Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2022-08-29 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym został odwołany lot mojej córki. Miała wracać z Norwegii, lat 17. Informacje o odwołaniu, a raczej przesunięciu lotu o 1 dzień dostała na 20 min przed odprawą. Po tym wydarzeniu zadnej pomocy i żadnego wsparcia, dodam że lot miala na 22:45. Udało mi się zorganizować hotel na lotnisku na szczęście. Pracownicy infolinia zadnej pomocy czy wsparcia. Całkowicie odradzam te linie lotnicze. Dodatkowo dzisiaj nie może przejść przez bramki, bo bilet nieaktualny. Pani na infolinii wizzair twierdzi że to niemożliwe, zapytała o nr rezerwacji i nazwisko pasażera, i stwierdziła że ktoś na miejscu pomoże, fo tersz nic nie wiadomo, lot 14:45.
    ZaletyBrak
    WadyŻadnej pomocy, zero zainteresowania pasażerem
  • ~A / 2022-08-29 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostawiliście paserów na lotnisku, nie informując o niczym. Tyle godzin czekania, by pracownik lotniska podał nam informacje, które mieliście podać Wy!
    Obsługa lotniska w szoku, niczego nie wie.
    Nie zapewniliście bezpieczeństwo oraz komfort.
    ZaletyBrak
    WadyNieodpowiedzialna załoga
  • ~Effie / 2022-08-29 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair to najgorsza linia lotnicza. Nikomu ich nie polece. Na dzien dobry zachecaja niska cena. Jednak niech to nikogo nie zmyli. Za wszystko trzeba zaplacic. Za miescowke trzeba doplacic. Za bagaz trzeba doplacic mimo ze sie wybralo opcje bagaz o masie do 10kg. Ich strona internetowa jest bardzo nieprzyjazna i nieczytelna dla uzytkownika. Na kazdym rogu kryje sie jakas niemila niespodzianka.
    I tak tez tym razem spotkalam sie z niemila niespodzianka. Na lotnisku Chopina w Warszawie chcialam sie odprawoc, pokazalam swoj bilet i gosciu poinformiwal mnie ze nie musze zdawac bagazu i ze moge go zabrac na poklad.
    Jednak w momencie boarding zostalam poinfomowana ze nie moge zabrac bagazu na poklad i ze musze doplacic 150PLN.
    Jedny slowem jak lecisz wizzair to musisz sie przygotowac na dodatkowe doplaty:
    Doplada za miejscowke oscyluje w granicach od 71PLN do 200PLN.
    Bagaz: 150PLN
    Cena za bilet podstawowy (bez miejscowki): 598PLN
    Gdy to wszystko razem zsumujemy za przelot z Warszawy do Eindhoven trzeba zaplacic: 829PLN
    Czy jest to tanio? Nie powiedzila bym. A poza tym obsluga jest tez do bani.
    Nigdy nie wylatuja o czasie. Jednym slowem same minusy.
    Strasznie mnie zirytowali i to na dodatek w dniu moich urodzin.

    Nie polecam! Nawet Rayanair jest lepszy od wizzair. Wizzair - koszmar!!!!

    Nigdy wiecej nie polece ta linia lotnicza!
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Effie / 2022-08-28 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny spotykamy sie z przykrymi niespodziankami, extra charges. Cena biletu wzrasta za kazdym razem. Za wszystko trzeba dodatkowo placic. Za miejsce siedzace doplata, za bagaz podreczny doplata etc. Niedlugo za odsychanie trzeba bedzie zaplacic.
    Jest to najgorsza linia lotnycza.????????????????
