Opiniuj.pl

Opiniami warto się dzielić!

Ocena
OGÓLNA 3.63
Asortyment3.92
Łatwość zamawiania3.97
Poziom cen3.87
Dostawa3.48
Obsługa i reklamacje2.92

Agito.pl

Kategoria: Sklepy internetowe

Dodaj opinię

  • janina / 2015-02-23 19:59
    Kupiłam żaluzje aluminiowe.Szybka dostawa .Jestem bardzo zadowolona.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa5
    Kupiłam żaluzje aluminiowe.Szybka dostawa .Jestem bardzo zadowolona.
    ZaletyBardzo dobry produkt.
    WadyBrak
    Okres użytkowania i cenadzisiaj otrzymałam2 szt za 118 zł
  • fazi / 2015-02-16 17:31
    Najgorszy sklep agito.pl nigdy więcej tam nic nie kupię,reklamacja trwa już za
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Asortyment1
    Łatwość zamawiania1
    Poziom cen1
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Najgorszy sklep agito.pl nigdy więcej tam nic nie kupię,reklamacja trwa już za długo,nie polecam!!!!!
    Zaletyżadne
    Wadyrobią w balona kupujących
    Okres użytkowania i cena370zł
  • tads / 2015-01-28 15:44
    Zamówiłem przez internet telewizor. Jestem bardzo zadowolony z szybkości realizacji
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa5
    Zamówiłem przez internet telewizor. Jestem bardzo zadowolony z szybkości realizacji zlecenia - półtora dnia. zamówienie o 22:50 w dniu 26 stycznia, dostawa 09:15 w dniu 28 styczeń. Brawo i dziękuję !!!
  • Adam1987 / 2015-01-23 19:13
    Stanowczo odradzam zakupy z sklepie Agito. Sklep w sprawach reklamacyjnych prowadzi
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 4.20
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa5
    Obsługa i reklamacje1
    Stanowczo odradzam zakupy z sklepie Agito.
    Sklep w sprawach reklamacyjnych prowadzi politykę kompletnego olewania swoich klientów, ponieważ tylko 1 klient na 10 pójdzie do sądu walczyć o swoje pieniądze - co ogólnie się nam i tak opłaci.

    Mimo, iż przez kilka lat byłem ich zadowolonym klientem i nigdy pod żadnym aspektem nie miałem z nimi nawet drobnego problemu, to ostatnia sytuacja pokazała ich prawdziwe oblicze.
    Kupiłem w sklepie płytę główną firmy Gigabyte. Odbiór odbył się za pośrednictwem paczkomatu. Przysłany sprzęt okazał się być uszkodzony mechanicznie (wygięte piny gniazda procesora) i oceniając go wzrokowo, na 99% był już wcześniej używany.
    Odesłałem płytę do firmy Agito korzystając z 10-dniowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

    Sklep przez 3 tygodnie poprzez e-mail, jak i telefonicznie chciał mnie spławić twierdząc, że nie mam prawa do odstąpienia od umowy, ponieważ odesłany produkt posiada uszkodzenie. Zgodnie z zapisami domniema się, iż wada istnieje w chwili wydania sprzętu - tak więc Agito jawnie łamie prawa konsumenta.
    Dopiero, gdy dałem im jasno do zrozumienia, że nie odpuszczę i na pewno wytoczę im proces, to uznali łaskawie, iż "polubownie" zwrócą mi pieniądze, ale i tak uważają, że racja leży po ich stronie! Zero przeprosin ze strony sklepu.

    W trakcie wyjaśniania sprawy, prowadziłem korespondencję z kilkoma osobami i każda z nich cechowała się kompletnym brakiem profesjonalizmu, celowo nie odpisując i nie odwołując się do przedstawionych przeze mnie argumentów. Nigdy jeszcze nie spotkałem się z tak niekompetentną obsługą.
    Sytuacja boli mnie tym bardziej, że przed tą sprawą był to mój ulubiony sklep internetowy, mieli na stanie praktycznie całą dostępną elektronikę na polskim rynku, atrakcyjne ceny, świetnie wykonaną, ergonomiczną stronę internetową i natychmiastowe wysyłki towaru. Miałem 100% zaufanie do Agito, a teraz jestem po prostu szalenie zawiedziony.

