Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~remi / 2008-02-21 15:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Wporzo kontakt jest z nimi, to się chwali. Jak jest jakieś pytanie to szybko odpowiadają, a i poradzić się można również.
    ZaletySprawna obsługa i pomoc techniczna
    WadyKurierzy...
  • ~Tadeusz / 2016-07-25 20:52
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówionego produktu NIGDY niw otrzymałem. Brak jakiejkolwiek reakcji na moje telefony i zgłaszanie problemu. Totalne olewanie klienta!
  • ~dlugirafi / 2007-08-13 12:51
    Ocena: 3.80 / 5
    Pierwszy raz dokonałem zakupu przez internet w sklepie agito.pl i jestem zadowolony,towar zamówiłem w czwartek po południu a w poniedziałek o 10 już go odebrałem płacąc całą sumę kurierowi.Towar dobrze zapakowany ze wszystkimi papierami,kontakt też dobry na e-mail odpowiedź szybka a i informacja o wysyłce też szybka,więc ja jestem zadowolony i polecam.
    ZaletySzybkie zamówienie i szybka realizacja zamówienia
    Wadytrochę wyższe ceny niestety ale chyba bezpieczniej
    jeden dzień za 265 zł. z doręczeniem
  • ~kate / 2007-11-13 12:14
    Ocena: 3.80 / 5
    Towar który mnie interesował był dostępny na magazynie, cena konkurencyjna. zamówienie wysłane około 15-tej w środę i w tym samym dniu wysłane.
    Niestety tutaj zaczyna się problem z firmą kurierską. wieczorem paczka już była w magazynie spedytora w Katowicach, ale ani w czwartek ani w piątek nie została dostarczona, pomimo wielu wykonanych telefonów. W końcu odebraliśmy przesyłkę sami. W związku z tym może watro byłoby zmienić firmę kurierską???????
    Zaletydobre ceny
    Wadyfirma kurierska
  • ~polar482 / 2015-01-14 23:35
    Ocena: 3.80 / 5
    Sklep w sumie mogę polecić o ile przy wyborze produktu nie kierujecie się promocjami. Przykład mimo że grafiki oparte na chipach AMD z serii R9 biorą udział w promocje AMD Never Settle przy zakupie takowej kodu promocyjnego nie otrzymałem... Tak więc jeśli o jakieś bonusy w postaci promocji chodzi to nie polecam.
    Zaletyczas dostawy, asortyment,
    Wadynie przestrzeganie promocji
    1 msc
  • ~Robert / 2020-03-08 18:43
    Ocena: 3.80 / 5
    Nie polecam! Odrzucili reklamaję wodoszczelnego zegarka Amazfit BIP z powodu zalania. Zegrkowi odpadł ekran! A mokry mógł być jedynie z powodu kąpieli pod prysznicem.

