Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Zalando.pl opinie

Ocena na podstawie 332 opinii

2.11 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.55
  • Dostawa
    2.14
  • Poziom cen
    2.30
  • Łatwość zamawiania
    2.72
  • Asortyment
    2.43

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~vtel / 2022-07-23 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwa firma. Traktuje klienta jako śmiecia. Nigdy nie zamawiajcie tutaj nic, bo zamiast prezentu zamówionego dostaniecie kupę biurokracji i brak prezentu. A obsługa klienta, to są jacyś pajacy, nie zdają sprawę, że to my(klienci) płacimy im wypłatę!!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~Dotka / 2022-07-22 09:17
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam zegarek guess. Przyszło puste pudełko, kurier DHL nie dostarczył paczki do rąk własnych tylko porzucił pod drzwiami, kiedy nikogo nie było w domu. Ale najprawdopodobniej paczka została już opróżniona z samego zegarka /bo cała reszta jest nawet pudełeczko /przy pakowaniu w Zalando albo na sortowni DHL.
    Sprawę rozpatrują ponad tydzień. Najważniejsze jest to że tak naprawdę paczki nie dostałam. Nie została mi doręczona. Równie dobrze złodziej mógł ukraść całą paczkę.
    ZaletyBrak
    WadyMają gdzieś klienta. Czuję się okradziona
  • ~Marcin Kaszuba / 2022-07-19 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka, reklamację złożyć graniczy z cudem jednym słowem DRAMAT NIE POLECAM ZALONDO
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~Nati / 2022-07-13 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    No to jest dno, już nigdy w życiu nie będzie zamawiać na Zalando.
    Jak można podać nie prawidłowy adres to raz a po drugie dlatego żeby coś dowiedzieć to trzeba dzwonić cztery razy do konsultantów żebym coś dowiedzieć bo oni "nic nie słyszą" albo urywa się rozmowa..
    Oszuści razem z DPD kasują za przesyłkę a później piszą że nie prawidłowy adres.. Chyba na tym więcej zarabiają..????
  • ~Maria / 2022-07-09 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalando ANULOWAŁO zakup po potwierdzeniu otrzymania płatności i przysłaniu maila z takowym potwierdzeniem i terminem dostawy
    ZaletyBrak
    WadyPodwójna sprzedaż tego samego towaru
  • ~Barbara / 2022-07-07 18:03
    Ocena: 4.80 / 5
    Ostatnie opinie trochę mnie przestraszyły. U mnie jednak zwrot po konsultacji z infonią błyskawiczny, bez zastrzeżeń. Po niespełna 72 od momentu wysłania przeze mnie zwracanego towaru wpłynęła pełna kwota na konto.
  • ~P / 2022-07-06 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuję buty, towar od razu opłacony przelewem natychmiastowym. Dostawa za 3-4 dni. Mail potwierdzający zamówienie po chwili na skrzynce. Po 3 dniach pisze mail, że nie mam info o przesyłce i proszę o wiadomość, kiedy wyślą. A tu mail zwrotny, że sobie anulowani zamówienie. Towar cały czas dostępny ale po wyższej cenie. I mają w nosie Klienta, zamówienie i fakt zawarcia umowy. Nigdy więcej tam nic nie kupie, buty chciałem kupić na wakacje i teraz musze na szybko coś ogarniać.

  • ~Jacek Gąsior / 2022-07-01 16:33
    Ocena: 2.00 / 5
    zamówiłem buty po "promocyjnej cenie" na zdjęci ze znaczkiem adidas przyszły po 2 tygodniach i nie tak ładne jak na zdjęciach i BEZ ZNACZKA ASIDAS chyba jakieś chińskie podróby

    oczywiście na zamówieniu pisało buty adidas 2022 men

    NIE POLECAM !!!!!!
    WadyPODRÓBKA
  • ~Hoxton / 2022-06-30 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez podatność strony ktoś po włamaniu na konto bez żadnej weryfikacji mógł zmienić mail konta i ukraść mi konto. Zero autoryzacji wymaganych do zmiany maila przypisanego do konta. Po próbie dogadania się z obsługą klienta i podaniu 4 razy tego samego kodu zamówienia, bo pani w obsłudze obsługuje mnie chyba z betonowego bunkru bez zasięgu udało się wykazać, że jako dzwoniący jestem właścicielem konta. Po tych próbach odzyskania konta zostałem poinstruowany ze dostane maila na którego PONOWNIE muszę udzielić tych samych odpowiedzi żeby nie było mi za nudno. Nie dostałem informacji co dalej więc czekałem 24h. Po tym czasie ponownie zadzwoniłem na obsługę klienta dowiedzieć się że moje konto zostało zablokowane i mogę założyć nowe. To po ch** te zabawy ja się pytam? Konto po samej historii operacji z ostatnich 4 dni powinno było automatycznie się zablokować skoro z dnia na dzień ktoś we Francji zmienia dane osobowe i maila konta. Ja musiałem tracić czas by wyręczyć firmę w podstawowych obowiązkach tylko po to żeby nie móc odzyskać konta. Po takich nieprzyjemnościach wynikających z winy firmy nie uzyskałem nawet żadnej rekompensaty za stracony czas. Koszmar, czas udać się do konkurencji która szanuje klienta.
  • ~Pałka / 2022-06-28 16:44
    Ocena: 4.20 / 5
    Nie otrzymalam czesci przelewu po reklamacji od ponad miesiaca. pani Oliwia Lewandowska pracujaca w zalando twierdzi, ze powinnam otrzymac pieniadze i jej przykro ze ich nie dostalam, natomiast nie chce pokazac mi potwierdzenia wykonania przelewu.