    Podsumowując sklep Agito - dopóki płacisz i dostajesz pełnoprawny produkt, to jest wszystko ok, ale jak będziesz miał pecha i otrzymasz bubel w paczce za kilkaset złotych, to pocałuj się "sam wiesz gdzie" Drogi Kliencie :)
  • Zbyszek / 2015-01-21 08:00
    Wszystko ok dopóki nie okaże się że sprzęt jest uszkodzony. Zapomnijcie wówczas o
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.60
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen4
    Dostawa3
    Obsługa i reklamacje1
    Wszystko ok dopóki nie okaże się że sprzęt jest uszkodzony. Zapomnijcie wówczas o szybkim załatwieniu sprawy, o jakiejkolwiek pomocy. Zobaczycie w praktyce tzw. spychologię.

    Szkoda nerwów na ten twór - a kiedyś był to godny polecenia sklep....
    ZaletyWszystko szybko dopóki nie ma problemów
    WadyGdy pojawią się problemy - kupcie duuuużo nerwosolu.
    Okres użytkowania i cena5m-cy
  • polar482 / 2015-01-14 23:35
    Sklep w sumie mogę polecić o ile przy wyborze produktu nie kierujecie się promocjami.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.80
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen3
    Dostawa5
    Obsługa i reklamacje1
    Sklep w sumie mogę polecić o ile przy wyborze produktu nie kierujecie się promocjami. Przykład mimo że grafiki oparte na chipach AMD z serii R9 biorą udział w promocje AMD Never Settle przy zakupie takowej kodu promocyjnego nie otrzymałem... Tak więc jeśli o jakieś bonusy w postaci promocji chodzi to nie polecam.
    Zaletyczas dostawy, asortyment,
    Wadynie przestrzeganie promocji
    Okres użytkowania i cena1 msc
  • Jacek / 2015-01-09 18:30
  • Marek / 2015-01-07 14:36
    Dla mnie asortyment czy łatwość zamawiania nie znaczy nic , nie zamówię tu zamówię
    [...] pokaż całą opinię ↓ Dla mnie asortyment czy łatwość zamawiania nie znaczy nic , nie zamówię tu zamówię gdzie indziej. Natomiast proszę spróbować skontaktować się z Agito w jakiejkolwiek sprawie , w jakikolwiek sposób , nie ma szans. Może szybko otrzymasz przesyłkę , ale lepiej żeby było w porządku bo później czeka cię droga przez mękę. Nie polecam.
  • zla.m / 2014-12-27 08:44
    Niestety, oszukują przy naliczaniu punktów payback.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.60
    Asortyment2
    Łatwość zamawiania1
    Poziom cen2
    Dostawa2
    Obsługa i reklamacje1
    Niestety, oszukują przy naliczaniu punktów payback.
    ZaletyCeny ok
    WadyNa dodatek niesympatyczna obsługa klienta
  • gość / 2014-12-13 23:06
    Klapa. zamowilam produkt i okazało się że nie ma na stanie. Wybralam inny. I znowu
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.80
    Asortyment1
    Łatwość zamawiania3
    Poziom cen3
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Klapa. zamowilam produkt i okazało się że nie ma na stanie. Wybralam inny. I znowu okazało się że nie ma na stanie i u dostawcy tez nie. Wiec wybralam jeszcze inny gdy znowu okazało się że jest nie dostępny zrezygnowalam z zakupów. po co wstawiac xos czego nie ma a reklamuja ze jest wszędzie gdzie się da!
    Zaletybrak
    Wadybeak produktów
  • Łukasz / 2014-12-11 23:48
    Pierwszy i raczej ostatni raz coś u nich zamówiłem. Zrobiłem zakup 2 grudnia po
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.00
    Asortyment3
    Łatwość zamawiania4
    Poziom cen3
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje4
