strona 12 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Monika / 2022-07-29 12:38
Odradzam odsyłajac towar próbowali mi wmówić że był użytkowany -
-
~Dramatx / 2022-07-28 09:39
Obsługa na infolinii… określenie „porażka” to za mało. Zamówiłam buty, które zostały anulowane po zakupie. Zgodnie z regulaminem na stronie, po otrzymaniu maila umowa jest wiążąca. Jedynego maila jakiego dostałam to potwierdzenie zamowienia. Jednak Pani uznała, że nie da się z tym nic zrobić, mam czekać 5 dni roboczych na zwrot i ustawić powiadomienie o dostępności. Nie robią sobie nic, z tego co piszą na własnej stronie. Zero kontaktu ze strony zalando po odrzuconej transakcji i informacji co dalej. Po dwóch telefonach na infolinie pieniedze wpłynęły mi natychmiastowo, jednak z kodu -20% nie mogę już skorzystać, bo „bardzo mi przykro, nic nie mogę zrobić, ja za to nie odpowiadam” w takim razie kto odpowiada? To moje ostatnie złożone zamówienie w tym sklepie. Nie po to poluje 2,5 tygodnia na dostępne pojedyncze pary butów, by po anulowanym zamówieniu z ich winy, nie skorzystać nawet z kodu. Totalnie nie zależy im na klientach, dramat. Nie polecam. ZaletyJakość towaru i bezpłatny zwrotWadyOpisane wyżej -
~nowy7 / 2022-07-27 23:51
Zamówiłem buty - pierwszy raz u nich. Chwilę po zapłaceniu zamówienie anulowano, a cena butów poszła około 2x w górę. Chciałem zamknąć konto, to nie mogę, bo twierdzą, że "mam nieuregulowaną płatność lub trwający zwrot" - płatności mam uregulowane, a żeby był zwrot to musieliby najpierw wysłać to co zamówiłem i zapłaciłem. Wadybrak towaru -
~PTR / 2022-07-27 12:56
Okulary przeciwsloneczne za 400zl przyszły w pudełku które wyglądało jak po 100zwrotach, jak wyciągnięte psu z odbytu. W środku okulary bez oryginalnych folii zabezpieczających, porysowane, uje.... od palców i mnóstwo jakiś włosków, kurzu, paprochów.... jak można coś takiego wysłać klientowi i spodziewać się, dobrej opinii? w dodatku cud, że nic z tymi okularami sie nie stało w transporcie bo ktoś mądry zabezpieczył pudełko tylko z jednej strony a z drugiej szkła okularów co prawda w pokrowcu ale stykały się z zewnętrzną ścianką kartonu niezabezpieczone...
Porobiłem zdjęcia i odesłałem, zobaczymy jak pójdzie zwrot, coś czuje, że będą cyrki.WadyKpiny z klienta -
~Domin / 2022-07-25 16:36
Zamówiłam dziecku buty w dwóch rozmiarach 36 i 37. Przymierzyła buty, przeszła się kilka razy po mieszkaniu po czym zostawiliśmy 37 i zwrot nastąpił w na drugi dzień czyli zachowany termin 14 dni.Mój zwrot butów 36 został odrzucony gdyż stwierdzono ze buty były użytkowane bo na podeszwie widzieli błoto i ze w środku były brudne. Nie wiem ile osób przede mną mierzyło te buty z uwagi na to ze pudełko było sklejone taśma. Do tej portu nie miałam problemu ze zwrotami szczególnie ze zegarki Versace i bluzka Hugo Boss były z Chin wiec nie robiłam przy kurierze komisyjnego otwarcia pudełka żeby zweryfikować stan butów. Czekam na finał sprawy gdyż nie zostawię tak tego gdyż mam prawo jako konsument do przymierzenia i przejścia się w butach dlatego ostrzegam wszystkich, róbcie szczegółowe zdjecia zamawianych towarów i wszystko opisujcie. Ja już na pewno nic nie zamówię. -
~vtel / 2022-07-23 14:13
Nieuczciwa firma. Traktuje klienta jako śmiecia. Nigdy nie zamawiajcie tutaj nic, bo zamiast prezentu zamówionego dostaniecie kupę biurokracji i brak prezentu. A obsługa klienta, to są jacyś pajacy, nie zdają sprawę, że to my(klienci) płacimy im wypłatę!!! ZaletyżadnychWadysame -
~Dotka / 2022-07-22 09:17
Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.ZaletyBrakWadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona -
~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO WadyOBSŁUGA KLIENTA -
-
~Nati / 2022-07-13 20:18
No to jest dno, już nigdy w życiu nie będzie zamawiać na Zalando.
Jak można podać nie prawidłowy adres to raz a po drugie dlatego żeby coś dowiedzieć to trzeba dzwonić cztery razy do konsultantów żebym coś dowiedzieć bo oni "nic nie słyszą" albo urywa się rozmowa..
Oszuści razem z DPD kasują za przesyłkę a później piszą że nie prawidłowy adres.. Chyba na tym więcej zarabiają..???? -
~Maria / 2022-07-09 16:42
Zalando ANULOWAŁO zakup po potwierdzeniu otrzymania płatności i przysłaniu maila z takowym potwierdzeniem i terminem dostawy ZaletyBrakWadyPodwójna sprzedaż tego samego towaru -
~Barbara / 2022-07-07 18:03
Ostatnie opinie trochę mnie przestraszyły. U mnie jednak zwrot po konsultacji z infonią błyskawiczny, bez zastrzeżeń. Po niespełna 72 od momentu wysłania przeze mnie zwracanego towaru wpłynęła pełna kwota na konto. -
~P / 2022-07-06 13:44
Kupuję buty, towar od razu opłacony przelewem natychmiastowym. Dostawa za 3-4 dni. Mail potwierdzający zamówienie po chwili na skrzynce. Po 3 dniach pisze mail, że nie mam info o przesyłce i proszę o wiadomość, kiedy wyślą. A tu mail zwrotny, że sobie anulowani zamówienie. Towar cały czas dostępny ale po wyższej cenie. I mają w nosie Klienta, zamówienie i fakt zawarcia umowy. Nigdy więcej tam nic nie kupie, buty chciałem kupić na wakacje i teraz musze na szybko coś ogarniać.