    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyMasa
  • ~NIC / 2022-08-27 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    źli ludzie, bezwzględni, ohydni, oszukują na każdym kroku,
    Nie polecam ich usług
    Zaletynie istenieją
    Wadystrona internetowa ciągle się zmienia, żeby kasować i zmylić kupującego, bardzo nie miłe kelnerki w powietrzu, bezwzględna obsługa na ziemię
  • ~Katrin / 2022-08-23 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna podróż.Wracalismy z mężem z wczasów.Na lotnisku okazało się,że niewiadomo czy mąż będzie mógł lecieć,bo biletów sprzedają więcej niż mają miejsc.Samolot opóźniony o ponad 2h.Podobno w tych liniach to normalne!!W samolocie byliśmy rozsadzeni.!Przez cały lot przebierałam nogami,bo czułam straszny dyskomfort,tak malutko miejsca!!!Bardzo niewygodnie,poupychani jak zwierzęta.Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Ban / 2022-08-22 15:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Wizzair sprzedaje więcej biletów niż miejsc na pokładzie. Na lotnisku dowiedziałem się że jeśli nikt nie zrezygnuje to nie polecę. Przez co straciłbym kilka tysięcy i może pracę. Kilka godzin niepotrzebnego stresu. Odradzam korzystanie z tego przewoźnika.
  • ~Linus / 2022-08-21 15:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalny przewoźnik. Polityka bagazowa i cateringowa jak dla chamow A nie ludzi. Bardzo ciasno i brak miejsca na nogi w samolocie byle tylko upchnąć więcej ludzi. Fotele bez regulacji i niewygodne! Drogi Wizzair wyswiatrz światu przysługę i zamknij działalność.
    ZaletyBrak
  • ~Rafal / 2022-08-19 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich leciałem samolotem pierwszy raz ze swoją dziewczyną za miejsca zaplacilem za jedną osobę 100zl za drugie 80zl wybralem oczywicie jedno obok okna bo chcielismy podziwiać widoki i we dwojke zawsze razniej bo jak i ja i moja dziewczyna troszeczk balismy sie..... jak zajechałem na lotnisko i sie odprawiałem zmieni mi miejsca....... Oczywiście nie siedzieliśmy razem i żadne z nas kolo okna i chu.. Za przeproszeniem my widzieli tak ze jestem zawiedziony taka sytulacija
    ZaletyBrak
    WadyDużo by pisać
  • ~Przemysław / 2022-08-18 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Linia lotnicza jaka moze byc. Oszusci naciagacze to ich drugie imie. Moj lot został odwolany tydzien przed lotem.Dostalem zwrot pieniedzy na konto wizz air po dlugiej betaling. Teraz okazuje sie ze nie moge uzyc tych pieniedzy np na rezerwecje lotu dla tesciowej A co najlepsze .Pieniądze te moge tylko wykorzystac przez Rok I tylko gdy ja jestem pasażerem.
    Wychodzi na to że pieniądze przepadną..
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza Linia jaka leciałem
  • ~MagdaF / 2022-08-17 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Pomylilam sie w systemie płatnosci, zaplacilam drugi raz za bilet , oszuści nie oddali pieniedzy z pierwszego zle poprowadzonego przelewu. Zlozylam reklamacje , minelo 30 dni w ktorych mieli sie ustosunkować i co? Skasowali moj wniosek...Minuta polacznia na infolinii 4, 95 zl po to zeby chyba nie dzwonic. Jesli nie cchesz czuc sie oszukany i okradziony zdecydowanie odradzam.
  • ~Jarek / 2022-08-16 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , krętacze , problemowi , zła strona , naciągacze , z daleka od nich …
    ZaletyZadne
    WadyKretacze , zła strona internetowa , Węgrzy … nielubiany ich
  • ~Maddea / 2022-08-16 11:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie masz pewności o której wylecisz i czy wylecisz w ogóle. Wieczne opóźnienia i awarie! To już mój kolejny i ostatni lot Wizzem. Jak na razie ponad doba opóźnienia. Zakładany wylot: 15.08, 20.45, info o przesunięciu lotu na 21.30. Ostatecznie nie lecimy, dostajemy info o przełożeniu lotu na 16.08 na 18.00. Rano, w dniu przełożonego wylotu dostajemy info o planowanym opóźnieniu i wylocie 22.50.