    Pierwszy i raczej ostatni raz coś u nich zamówiłem. Zrobiłem zakup 2 grudnia po 15-stej odrazu z przelewem pieniędzy a paczka zostala wysłana dopiero 4-tego wieczorem i dotarła do mnie 8-mego po 17 -stej. Paczka wyslana kurierem ( czas dostawy to przeważnie 2 dni ) a dotarła po takim terminie jak by została nadana na poczcie zwykłym listem. Zrobione zakupy miały być prezentem na mikołajki 6 grudnia.
    Zaletyprzesyłka zgodna z opisem
    Wadyczas dostawy
  • Wojtek / 2014-12-11 10:56
    Polecam. Wczoraj rano zamówiłem sprzęt poprosiłem o pośpiech dzisiaj prala stoi już
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa5
    Obsługa i reklamacje5
    Polecam. Wczoraj rano zamówiłem sprzęt poprosiłem o pośpiech dzisiaj prala stoi już w garażu.U konkurencji czekałem tydzień nikt nie poinformował że sprzętu nie ma i nie będzie!!! Info super pomocne! DHL w moim przypadku super. POLECAM
  • Leszek / 2014-12-04 11:58
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Transakcja miała zostać zrealizowana w ciągu 24
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.40
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    Transakcja miała zostać zrealizowana w ciągu 24 godzin, a czekałem około tygodnia. Dopiero po ponaglaniu i zażądaniu zwrotu pieniędzy towar został wysłany. Beznadziejna obsługa klienta. Zerowy kontakt mailowy i beznadziejny telefoniczny. Chciałem z nimi ustalić ewentualny zwrot towaru to zaczęli mnie kierować po różnych działach. W efekcie mam dwa takie same urządzenia bo informacja, że kupiłem już urządzenie u konkurencji nie odniosła żadnego skutku. Kurier z towarem przyjechał bez żadnej zapowiedzi i zostawił przesyłkę portierowi co świadczy o totalnym braku profesjonalizmu ze strony kuriera. Generalnie serdecznie odradzam i z całą pewnością nie polecam zakupów w tym sklepie.
  • kostek / 2014-11-29 12:02
    tranzakcja przebiegła szybko i sprawnie, dostawa fachowa i szybka
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 5.00
    Asortyment5
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen5
    Dostawa5
    tranzakcja przebiegła szybko i sprawnie, dostawa fachowa i szybka
    Zaletyprofesjonalizm i szybkość obsługi
    Wadybrak
  • jk / 2014-11-04 09:57
    Sklep internetowy jest bezwzględny. Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.60
    Asortyment4
    Łatwość zamawiania5
    Poziom cen4
    Dostawa4
    Obsługa i reklamacje1
    Sklep internetowy jest bezwzględny.
    Sprawdzaj 3x co chcesz kupić i 3x jak już kupisz.
    Popełniłem błąd przyznaję. Kupiłem (osoba prywatna) opony w rozmiarze 16 zamiast 17. Kupiłem z wyprzedzeniem 1 miesiąca. I zorientowałem się dopiero u wulkanizatora. Czyli minął termin 10 dni na zwrot. Prosiłem o wymianę za dopłata na większe i 800 zł droższe. Niestety sklep Agito nie wyraził zgody i ponad 1000 zł poszło w kanał. W każdym normalnym sklepie pewnie nie było by z tym większego problemu.
    Wszystkie sprawy załatwiane są przez telemarketerów, którzy nie mają ani kompetencji ani interesu by ci pomóc, a z nikim kompetentnym nie porozmawiasz, bo wszystko jest wirtualne. To są koszty zakupów w sieci i proszę sobie je wkalkulować i być bardziej ostrożnym niż ja.
    Pozdrawiam
    jk
    ZaletySzybki zakup i dostawa czasami i cena
    WadyBrak możliwości kontaktu z kompetentną osoba w razieproblemów
    Okres użytkowania i cena1m
  • Seb / 2014-10-08 20:07
    Zamowilem sluchawki, okazalo sie ze nie maja na stanie i bardzo mnie przepraszaja.Opcja
    [...] pokaż całą opinię ↓ Zamowilem sluchawki, okazalo sie ze nie maja na stanie i bardzo mnie przepraszaja.Opcja przedplaty zdecydowanie odpada w tytm sklepie bo tylko stracicie nerwy.Podejrzewam, ze specjalnie sa niektore produkty na stronie widoczne jako dostepne by pozniej wcisnac klientowi inny model lub to co akurat maja na stanie.
