Wadyfatalna obsługa klienta
strona 13 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Iwona / 2022-05-02 12:25
Dostarczono zupełnie inny produkt niż zamówiony. Jeżeli firma zalando działa na zasadzie , że wysyłają to co mają , a nie to co się zamawia to ja się wypisuję . szkoda czasu i nerwów. -
-
~Włodzimierz / 2022-04-29 19:54
Dziadostwo. Zamówiony towar nie dotarł do punktu i tylko dostałem informację że jest zwrot. A cena butów teraz o 100 zł droższa. Strona nie warta zachodu WadySame -
~Paulina / 2022-04-28 15:32
Zamówiłam przesyłkę, dostałam informację, że będzie do 25.04; oczywiście jej nie było. Poprosiłam o wyjaśnienie we wtorek kazali cierpliwie czekać, środa brak przesyłki, czw również, napisałam do DHL i co się okazuje Żabka nie wprowadziła odbioru przesyłki od kuriera i nie wygenerowała PIN-u, a Zalando 3 dni pod rząd kazało mi cierpliwie czekać bo oni nie mogą mi pomóc. Ostatni raz coś od nich zamawiam. tragedia !!!! -
~Tomasz soli / 2022-04-23 20:25
Otrzymaliśmy Twój zwrot, dziękujemy!
Twoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane.
Nie dostałem ani grosza jak można napisać że środki zwrócone zadzwoniłem babka twierdziła że srodki zwrócone byłem w banku błedny przelew maja się kontaktować na meila wciągu 4 dni i słyszałem delikatny śmiech na ich fakturze nie było numeru do zwrotu więc napisałem na kartce babka powiedziała że muszę napisac meila a wysłałem z 10 min wczesniej 4 maile jeszcze jeden na sklepie twierdziła że nie ma żadnej wiadomości pierwszy raz mam tąką sytuacjęZaletyChyba tylko darmowa przesyłkaWadyTwoje saldo za to zamówienie zostało wyrównane
Ani grosza nie wysłali dam znać za 4 dni ;| -
~Marzanna / 2022-04-19 09:54
Po 2 miesiącach użytkowania torby z Lauren Ralph Lauren popękała skóra. 08.03.odesłalam reklamowany towar, do tej pory nie otrzymałam zwrotu drugiej części środków. Kontakt z firmą beznadziejny, cały czas twierdzą, że zwrot został dokonany błędnie, żądają przesłania skanu dokumentu tożsamości, twierdzą też, że nie mogą zwrócić mi przesyłki na mój. Myślę, że zagubili przesyłkę. Przekazuję sprawę do Europejekiego Centrum Konsumenckiego po rozmowie z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Jestem stałym klientem Zalando, nic już więcej nie zamówię w tej firmie ZaletyŻadneWadyBardzo złe traktowanie klienta -
~Iwanita / 2022-04-14 09:08
Zamówiłam skórzane trampki Tommy Hilfiger nie kosztowały mało, po trzech tygodniach otrzymałam paczkę. To co zobaczyłam rozwaliło mnie. Tandeta, bez żadnego logo, śmierdzące klejem, nawet za darmo bym ich nie chciała. Napisałam na maila podanego w zamówieniu, wysłałam zdjęcia, otrzymałam automatyczna odp. po angielsku, że sprawa została przekazana do rozpatrzenia! Czekam na rozwój sytuacji. Jestem wściekła! WadyChińskie podróby, otrzymany towar nie zgadza się z tym co oferują do sprzedaży! -
~Zalandofilka / 2022-04-13 17:36
Zgadzam sie, co do tego, ze zalando ma problemy. Oplacilam paczke ekspress, hmmmm doszla 1/3 paczki po 1O dniach i to dopiero po mojej interwencji w dhl. Reszta paczki zniknela, przez 14 dni nie dostalam info, ze bedzie doreczona, nic. Po mojej interwencji zalando odpisalo mi, ze kurier nie zastal nikogo wiec paczke odeslali. Kurier raczej nie pojawia sie bez zapowiedzi…
Czekam na zwrot kasy. W razie opoxnien podam sprawe do sadu. W innych sklepach - paczki doreczone szybko, kurier dzwoni i sie umawia, ewent zwroty pieniedzy ida zaraz, bez odsylania czy skanow. Moze trzeba rzecznika praw konsumenta powiadomic?WadyNie doreczone zamowione i oplacone produkty -
~Alexander G / 2022-04-13 01:34
UWAGA! Zostałem oszukany przez ten beznadziejny sklep. Zwróciłem zamówienie w całości. Paczka została odebrana przez magazyn na początku marca. Już jest 13 kwietnia i do tej pory nie dostałem swoje pieniądze z powrotem. Z całego serca odradzam robienia zakupów w tym sklepie!!! ZaletyBrak -
-
~Bahahaha / 2022-04-06 22:06
Brak dostawy opłaconego towaru.
