Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Emag.pl (Agito.pl) opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.67 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.97
  • Dostawa
    2.53
  • Poziom cen
    2.97
  • Łatwość zamawiania
    3.10
  • Asortyment
    2.96

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gawron / 2018-09-30 08:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam zwłaszcza serwisu drukarek. Oddajac nową drukarke do naprawy otrzymsłem jakiegos zombiaka poskladanego ze starych czesci tej samej drukarki. Z wyczerpanymi kartridgami.
    WadyTotalny brak profesionalizmy
    Podejscie do klienta - zaplac i sierd....
  • ~klaudia / 2018-07-24 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    kupiłam materac w tym sklepie jakość poniżej normy ,bardzo kiepskie materiały i nie wygodny,dałam negatywną opinie ale sklep jej nie pokazał ,celowo oszukują klientów sprzedając złej jakości towary i kasując negatywne opinie.
  • ~tadpieku / 2018-07-16 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Reklamacja załatwiana od końca maja do dnia dzisiejszego ( co jest niezgodne z własnym regulaminem sklepu )i zakończona przyszłym( do 14 dniowym ) zwrotem pieniędzy, mimo mojej woli otrzymania sprawnego sprzętu!!
    Zaletyżadne
    Wadysposób załatwiania ewentualnej reklamacji
  • ~WiolaZ / 2018-05-16 14:19
    Ocena: 1.80 / 5
    Odradzam zakupy w sklepie Mossa sprzedającym za pośrednictwem Emag. Po opłaceniu towaru online, kurier nie wydał mi paczki gdyż w systemie miał: zapłata za pobraniem. Wyjaśnieniem sprawy musiałam zajmować się sama Emag umył ręcę podając numer telefonu pod którym mam dzwonić do Mossa. Tam po kilku nieudanych próbach połączenia i dwóch nagraniach wiadomości w końcu ktoś raczył odebrać. Ostatecznie pokrowce na fotele do samochodu dotarły ale mimo że są uniwersalne akurat do mojego forda średnio pasują. Reasumując skórka nie warta wyprawki. WiolaZ
    ZaletyBrak
    WadyZawarte w opinii
  • ~Monika / 2018-04-24 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełnie nie polecam firmy. Produkty słabe, na 4 zakupione tylko 1 nie musiałam zwracać. Brak kompetencji obsługi - pracownicy przekazują różne, rozbieżne informacje. Treść maili jak podczas rozmowy z sąsiadką (cytat: "nie będzie zwrotu na konto"). Szkoda tracić czas na taką miernotę.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Agnieszka / 2018-04-23 19:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiony sprzęt w czwartek, informacja z przyblizonym czasie że w piątek będzie dostawa. Od kuriera dostałam smsa że dostawa będzie w poniedziałek! Już jest opóźnienie. Dodatkowo kurier nie dostał zapisanego numeru telefonu i nie zadzwonił gdy mnie nie było w domu (byłam gotowa podjechać)!!! Ostatecznie kurier powiedział że dostarczy sprzęt w czwartek! Czy oni sobie kpią z mnie? Na morele.pl zamówiłam w czwartek i przyszło w piątek a tutaj musze czekać tydzień! Nie polecam
  • ~Lusia / 2018-04-12 06:20
    Ocena: 3.20 / 5
    Towar owszem zgodnie z zamówieniem, ale czas realizacji to tragedia.
    Towar zamówiony elektronicznie, przelew również. Doręczenie nastąpiło po tygodniu, w międzyczasie trzy razy kontakt telefoniczny.Pomimo przelewu elektronicznego przez 6 dni w statusie widniala informacja o braku wpłatyM, a tłumaczeniem sklepu było brak zaksiegowanią wpłaty. Czy to wina klienta?
    Zaletytowar zgodny
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na towar i to nie z winy kuriera, tylko sklepu.
  • ~Ostatni raz / 2018-03-28 10:13
    Ocena: 1.20 / 5
    Od początku współpraca się nie układała, począwszy od zamówienia z którym był problem - kwestie księgowania i czasu na opłacenie zamówienia, poprzez informację że zamówiona ilość towaru nie jest dostępna i mogą wysłać jedynie to co mają na magazynie. Nie było możliwości opóźnić na mój wniosek dostawy jak już będzie dostępna zamawiana liczba produktów, ani też nie można było domówić nic zbliżonego - chodziło o pojemniki z tworzywa sztucznego. Finalnie towar w mniejszej ilości niż zamówiony dotarł, jednak posiadał uszkodzenia w postaci pęknięć pudełek. Aktualnie czekam na zwrot pozostałej gotówki, gdyż zamówienie musi być opłacone z góry nim zostanie zrealizowane.
