Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Żak Express opinie

Ocena na podstawie 157 opinii

2.15 / 5

  • Poziom cen
    2.34
  • Oferta
    2.47
  • Jakość obsługi
    1.71
  • Wygoda
    2.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 8 z 8
  • ~Luisa / 2021-08-24 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną.Kurs z Augustowa do Warszawy wspominam jak największy koszmar.Potrzebowałam wyjaśnienia od P kierowcy czy napewno zatrzyma się Warszawa Wilenska odpysknął to zależy Pytam od czego Odp od czasu Odpowiedź była dla mnie istotna taki kurs wykupiłam i ten przystanek jest połączony z linią Metra.Następnie poprosiłam o pomoc w umieszczeniu bagażu wytłumaczyłam, że nie mam siły Odpowiedź mnie dotknęła TO NA KONIEC KOLEJKI Usłyszałam Ostatecznie autobus w wyniku godzinnego opóźnienia nie zatrzymał się na Wa wa Wilenska Ostatni raz taki błąd popełniłam decydując się na ofertę tego przewoznika
    ZaletyBrak
    WadyBrak norm europejskich
  • ~olga / 2021-08-24 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Na trasie Suwałki Warszawa jechałam z 4 letnim dzieckiem Przy umieszczaniu walizki poprosiłam o pomoc miałam syna na rękach Usłyszałam arogancką odpowiedź Nie jestem od tego To był ok 30letni kierowca Nie wyobrażam sobie dalszej jego kariery przy obsłudze pasażerów Ostatecznie bagaż umieścił mi starszy uprzejmy pan Markom z dzieckiem odradzam wybranie tego przewoznika
    ZaletyCzyste okna
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Bbb / 2021-08-16 15:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety podróżując dziś 16.08.2021 przewoźnikiem ŻAK nie mogę powiedzieć nic dobrego .Autobus spóźniony 25 minut.Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dowiedziałam się iż autobus wyjechał punktualnie i jest w drodze, na moje pytanie o której przyjedzie na przystanek dowiedziałam się że jedzie, że jak wsiądę do autobusu to zobaczę jak wygląda trasa że kierowca jedzie z przepisami i to nie ich wina że są spóźnienia.Kidrowcy w liczbie 2 obaj nie mili a nawet okropni chamstwo i nic więcej łaskę robią że wogule jeżdżą.Niestety nie zdążyłam na przesiadkę na PKP NIE POLECAM TEGO PRZEWOZNIKA Jeśli możecie to jedzcie innym albo weźcie godzinna przerwę między przesiadkami
    WadySzkoda słów
  • ~Eva / 2021-08-07 07:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niepszyjemni kierowcy, waliski musisz sama wkladac obojetnie w jakim wieku jestes, autobus jest z telewizorkami ale kierowcy ich nie wlanczaja, kierowcy zachowuja sie tak jakby laske robili wsiasc ludzi, panie jurku bidulewiczu jest Pan wlascicielem tej Firma Moze by Pan puscil Tych kierowcow pierwszo na szkolenie, zeby nauczyli sie kultury i szacunku do ludzi
  • ~Monika / 2021-07-16 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim do tej pory podróżowałam! Jechałam dziś z mamą z Białegostoku do Warszawy 16.07 o godz 9.00, miałyśmy bilety na dworzec zachodni, zanim dojechaliśmy na dworzec kierowca bąknął coś pod nosem że zatrzymamy się na ulicy, wysiadł jeden pasażer. Myślałyśmy że zatrzymuje się tylko dla niego. Jak zwróciliśmy uwagę że my wysiadamy na dworcu zachodnim to zaczął się rzucać że przecież niby mówił że zatrzymujemy się na ulicy. Byłyśmy w szoku, miałyśmy wysiadać w pośpiechu miedzy jadącymi samochodami z 4 bagażami?? Kierowca zero kultury osobistej, nie dość że nas tak potraktował to w czasie drogi wyzywał innych kierowców, mówił miedzy innymi „fuck you” do nich, byłyśmy zażenowane