    ZaletyCeny, destynacje
    WadyTerminowość i gwarancja lotu
  • ~Luis Flemmington / 2022-08-14 13:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia. Mówią na, że ceny biletów idą w górę bo jest duże zainteresowanie. Tymczasem koleżanki stewardessy zostawiają już nie jeden nie dwa ale cztery rzędy na tyle samolotu. Sugeruję zajęcie połowy siedzeń na "just in case" i utrzymywanie cen na poziomie 500€ za sztukę.
    Czas przesiąść się do konkurencji
  • ~Piotr / 2022-08-14 05:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa - zwykle chamy.Jaknajbardziej młode osoby.
    Żadnej informacji nie są w stanie udzielić.
  • ~Marta / 2022-08-12 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Poszukuję osób z odwołanego lotu KATOWICE-ATENY dnia 05.06.2022. Wizzair nie chce wypłacić odszkodowania za odwołany lot, powołując się na nadzwyczajne okolicznościach, które tego dnia nie miały miejsca. Ostrzegam, odwołali lot kiedy byliśmy już odprawieni, załoga odmówiła obsługi lotu, twierdząc, że za długo pracowali, natomiast po miesiącu Wizzair oszukuje, że tego dnia samolot nie wyleciał ze względu na złą pogodę.
    WadySame wady
  • ~Magda / 2022-08-11 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim! W maju zakupiłam bilety na lot w czerwcu, dwa dni przed wylotem po zalogowaniu się, okazało się ze moja rezerwacja nie istnieje ale oczywiście środki za lot zostały zatrzymane przez wizzair. Musiałam kupić nowe bilety za 100% wyższą cenę i wystąpić o zwrot za anulowanie przez firmę rezerwacji. W czerwcu łaskawie skontaktował się ze mną ktoś z reklamacji z prośba o podanie numeru rachunku na jaki zostanie dokonany zwrot w ciągu kolejnych 30 dni, choć powinien nastąpić automatycznie ta sama droga. Aktualnie oczekuję na zwrot 3 miesiące, śle maile bez odpowiedzi, a infolinia twierdzi, że nic nie są w stanie zrobić i trzeba pisać na dział reklamacji. Pomijam ze jeden z lotów na który ponownie zakupiłam bilety został odwołany, przez co dotarłam do celu z ponad 7h opóźnieniem! Dno dna!
    ZaletyBrak
    WadyPoziom obsługi jest równy 0
  • ~Zawiedziony / 2022-08-11 10:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Duzy minus za zmianę odlotów z Eindhoven na godziny ranne...problem z dotarciem na lotnisko z innych miast w Holandii...kiedys odloty były po południu i bez problemu można było zdążyć...teraz to porazka
  • ~mm / 2022-08-09 21:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Więcej nie skorzystam. Kompletny brak kontaktu po zakupie biletu. Polska infolinia to płatny numer w cenie prawie 5zł za minutę. Próba anulacji biletu wymagała 45minutowego załatwiania sprawy!A i tak ostatecznie nie została załatwiona!!
    ZaletyBrak
    WadyŁawki zamiast foteli. Stare kanapki,które zaraz po otwarciu poszły do kosza-wstydziliby się coś takiego proponować. Opóźnienie w obie strony. Brudno. Zero kontaktu z liniami.
  • ~M.G. / 2022-08-06 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot odwołany 30 min. przed wylotem bez podania przyczyny. Pasażerowie zostawieni na lotnisku w nocy bez picia, jedzenia, noclegu. Opisaliśmy sytuację i ubiegaliśmy się o zwrot dodatkowo poniesionych kosztów (nocleg, transfery, jedzenie, bilet powrotny do kraju), odszkodowanie i zwrot za niewykonaną usługę (lot). Linia napisała, że nic się nam nie należy. Dodam, że nie było jeszcze w tym czasie żadnych strajków, pożarów i innych nadzwyczajnych okoliczności. Oczywiście sprawa trafi do sądu. Radzę omijać szerokim łukiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902