    Zaletyobecnie - nie widzę
    Wadytrudny kontakt, każdy mówi co innego. Nie miła obsługa.
  • ~Alicja / 2018-03-28 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna, zamówiłam kabinę prysznicową, która okazała się być już używana i uszkodzona. Po zwrot przyjechał kurier który był poinformowany, ze jedzie po przesyłkę 5 kg, a kabina ważyła około 60 kg. Po wysłaniu kolejnego kuriera myśleliśmy, że będzie wszystko już w porządku. Po czym nie otrzymaliśmy zwrotu i okazało się że niby żadnego zwrotu nie otrzymali. Teraz musimy walczyć aby zwrócili pieniądze. Nigdy więcej nic tam nie kupimy.
    ZaletyBrak
  • ~Maria / 2018-03-12 06:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Produkty widnirjace jako ostatnia sztuka lub ostatnie sztuki nie istnieją. W odpowiedzi ZAWSZE albo produkt okazał się uszkodzony a była to ostatnia sztuka, albo nie dotarła dostawa na magazyn a w odpowiedzi ze będzie się czekać aż dojedzie odpowiadają, że nie przewidują już dostawy danego produktu. Rozmowy są nagrywane ale kiedy klient chce ja również nagrać nie wyrażają na to zgody i rozlaczaja się.
    Dodatkowo moja opinia o nich na ich stronie zniknęła bo po raz któryś próbowali mnie przekupić 30 zl na zakupy u nich :/ mimo że kilkakrotnie wcześniej ustosunkowywalam się że nie zrezygnuje z opinii na ich stronie to napisane jest że pomimo wielokrotnie proby ja nie zareagowała i dlatego opinia zniknęła tak działa "zaufane opinie" na ceneo:/
    ZaletyBrak Zalet
  • ~Bogusław / 2018-02-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa sklepu fatalna, sklep próbuje zwalić winę na mnie jako winnego tego że zamówiłem 10 sztuk artykułu który był dostępny i wmawia mi że w momencie składania zamówienia była tylko 1 sztuka i było to opisane. Takiej sytuacji nie było ale najłatwiej przenieść winę na klienta. Dla sklepu EMAG klienci są nie ważni, nawet nie zaproponują żadnej rekompensaty za niezrealizowanie zamówienia. Wciskają ciemnotę klientom licząc że uznają swoją wine i nie będzie to wina sklepu. Nie polecam nikomu, ponadto sklep sprzedaje wiele artykułów których nie ma ponieważ dostawcy których posiadają nie są w stanie zapewnić towaru który emag sprzedaje. Dojście do kompromisu nie możliwe. STANOWCZO NIE POLECAM ! OMIJAĆ SKLEP !
  • ~Tomasz / 2018-01-26 12:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Mega zadowolony. Telefon zamówiony w środę wieczorem dotarł w piątek przed południem.
    Towar dobrze zapakowany i dobry kontakt z kurierem. Zauważyłem, że mają opóźnienia w swoim systemie co do zmian statusu przysyłki (firma kurierska otrzymała towar już w czwartek o 13 ale na emagu zmiana statusu nastąpiła dopiero wieczorem na stronie). Wszystko na plus, od ceny do szybkości dostarczenia towaru.
    ZaletyCena, szybkość wysłania, możliwość używania voucherów.
    WadyNa szczęście żadnych.
  • ~Boozman / 2018-01-19 12:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Sprzedają towar który fikcyjnie istnieje na stronie. Brak rzetelniej informacji o stanie zamówienia. Omijać z daleka.
  • ~Tosiencja / 2017-12-29 14:42
    Ocena: 2.60 / 5
    Wysyłają przesyłkę skandalicznie słabo zabezpieczoną, zapominając, że paczki bywają rzucane, zwłaszcza w tej firmie kurierskiej, z której usług korzystają (gdybym wiedziała, że to ta firma kurierska, nie zamawiałabym w tym sklepie). eMAG wysłał paczkę w dniu zamówienia, ale z winy firmy kurierskiej dostałam ją później, niż za to zapłaciłam. Szklany termometr wrzucony do małej koperty niby ochronnej, ale z racji specyfiki tego przedmiotu, powinni dać tam jakąś dodatkową warstwę choćby filii bąbelkowej
    Zaletyszybko wysyłają
    Wadykorzystają z DHL, fatalnie zabezpieczają towar na czas wysyłki - właściwie to zero zabezpieczenia
  • ~Dorota / 2017-12-29 12:38
    Nie dziwię się ,że zmienili nazwę z AGITO na EMAG firma beznadziejna zwalają wzystko na firmę przewozową pani w dziale reklamacji niemiła ,niekompetentna ,towar do zwrotu odebrany dopiero po interwencjach telefonicznych ,to samo długi czas na uznanie reklamacji ,potrzebna była dość ostra wymiana zdań przez telefon .Pani twierdziła ,że przez 6 dni roboczych firma transportowa nie dostarczyła im zwrotnego towaru.Dziwnym trafem po rozmowie telefonicznej w ciągu 1 minuty towar się znalazł i pani miała czas uznać reklamację . NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE
  • ~Piotr / 2017-12-20 16:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Sklep nie realizuje zamówień, nie ma towaru i milczy z powodu jego braku. Traktują klientów jak śmieci, nie dziwię się że zmienili nazwę z agito skoro są takimi oszustami!