    Odradzam sklep.
  • Dżasta / 2014-10-08 18:52
    Pierwszy raz zakupiłam coś (tablet 600 zł) w Agito i ostatni. Wysyłka miała być 2-3
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 2.40
    Asortyment4
    Łatwość zamawiania3
    Poziom cen3
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Pierwszy raz zakupiłam coś (tablet 600 zł) w Agito i ostatni. Wysyłka miała być 2-3 dni, natomiast ja czekałam ponad 2 tygodnie. Telefonicznie poinformowano mnie, że na dniach zostanie wysłana (na dniach czyt. 2 tygodnie). Po prostu nie mieli tableta na magazynie i musieli zamawiać, dlatego to tak długo trwało. Tablet w końcu doszedł i już chciałam im to wybaczyć, ale wtedy zaczęły się schody. W zestawie nie otrzymałam dwóch części, które były niezbędne. Co się z nimi stało nie wiem do dziś, czy ktoś je wyjął z pudełka, czy co. Złożyłam reklamacje, ale poinformowano mnie, że te części mi się nie należą, ponieważ nie znajdują się w każdym zestawie i są akcesoriami dodatkowymi, które muszę domówić poza ofertą podstawową. To tak jakbym kupiła nowy telefon bez ładowarki i baterii. Zrobiłam kolejną reklamację, kupiłam najdroższą wersję tabletów, aby mieć wszystkie akcesoria, które są w zestawie. Na stronie Agito i na stronie producenta są wypisane akcesoria, które powinnam dostać, a oni próbują mi wmówić, że to, że są wypisane nie znaczy, że wszystkie są w zestawie. Konsultant robił ze mnie idiotkę i twierdził, że źle interpretuję ich stronę. Mało tego na odwrocie pudełka tableta również są pokazane akcesoria znajdujące się w zestawie. Konsultanci byli nie uprzejmi, zbywali mnie, każdy każdego bronił, nie chciano mnie połączyć z osobą, która się zajmuje moją reklamacją, wyłączano się. Z kimś wyższym, np. kierownikiem również nie chcieli mnie połączyć. Mówili, że oddzwonią w tej sprawie, ale potem twierdzili „My nie kontaktujemy się z klientami telefonicznie, kontakt mailowy jest lepszy, nagrywane rozmowy ciężko odtworzyć”. Nigdzie na stronie nie jest napisane, że to zestaw podstawowy tak jak mi Agito próbowało wmówić, że takowy zakupiłam, nie jest wyszczególnione też które części są podstawowe, a które dodatkowe. Zadzwoniłam więc do producenta, który potwierdził, że wszystkie wypisane części powinny być w zestawie i był w szoku, że czegoś mi brakuje. Agito wysłało wiadomość do producenta, który rzekomo powiedział, że zestaw jest ok i nic nie brakuje. Zmyślone. Dzwoniłam i powiedziałam, że chyba mają błędne informacje, bo mnie powiedziano zupełnie co innego. Sprawa była już prawie u Rzecznika Praw Konsumenta, bo nie zamierzałam im darować. W końcu nie kupiłam tableta za 200 zł, tylko 600. Przypadkowo dzwoniąc na infolinie połączyło mnie akurat z osobą zajmująca się moją sprawa, okazała się być kompetentna (chyba jako jedyna z całej firmy) w przeciwieństwie do reszty osób tam pracujących i w końcu okazało się, że części zostaną dosłane. Zostały dosłane, ale po jakim czasie i ile człowiek musiał nerwów stracić.
    Powiem szczerze, nigdy więcej, osoby tam pracujące są nie kompetentne, nie mają pojęcia o sprzedawanych towarach, wciskają ludziom ciemnote, robią z nich idiotów i ludzi którzy się na niczym nie znają, są bardzo nie uprzejmi, myślą sobie co mi tam jakaś baba będzie gadać, czyste cwaniactwo. Bardzo żałuję zakupu w tym sklepie i nie polecam nikomu !!
    Zaletyprzejrzysta strona, dobrze zapakowany towar,
