Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Home.pl opinie

Ocena na podstawie 242 opinii

1.35 / 5

  • Wsparcie techniczne
    1.27
  • Parametry
    1.44
  • Wydajność
    1.43
  • Cena/Jakość
    1.26

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2022-11-30 07:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Home.pl po nieprzedłużeniu usługi (MS Office) wysyła proformy do zapłaty z podpiętym zamówieniem, którego nie składałem. Spytałem dlaczego dostałem taką proformę do zapłaty, dostałem odpowiedź, że proforma jest ofertą handlową, tylko, że nie wyraziłem zgody na wysyłanie ofert handlowych, a treść maila sugeruje, że złożyłem zamówienie. Po nieopłaceniu cyklicznie przychodzą kolejne maile, sformułowane tak, jakbym musiał opłacić tą fakturę, bo za chwilę zablokują mi dostęp, chociaż przeniosłem usługę do innego pośrednika (tu pierwszy rok była niska cena, a od drugiego bardzo wysoka).
    ZaletyTani pierwszy rok subskrypcji
    WadyDrogie kolejne lata subskrypcji
    Wysyłanie ofert handlowych w formie proform do zapłaty bez wyrażenia zgody
  • ~Jola / 2022-11-28 15:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam!
    Blokują strony, kiedy sobie chcą, a po kontakcie z działem technicznym dowiadujesz się, że to byłą decyzja osoby z działu infolinia i z nią trzeba się kontaktować.
    Twierdzą, że się kontaktowali w tej sprawie, a ich kontakt to jedna próba telefoniczna i jedna wiadomość.