  • ~Magdalena / 2021-07-11 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Zak Express to najgorszy, a przynajmniej jeden z najgorszych przewoznikow na calym polskim rynku! Raz o malo nie spoznilam sie na autobus jadacy z Bialegostoku na Okecie bo Zak zmienil przystanek tylko zapomnial powiadomic pasazerow!!! Wraz z kilkoma innymi osobami bieglismy z walizkami za odjezdzajacym autobusem. Kierowcy to nie ruszylo bo kierowcow Zaka to generalnie nic nie rusza. Pani w biurze Zaka w Bialymstoku (zlosliwa blondyna) najpierw sie na naz rozwzeszczala a potem kategorycznie odmowila podania numeru telefonu do kierowcy. Chcielismy wziac taksowke i dogonic Zaka na trasie bo dopiero co ruszyl ale ostatecznie skonczylo sie na jezdzie pociagiem. Obiecalam sobie, ze juz nigdy z uslug tej firmy nie skorzystam. Niedawno bylam w Warszawie i tak sie zlozylo, ze Zak odjezdzal szybciej niz pociag wiec pomyslalam, ze dam firmie jeszcze jedna szanse. Efekt: autobusy Zaka nie odjezdzaja jak kiedys spod kinoteki ale z ul. Marszalkowskiej. Jak mozna sie domyslic, brak informacji na stronie i na tablicy odjazdu autobusow. Ja i kilka innych pasazerow nie zdazylo wsiasc w Zaka. Na pociag bylo juz za pozno wiec musielismy czekac na PlusaBusa. Nastepnym razem Zak przeniesie swoje przystanki na ksiezyc i tez zapomni o tym powiadomic. Co za firma - calkowity brak profesjonalizmu. Naprawde szkoda slow, czasu i energii. Trzymajcie sie od nich z daleka!
    Zaletybrak
    WadyPrzenosza przystanki bez powiadmomienia pasazerow
  • ~Ania / 2021-07-03 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam na dworcu w Ełku ok 20minut przed planowanym odjazdem autobusu. Okazało się że autobus już odjechał. Chcąc się upewnić, podeszłam do drugiego kierowcy Żaka w innym autobusie,a ten zaczął mnie mieszać z błotem. Był chamski.Powiedzial,że powinnam najpierw przeczytać regulamin Autobusu,że moim obowiązkiem jest być 15 minut przed(byłam 20).Gdy powiedziałam że planowany odjazd jest o godzinie 23.56 mężczyzna stwierdził,że to moja wina, że się spóźniłam. Dodatkowo w dzień autobusy zazwyczaj są opóźnione o ok 15-20minut.
  • ~Barbara / 2021-06-08 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    05.06.2021 (sobota) autobus relacji Goldap- Lotnisko Okęcie w ogóle nie pojawił się na przystanku Warszawa Zachodnia, planowany czas przyjazdu 03:39. Po 2 godzinach oczekiwania w deszczu byłam zmuszona skorzystać z taxi ponieważ w innym razie nie zdazylabym na mój lot. Jestem zbulwersowana ta sytuacją, kilkukrotnie usiłowałam skontaktować się z przewoźnikiem z nadzieją, że kurs jest opozniony. Może to i "tylko" 32,20 zł za 7 km.trase i nie chodzi o pieniądze ale stres w środku nocy przed wizją niezrealizowania dalszej części podróży jest traumatyczny. Mam nadzieję, że zlozona reklamacja zostanie załatwiona dla odmiany profesjonalnie.
    Wadybrak profedjonalizmu
  • ~Twój stara / 2021-04-30 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusy mają czasem nawet 40min spóźnienia.Obsługa wprowadzającą w błąd.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie.
    Niemiła wprowadzającą w błąd obsługa.
  • ~Artem / 2020-12-11 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy mają czasem nawet pół godziny spóźnienia. Naprawcie to plz
    ZaletyWifi
    WadyCzas oczekiwania
  • ~ZM / 2020-12-09 05:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusem firmy Żak Express odbyłem podróż z Augustowa na lotnisko Chopina w Warszawie. Na przystanku do luku bagażowego w obecności jednego z kierowców włożyłem 2 bagaże. Przy odbio-rze bagaży na lotnisku okazało się ze jednego bagażu brakuje. Kierowca na moje zgłoszenie zaginięcia bagażu stal się bardzo roszczeniowy wręcz agresywny i odpowiedział:
    „to co ja mam pilnować Pańskiego bagażu”??
