Nie otrzymałam całej przesyłki. Po zgłoszeniu reklamacji otrzymałam do wypełnienia banalne oświadczenie, które wielokrotnie było odrzucane. Za każdym razem inna osoba podpisywała się pod korespondencją i żądała nowych poprawek na oświadczeniu. Po kilku dniach okazało się, że znowu muszę poprawić, tym razem na wersję pierwotnie wpisaną. Oświadczenie jest banalne i w całym tym zamieszaniu najwyraźniej chodzi o zniechęcenie mnie do składania roszczeń.
Do tej pory robiłam dużo zakupów na zalando i sądziłam, że firma jest poważna i bezpiecznie można robić zakupy. To zadarzenie zmieniło zupełnie moją ocenę tej firmy i z pewnością nie będę więcej ryzykować - rezygnuję na dobre z zakupów u tego pośrednika
Wadyjak wyżej
~nuna71 / 2022-02-07 09:18
Ocena: 3.80 / 5
Zalando się coś pomieszało! Nie mogę płacić szybkim przelewem. Jest jedna opcja - przelew tradycyjny. Żenada! tzw DLA WYBRANYCH! Nie wiem skąd to i dlaczego?! Żarty sobie robią! Przez taki przelew cała procedura trwa dłużej. Na szczęście można kupować gdzie indziej i bez problemów. A na zalando kupuje jak już naprawdę musze bo na czymś bardzo mi zależy. Tak wiec zalando sami odpychacie od siebie swoich długoletnich klientów!
Zaletyłatwość zamawiania
Wady"karanie" klientów nie wiadomo za co dając im tylko możliwość płacenia przelewem tradycyjnym. I to wieloletnim klientom! - ŻENADA!
~Laura / 2022-01-29 22:20
Ocena: 1.00 / 5
Torebka za 500 zł a jakość fatalna. Wysłałam zdjęcia i powiedziałam ze naprawie ja u kaletnika to dostałam odpowiedz ze mam ja odesłać. To moja jedyna torebka i jestem 8 miesiącu ciąży. Trochę mi ciężko wszystko. Poprosiłam o zwrot chociaż 15% ceny ale dostałam negatywna odpowiedz! Fatalna jakość i nie polecam
~Paulina / 2022-01-17 14:53
Ocena: 1.00 / 5
ŻENADA!! JAKIS MATOŁ, Z MAGAZYNU MA PROBLEM Z ODROZNIENIEM TOREBKI Z KURTKĄ CO GORSZA CHINSKA- I ja odpowiadam za jego blad: jezeli chce zwrotku pieniedzy-, ja mam paczke nadac, wyslac i zapakowac aha! I zamowic raz jeszcze (upragniony produkt) aby go ewentualnie dostac !!! ????????????Wykraczacie poza prawo konsumenta i wydaje się Wam, że wszystko Wam wolno. Nie tędy droga. Ostatni raz
~Bożena / 2021-12-28 07:18
Ocena: 3.00 / 5
Zamówiony towar nie dotarł. Ciężko się skontaktować z kimś w sprawie zamówienia. Na czacie Pani zapewniała że towar został wysłany i czekać na kuriera dopiero po tygodniu dostałam informację że z powodów logistycznych paczki nie wysłano i żebym dokonała ponownego zakupu. Skończyło się tak że rozmiaru już nie było. Jestem zawiedziona i rozczarowana.
ZaletyBrak
WadyNiski poziom obsługi
~Karolina / 2021-12-27 12:34
Ocena: 3.40 / 5
Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
~Karolina / 2021-12-27 12:34
Ocena: 3.40 / 5
Poziom obsługi reklamacji- żenada. Paczka leży ponad miesiąc w magazynie, 2 tyg nie odpowiadają na wiadomości
~Marek / 2021-12-25 20:42
Ocena: 3.40 / 5
Absurdalne podejście do klienta śmieszne tłumaczenie się obsługi klienta na zadane pytania dotyczące anulowania przez zalando dwóch zamówień . W ciągu dwóch dni dokonałem zakupu dwóch par butów przez aplikacje Zalando produkty zostały opłacone przez formę płatności dostępna na stronie szybki przelew . Otrzymałem potwierdzenie dokonania przelewu płatności 24 oraz potwierdzenie na aplikacji ze zamówienie zostało dokonane . Po sprawdzeniu po okresie 1 i 2 dni profilu i stanu zamówienia okazało się ze są anulowane - powód błąd przekazywania płatności . Oczywiście informacje otrzymałem po wiadomości do obsługi klienta . Mogę zrozumieć ze zdążają się różne sytuacje i raz błąd może ale dwukrotnie to samo to już uważam za oszustwo i naciąganie klienta . Jestem / byłem częsty klientem na tej sto je i nigdy nie doszło do takiej manipulacji . Teraz długo będę się zastanawiał nad kolejnymi zakupami na ZALANDO a szkoda
ZaletyNa dzień dzisiejsz żadnych zalet same wady
WadyAbsurdalne i niedorzeczne podejście do klienta
~Michka / 2021-12-19 19:19
Ocena: 5.00 / 5
Polecam! Na Zalando robie już zakupy kilka lat, mój mąż również! Szybka dostawa, bezproblemowe zwroty, rozpatrzenie reklamacji tego samego dnia! Nigdy się nie zawiodłam!