    ZaletySzybkość dostawy
    WadyObsługa i reklamacje
  • ~ewasz / 2007-11-20 23:31
    Ocena: 3.75 / 5
    W sierpniu br kupiłam agito.pl aparat fotograficzny Kodak Z712is akcesoriami. Zakup poprzedziła korespondencja z działem technicznym sklepu, w której m.in. prosiłam o polecenie mi odpowiednich akumulatorków do tego aparatu. Polecono mi zakup akumulatorków (NIMH AA), które, jak się później okazało nie spełniały wymagań producenta aparatu odnośnie do jego zasilania (niewłaściwy typ oraz napięcie) i z tego powodu bardzo szybko się wyładowywały (po zrobieniu ok 20-30 zdjęć), co w praktyce czyniło je dla mnie bezużytecznymi. Złożyłam reklamację (24.09), w której zażądałam wymiany akumulatorków na odpowiednie do zakupionego aparatu lub zwrot gotówki, uzasadniając swoje żądanie wprowadzeniem mnie w błąd przez pracownika agito. Na skutek niekompetentnej porady dokonałam zakupu rzeczy, która nie była mi do niczego potrzebna, a jedynie naraziło to mnie na niepotrzebny wydatek.
    Agito nie chciało jednak przyznać się do błędu i prawie przez 2 miesiące wciskało mi ciemnotę, która miała uzasadnić, że jednak sprzedali mi właściwe akumulatorki. Oto niektóre argumenty pana z agito: "Sprzedaliśmy tysiące tego typu zestawów jak Pani zakupiła i jest to dopiero pierwsze tego typu zgłoszenie o takim charakterze" lub "Nie wydaje nam się żeby aparat był uszkodzony bo do tej pory nie spotkaliśmy się z sytuacją żeby aparat miłą za duży pobór mocy co mogło by być przyczyną usterki" albo "ilość zdjęć zrobionych na jednym "ładowaniu" akumulatorków jest uzależnione od wielu czynników takich jak np. wysoką rozdzielczość zdjęcia czy robienie zdjęć z użyciem lampy. Na to jakie zdjęcia Pani wykonuje nie mamy żadnego wpływu."
    Dopiero podparcie się przeze mnie opinią w sprawie możliwości zasilania aparatu akumulatorkami typu AA, którą uzyskałam w dziale technicznym Kodak Digital, spowodowało, że pracownik agito zmienił front i pozwolił mi odesłać akumulatorki. Jednak (na pewno przez przeoczenie) nie dostałam numeru RMA (umieszczenie go na przesyłce jest warunkiem przyjęcia przez agito przesyłki). Jeszcze jeden mail i zostałam szczęśliwą posiadaczką numeru RMA.
    Sprzęt wysłałam 24.10 i... zapadła cisza!
    12.11 upomniałam się i już następnego dnia dostałam maila z informacją, że właśnie wczoraj została do mnie wysłana faktura korygująca (ach cóż za zbieg okoliczności). Wreszcie 19.11 - po prawie dwóch miesiącach od zgłoszenia problemu do agito udało mi się odzyskać kwotę ~100 zł za akumulatorki.
    Ja wiem, że nie ma ludzi nieomylnych. Jednak jak się kogoś źle poinformowało, to trzeba umieć przyznać się do błędu, a nie wciskać klientowi, że nie umie posługiwać się sprzętem, albo, że ma wygórowane wymagania. Na koniec dobrze byłoby powiedzieć przepraszam. Ale... Takie rzeczy to na pewno nie w agito!

    Podoba mi się za to nowy slogan reklamowy agito "najtaniej za wszelką cenę" -- byle cena nie okazała się zbyt wysoka!
    Szanowni Państwo z agito. Zadowolenie klienta też ma swoją cenę. Moje mogliście kupić za 100 zł.
    Gdybyście potraktowali mnie poważnie i od razu zwrócili mi kasę, pomyślałabym - zdarza się... i byłabym w sumie zadowolona z zakupów. A tak to jestem delikatnie mówiąc zniesmaczona.
    Z zakupów u Was wyciągnęłam lekcję, że najniższa cena nie jest najważniejsza i następnym razem mocno się zastanowię, czy różnica w cenie warta jest ryzyka, jakie niesie robienie zakupów u was.
    ZaletySzybka dostawa, łatwość dokonywania zakupów.
    WadySkandaliczny poziom obsługi klienta przez pracowników sklepu, zarówno przed, jak i po zakupie!
  • ~Sapcio / 2008-08-19 15:27
    Ocena: 3.75 / 5
    Dnia 7 sierpnia(czwartek) zamówiłem wiele częsci komputerowych przesyłką za pobraniem. Czas oczekiwania na wysłanie towaru z magazynu miał wynosić 3-4 dni. 13 sierpnia, w środę(4 dzień roboczy) na wskutek wysłania maila otrzymałem telefon, że pamięci RAM nie są na magazynie(według strony internetowej sklepu BYŁY) i dotrą w czwartek 14 sierpnia(5 dzień roboczy od złożenia zamówienia). Paczka w czwartek nie została wysłana. Nastąpił długi weekend. W poniedziałek 18 sierpnia do godziny 12 przesyłka nie została wysłana, wysłałem maila z pytaniem dlaczego. Opinię pisze dnia 19 sierpnia we wtorek, nie dostałem odpowiedzi na maila, złożyłem rezygnację z zamówienia. Szybkie odpowiedzi na maile i fachowa obsługa, ale póxniej doznałem wielkich opóźnień i braku odpowiedzi na maile, nie polecam.
    Zalety+ bobry kontakt(z pewnym niechlubnym wyjątkiem)
    + bardzo nickie ceny
    Wady- bardzo długie opóxnienia
    - brak odpowiedzi na jednego maila
    Nie zakupiłem, zbyt długie oczekiwania
  • ~grazyna / 2017-04-10 14:32
    Ocena: 3.67 / 5

    Polecam wszystkim,szybka dostawazamawialam papier do drukarki canon selphi i tasme barwiaca komplet jest swietny dziekuje