    Wadynie uprzejma obsługa konsultantów, błędne informacje na stronie, opóźniona mocno wysyłka, niekompletność towaru, problemu przy reklamacji
    Okres użytkowania i cena2 miesiące, cena 600 zł
  • bronte / 2014-06-23 22:17
    Przyłączę się do głosów niezadowolonych klientów Agito.Firma ta sprzedała mi grę
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 3.25
    Asortyment4
    Łatwość zamawiania4
    Poziom cen3
    Dostawa2
    Przyłączę się do głosów niezadowolonych klientów Agito.Firma ta sprzedała mi grę Disney Infinity do Xboxa. Kosztowała 260 zł. Miała być jedną z części prezentu komunijnego dla mojej chrześnicy. Niestety, płyta nie działała, ale reklamacja nie została uznana, stwierdzili, ze jest porysowana. Jak teraz udowodnić temu molochowi, że wysłali mi po prostu zepsuty produkt? Nikt z nas tej płyty nie porysował, po prostu pierwszy raz włożona już nie działała. Już nawet nie chodzi o pieniądze, ale najbardziej przykre było to rozczarowanie w oczach mojej chrześnicy..... Także uważajcie, bo kiedy nie ma problemów sklep ten jakiś poziom trzyma, niestety, w wypadku pojawienia się kłopotów dotychczas stałego klienta traktują jak śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadyprodukt nie nadaje się do użytku
    Okres użytkowania i cenaza długo
  • ddd / 2014-06-13 14:35
    Jak mawiają mędrcy, wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze. Kilka razy dokonałem
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Asortyment1
    Łatwość zamawiania1
    Poziom cen1
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Jak mawiają mędrcy, wszystko jest dobrze, dopóki jest dobrze. Kilka razy dokonałem zakupów w Agito i byłem zadowolonym klientem. Ostatni zakup okazał się jednak totalną klapą organizacyjną i pokazem ignorancji ze strony firmy. Czy nierzetelny opis zawierający rzeczy, z których Agito nie ma ochoty się wywiązać i przeciąganie procedur reklamacyjnych to element strategii firmy? Prosta sprawa z ewidentnym błędem pracownika Agito pozostaje nierozwiązana od 4 marca do 13 czerwca. Ciekawe jak długo jeszcze? ZASTANÓWCIE SIĘ DWA RAZY PRZED DOKONANIEM ZAKUPU W AGITO.
  • Jan / 2014-05-30 12:49
    Agito to niepoważna firma!!! Robią ludzi w balona!!! A mianowicie... w dniu 23.05
    [...] pokaż całą opinię ↓
    Ocena
    OGÓLNA 1.00
    Asortyment1
    Łatwość zamawiania1
    Poziom cen1
    Dostawa1
    Obsługa i reklamacje1
    Agito to niepoważna firma!!! Robią ludzi w balona!!! A mianowicie... w dniu 23.05 złożyłem w tym sklepie zamówienie na kosę spalinową, która zgodnie z informacją na ich stronie (również teraz) wysłana ma być w ciągu 2-3 dni. Wobec niezmieniającego się statusu "w realizacji", dzwoniłem do nich 27.05 i 28.05 uprzedzając, że kluczowe jest dla mnie otrzymanie produktu przed weekendem, tj najpóźniej 30.05. Zapewnili, że zostanie to dotrzymane... Dzwonie 30.05, a tu Pani beztrosko mnie informuje, że wyjaśni dopiero sprawę z dostawcą i mnie poinformuje co dalej... TOTALNA KPINA I BRAK ELEMENTARNEGO PROFESJONALIZMU!!! Nigdy już z nich na pewno nie skorzystam i odradzam wszystkim. A już na pewno płatność przed dostawą.
    Zaletybrak
    Wadyzawodzą, robią ludzi w balona

Kategorie

Najlepsze w kategorii

MaxCotton.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 2
PartyKiosk.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 5
Netia.emarket.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 2
Cudownaplaneta.pl
Ocena: 5.00, ilość opinii: 4
Eliks
Ocena: 4.90, ilość opinii: 2