    Gdyby pani Lewandowska i jej koleznaki zlecily przelew 18 maja 2022 to pieniadze by doszly ale byc moze celowo pracownice tego nie zrobily. Od miesiaca twierdza, ze pieniadze powinny byc na koncie (ktore zostalo zamkniete przed wyslaniem przelewu czyli 2 czerwca)

    Pani Oliwia Lewandowska byc moze chciala mnie oszukac, nie wiem ale pani nie chce wyslac potwierdzenia wykonania przelewu, twierdzi ze powinnam zglosic sie do sluzb. Mimo prosb nie otrzymalam potwierdzneia wykonania przelewu (a tylko ten dokument jest oficjalnym potwierdzeniem ze przelew zostal wykonany). Kody ani nr transakcji wewnetrzne nim nie sa. Czuje sie oszukana przez Pania Oliwie Lewandowska z Berlina.

    Pozdrawiam pania Oliwie.
  • ~Marcin / 2022-06-25 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na firmę Zalando.pl
    Moje konto zostało shakowane, wykradziono dane prawdopodobnie zalando nie ma wystarczających zabezpieczeń.
    Zero odpowiedzi na moją reklamację.
    Uważam że korzystanie z Usług tej firmy nie jest bezpieczene.
    Wadycyberochrona klienta / reklamacje / Pan Szymon z czatu (25.06.2022 / 19:12) który traktuje klienta jak ścierwo.
  • ~makbak99 / 2022-06-24 08:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Po zaakceptowaniu reklamacji dostałam e-mail, że zwrot dotarł i w ciągu 5dni otrzymam pieniądze. Po 5dniach napisałam- Pani kazała poczekać do poniedziałku (był piątek) bo do poniedziałku będą. W poniedziałek nie otrzymałam pieniędzy i napisałam, okazało się, że zaginął im nr konta i meilowo mam im podać raz jeszcze. Dziś mija kolejne 5dni od ponownego podania konta- pieniędzy dalej nie ma, a konsultanci piszą ciągle to samo- poczeka Pani do poniedziałku. Kiedyś nie było takiego problemu, a teraz…żenada.
  • ~JG / 2022-06-23 17:22
    Ocena: 3.40 / 5
    Unikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
    Zaletyceny, duża ilość rzeczy
    WadyUnikałbym tej firmy, panie na infolinii średnio ogarniają politykę firmy, dodatkowo rozłączyło mnie w połowie rozmowy jak pytania zaczęły robić się coraz bardziej szczegółowe. Zamieszanie z pudełkami może utrudniać zwrot.
  • ~Ima / 2022-06-15 07:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Zakup na stronie w koszyku, ale nie można opłacić bo problem techniczny i informacja że nad tym pracują. Co parę minut sprawdzam czy ok, po pewnym czasie informacja, że obuwie wyprzedane. Sprawdzam, buty niedostępne. To robię teścik, dodaje inny rozmiar dostępny. I ta sama historia, nie przepuszcza do kasy bo problem techniczny... Raczej promocja nie działająca ... Kiedyś był to mój ulubiony sklep... kiedyś
  • ~rubalo / 2022-06-11 23:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Wspanialy towar, obsluga super, wszystko blyskawicznie i top klasa
  • ~Ja / 2022-06-03 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Złożyłam zamówienie na towar wystawiony do sprzedaży, opłaciłam po czym dostałam informację, że zamówienie zostało anulowane bo produkt nagle jest niedostępny. Był to mój pierwszy zakup, ale dziękuję zalando.pl już raczej nie skorzystam. Nie panujecie nad tym co wystawiacie. Kryteria oceny niskie bo nie miałam możliwości weryfikacji.
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzanie klienta w błąd.
  • ~Laura / 2022-06-01 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, złożyłam zamówienie z karty upominkowej na bardzo duża kwotę. Sklep anulował mi zamówienie i zablokował konto bez jasnych przyczyn. Zostałam powiadomiona ze nie odzyskam ani zamówienia ani pieniędzy. Szkoda gadać, najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia.
  • ~Piotr / 2022-05-31 23:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Ceny astronomiczne zupełnie nieadekwatny do jakości produktu.... Umówmy się, w 90 procentach wszystkich eksponowanych niby oryginalnych produktów produkcja odbywa się w w Azji.... Totalne rozczarowanie...
    ZaletyBrak.
    WadyJ.w.
  • ~Karolina / 2022-05-31 15:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Kupiłam sukienkę, czekałam na nią z 3 tygodnie, bo była wyprzedana, zapłaciłam dostałam potwierdzenie mailowe, po czym w nocy dostaje zwrot Na konto bankowe. Anulowali moje zamówienie bo sie okazało ze jednak sukienki nie mają. Dzwonie na infolinię to kobieta się rozłącza bo nie qie co powiedzieć jak mówię że to nie zgodne z ich własnym regulaminem. Żenada straszna . Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Robert / 2022-05-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz zostało cos zakupione przez zalando. Złożyłem zamówienie na 2000zl i żadna z rzeczy nie była zgodna z opisem rozmiarowym. Mało tego butów nie przyjęli bo niby nie były użytkowane a zostały założone tylko raz. Pierwszy i ostatni zamówiłem i każdego będę przestrzegał przed wami.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet. Dno
    WadySame wady. Brak zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1699
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1681
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 981
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 701
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 332
Euroflorist - www.twojekwiaty.pl
Ocena: 1.78, ilość opinii: 85
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4650
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4479
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3945
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3003