Na stronie wszystko dostępne, przez telefon codziennie ściemniają, że jutro wyjdzie, a ja czekam tydzień i brak przesyłki. Dwa terminy w serwisie przeleciały, bo umówiłem zgodnie z zapewnieniami panów na infolinii, że "jutro" wysyłka. Ten sklep to totalne nieporozumienie. Uważajcie, bo to co w sklepie widnieje jako dostępne i świeci się na zielono to tak naprawdę towar dostępny, ale do sprowadzenia
Zaletybrak
Wadywszystko
~Heri / 2023-01-15 12:28
Ocena: 2.80 / 5
"Czytam złe opinie. Strach kupować u nich. Kupowałam dość często, ale widząc takie opinie, chyba więcej nie kupię. "
ZaletyMają punkt w Warszawie,można odbierać osobiście.
WadyKrótki termin dla zwrotów. Niechęć w przyjmowaniu zwrotów od klienta.
~P.a / 2022-12-12 22:16
Ocena: 2.60 / 5
Czekam na kolejne rozpatrzenie reklamacji,wymiany towaru na wolny od wad i uszkodzeń...narazie trwa to już od 2 tygodni..... z niewiadomym skutkiem
kontakt/rozmowa z bok@ipart kojarzy się bardziej jak monolog na te chwilę....
A cały ten problem bo ciężko przed wysyłką sprawdzić zamawiana część na ewent.wady bądź uszkodzenia,nie wykluczone że wysyłają zwroty od klientów ponownie z nadzieją że ktoś nie zauważy....?
Na te chwile NIE POLECAM!
~mazda / 2022-12-07 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Oszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje czesc
jednak odmawiaja wymiane
ZaletyOszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje
jednak odmawiaja wymiane
WadyOszukala mnie firma Iparts, wyslylajac mi falszywa wersje
jednak odmawiaja wymiane
~Piotr / 2022-09-29 11:28
Ocena: 2.40 / 5
Zamówiłem 2 tuleje do Volvo S60 Swag, nr 55 92 2755.
Otrzymałem Febi, nr 22755.
Zgłosiłem to telefonicznie.
Pracownik obsługi odparł, że towar można zwrócić, ale na własny koszt, bo reklamacji "producent" nie uzna, bo "SWAG i Febi to ten sam koncern".
To dlaczego iParts oferuje na jednej stronie osobno w/w tuleje Swag i Febi w różnych cenach ?
Z tulejami zamówiłem także 2 sprężyny Sachs nr 994 171.
Przyszły w pootwieranych pudełkach, więc nie mam pewności, co do autentyczności zawartości.
Paczka wyjątkowo niechlujna.
Zostałem oszukany. Odradzam.
~Jacek / 2022-09-19 07:39
Ocena: 4.60 / 5
Bardzo dobry kontakt. Obsługa taka ja powinna być. Służą radą i pomocą. Zamówiłem pompę hamulcową do Renault. Miała przyjść za dwa dni. Ale było opóźnienie. Zadzwoniłem. Pan przeprosił i wytłumaczył że nie ma tego modelu części ale zaproponował droższą w cenie tańszej. Kurier dostarczył pompę następnego dnia.
Firma solidna dbająca o klienta. Brawo. POLECAM
~Kwiatek / 2022-04-21 13:52
Ocena: 5.00 / 5
Dobra opcja z weryfikacją częsci pod kątem samochodu. Dostawa dwa dni później. Na częściach do zawieszenia oszczędziłem prawie 2000 zł w porównaniu z cenami stacjonarnymi.