Zostałam okradziona na 700 zł nie dostalam zwrotu za żakiet ,nie pomogły numery zamówienia
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Beata / 2021-12-13 10:32
Ocena: 1.80 / 5
Tragedia rzeczy leżą latami,drą się po założeniu, nikt nie chce przyjść po zwrot pomimo ustalowego terminu
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Iwona / 2021-12-12 12:10
Ocena: 5.00 / 5
Jak dla mnie najlepszy internetowy sklep.Przesylki dochodzą bardzo szybko. Ze zwrotem nie ma najmniejszego problemu, pieniądze zwracają bardzo szybko, nawet na drugi dzień od otrzymania zwrotu. Zamawiam od kilku lat i z czystym sumieniem mogę polecić.
ZaletyDuży wybór asortymentu
Szyba dostawa
Bezproblemowe zwroty pieniędzy w razie nietrafienia z rzecza
WadyBrak
~Irena / 2021-12-11 15:55
Ocena: 2.00 / 5
Niestety Zalando nie zwraca pieniędzy za oddany towar. Kupiłam dwie pary okularów, niestety nie pasowały, towar oddałam, ale kasę otrzymałam tylko za jedną parę. Po wymianie korespondencji, nie chcieli przesłać potwierdzenia zwrotu. Nigdy już nie kupię w tej firmie.
~Maria / 2021-12-07 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Zalando nie oddało mi 500zł za wrócony towar, Zostałam okradziona !!!
Zaletybrak zalet
Wadyoszuści
~Wiktoria / 2021-12-06 17:36
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Odebrałam paczkę z zalando.
Zamówiłam dres,spodnie okazały się brudne na nogawce,bluza brzydko pachniała( śmierdziała). Brak metki. Tabela rozmiarów to jakiś żart.
Drugi produkt to podkoszulek, ma metke, ale wyglądał jakby była użyta z 10razy. Masakra. Jak można coś takiego komuś dam w prezencie.
ZaletyBrak
WadyTowar brudny
Bez metki
Śmierdzący
Dostawa po terminie
Materiał fatalny
~Jojo / 2021-12-04 13:19
Ocena: 1.60 / 5
Tylko nie Zelandia. To niemiecki szajs na wschodnią Europę
ZaletyPedalska firma.
WadySzajs.
~Xyz / 2021-12-03 15:39
Ocena: 1.60 / 5
Zalando nie wysyła kompletnych paczek. Wiele moich zamówień zostaje anulowane. Nie mogę płacić jak mi wygodnie, mam narzucone z góry, że musze zapłacić przelewem. Są błędnie podane tabele rozmiarów na ich stronie. Nie polecam!
~Mariusz z Piotrkowa / 2021-12-03 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kompletnie zakupu przez zalando, Towar do mnie nie dotarł i zwrotu otrzymałem niejszego niz zapłacilem za produkt, mało tego to ja musialem sie upominać o koszty przesylki ktore nie byly zwrócone !!
~Zalando / 2021-12-02 18:30
Ocena: 1.00 / 5
Gdy zamawiacie na fakture VAT upewnijcie sie ze sa podane poprawne dane na firme. Konsultant biura obslugi wprowadzil mnie w blad ze wygenerowac fakture bedzie mozna dopiero po dostarczeniu zamowienia. Nastepnie po dostarczeniu zamowienia dostaniecie fakture ale na osobe fizyczna. Nie polecam
~Kasia / 2021-11-30 13:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy sklep internetowy! Zamówiłam płaszcz płacąc częściowo bonami pracowniczymi. Otrzymałam towar w błędnym rozmiarze. Nie ma możliwości wymiany, po wielu godzinach na infolinii kazano wykonać zwrot i zakupić ponownie. Płaszcz był kupiony z 20% zniżką, która nie była już dostępna. Nie było również rozmiaru. Konsultantka doradziła zakup innego z wykorzystaniem opcji „kup teraz, zapłać później” tak, by móc wykorzystać środki z bonów przy ponownym zakupie. Okazało się to oczywiście niemożliwe i tak zostałam 3 cyfrową kwotą na saldzie zalando do wykorzystania na kolejne zakupy. Czy chce ich dokonać ? Nigdy w życiu! Nie mam opcji odzyskania środków, obsługa klienta, mimo 2 błędów z ich strony w jednej sprawie rozkłada ręce i nie przeprasza, bo w swoim mniemaniu nie ma za co. Oczywiście Call center obsługuje firma zewnętrzna - wiec zero odpowiedzialności i zero możliwości załatwienia z nimi czegokolwiek. Nie polecam, sprawa idzie do rzecznika praw konsumenta. Europejskiego rzecznika, ponieważ zalando to firma krzak, bez siedziby w pl wiec nie podlegają pod UOKIK. Unikajcie tego sprzedawcy jak ognia!