Zgodnie z informacją otrzymaną z infolinii zalando kurier był 2 razy i nie zastał nikogo w domu.
Ciekawa jestem, jak miał zastać skoro jedyną informacją o dostawie, jaką otrzymałam było to, że kurier przyjedzie w dniach 29.03-01.04. Brak telefonu od kuriera. Brak dokładnej informacji w przeddzień dostawy, którego dnia dokładnie przyjedzie kurier, bez podania przybliżonej godziny, ani nr telefonu kontaktowego do kuriera (skoro on nie dzwoni, to chociaż odbiorca przesyłki mógłby spróbować skontaktować się z kurierem). Wychodzi na to, że w trakcie 3 dni trzeba być na urlopie i cały czas siedzieć w domu, bo nie wiadomo, kiedy przyjedzie kurier. Śmiechu warte. Nie na tym polega właściwy sposób dostawy.
A gdybym chciała odebrać sobie przesyłkę w punkcie DHL, jak to sugerował mi pan z infolinii Zalando, to bym nie zawracała sobie głowy dostawą do domu.
Równie ciekawe jest to, że pracownik infolinii jako pierwszy zakończył niewygodną rozmowę reklamacyjną poprzez... rozłączenie się. Zalando i jego obsługa klienta to jakaś farsa.
Mają wpływ na tryb dostaw i tego, czy kurier kontaktuje się z klientem. Ale skoro wiedzą, że kurier nie ma obowiązku dzwonienia do odbiorcy, znaczy że nie o płacili tej usługi ????
Odradzam zakupy w Zalando.WadyBrak dostarczenia opłaconego towaru. -
~Basia / 2022-03-31 17:18
Obsługa telefoniczna to żenada, 2 razy zamówiłam ten sam towar, dwa razy dostałam coś innego. Zgłaszam problem i otrzymuję informację, że mogę ponownie zwrócić. O tym czy i gdzie jest błąd przy zamówieniu informacji nie otrzymam. Czy zamiawiany przeze mnie towar istnieje nikt nie jest w stanie udzielić mi informacji. ZaletyFajna strona internetowaWadyW razie problemów nie ma co liczyć na pomoc -
~Łopatka / 2022-03-28 18:41
Po prostu masakra....
Pisza że w razie pytan proszę pisać email A nawet nie odpowiadają.
Tworzą jakieś z dupy tickety i udają że są profesjonalni.
Porażka -
~Agnieszka / 2022-03-22 06:39
Zwróciłam koszule w styczniu. Od tamtej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy i nie liczę już na to że je otrzymam.
Najpierw brak odpowiedzi na maile, potem usiłowanie wmówienia mi, że przesyłka zwrotna nie dotarła ("numer przesyłki, ktiry Pani podała jest błędny....") aż w końcu informacja że otrzymam zwrot pieniędzy jak prześlę skan dowodu osobistego!!!!!!!
Czyli nie dość że szanse na zwrot niepewne to duże szanse, że dane osobowe mogą być wykorzystane przez pracowników zalando do wyłudzeń.
Nadmieniam, że od wielu lat jestem klientem Zalando i do tej pory miałam tylko same pozytywne opinie o tej firmie.WadyWyłudzanie danych osobowych
Brak zwrotu pieniędzy za zwrócony towar -
~Kira / 2022-03-12 13:14
Zalando w ogole nie ponosi konsekwencji za swoje pomyłki, „umywa ręce” , unika odpowiedzialności. Ostatnio mam pewne zastrzeżenia co do oryginalności produktów , otóż niektóre rzeczy nie posiadają oryginalnych opakowań i metek . Lekceważą klientów ZaletyBrakWadyNiekompletny i wybrakowany asortyment. Częste pomyłki -
~john / 2022-03-09 18:53
Niemiecka nędza z biedą..