Zaletyceny, szerokosć asortymentu, sprawdzanie dopasowania części do samochodu
~Były stały klient / 2022-02-10 23:22
Ocena: 1.00 / 5
Część wybrana wg katalogu że ich strony nie pasuje pomimo tego że deklarują że jest do tego modelu. Nie wiadomo na jakiej podstawie bo to Renault a na opakowaniu info że część do Fiata i Lancii. Zapakowana fatalnie, karton pognieciony, podarty, wszystko się sypie. Na mail do BOK zero odzewu! Pan z infolinii na którą trudno się dodzwonić mówi że mogę odesłać na mój koszt bo to moja wina że wygrałem część z ich katalogu bo ONI NIE ODPOWIADAJĄ ZA KATALOG KTÓRY MAJĄ NA SWOJEJ STRONIE!!! Szczyt bezczelności! Krasnoludki im go na stronie umieściły albo złośliwa konkurencja pewnie. Na szczęście tej jest dużo i nie trzeba kupować u kogoś kto klientów nie szanuje. Kupowałem u nich od lat i już kilka ostatnich zamówień było fatalnie zapakowanych, teraz miarka się przebrała.
WadyBłędne informacje za które nie chcą ponosić odpowiedzialności, fatalna obsługa
~Tomasz / 2021-09-22 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Części źle dobrane przez personel, pomimo podania szczegółów samochodu, łącznie z numerem VIN. Po odesłaniu towaru brak zwrotu pieniędzy za przesyłkę mimo informacji na stronie "przesyłka zwrotna na nasz koszt". Ignorowanie wiadomości email z zapytaniem o zwrot pieniędzy. Negatywna opinia spowodowana dwukrotną stratą pieniędzy za przesyłkę - nie ze swojej winy.
~Adam / 2021-09-15 12:50
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem czemu Tu tyle Płaczków...
Zamawiam tu części od latt Nigdy nie Miałem żadnego problemu...
Nawet robiłem Zwrot bo zamówiłem cześć która była z Niższej Półki i to przyjęto A Gotówką została Zwrócona.
Dziś doszedł Olej Motul 5+2l i filtry olej Superr zapakowany owinięty w przejżystego Strecza do tego papier wrazie Zwrotu
I jeszcze 2 papiery Oświadczenie Sprawcy kolizji drogowej
Oraz Wizytówka do Zmiany Oleju I filtrów...
Czy trzeba coś Więcej...
Dla Mnie Opinia na 6+
ZaletyWszystko w najlepszym porządku!!!
WadyBrak
~Marek / 2021-08-20 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Brak mozliwosci zwrotu towaru zaciskow za 900zl!
Zaciski nie pasowaly do auta niestety nie zmiescilem sie w okresie 14 z powodu urlopu. W obsludze klienta uslyszalem zebym teraz to sobie wystawil sobie produkt na allegro bo nie maja na te czesc popytu i tylko mi to sprzedali przez ostatnie 5 lat. Towar nie byl zgodny z opisem. Dziwna mentalnosc brak obslugi klienta. Pierwszy i ostatni raz
~Tomasz / 2021-07-28 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam przed zakupami w firmie iParts! Zamówiłem sprzęgło z końcówka 556, otrzymałem przesyłką sprzegło 098. Kontakt z infolinią, odsyłam kurierem do zwrotu, ale - uwaga - firma przyjmie zwrot jeśli odeślę im sprzęgło 556. Paranoja. Wysłali mi błędny towar i nie przyjmują zwrotu. Zostałem z niepotrzebnym sprzęgłem i stratą finansową. Sugeruję omijać ten sklep szerokim łukiem.
