Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 346 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.54
  • Dostawa
    2.13
  • Poziom cen
    2.28
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nowy7 / 2022-07-27 23:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem buty - pierwszy raz u nich. Chwilę po zapłaceniu zamówienie anulowano, a cena butów poszła około 2x w górę. Chciałem zamknąć konto, to nie mogę, bo twierdzą, że "mam nieuregulowaną płatność lub trwający zwrot" - płatności mam uregulowane, a żeby był zwrot to musieliby najpierw wysłać to co zamówiłem i zapłaciłem.
    Wadybrak towaru
  • ~Patrycja / 2024-12-17 10:46
    Ocena: 1.80 / 5
    Łatwość zamawiania, zachęcanie do zakupu, ale brak odpowiedzialności za błędy. Produkty są gorsze niż w sieciówkach. Kupuję często oryginalne ubrania i nie mam nigdy problemu i mam je na lata, kupując na zalando kolejny raz po jednym założeniu bluza cała zmechacona. Oczywiście zalando umywa ręce i uważa, że źle użytkowana. jak użytkować bluzę żeby po jednym założeniu nie była cała zmechacona, chyba w ogóle jej nie zakładać i najlepiej nie kupować nic. Ciekawi mnie, czy w ogóle produkty są oryginalne, uważam, że nie, bo nie mam problemu z produktami kupionymi w sklepie. Zalando nie przyjmuje żadnych reklamacji i nie ponosi odpowiedzialności za szmaty jakie sprzedaje!
    ZaletyBRAK
  • ~Paulina2 / 2022-05-18 14:08
    Ocena: 1.80 / 5
    Totalne dno. Zamawiałam 2 razy dwa razy anulowali mi zamówienie bez informacji mailowej o anulowaniu zamówienia. nigdy więcej!!!!!
  • ~Paweł / 2023-02-23 20:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam zakupów na Zalando. Kupiłem kurtkę która nie wytrzymała czterech miesięcy użytkowania zaczęły szły w rękawach puszczać. Maile z odpowiedzią Zalando trafiają do spamu przez to są niewidoczne. Wolę zapłacić już więcej na motivo i mieć gwarancję jakości niż później użerać się z nimi i reklamacjami której tak nie są uznawane.
    ZaletyGdybym wiedział że taki bubel to bym w ogóle nie kupował
    WadySzwy w rękawach puszczają po trzech miesiącach użytkowania.
  • ~Tomasz / 2023-08-07 18:52
    Ocena: 1.80 / 5
    Ostrzegam !!!
    Reklamacja nowych spodni które po pierwszym praniu całe się odbarwiały . Zabawiając jeszcze inne ubrania została odrzucona. Sprawa reklamacji trwała podań miesiąc, tylko na podstawie zdjęć.
    Odpowiedzi od konsultanta były wysyłane kilku krotnie o tej samej treści
    Prosze dosłać więcej zdjęć
    Co za każdym razem robiłem
    BRAK ZDROWEGO PODEJŚCIA DO SPRAWY
  • ~Jojo / 2021-12-04 13:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Tylko nie Zelandia. To niemiecki szajs na wschodnią Europę
    ZaletyPedalska firma.
    WadySzajs.
  • ~Jola / 2022-11-10 09:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Połączenia z działem obsługi to jakaś paranoja - jeśli nie zgadzam się na nagrywanie,owszem,zostanę połączona z konsultantem ale konsultant może w kazdej chwili się wyłączyć,jeśli natomiast dam przyzwolenie na nagrywanie,konsultant i tak mi nie pomoże bo nie wie jak.
    Odpowiedzi formułki i gotowe teksty-taka jest pomoc.
    Dodatkowo zauważyłam ze kiedy zamawiam towar za pobraniem,wszystko funcjonuje poprawnie,ale jeśli opłacę towar z góry zawsze są jakieś nieporozumienia,olewanie całej sprawy,opieszałość.
    Co do asortymentu- to jest duży wybór ale marki strzelają sobie w kolano sprzedając towary za pośrednictwem Zalando.
    Ogolnie nie polecam nikomu.
  • ~Katarzyna / 2022-11-10 17:04
    Ocena: 1.60 / 5
    Tragedia. Zamówiłam towar za ponad 1700 zł. Przesyłki nie dotarły do mnie. W firmie kurierskiej otrzymałam informacje, że nie podano mojego telefonu, a adres był niepełny. Paczki zwrócono do nadawcy. Ja pozostałam bez zamówionych towarów, a firma obraca sobie moimi pieniędzmi.
    Pan w obsłudze klienta niepomocny, niemiły i udaje, że połączenie się przerywa.
  • ~Madzia / 2021-05-22 13:12
    Ocena: 1.60 / 5
    Tragedia

    Tragedia! Nie wpisali Dhl- owi numeru telefonu więc nie dostałam informacji o przesyłce i kodu odbioru. Od kilku dni nie mogę odebrać przesyłki. Obsługa infolinii skandaliczna! Zaproponowano mi, że jeśli jeszcze raz zapłacę za przesyłkę to dostanę kod!!!!!! Są bezmyślni, odpowiadają wyuczonymi formułkami jak automaty. BRAK PROCEDUR. Brak możliwości kontaktu z jakimkolwiek przełożonym. ODRADZAM!!!! Takie firemki powinny zniknąć z rynku. Lepiej kupować bezpośrednio u producentòw.

