Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 328 opinii

2.12 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.31
  • Łatwość zamawiania
    2.73
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2021-12-06 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. Odebrałam paczkę z zalando.
    Zamówiłam dres,spodnie okazały się brudne na nogawce,bluza brzydko pachniała( śmierdziała). Brak metki. Tabela rozmiarów to jakiś żart.
    Drugi produkt to podkoszulek, ma metke, ale wyglądał jakby była użyta z 10razy. Masakra. Jak można coś takiego komuś dam w prezencie.
    ZaletyBrak
    WadyTowar brudny
    Bez metki
    Śmierdzący
    Dostawa po terminie
    Materiał fatalny
  • ~Jojo / 2021-12-04 13:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Tylko nie Zelandia. To niemiecki szajs na wschodnią Europę
    ZaletyPedalska firma.
    WadySzajs.
  • ~Xyz / 2021-12-03 15:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Zalando nie wysyła kompletnych paczek. Wiele moich zamówień zostaje anulowane. Nie mogę płacić jak mi wygodnie, mam narzucone z góry, że musze zapłacić przelewem. Są błędnie podane tabele rozmiarów na ich stronie. Nie polecam!
  • ~Mariusz z Piotrkowa / 2021-12-03 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kompletnie zakupu przez zalando, Towar do mnie nie dotarł i zwrotu otrzymałem niejszego niz zapłacilem za produkt, mało tego to ja musialem sie upominać o koszty przesylki ktore nie byly zwrócone !!
  • ~Zalando / 2021-12-02 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy zamawiacie na fakture VAT upewnijcie sie ze sa podane poprawne dane na firme. Konsultant biura obslugi wprowadzil mnie w blad ze wygenerowac fakture bedzie mozna dopiero po dostarczeniu zamowienia. Nastepnie po dostarczeniu zamowienia dostaniecie fakture ale na osobe fizyczna. Nie polecam
  • ~Kasia / 2021-11-30 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy! Zamówiłam płaszcz płacąc częściowo bonami pracowniczymi. Otrzymałam towar w błędnym rozmiarze. Nie ma możliwości wymiany, po wielu godzinach na infolinii kazano wykonać zwrot i zakupić ponownie. Płaszcz był kupiony z 20% zniżką, która nie była już dostępna. Nie było również rozmiaru. Konsultantka doradziła zakup innego z wykorzystaniem opcji „kup teraz, zapłać później” tak, by móc wykorzystać środki z bonów przy ponownym zakupie. Okazało się to oczywiście niemożliwe i tak zostałam 3 cyfrową kwotą na saldzie zalando do wykorzystania na kolejne zakupy. Czy chce ich dokonać ? Nigdy w życiu! Nie mam opcji odzyskania środków, obsługa klienta, mimo 2 błędów z ich strony w jednej sprawie rozkłada ręce i nie przeprasza, bo w swoim mniemaniu nie ma za co. Oczywiście Call center obsługuje firma zewnętrzna - wiec zero odpowiedzialności i zero możliwości załatwienia z nimi czegokolwiek. Nie polecam, sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta. Europejskiego rzecznika, ponieważ zalando to firma krzak, bez siedziby w pl wiec nie podlegają pod UOKIK. Unikajcie tego sprzedawcy jak ognia!
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~wiolex / 2021-11-23 10:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Na początku listopada dzwonie i pytam czy bez problemu wystawią mi Fv na firmę bo biała koszula potrzebna do tego aby Naszyć logo - Pani przez telefon bez problemu wystawimy FV na firmę.
    Po czym dzwonię wczoraj, i dostaje pdf zatytułowany Faktura FV, gdzie zgodnie z ustawą o rachunkowości i Vat, bubel ten nie jest dokumentem księgowym!!.
    I adnotacja na dole Ten rachunek nie może zostać wykorzystany do odliczenia naliczonego podatku VAT. Zakup został dokonany wyłącznie do użytku osobistego. Co w moim wypadku nie jest prawdą, koszula została oddana do Naszycia loga firmowego i nie będzie wykorzystywana do celów prywatnych lub osobistych.
    Nie ma danych sprzedawcy. Nie ma podanego nr Nip firmy.
    A więc pytam Panią pod jakim Nipem w Polsce się rozliczają a ona na to, że nie wie i nie może powiedzieć. Więc pytam gdzie mają biuro w Polsce też nie może powiedzieć. To ja do niej z menadżerem/kierownikiem a ona na to, że nie może przełączyć a wszystkie problemy rozwiązują pracownicy infolinii. Szkoda ze nie doinformowani i przeszkoleni z wiedzy dot. jak powinna wyglądać FV i czym jest FV.

    Gdyby przekazali takie informacje od razu, nie zakupiłabym koszuli na Zalando!! Zresztą już do nich nie wrócę a zakup ten był moim ostatnim!
  • ~Anna / 2021-11-15 19:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragedia. Trzykrotnie anulowane zamowienie bez podania przyczyny - asortyment dostepny na stronie. Zwrot kasy? Jasne, w ciągu dwóch tygodni. Zostalam bez kasy i zimowego plaszcza, który mogłabym kupic w bardziej rzetelnej firmie.
  • ~Aga / 2021-11-13 20:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiona kurtka spełnia wszystkie moje oczekiwania. Przesyłka była szybka i sprawna. Bede kupować częściej bo maja rzeczy dla wysokich.
    Zaletyszybka przesyłka, dobra jakosc
    Wadynie widze
  • ~Marcin / 2021-11-05 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują sobie zamówienia nie wiedząc co jest przyczyną. Myśle ze firma działa na zasadzie obrotu kasy od klientów i nic więcej. Szkoda nerwów, nie korzystać. Będę czekał teraz na zwrot 2k nie wiem jak długo. Kasuje konto i myśl ponownego powrotu na jakiekolwiek zakupy w przyszłości. Nie dbają o klienta, jest wiele innych miejsc bardziej przyjaznych na zakupy internetowe.