  • ~KM841 / 2017-12-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar, zapłaciłam, po 2 tygodniach okazało się, że nie mają go w magazynie. Zapytali czy zwrócić pieniądze, czy chce wymienić na inny towar. Poprosiłam o zwrot. Zapewnili, że wniosek złożony został do księgowości i zwrot nastąpi natychmiast. Po tygodniu ( środki nie wróciły), zadzwoniłam do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem, gdzie są moje pieniądze. Pani powiedziała, że nikt nie zlecił zwrotu. Dzisiaj mija miesiąc od złożenia zmówienia. Towaru, ani pieniędzy nie ma. NIE POLECAM!!!!!
    Wadysame wady
  • ~Aleksandra / 2017-12-15 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupow w tym sklepie, po pierwsze okazalo sie ze sprowadzanie towaru od dostawcy trwa tygodniami, zadnych informacji ze strony sklepu o przesunieciu terminu dostawy. Gdy paczka zostala wysłana trzeba bylo dzwonic i pytac sie o numer przesylki gdy juz otrzymalam numer to na sledzeniu po prostu sa jakies jaja. Szkoda ze nie mozna wkleic print screena bo to po prostu jest katastrofa co ten sklep wyczynia. Paczka szla prawie 3 tygodnie i tak do mnie nie doszla okazalo sie gdy sprawdzilam na sledzeniu ze jest wpisane w systemie ze " odbiorca odmowil przyjecia przesylki i zostanie ona zwrocona do nadawcy" i tu jest ten problem ze zaden kurier u mnie nie byl ani sie ze mna nie kontaktowal. A co najlepsze zero jakiej kolwiek informacji ze sklepu ze przesylka jest cofnieta lub anulowana. Po prostu jakas porażka. Pierwszy i ostatni raz robilam zakupy w tym sklepie. NIE POLECAM GO NIKOMY STRATA CZASU . POZDRAWIAM
    ZaletyZadne
  • ~Jarek / 2017-12-15 09:09
    Odradzam serdecznie. Szkoda czasu i nerwów. Firma tylko pośrednicząca chociaż z nią zawiera się umowę - zamówienie. Nie odpowiada za nic i nic ją nie obchodzi dalej. Podobne jak głównego oferenta ToJestKuchnia. Nie obchodzi ich czy będzie towar dostarczony czy nie ważne, że wysłali. Kurier przyjechał sobie, o której chciał bo nie ma zwyczaju umawiać się telefonicznie (nie ważne, że ktoś może być w pracy). Sam zaproponował przekierowanie na inny adres po czym napisał tylko adnotację zły adres i zwrócił przesyłke do bazy. Tam utknęła. Pani z Obsługi klienta firmy Schenker (dostwaca) miała też wszystko w nosie i zażądała nr listu przewozowego (którego nie miałem a miałem tylko numer zamówienia) chciała tylko rozmawiać z nadawcą przesyłki o zmianie adresu. Ten powiedział ze On zrobił swoje. Koło się zamknęło. Zamówienie nie dostarczone a wszyscy zrobili co do nich należy i jeszcze zasłaniali się regulaminami. Tylko winien zamawiający, który musiał za karę wykonać 6 telefonów i stracić godzinę i tak nic nie uzyskał.
    Wadysame
  • ~Łukasz / 2017-12-10 15:00
    Ocena: 1.20 / 5
    sprzedawają produktu których nie mają na stanie.... czas realizacji 4-7 dni po czym okazuje sie ze produktu nie bedzie (prezentu dla dziecka na mikołaja) strasznie przepraszaja i to wszystko.... porządny sklep a teraz dno
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1671
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1644
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 909
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 680
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 306
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793