  • ~Krzysiek / 2017-02-14 06:14
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam wszystkich chciałem podzielić się opinią o sklepie "EMAG". W przypadku zakupu towaru jest ok(najłatwiej sprzedać ), natomiast jeżeli mamy już problem z towarem i próbujemy go zareklamować to zaczynają się schody.
    Moja reklamacja trwa już 01.09.17r.-dziś mamy 14.02.17r kontakt ze sklepem jest zerowy ,zbywają klienta nie przestrzegają wymogów gwarancyjnych.
    ODRADZAM ZAKUPY W SKLEPIE "EMAG"
    Jest wiele innych gdzie nie ma problemu w przypadku reklamacji .
    Zastanów się dwa razy zanim zrobisz zakupy!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyKiepski kontakt,nie przestrzeganie przepisów gwarancyjnych a także polskich przepisów z tym związanych.
  • ~Pawel / 2020-04-06 11:24
    Ocena: 3.67 / 5
    Od 3 tygodni próbuje złozyc reklamacje.
    Telefon nie odbiera - "trwaja prace techniczne"
    Formularz reklamacji nie działa
    Nie odpowiadaja na maile.

    ktoś wie co się dzieje z tą spółką i czy da się z nimi skontaktować?
  • ~adin / 2015-05-27 23:15
    Ocena: 3.60 / 5
    nie polecam. Obsługa gwarancyjna to... banda głupich kobiet (nie jestem przy tym szowinistą - gdyby odbierali faceci - mialbym ich za bande glupich facetow). Widac ze maja mocne braki kadrowe (trzeba czekac ok 25min na odebranie telefonu). Na obsługe reklamacji dają sobie 28 dni i raczej nie zamierzają z tego terminu rezygnować. Mojemu koledze wysłali używanego xboxa, mi zaś - czeską klawiaturę (a pani przez telefon próbowała mi uświadomić, że to trzeba w systemie zmienic język ;) )
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta na żenującym poziomie
    2mc
  • ~bartnick / 2007-11-02 14:24
    Ocena: 3.60 / 5
    W tym sklepie kupilem kilka rzeczy (m.in aparat cyfrowy, monitor) i wszystko bylo OK, dopóki sprzęt był sprawny. Ostatnio zamowilem podzespoly do komputera i niestety po podłaczeniu HDD okazalo sie, ze nie dziala. Oczywiscie wyslalem od razu maila z zapytaniem o reklamacje. W odpowiedzi obsługa Agito poprosila mnie o numer zamowienia. Napisali tez ze reklamacje sa rozpatrywane na podstawie nr RMA. W nastepnym mailu napisalem im nr zamowienia i poprosilem o przydzielenie RMA. Od tej pory cisza. Wyslalem jeszcze kilka maili, ale bez skutku. Probowalem tez sie tam dodzwonic, ale to niemozliwe - automat trzyma mnie na linii, az koncu trace cierpliwosc i sie rozlaczam. W rezultacie kupilem taki sam dysk u konkurencji i ten dziala bez zarzutu. Zawiodlem sie na tym sklepie i juz wiecej tam nic nie kupie. Wydaje mi sie, ze licza na to, ze nikt nie bedzie składał na nich skarg do UOKiK w przypadku tak małych kwot i dlatego przy niewielkich zamowieniach w razie reklamacji wykrecaja sie sianem.
    Zaletyszybka dostawa
    ceny
    Wadyobsługa i reklamacje
    2 miesiace; 179 PLN
  • ~bojakama / 2016-06-02 12:30
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamówiony tablet otrzymałem bardzo szybko, ... ale dopiero po interwencji, przez cały tydzień do czasu mojej interwencji zamówienie miało status "w realizacji"(albo jakoś podobnie]
  • ~jk / 2014-11-04 09:57
    Ocena: 3.60 / 5
    Sklep internetowy jest bezwzględny.
    Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
    Popełniłem błąd przyznaję. Kupiłem (osoba prywatna) opony w rozmiarze 16 zamiast 17. Kupiłem z wyprzedzeniem 1 miesiąca. I zorientowałem się dopiero u wulkanizatora. Czyli minął termin 10 dni na zwrot. Prosiłem o wymianę za dopłata na większe i 800 zł droższe. Niestety sklep Agito nie wyraził zgody i ponad 1000 zł poszło w kanał. W każdym normalnym sklepie pewnie nie było by z tym większego problemu.
    Wszystkie sprawy załatwiane są przez telemarketerów, którzy nie mają ani kompetencji ani interesu by ci pomóc, a z nikim kompetentnym nie porozmawiasz, bo wszystko jest wirtualne. To są koszty zakupów w sieci i proszę sobie je wkalkulować i być bardziej ostrożnym niż ja.
    Pozdrawiam
    jk
    ZaletySzybki zakup i dostawa czasami i cena
    WadyBrak możliwości kontaktu z kompetentną osoba w razieproblemów
    1m
  • ~Klient Agito / 2008-12-29 10:37
    Ocena: 3.60 / 5
    Dobry sklep, ceny zaskakująco niskie, jednak jeśli chodzi o przesyłke to można się załamać. Do mnie towar szedł 8 dni.
    ZaletyCena
    WadyPrzesyłka
  • ~Zbyszek / 2015-01-21 08:00
    Ocena: 3.60 / 5
    Wszystko ok dopóki nie okaże się że sprzęt jest uszkodzony. Zapomnijcie wówczas o szybkim załatwieniu sprawy, o jakiejkolwiek pomocy. Zobaczycie w praktyce tzw. spychologię.