    Dodam jeszcze wszystkim, że jeżeli zalando nie oddaje środków na konto w ustawodawczym czasie, można zgłosić to do swojego banku jako oszustwo i bank wtedy presjonuje o zwrot.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Jerzy / 2021-10-21 08:37
    Ocena: 4.60 / 5
    ZALANDO. Najlepszy sklep internetowy w Polsce. Później jest ASOS.
    Mają największy wybór towarów. Ceny mógłby być niższe,ale sa różnego rodzaju promocje.
    Zawsze darmowa wysyłka!, Nawet za pobraniem!
    Darmowe zwroty. Jedyny minus to długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto, około tygodnia.
    ZaletyOgromny wybór towarów.
    Darmowa wysyłka za pobraniem.
    Darmowe zwroty.
    WadyDługi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy na konto.
  • ~Magdalena / 2021-10-18 12:50
    Ocena: 4.60 / 5
    Ceny wysokie, ale jakość super. Ma się pewność, żę kupuje się oryginalne produkty, pozdrawiam i polecam
  • ~Anna / 2021-10-16 07:58
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem bardzo zadowolona ze zwrotami nie ma żadnego problemu szybko oddaja też pieniądze
  • ~Hania / 2021-10-12 07:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Takiej ignorancji na zapytania odnośnie zwrotu środków jeszcze nie doświadczyłam. Bardzo duży problem i utrudniony kontakt a raczej jego brak. Jestem bardzo zawiedziona!
  • ~AgataN / 2021-10-08 10:42
    Ocena: 4.60 / 5
    jestem od lat satła klientką, nie ma drugiej takiej firmy jesli chodzi o jakośc obsługi, reklamacji. Nic nie ginie, gdy masz problem, coś jest nie tak z prpdukten, zawsze możesz liczyć na pozytywny odzew. Polityka prokliencka do naśladowania. Ceny sa rózne, są też duże przeceny. Każdy znajdzie coś dla siebie. CZuję sie bezpiecznie kupując na Zalando. Czuję, że dbają o mnie, bo jestem ich klientem. I jest to jedyna firma, o której moge to powiedzieć z pełnym przekonaniem.
    Zaletyznakomita jakosć obłsugi
    Wadybrak
  • ~E. / 2021-09-30 13:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Uwielbiam ich. Dla mnie sa najlepsi, z najlepsza obsluga klienta. Zamawiam od 3 lat i nigdy nie bylo zadnych problemow. Ani z dostawa (realizacja zlecenia jest blyskawiczna) ani z reklamacjami. Nic. Mam nadzieje, ze sie to nie zmieni. A najbardziej uwielbiam ich za sprawna obsluge zamowienia i blyskawiczne dostawy.
    ZaletyWszystko
    WadyZadne
  • ~Elżbieta / 2021-09-14 20:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Witajcie kupiłam markowe buty na Zelandię wydałam 300 zł i po dwóch miesiącach się rozwaliły
    WadyPękły bokiem
  • ~Jakub / 2021-09-09 10:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Totalna ignorancja kupującego, nie wysłali towaru zamówionego, a w systemie widnieje zwrot.
    Infolinia stwierdziła że zgubili na magazynie moje zamówienie i go nie wyślą.
  • ~Ewa / 2021-09-06 19:44
    Ocena: 2.40 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona jakością odzieży, cenami i problemem że zwrotami. Obecnie widzę dodatkowe opłaty za przesyłkę.
    ZaletyObecnie brak, bo bardzo o lubiłam zalando
    WadyCeny, opłaty za przesyłkę, dopuszczenie słabych marek i sprzedaż odzieży i butów ze starych kolekcji i magazynów
  • ~Evva / 2021-09-02 07:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Bagno i cztery metry mułu!!! To już druga i ostatnia wpadka Zalando bo z pewnością nie zrobię tu więcej zakupów.
    1. Sukienka o trwałości papieru toaletowego, po pierwszym praniu (zgodnie z metką) materiał postrzępiony, niemal się rozsypała. Mam teraz ścierkę do podłogi za 250 zł.
    2. Buty sportowe dla dziecka, zamówienie anulowane po cichaczu, zero informacji na maila, a ja czekam bo to miał być prezent. Dopiero po sprawdzeniu konta okazuje się, że pomimo potwierdzenia zamówienia które otrzymałam status się zmienił. Butów brak.
    NIE POLECAM ZAKUPÓW. SĄ LEPSZE I TAŃSZE ALTERNATYWY.
    ZaletyBrak
    WadyDiego, kiepska jakość, brak kontaktu ze strony sklepu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1693
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1672
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1298
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 977
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.40, ilość opinii: 618
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929