Jestem a w zasadzie byłem wieloletnim klientem Zalando ale nic co dobre nie trwa wiecznie. Dobrego kontrahenta poznaje się jak rozwiązuje problemy i tutaj się zaczęło. Od ponad miesiąca czekam na zwrot pieniędzy z dwóch różnych zamówień i jak ich nie miałem tak ich nie mam. Odsyłają mnie do firmy trzeciej tj.przelewy24 z której to usług nie korzystałem..Spadła również mocno jakość obsługi klienta na żenująco niskie poziom co znaczy że jeżeli trzeba będzie pomóc w jakimś problemie to oni o niczym nie wiedzą albo jak mantrę będą powtarzać coś na czym się zapętlą. Zawyżanie cen wyjściowych to kolejny problem...tzn. robienie "arabskich promocji" Krótko mówiąc zrobiła się nędza z biedą bo nie ma nic gorszego jak proszenie się o swoje pieniądze i fakt że zostałem okradziony na prawie 300 stówki.
Ważne, jeżeli któs będzie miał z nimi problem to tu pomogą: https://konsument.gov.pl/skarga-do-eck/Zaletykiedyś dużoWadywiększość -
~Wiktor / 2022-02-22 08:06
Jeśli chcesz coś zwrócić lub zgłosić reklamację - wymagają od Ciebie skan dowodu osobistego. Co jest nadużyciem -
~Iwona / 2022-02-18 13:10
Obsługa klienta na najniższym możliwym poziomie. -
-
~Agnieszka / 2022-02-14 22:12
Zwróciłam produkt ponad 2 tygodnie temu. Ku memu zdziwieniu nie otrzymalam zwrotu pieniędzy, choć zawsze do paru dni zwracano środki.
w trakcie czatu p.Mateusz napisal iż podany numer przesyłki DHL nieistnieje... co było bzdura poniewaz miałam potwierdzenie odbioru przesyłki na stronie DHL.Po czym poproszono mnie o przesłanie skanu dowodu osobistego....bo tylko wtedy otrzymam zwrot środków !!! -
~Stokrotka / 2022-02-13 13:37
Kiedyś był to idealny sklep. Żadnych problemów z wysyłką, zwrotami za odesłany towar, kilka reklamacji zawsze na pozytyw.
Teraz to dno i 7m mułu. Od 10dni Zalando ma status zamówienia "paczka opuściła magazyn", link do DHL ma komunikat brak przesyłki o tym numerze.
Rozmowy i maile z obslugą klienta jak w klasyku "nie mamy pańskiego plaszcza i co mi pan zrobi" - paczka wysłana, zaraz nadejdzie. Tymczasem Partner tylko wprowadzil nr przesylki i na tym zakończył "wysyłkę".
Ani kasy, ani towaru i walcz sobie z chatbotami, konsultantami, którzy są tylko po to, zeby BOK był - gadają korporacyjnymi formułkami, nie są w stanie w niczym pomóc.
Na zwrot kasy za odeslanie trzeba czekac 10x dluzej niz kiedys i bardzo tego pilnowac. Przy jednym zwrocie okradli mnie na ponad 90zl, a reklamacje kończyły się na kopiuj wklej - "Zalando wystawiło zlecenie zwrotu środków" - nigdy ich nie otrzymalam.
O nie zwrócone 85gr (reszta na saldo- tu środki się pojawiły ) juz mi się nie chce walczyć. Ale wystarczy sobie te 85gr przemnozyc przez tysiące klientów......
Ja juz nie skorzystam i szczerze odradzam, bo czytając ostatni wysyp negatywów widać, ze zalando stacza się bardzo szybko i aż strach robić tam zakupy za większe pieniądze.
A było kiedyś naprawdę super.ZaletyMnogość wyboruWadyduże problemy ze zwrotem środków za odesłane towary
Beznadziejni kosultanci, nie będący w stanie w niczym pomóc klepiący wyuczone, mechaniczne formułki
Odpowiedzi na pisemne reklamacje jak od chatbotow "kopiuj wklej" i zero pomocy -
~Mężczyzna / 2022-02-10 18:40
Witam, przeglądam właśnie artykuły dziecięce i co widzę dwóch przytulających się Panów! Czy to jakiś ŻART???!
Oglądam to z synem jak chcecie promować takie cuda to proszę w zakładkach dla starszych, Jaja normalnie nie mam nic do takich treści w odpowiednich stronach czy zakładkach ale na Boga nie w dziale dziecięcym!!! więcej nie odwiedzę tego badziewia bo nie umiem wytłumaczyć synowi co zobaczyłZaletybrakWadyużyte zdjęcia treści -
~Wojciech / 2022-02-10 16:54
Brak możliwości wystawienia faktury VAT. Oczywiście wszystko ukryte w regulaminie. Wystawiają jedynie rachunek , faktura niemożliwa !!!
Osoby na czacie uważam za niekompetentne oraz mało zaangażowane w rozwiązanie problemu !!!
strona 13 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »