąg w Gdyni, zgłosiliśmy do konduktora i pociąg na nas zaczekał na stacji Tczew.
Wdzięczni pasażerowi, obsługa mianem światowa.
:):):)
-
~Fanpociągowy / 2022-06-20 08:28
Ja wiem, że ludzie żale wylewają na necieale obiektywnie jest tonajlepszy środek transportu. Podróżuję sporo pociągami, opóźnienia są, są irytujące, ale nie wynikają one z upierdliwości firmy tylko z różnych sytuacji na torach. Dla mnie naprawdę ok. -
~Florian / 2016-02-18 19:31
Siedzę sobie ostatnio w poczekalni do internisty i słyszę, jak starsi panowie narzekają, że teraz te pociągi jeżdżą dłużej na tych samych trasach niż przed wojną i że źle, że spóźnione, że ludzi zabijają na peronach. To się kulturalnie wtrącam i mówię, że był remont, ale juz nie ma i jest szybko, że sa nowe składy, że Pendolino super, a jak się łazi po torach, to może cię pociąg przejechać i maszynisty, który na to musiał patrzeć szkoda. I pytam: a kiedy panowie w podróży byli. No, jeden był w czasach III RP. Oni to wiedzą z telewizji. To ja tu daję PKP same piątki. -
-
~Fruziu / 2022-02-04 19:00
Pierwszy raz od 20 lat jechałem pociągiem:) Trasa Jarosłąw Kraków płaszów. Bardzo mile się zaskoczyłem:) Pociąg na czas, Pani sprzedająca bilety bardzo miła wytłumaczyła wszystko, konduktor super, komfort druga klasa bardzo dobry :)
Cenowo to się nie znam. -
~Gosia / 2021-05-03 22:30
Podziękowania dla kierowników pociągów oraz konduktorom na trasie Nakło nad Notecią-Zielona Góra w dniu 1.05.21 wdzięczna pasażerka -
~Grzegorz / 2019-01-06 12:18
Odpoczywam nie muszą siedzieć za kółkiem. Szczególnie doceniam i korzystam kiedy muszę przeprosić się 500KM ???? -
~Hausmann / 2024-02-13 12:42
Dziękuję Panu konduktorowi który pracował w pociągu w poniedziałek 12 lutego (jechałem 7.10 z Gdańska Wrzeszcz do Bydgoszczy) za empatyczne podejście do mnie-pasażera abym konfortowo mógł się przemieścić i bezpiecznie mógł wysiąść. Zdaję sobie sprawę, że zrobił to z dobrego serca a nie obowiazku dlatego mocno to doceniam. Tacy ludzie podnoszą prestiż firmy. Wdzięczny pasażer
strona 3 z 238