    Pan kierowca, bo długiej wymianie zdań udostępnił formularz zaginięcia bagażu.

    W wyniku stresu oraz kradzieży ważnych dokumentów I przedmiotów osobistych na drugi dzień nie mogłem kontynuować podroży. Wróciłem do domu. Do firmy Żak zwróciłem się z pismem o odszkodowanie z wyszczególnieniem skradzionych przedmiotów oraz ich wartości.
    Firma Żak Express odpowiedziała na mój wniosek po 30 dniach odmawiając mi kwoty odszkodowania powołując się na swój kilkustronicowy regulamin i podając mi numer polisy oraz nazwę ubezpie-czyciela abym zgłosił swoje roszczenia do ubezpieczyciela. Wniosek wiec złożyłem ponownie tym razem do ubezpieczyciela.
    Firma ubezpieczeniowa odmówiła mi odszkodowania argumentując swoja decyzje:
    „W przedmiotowym przypadku nie doszło do rabunku czy kradzieży z włamaniem, brak jest zatem podstaw do przyjęcia odpowiedzialności za szkodę w ramach zawartej umowy ubezpieczenia.”
    Żak dobrze wiedział o tym, że ubezpieczyciel nic mi nie zwróci, bo ubezpieczenie to nie obejmuje kradzieży, tylko kradzieży z włamaniem i rabunku. W tym przypadku nie doszło ani do kradzieży z włamaniem, ani do rabunku.
    Ubezpieczyciel słusznie wyjaśnia, że nie doszło do kradzieży z włamaniem ani do rabunku, wobec czego nie jest zobowiązany do odszkodowania, bo ubezpieczenie nie obejmuje kradzieży bagażu bez włamania.
    Oszustem jest tu w całej okazałości Żak, a nie firma ubezpieczeniowa. Żak Express nie ubezpieczył się od kradzieży bagażu podróżnego (by nie płacić większych składek ubezpieczeniowych), a ubezpieczył się tylko od kradzieży z włamaniem i od rabunku, co ze względu na charakter ich pracy zdarza się sporadycznie.
    W biurze ŻAK, przy obsłudze petentów jest całkowity brak profesjonalizmu; pracownicy odsyłają petenta od jednego pokoju do drugiego. Nie potrafią załatwić spraw, które są dla nich niekorzystne lub
    niewygodne. Panuje tutaj niska kultura korporacyjna.
    Nie otrzymałem od tej firmy wnioskowanego odszkodowania aniżadnej innej oferty zadośćuczynienia czy słowa „PRZEPRASZAMY”. Nie było ze strony firmy podjęcia jakichkolwiek negocjacji ze mną.
    Na autokarach firmy ŻAK, widnieją napisy: Komfortowo, Bezpiecznie, Profesjonalnie.
    Przewoźnicy firmy ŻAK przeczytajcie w słowniku języka polskiego, co te słowa znaczą.
    Co innego teoria, a co innego praktyka.
    Jak to się ma do opisanych tutaj zdarzeń????
    Przestrzegam przed tą firmą.
  • ~ela / 2020-08-07 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę uzyskać odpowiedzi co ze zwrotem pieniędzy za zwrócone bilety. Pierwszy raz spotykam się takim brakiem profesjonalizmu.
  • ~Wioletta / 2020-02-23 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus Warszawa -Białystok nie podjechał we wskazane miejsce. Próba połączenia z infolinią była niemożliwa, dopiero po 1 h ktoś odebrał, ale niestety nie chciał pomóc a tylko się śmiał. NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Natalia / 2020-02-08 14:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Pan kierowca bardzo niemiły, nie traktuje klienta z szacunkiem i uprzejmością. Mało miejsca, ciasno,duszno.
    ZaletyBrak
  • ~Fred / 2019-08-13 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    igdy wiecej!!! Kupilismy bilety na przejazd bezposredni (bez przesiadek) na kurs Suwalki - Warszawa Modlin lotnisko. Jakiez bylo nasze zdziwienie kiedy na przystanku poczatkowym pan kierowca przy pakowaniu bagazy oznajmil ze bedzie przesiadka w Lomzy... No coz, trudno... Kolejne zdziwienie ze trasa przebiegala przez Augustow, Elk, Grajewo i inne po drodze pipidowy... Mielismy wrazenie ze jedziemy wiejskimi polnymi drogami, ale znalezlismy i na to wytlumaczenie: Kierowca wie lepiej, moze na lepszych drogach trwaja remonty itp. Dodam ze autobus byl pietrowy, z toaleta i klima (miesiac letni, dzien upalny), wiec nie bedziemy narzekac... Kiedy dotarlismy do Lomzy pan kierowca oznajmil ze osoby jadace do Modlina we wlasnym zakresie zabieraja swoje bagaze i przenosza do zaparkowanego obok busa (znacznie mniejszego busa...) Przerwa 5 min, w ciagu ktorej masz znalezc swoj bagaz przeniesc go do busa, jesli chcesz skorzystac z toalety to mozesz w autobusie do ktorego juz ustawila sie kilometrowa kolejka (dworzec w Lozmy w remoncie). Wspolczuje rodzicom z dziecmi, bo wiadomo ze dziecko musi... Moze nie doczekac nastepnego postoju jesli taki w ogole byl w planach... Kierowca do panow mowi zeby skorzystali z pobliskich krzaczkow, bo nie ma czasu... Ruszamy w dalsza podroz. Upal 30stopniowy, a jak sie okazuje klima w busie nie dziala, ludzie prosza kierowce zeby wlaczyl, zeby przestal oszczedzac, bo sie ugotujemy. Kierowca zatrzymuje sie, probuje ciagnac za drzwi, bo moze nie sa domkniete... Klima nie dziala, nie ma mozliwosci otworzyc okien!!!Ale bingo - jest szyberdach!!! Kierowca w trakcie jazdy krzyczy do pasazerow zeby jeden z panow ruszyl dupe i wypchnal szyberdach. Pan wstaje, chwile pozniej szyberdach zostaje otwarty, jednak niewiele to pomoglo, szczegolnie ludziom siedzacym z przodu, bo szyberdach byl na srodku... Dodatkowo jeden z panow, ktory skorzystal z rady kierowcow i poszedl w krzaki za rada kierowcow - wstapil w gowno. Dramat. Goraco i smrod. Zaliczamy kolejne pipidowy. Sprawdzam gps - gdzie jestesmy i jak dlugo jeszcze bedziemy sie meczyc. GPS pokazuje ze 11.50 powinnismy byc w Modlinie, ale kierowca nie korzysta ze zjazdu w Wyszkowie... GPS aktualizuje trase, trasa dluzsza ale mniej wiecej ten sam czas dojazdu, wiec ok. Ale kierowca nagle zjezdza gdzies na zadupiu gdzie nic nie ma, informujac przy tym ze jezeli nie spieszymy sie na lot to mozemy zrobic przerwe 5 min zeby sie przewietrzyc, bo klima nie dziala... A ten pan ktory wdepnal w kupe niech idzie wyczyscic buta... Zmiana kierowcy... Ruszamy w droge. Upalny dzien, niedziela, klima nie dziala... Wiemy ze w upalne dni (szczegolnie w weekendy) pol Warszawy jedzie nad zalew Zegrzynski. Ktoredy kierowca jedzie??? Bingo - kolo zalewu! Czy utknelismy w korku - tak. Dlaczego wybralismy najdluzsza trase wiedzac ze na pewno bedzie tam korek??? Moze firma chciala nam wynagrodzic brak klimy - pieknymi widokami. A moze liczyli na to ze komus puszcza nerwy i wysiadzie nad zalewem zeby sie wykapac..Bus wypelniony do ostatniego miejsca, wiec gdyby ktos wysiadl... Nie wiem, nie rozumiem... Dodam tylko ze juz nie bylo wiecej przystankow od momentu kiedy kierowca byl zmieniony. Wedlug GPS moglismy byc w Modlinie o 11.50, a bylismy o 12.45.Dziekuje firmie Zak za podroz z atrakcjami krajobrazowymi i innymi. Chcialbym napisac "no comments", ale juz za pozno...NIE POLECAM! NIE SKORZYSTAM!
strona 8 z 8
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4948
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902