    Będąc stałym klientem nie można liczyć na pakiety promocyjne, bo korzystanie z nich jest naruszeniem warunków umowy i grozi karami. Generalnie wszystko jest naruszeniem warunków umowy. Nie będę nawet wspominać o chęci migracji.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tragedia / 2022-11-24 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, naciągają na tanie usługi na start i później są bardzo drogie. Support kompletne 0
  • ~Niezadowlona / 2022-11-23 18:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka! Brak jakiejkolwiek pomocy. Po dwóch tygodniach działania sklepu błąd po stronie home.pl spowodował że sklep nie działa.
    Pan na infolinii nic kompletnie nie wie.
    Nie polecam, natychmiast musimy przenieść sklep.
    Wadybrak pomocy technicznej, totalne lekceważenie klienta.
  • ~Ina Nowakowska / 2022-10-20 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo! Pobieranie płatności bez zgody, brak informacji, naciągnęli na 1000 zł i mówią że to nie oni.
  • ~Andrew / 2022-10-18 10:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Umawia się na konkretną godzinę i datę i cisza ocena sama się nazuca
  • ~domena za free / 2022-10-17 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA OSZUSCI. pobierają opłatę z domenę po czym domena jest nieaktywna 2 tygodnie, nie ma powiadomienia, maila, aby się dodzwonić do support czekasz 1h. SKAM. Zgłaszać do Rzecznika Konsumentów o policje.
    Zaletybrak
    WadyOSZUSCI
  • ~Kamil / 2022-10-16 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. blokują stronę firmową w trakcie weekendu, zalecając kontakt z BOK. konsultant nie jest w stanie pomóc i prosi o telefon po weekendzie a strona nie działa co generuje straty. odradzam z calego serca. gówno
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~lukasz / 2022-10-13 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co to za guwno?nawet w Chinach na bazarze nie widziałem takiego syfu
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~D / 2022-10-12 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej tragiczny hosting jaki istnieje. Serwery to jest żart, na podstawowej stronie wordpressa non stop bład 500 z błahych powodów, a z cenami to ich popierdoliło. Stanowczo odradzam każdemu, chyba, że ktoś lubi mieć problemy których absolutnie nie szuka :>
  • ~Piter / 2022-10-12 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie, korespondencja z nimi trwa już 3 tygodnie i nic.
    Jedna wielka antyczna targedia, omijać szerokim łukiem jak chcecie nie mieć problemów.
    Obsługa klienta niekompetentna, spychotechnika i unikanie rozwiązania problemu za wszelką cenę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rekordów SPF uniemożliwia dostarczanie maili naszej firmy do kontrahentów, jak widać na forum to problem powszechny w tej firmie
  • ~Wojtek / 2022-10-10 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    W minionym tygodniu zostałem bezczelnie naciągnięty przez pracowników infolinii na Hosting Premium jako "pacaneum" na moje problemy. Do rzeczy, od kilku dni moja poczta email nie działa - w czasie konsultacji (infolinia) wyjaśniono mi, że problem wynika ze współdzielenia IP z innymi użytkownikami. Rozwiązaniem byłoby wykupienie Hostingu Premium i wyodrębnienie IP. Po opłaceniu usługi wszystkie moje problemy miały zniknąć - natychmiast. Tysiak z kieszeni wyparował, a problem pozostał. Pracuję w obszarze międzynarodowym, brak poczty to dyskwalifikacja, tymczasem pracownicy infolinii bronią managerów jak Ruscy Stalingradu. Nie ma z kim nawet porozmawiać i gdzie interweniować.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Marta MS / 2022-09-28 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usługi SEO. Jeśli jesteś małym przedsiębiorcom i skorzystasz z wariantu usługo SEO w abonamencie za 1000 zł netto, to kwota dla nich za niska żeby cokolwiek robić. Żadnych efektów, nawet nie poświecili mi 15 minut żeby zapoznać się z asortymentem. Ja zaufałam, skończyło się pozycjonowaniem zabawek z drewna w sklepie z dekoracjami personalizowanymi do pokoju dziecka ze sklejki. Twierdzą, że to to samo, a ruch wykazują. MASAKRA. Przy rezygnacji ze współpracy kary za rozwiązanie - 2000 zł netto dezaktywacja konta. NIE polecam!
  • ~Piotr / 2022-09-26 23:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Na stronie napisane że mają instalator aplikacji Moodle okazuje się że po instalacji z ich aplikacji kompletnie nic nie działa a sami nie potrafią tego naprawić. Oczywiście hosting opłacony a przy próbie rezygnacji z hostingu i zwrotu kosztów twierdzą że to naprawią i tak w kółko NIE POLECAM firma mocno popsuła się.
    Wadykiepski hosting
    nie działa oprogramowanie
  • ~MikołajK / 2022-09-15 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest niekompetentna. Nie odpisują na maile - olewają klienta, który potrzebuje korektę faktury. Totalny nieprofesjonalizm.
  • ~fritzy / 2022-09-13 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, złodzieje naciągają wysyłają faktury za jakieś certyfikaty do zapłaty
  • ~Norbert / 2022-09-08 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!
    W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
    Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
    Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
    Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
    Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
    Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
    Nie pozdrawiam
    WadyPRZESTRZEGAM PRZED TĄ FIRMĄ!
    W mojej firmie przestało działać kilka e-mailów z powody odnowienia certyfikatu SSL ,po setkach próśb z naszej strony w kierunku firmy home.pl ,firma zdecydowała się pomóc i naprawić błędne rekordy lecz przez około 30 godzin wszystkie firmowe e-maile nie działały ,klienci nie mogli wysłać do nas e-mail w zamian tego otrzymywali informację że prawdopodobnie ich zablokowaliśmy na poczcie.
    Gdy już kilka e-mailów zaczęło działać to firma uznała że "zawiesi" kolejny firmowy (główny) e-mail od zamówień z strony.
    Po ponownym kontakcie otrzymaliśmy informację że musimy zapłacić 100 zł netto.
    Przecież to jest kabaret a nie poważna firma, postaram się aby jak najwięcej Państwa obecnych i przyszłych klientów zostało poinformowanych o zaistniałej sytuacji.
    Zakończę z Państwem współpracę najszybciej jak to tylko możliwe.
    Zauważyłem że nie tylko ja tak myślę i macie Państwo fatalne opinie ,żałuję że nie widziałem ich wcześniej.
    Nie pozdrawiam
  • ~PanSklepikarz / 2022-09-01 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu to nie hosting ani rejestrator domen tylko dramat. Na siłę wmawiają usługobiorcy, że przekracza jakieś wyimaginowane parametry i przekierowują na usługę droższą 10 razy. U mnie okazywało się, że limity zapytań przekracza się wystawiając produkty do sklepu. Dla klientów w tym hostingu w ogóle nie było już miejsca :) Ale szczyt możliwości pokazali kiedy przyszło po zrezygnowaniu z ich hostingu do opłaty kończącej się domeny. Kosztowała to prawie 360 zł brutto. W aktualnym hostingu 99 netto czyli niecałe 130 zł. Nie słyszałem ostatnio aby ktoś prowadzący sklep internetowy chciał zostać na tym hostingu. TRAGEDIA
    Wadyceny, wymyślone limity i próba naciągania na dużo droższe usługi
  • ~Adam / 2022-08-31 14:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Popisałem umowę na współpracę w zakresie SEO, od początku współpracy co miesiąc wyświetlenia strony spadały, trwało to aż 4 miesiące i home.pl nie podjęło, żadnych działań, dopiero gdy po wysłaniu kilu maili dostałem łaskawie odpowiedź po kilku dniach zaproponowali rozwiązanie... . Nie tak powinno to wyglądać. Oczywiście pieniążki wzięli, efektów brak, a nawet mogę powiedzieć, że jest gorzej niż było. Z uwagi na mizerne efekty nawet umowy nie można wypowiedzieć z powodu nie dotrzymania warunków z ich strony. W założeniu SEO powinno podnosić widoczność strony, u nich wynik jest odwrotny i do tego brak możliwości wypowiedzenia z powodu nie wywiązania się z ich pracy. Dramat, strata czasu, energii, pieniędzy. NIE POLECAM
  • ~Marta / 2022-08-31 06:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie zrezygnowałam z ich usługi SEO, czuję się oszukana. żadnych efektów, po 5 miesiącach pozycjonowania ani jednego Klienta, jak sprawdziłam ich pracę, to pozycjonowali inny produkt, ale twierdza ze pracowali, więc wynagrodzenie się należy. W umowie mnóstwo ukrytych dodatkowych kosztów jak opłata dezaktywacyjna w wysokości 2 abonamentów, masakra. Poinformowali mi o jedynym słusznych sposobie rozwiązania umowy w dniu, w którym ponowne złożenie rezygnacji przechodzi na kolejny miesiąc... Kosmos
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Home.pl
Ocena: 1.35, ilość opinii: 242
OVH.pl
Ocena: 1.63, ilość opinii: 94
Webd.pl
Ocena: 3.19, ilość opinii: 51
Netart.pl
Ocena: 3.85, ilość opinii: 29
Webserwer.pl
Ocena: 2.65, ilość opinii: 13
Dreamhost.com
Ocena: 3.98, ilość opinii: 10
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809