~Robert / 2021-05-24 13:39
Ocena: 3.20 / 5
Nie polecam nikomu. Zamówione były przeze mnie tarcze oraz klocki hamulcowe gdzie finalnie przesyłka była niekompletna, pomijając już fakt że opakowania wyglądały jakby to już było z 100 razy sprzedane i zwrócone. Zgłosiłem oczywiście brak klocka hamulcowego(w sobotę) bo tego jedynie brakowało do szczęścia, to dostałem odpowiedź że dzisiaj nie pracuje dział logistyki ale sprawa zostanie tam przekazana w celu weryfikacji monitoringu itp, mam oczekiwać na telefon. Jest poniedziałek brak telefonu, wtorek dzwonię w celu uzyskania jakiejkolwiek informacji czy coś się ruszyło (ileż może trwać weryfikacja???) Pan na infolinii przekazuje że on nic nie zdziała to logistyka lub dział reklamacji (mam reklamować wirtualny produkt ??), ok czekam na telefon. Jest czwartek dalej cisza więc dzwonię już lekko zirytowany mówiąc wprost aby sprawa się wyjaśniła, dostaje informacje że to dział logistyki się zajmuje i reklamacji i oni się do mnie odezwą. Jak poprosiłem o numer reklamacji skoro zostało to rzekomo zgłoszone bez mojej zgody to może jakiś numer reklamacji? Cisza. W ten sam dzień dzwonią z MotoCentrum że w sumie to nie wiedzą po co dzwonią bo oni są z logistyki ale to sprawa jest pod reklamacje i kolega oddzwoni (XDDDDD) mało tego dostaje info że jedyny telefon ode mnie był w czwartek. Spoko. Mija już 9 dzień od tego cyrku a wspaniały iparts nie potrafi się zaopiekować sprawą dotycząca braku w wysyłce. Rozumiem że nie jestem jedyny który zgłasza problemy z wysyłką, reklamacje cokolwiek ale telefon, sms, mejl pod tytułem sprawa jest w toku już by dała człowiekowi do myślenia że faktycznie coś działają w temacie. Nie dziwi mnie potem fakt że ludzie są jacy są wobec sklepów internetowych, wszystko przez takie lekceważące podejście. Jeszcze raz nie polecam.
~Jadwiga / 2020-07-12 12:52
Ocena: 1.40 / 5
sklep żąda aby zwrot części był opakowany, a sam wysyłą część owiniętą w folię - utrudniają zwroty - brak konsekwencji celowy z nieopakowaniem wysyłki a żądaniem opakowania zwrotu, i bdury o uszkodzonym opakowaniu, które uniemożliwia zwrot, zwracam część a nie opakowanie, które sfatygowało się przez nieopakowanie paczki przez iParts anie przeze mnie ani nie przez firmę kurierską
~tomko / 2020-05-05 20:31
Ocena: 5.00 / 5
wszystko git, bylem bardzo zadowolony, mila obsluga, szybka dostawa.
~Adam / 2019-09-10 11:10
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko bardzo sprawnie. Robie zakupy od kilku lat.
~Miczu / 2019-05-17 22:53
Ocena: 5.00 / 5
Szybka dostawa, miła, pomocna i kompetentna obsługa. Zamawiam tam od jakiś 5 lat. Dodatkowo jest to polski sklep, a tych już niewiele zostało.
~zamówienie nr 62581/S/18/ZO / 2018-06-07 22:48
Ocena: 4.00 / 5
Łącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
Złożone dwie reklamacje, zero odpowiedzi ze strony sklepu.
ZaletyPozostałe części ok
WadyŁącznik stabilizatora (OPTIMAL) przyszedł bez gumek i podkładek. Nigdzie nie da się tych elementów dokupić oddzielnie.
Pasek klinowy wielorowkowy (MEYLE), Pasek klinowy wielorowkowy (DAYCO) - na stronie się wszystko zgadza, to co przyszło nie pasuje do Nissan ALMERA II (N16) (od 2000.06) 1.8 116KM
~Citroen / 2018-03-22 09:52
Ocena: 2.80 / 5
Kompletny brak profesjonalizmu, tydzień temu zostały zamówione przeze mnie części z odbiorem osobistym i do tej pory nie otrzymałem żadnej informacji jak wygląda sytuacja. Status w "Moje zamówienia" pokazuje, że zamówienia zostało zrealizowane. Kiedy próbuje się dodzwonić - zajęte, za każdym razem. Dodatkowo dowiedziałem się dzisiejszego dnia, że znajomy, który zamówił części dostał zamienniki, które kompletnie nie pasowały do jego modelu auta, a "profesjonalna obsługa" sprawdzała, czy wszystko będzie w porządku po numerze VIN.
~Donatan3 / 2016-11-22 13:38
Kupiłem ostatnio części do mojego Ford aFocusa i niedość że przyszlo mi szybko to jeszcze dali mi fajny upust. Polecam Wam ten sklep.