    Szkoda nerwów na ten twór - a kiedyś był to godny polecenia sklep....
    ZaletyWszystko szybko dopóki nie ma problemów
    WadyGdy pojawią się problemy - kupcie duuuużo nerwosolu.
    5m-cy
  • ~czarek / 2007-07-24 22:04
    Ocena: 3.50 / 5
    dotychczas wszystkie zamowienia (na pokazne sumy) dostarczane byly o czasie. wszystko zgodnie z opisem, w pelni wyspecjalizowana opinia o sprzecie etc.....
    20 lipca zamowilem towar. dowiedzialem sie ze zostanie przygotowany od razu, ale wyslany bedzie dopiero w poniedzialek rano. coz to troche malo profesionalne podejscie do sprawy ale ok, znam juz ta firme i wole poczekac te 2 dni, majac jednoczesnie 2 kolejne dni w zapasie. jednak towar ku mojemu zdziwieniu zostal wyslany dopiero po 4 dniach od momentu zamowienia!!! teoretycznie sprzet juz powinien sie znajdowac u mnie od rana. teraz musze liczyc na to iz stolica postara sie i dowiezie towar jutro :/. oczywiscie musze sie z tego spoznienia tlumaczyc komus innemu, ale agito to juz nie interesuje, zadnych przeprosin, rekompensaty.... nic nawet brak odp na maila ode mnie....

    to troszeczke malo profesjonalne, i nipowazne

    kolejnych zakupow juz tu raczej nie zrobie, no chyba ze te na sume z czterema zerami i wiecej, bo tansze sa delikatnie mowiac olewane
    Zaletydotychczasowe zamowienia realizowane byly na wzorowym pozniomie
    Wadyaktualne zamowienie nadal nie zrealizowane
    jeszcze go nie mam
  • ~klient dsds / 2013-06-15 07:45
    Ocena: 3.40 / 5
    Zakupiłem produkt
    W dniu 29 maja dokonałem zakupu produktu w sklepie Internetowym AGITO
    zamównienie nr 7288183 objęty promocją

    (procesor i7 Wpłać 1259,00 zł na
    http://www.agito.pl/procesor-intel-core-i7-3770k-3-5ghz-box-81-576436.html).

    P omimo spełnienia warunków jakie przysługują by skorzystać z promocji sklep
    Agito nie wywiązał się z oferowanej promocji. Jest już 16 czerwiec i kilka
    razy prosiłem Agito o wywiązanie się z deklarowanej promocji.

    Nikt nie raczy udzielić odpowiedzi. Nagle sklep już mnie nie zna.
    ZaletyOdbiór osobisty
    WadyManipulowanie klientem
    1259
  • ~Leszek / 2014-12-04 11:58
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    Transakcja miała zostać zrealizowana w ciągu 24 godzin, a czekałem około tygodnia. Dopiero po ponaglaniu i zażądaniu zwrotu pieniędzy towar został wysłany. Beznadziejna obsługa klienta. Zerowy kontakt mailowy i beznadziejny telefoniczny. Chciałem z nimi ustalić ewentualny zwrot towaru to zaczęli mnie kierować po różnych działach. W efekcie mam dwa takie same urządzenia bo informacja, że kupiłem już urządzenie u konkurencji nie odniosła żadnego skutku. Kurier z towarem przyjechał bez żadnej zapowiedzi i zostawił przesyłkę portierowi co świadczy o totalnym braku profesjonalizmu ze strony kuriera. Generalnie serdecznie odradzam i z całą pewnością nie polecam zakupów w tym sklepie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1645
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 913
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 681
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803