    WadyFatalna obsługa klienta!
  • ~Marek / 2023-04-07 00:55
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep sprzedaje towar, którego fizycznie nie posiada. Po 2 dniach od złożenia zamówienia twierdzą, że nie mają produktu i muszą anulować zamówienie.
    Dziwne, że wszyscy dostali taka sama odpowiedź. Produkty sprzedawane na niemieckim Amazonie, dla Polaków niestety brak :/
    ZaletyBrał
    WadyOkłamywanie klienta
    Działanie niezgodnie z zasadami
    L
  • ~Mateusz / 2025-06-14 15:20
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłem kask bell super 3r. Przyszedl ze skazami z fabryki. Rysa na szczece i plamy. Pytam czy da rade sama szczeke wymienic albo rabat. Mowia ze wezma tylko kask i refund. Strata czasu. Odradzam
  • ~Xyz / 2021-12-03 15:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Zalando nie wysyła kompletnych paczek. Wiele moich zamówień zostaje anulowane. Nie mogę płacić jak mi wygodnie, mam narzucone z góry, że musze zapłacić przelewem. Są błędnie podane tabele rozmiarów na ich stronie. Nie polecam!
  • ~Grażyna / 2022-05-23 14:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam sandały Tommy-Hilfiger. Otrzymałam bez firmową podróbkę, fatalnie wykonaną (wystające plastikowe nici, nierówne obszycie). Czuję się oszukana. Sklep nie oferuje etykietki do zwrotu przy przesyłce.
    ZaletyBrak
    WadyTowar nie taki, jaki zamówiłam. Źle wykonany.
  • ~Paweł88 / 2025-06-13 17:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówienie zwykłej koszulki, termin realizacji nie pokrywa się z terminem dostawy. Czas oczekiwania 2tyg. Dodzwonienie się, czy wyjaśnienie czegokolwiek graniczy z cudem. Jedno wielkie dno! Jak już zapłacisz za produkt, to grzecznie mówiąc mają Ciebie w dupie. Inaczej jak bierzesz przesyłkę za pobraniem, to wtedy " starają" się dostarczyć szybciej. Dlaczego tego przybytku nie weryfikuję jeszcze taka instytucja jak Rzecznik Praw Konsumenta. Ostatni raz zamawiałem coś z tego szamba!
    ZaletyBrak
    WadyKlienta mają większych dupie!
  • ~Chm / 2022-09-12 19:25
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeden z gorszych sklepów to tego z bardzo kiepskich system informatycznym. Częsty problem z płatnością. Zamówienia idą bardzo długo.
  • ~Karolina / 2022-05-31 15:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Kupiłam sukienkę, czekałam na nią z 3 tygodnie, bo była wyprzedana, zapłaciłam dostałam potwierdzenie mailowe, po czym w nocy dostaje zwrot Na konto bankowe. Anulowali moje zamówienie bo sie okazało ze jednak sukienki nie mają. Dzwonie na infolinię to kobieta się rozłącza bo nie qie co powiedzieć jak mówię że to nie zgodne z ich własnym regulaminem. Żenada straszna . Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Małgorzata / 2024-07-10 06:19
    Ocena: 1.40 / 5
    firma do skreślenia
    bezczelnie handlują danymi z firmami windykacyjnymi oraz innymi nie związanymi ze sprzedażą
    ostrzegam
    nie polecam
  • ~Tomasz / 2022-11-28 16:59
    Ocena: 1.40 / 5
    Dramat , stała zagrywka blad logistyczny obracanie cudzymi pieniędzmi
  • ~Tomi / 2024-02-08 10:14
    Ocena: 1.40 / 5
    Nowa praktyka zalando-twierdza ze brakuje jakiegoś towaru w odesłanym zwrocie.10 lat zakupów zawsze starannie pakowane rzeczy,opisywana paczka,potwierdzenie zwrotu-co znajduje się w środku.I szok,rozżalenie-wg zalando nie odesłałam 1 sukienki,pomimo,że zostawiłam taka sama w swoim rozmiarze,a zwrot był opisany!Nie jestem odosobnionym przpypadkiem -to u nich już regula,jak czytałam potem opinie!Uważajcie!Najlepiej nie kupujcie u nich!Ich działanie pokrywa się w pełni z definicja:oszustwo,kradzież.
    WadyOszustwo,kradziez-nowa praktyka firmy spełnia te definicje i tak się czuje każdy uczciwy klient w taki sposób potraktowany.
    Obsługa na bardzo niskim poziomie,sprzeczne informacje,nie wywiązują się że złożonych deklaracji itp.
  • ~Włodzimierz / 2022-04-29 19:54
    Ocena: 1.40 / 5
    Dziadostwo. Zamówiony towar nie dotarł do punktu i tylko dostałem informację że jest zwrot. A cena butów teraz o 100 zł droższa. Strona nie warta zachodu
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1692
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 993
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4830
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4585
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4038
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3125