-
~Jacek Gąsior / 2022-07-01 16:33
zamówiłem buty po "promocyjnej cenie" na zdjęci ze znaczkiem adidas przyszły po 2 tygodniach i nie tak ładne jak na zdjęciach i BEZ ZNACZKA ASIDAS chyba jakieś chińskie podróby
oczywiście na zamówieniu pisało buty adidas 2022 men
NIE POLECAM !!!!!!WadyPODRÓBKA -
~Hoxton / 2022-06-30 16:05
Przez podatność strony ktoś po włamaniu na konto bez żadnej weryfikacji mógł zmienić mail konta i ukraść mi konto. Zero autoryzacji wymaganych do zmiany maila przypisanego do konta. Po próbie dogadania się z obsługą klienta i podaniu 4 razy tego samego kodu zamówienia, bo pani w obsłudze obsługuje mnie chyba z betonowego bunkru bez zasięgu udało się wykazać, że jako dzwoniący jestem właścicielem konta. Po tych próbach odzyskania konta zostałem poinstruowany ze dostane maila na którego PONOWNIE muszę udzielić tych samych odpowiedzi żeby nie było mi za nudno. Nie dostałem informacji co dalej więc czekałem 24h. Po tym czasie ponownie zadzwoniłem na obsługę klienta dowiedzieć się że moje konto zostało zablokowane i mogę założyć nowe. To po ch** te zabawy ja się pytam? Konto po samej historii operacji z ostatnich 4 dni powinno było automatycznie się zablokować skoro z dnia na dzień ktoś we Francji zmienia dane osobowe i maila konta. Ja musiałem tracić czas by wyręczyć firmę w podstawowych obowiązkach tylko po to żeby nie móc odzyskać konta. Po takich nieprzyjemnościach wynikających z winy firmy nie uzyskałem nawet żadnej rekompensaty za stracony czas. Koszmar, czas udać się do konkurencji która szanuje klienta. -
~Pałka / 2022-06-28 16:44
Nie otrzymalam czesci przelewu po reklamacji od ponad miesiaca. pani Oliwia Lewandowska pracujaca w zalando twierdzi, ze powinnam otrzymac pieniadze i jej przykro ze ich nie dostalam, natomiast nie chce pokazac mi potwierdzenia wykonania przelewu.
Gdyby pani Lewandowska i jej koleznaki zlecily przelew 18 maja 2022 to pieniadze by doszly ale byc moze celowo pracownice tego nie zrobily. Od miesiaca twierdza, ze pieniadze powinny byc na koncie (ktore zostalo zamkniete przed wyslaniem przelewu czyli 2 czerwca)
Pani Oliwia Lewandowska byc moze chciala mnie oszukac, nie wiem ale pani nie chce wyslac potwierdzenia wykonania przelewu, twierdzi ze powinnam zglosic sie do sluzb. Mimo prosb nie otrzymalam potwierdzneia wykonania przelewu (a tylko ten dokument jest oficjalnym potwierdzeniem ze przelew zostal wykonany). Kody ani nr transakcji wewnetrzne nim nie sa. Czuje sie oszukana przez Pania Oliwie Lewandowska z Berlina.
Pozdrawiam pania Oliwie. -
~Marcin / 2022-06-25 19:19
Uwaga na firmę Zalando.pl
Moje konto zostało shakowane, wykradziono dane prawdopodobnie zalando nie ma wystarczających zabezpieczeń.
Zero odpowiedzi na moją reklamację.
Uważam że korzystanie z Usług tej firmy nie jest bezpieczene.Wadycyberochrona klienta / reklamacje / Pan Szymon z czatu (25.06.2022 / 19:12) który traktuje klienta jak ścierwo. -
-
~makbak99 / 2022-06-24 08:37
Po zaakceptowaniu reklamacji dostałam e-mail, że zwrot dotarł i w ciągu 5dni otrzymam pieniądze. Po 5dniach napisałam- Pani kazała poczekać do poniedziałku (był piątek) bo do poniedziałku będą. W poniedziałek nie otrzymałam pieniędzy i napisałam, okazało się, że zaginął im nr konta i meilowo mam im podać raz jeszcze. Dziś mija kolejne 5dni od ponownego podania konta- pieniędzy dalej nie ma, a konsultanci piszą ciągle to samo- poczeka Pani do poniedziałku. Kiedyś nie było takiego problemu, a teraz…żenada. -
~JG / 2022-06-23 17:22
Unikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot. Zaletyceny, duża ilość rzeczyWadyUnikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot. -
~Ima / 2022-06-15 07:27
Zakup na stronie w koszyku, ale nie można opłacić bo problem techniczny i informacja że nad tym pracują. Co parę minut sprawdzam czy ok, po pewnym czasie informacja, że obuwie wyprzedane. Sprawdzam, buty niedostępne. To robię teścik, dodaje inny rozmiar dostępny. I ta sama historia, nie przepuszcza do kasy bo problem techniczny... Raczej promocja nie działająca ... Kiedyś był to mój ulubiony sklep... kiedyś -
~rubalo / 2022-06-11 23:27
Wspanialy towar, obsluga super, wszystko blyskawicznie i top klasa
strona 12 z 17
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »