Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

iParts.pl opinie

Ocena na podstawie 47 opinii

2.85 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.20
  • Dostawa
    2.77
  • Poziom cen
    3.11
  • Łatwość zamawiania
    3.18
  • Asortyment
    3.22

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Heri / 2023-01-15 12:28
    Ocena: 2.80 / 5
    "Czytam złe opinie. Strach kupować u nich. Kupowałam dość często, ale widząc takie opinie, chyba więcej nie kupię. "
    ZaletyMają punkt w Warszawie,można odbierać osobiście.
    WadyKrótki termin dla zwrotów. Niechęć w przyjmowaniu zwrotów od klienta.
  • ~PiotrG / 2025-07-15 17:07
    Ocena: 2.80 / 5
    W niedzielę zamówiłem on-line wkład do lusterka za 22 PLN z odbiorem własnym - na stronie widniał jako dostępny, spodziewałem się więc, że w poniedziałek dostanę SMS-a, że towar jest do odbioru.
    Nie dostałem.
    W poniedziałek wieczorem wysłałem za pomocą formularza kontaktowego na ich stronie zapytanie, kiedy mogę spodziewać się realizacji zamówienia.
    Zero odpowiedzi.
    Dziś (wtorek) ok. 14-tej dzwoniłem na ich infolinię - Pan powiedział, że dziś na pewno będzie do odbioru, mam czekać na SMS.
    Jest 17:05, SMS-a brak.
    Nigdy więcej u nich niczego nie zamówię - nie są poważni.
    ZaletyBrak.
    WadyTragiczna obsługa zamówień, brak jakichkolwiek informacji zwrotnych.
  • ~P.a / 2022-12-12 22:16
    Ocena: 2.60 / 5
    Czekam na kolejne rozpatrzenie reklamacji,wymiany towaru na wolny od wad i uszkodzeń...narazie trwa to już od 2 tygodni..... z niewiadomym skutkiem
    kontakt/rozmowa z bok@ipart kojarzy się bardziej jak monolog na te chwilę....
    A cały ten problem bo ciężko przed wysyłką sprawdzić zamawiana część na ewent.wady bądź uszkodzenia,nie wykluczone że wysyłają zwroty od klientów ponownie z nadzieją że ktoś nie zauważy....?
    Na te chwile NIE POLECAM!
  • ~Kamil / 2023-09-20 20:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Paczka zapakowana nie dokładnie, w środku nie kompletne zamówienie , po zgłoszeniu przez infolinię , pan powiedział że doślą brakujący element , i po tym jaki kolwiek kontakt i dalsze informacje odnoście sprawy kończą się , na zgłoszenie mailowe od 3 dni zero odpowiedzi , niby taki sklep o dość dużej sprzedaży a jakość usług to dno , jeśli komuś zależy na czasie to naprawdę nie polecam bo może się zdziwić
    ZaletyBRAK
  • ~Piotr / 2022-09-29 11:28
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem 2 tuleje do Volvo S60 Swag, nr 55 92 2755.
    Otrzymałem Febi, nr 22755.
    Zgłosiłem to telefonicznie.
    Pracownik obsługi odparł, że towar można zwrócić, ale na własny koszt, bo reklamacji "producent" nie uzna, bo "SWAG i Febi to ten sam koncern".
    To dlaczego iParts oferuje na jednej stronie osobno w/w tuleje Swag i Febi w różnych cenach ?

    Z tulejami zamówiłem także 2 sprężyny Sachs nr 994 171.
    Przyszły w pootwieranych pudełkach, więc nie mam pewności, co do autentyczności zawartości.
    Paczka wyjątkowo niechlujna.

    Zostałem oszukany. Odradzam.
  • ~jan / 2023-04-27 10:34
    Ocena: 2.25 / 5
    To co się obecnie dzieje to jakaś pomyłka dawniej było ok
    wysyłają mi wczoraj o 9.00 że części przygotowane do wysyłki dzwonie dzisiaj - gdzie są moje zapłacone części a facet mi mówi że może dzisiaj pojadą i się rozłącza
    Kpiny jak najdalej od takich tandeciarzy
  • ~alfons / 2015-06-08 14:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep do kitu nie można się skontaktować ani m-eilem ani telefonem ażeby wyjaśnić problemy a rozmowy telefoniczne nie są wogóle słuchane błędne wysyłanie towarów.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    towar zwrócony
  • ~M. Berlinski / 2025-04-29 17:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienia realizowane z dużym opóźnieniem, infolinia informuje że to normalne. W mojej ocenie to nie są normalne sytuacje a podejście co najmniej śmieszne i nie profesjonalne. Na stronie są dwie informacje, towar dostępny i towar nie dostępny. Na infolinii dopiero się dowiedziałem o nowym znaczeniu opisu - towar dostępny, może również oznaczać towar do zamówienia, cytuję Pana z infolinii Iparts „my jesteśmy sklepem internetowym i dostępne to znaczy dostępne lub do zamówienia, tak działają wszystkie sklepy internetowe, tak działa Iparts”. Nie wiem czy to tylko moje wrażenie że coś jest nie tak? Pozostawiam ocenie innym.
    Jak ktoś jest skłonny do rozczarowań - polecam!
    Odbiór osobisty - jak chcesz poczekać dłużej na części - polecam!
    ZaletyOdbierają telefony na infolinii.
    WadyBrak profesjonalizmu w doradztwie, brak profesjonalnego informowaniu klientów o dostępności części.
  • ~Adam / 2025-05-14 12:02
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest sklep internetowy a nie hurtownia motoryzacyjna. Zamówiony towar przez stronę internetową przychodzi mailem jako rezerwacja bez podania typu towaru tylko np filtr Bosch. Firma ściąga towar z innych firm lub magazynów. Potem przychodzi potwierdzenie realizacji. Po mailach i telefonach pan odpisał że towar będzie dostarczony InPost w środę 14.05. Dzwonię do firmy a pan mówi że dzisiaj będzie wysłane... Termin w serwisie przepadł. Zamówienie złożone 09.05. Uczciwie firma ta powinna podać że realizacja trwa minimum tydzień. Ja się wyleczyłem z zamówień w Iparts
    ZaletyCeny może i niskie
    WadyDługie czasy realizacji.
  • ~Marklampy / 2023-05-18 13:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Banda łobuzów nie uznają żadnej reklamacji sprzedać i zapomnieć dno
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Damian / 2025-03-14 22:06
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie wiem skąd pozytywne opinie o tym sklepie... Nie szanują klienta, sprzedają wadliwy towar w 'promocji', po wysłaniu na reklamacje, odsyłają tego samego dnia twierdząc że towar jest źle dobrany do auta mimo tego że zamówione świece są dokładnie takie same jak te które pracują w aucie od kilkudziesięciu tysięcy km. nie chcą się dogadać i zlewają wysyłane maile... NIE POLECAM ZAKUPÓW W iparts.pl SZKODA CZASU I NERWÓW!!
    ZaletyBRAK
    WadyDużo by pisać
  • ~mareek / 2016-01-19 13:34
    Ocena: 1.80 / 5
    Termin realizacji zamowienie jest w tym sklepie losowy. Nie ma znaczenia wczesniej podana data doreczenia towaru przez sprzedajacego (mianowicie w dniu rzekomego doreczenia dowiedzialem sie ze towar jeszcze nie zostal wyslany)

    Dodatkowo ma watpliwosci co do przyznanych im nagrod. Mianowicie na ich stronie maja racje bytu tylko i wylacznei pozytywne komentarze (inne sa usuwane i nie zamieszczane na stronie) czym myla klientow bo negatywnych opinie widze teraz cala mase (niestety dopiero po zakupie).
    Zaletybrak
    Wadyoklamuja klienta
    towar podobno jest wysylany dzisiaj, czyli w dniu w ktorym powinienem miec go juz w rekach po zapewnieniach sprzedajacego
  • ~QualityTrends / 2024-10-18 05:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Dałbym 0 gdyby się dało. Nikomu nie polecam tego sklepu, to nie jest poważna firma.
    Części zamówione we wtorek z zamiarem ich instalacji w piątek.
    Czwartek późne popołudnie, zamówienie nadal w kompletacji, zmartwiony sytuacją dzwonię sam na infolinię. Co się okazuje ze względu na filtr powietrza części będą na nast. wtorek.
    Zamówienie na ponad 2k a sklep wstrzymuje wysyłkę ze względu na prosty filtr!!
    Zero jakiegokolwiek kontaktu, informacji, propozycji alternatywy czy kontaktu celem umożliwienia podjęcia jakiejś decyzji!!!
    Dramat, co ja teraz mam zrobić jak części na jutro są potrzebne??!!
    Idę do konkurencji a tutaj nigdy nie wrócę i każdemu głośno będę polecał omijać szerokim łukiem tą imitacje sklepu/firmy.
  • ~Krzysztof hord.klim@gmail.com / 2023-10-05 15:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Towar zamuwiony po 48g ciągłe kłamstwa że kurierzy nieodbierają alb że już wysłane
    ZaletyNiema
    WadyKłamstwo na każdym kroku
  • ~Jadwiga / 2020-07-12 12:52
    Ocena: 1.40 / 5
    sklep żąda aby zwrot części był opakowany, a sam wysyłą część owiniętą w folię - utrudniają zwroty - brak konsekwencji celowy z nieopakowaniem wysyłki a żądaniem opakowania zwrotu, i bdury o uszkodzonym opakowaniu, które uniemożliwia zwrot, zwracam część a nie opakowanie, które sfatygowało się przez nieopakowanie paczki przez iParts anie przeze mnie ani nie przez firmę kurierską
  • ~Były stały klient / 2022-02-10 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Część wybrana wg katalogu że ich strony nie pasuje pomimo tego że deklarują że jest do tego modelu. Nie wiadomo na jakiej podstawie bo to Renault a na opakowaniu info że część do Fiata i Lancii. Zapakowana fatalnie, karton pognieciony, podarty, wszystko się sypie. Na mail do BOK zero odzewu! Pan z infolinii na którą trudno się dodzwonić mówi że mogę odesłać na mój koszt bo to moja wina że wygrałem część z ich katalogu bo ONI NIE ODPOWIADAJĄ ZA KATALOG KTÓRY MAJĄ NA SWOJEJ STRONIE!!! Szczyt bezczelności! Krasnoludki im go na stronie umieściły albo złośliwa konkurencja pewnie. Na szczęście tej jest dużo i nie trzeba kupować u kogoś kto klientów nie szanuje. Kupowałem u nich od lat i już kilka ostatnich zamówień było fatalnie zapakowanych, teraz miarka się przebrała.
    WadyBłędne informacje za które nie chcą ponosić odpowiedzialności, fatalna obsługa
  • ~Cezary / 2023-10-12 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie pisza ze towar dostepny dwa dni pozniej okazuje sie ze paczka nie wyslana bo nir maja towaru dramat szkoda czasu na nich
  • ~Dawid / 2023-10-12 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Duży wybór, natomiast reklamacje w tej firmie to jakiś żart. Dwa tygodnie bez żadnego odzewu, pisałem 3 razy maile, dwa razy dzwoniłem - nikt nic nie pomógł, z działem reklamacji nie ma kontaktu (tylko mail....). Jeżeli wyślą Ci coś innego - to masz problem.... Jeżeli masz dużo cierpliwości to wybierz ten sklep. Po 14 dniach gdybym nie zadzwonił i żądał zwrotu - czekał bym dalej... Nie polecam.
    Zaletybrak
    WadyZero kontaktu!
  • ~Janusz / 2024-10-14 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłem olej eneos sustina 5W40 z odbiorem osobistym zamówienie nr 97373/S/24/ZO, pojechałem 14.10 po otrzymaniu powiadomienia. Otrzymałem tańszy eneos x , a pan wmawia mi że to sustina bo tak ma napisane. Generanie nie wiedzą co maja na stanie, brak kometencji w momencie pisania opini zmienili oferte. Nie dbają o czas i koszty klienta.
  • ~Marek / 2021-08-20 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mozliwosci zwrotu towaru zaciskow za 900zl!

    Zaciski nie pasowaly do auta niestety nie zmiescilem sie w okresie 14 z powodu urlopu. W obsludze klienta uslyszalem zebym teraz to sobie wystawil sobie produkt na allegro bo nie maja na te czesc popytu i tylko mi to sprzedali przez ostatnie 5 lat. Towar nie byl zgodny z opisem. Dziwna mentalnosc brak obslugi klienta. Pierwszy i ostatni raz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1689
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100