Żenada. Lot w dwie strony, dwóch pasażerów, Katowice-Luton. Przy wylocie odmowa przyjęcia na pokład (overbooking) - sprzedali więcej biletów niż miejsc w samolocie. Niemożliwa odprawa on-line gdyż ... overbooking. Zakupione dwa kolejne bilety na lot w dniu następnym (bardzo drogie). Przy locie powrotnym z Luton za pięć dni - odwołanie lotu. Ani na lotnisku w KTW ani w LUT brak kogokolwiek kto udzieliłby jakiejkolwiek informacji. Brak możliwości przebookowania biletu bo pseudo-strona wizzaru nie działa. Zakupione kolejne dwa bilety (jeszcze 2 razy droższe niż na lot do Luton). Nadprogramowy dzień spędzony w Londynie - dodatkowe koszty. Poza tym stracony kolejny dzień w pracy - w sumie dwa dni lot/przylot oczywiście z urlopu na żądanie bo jak inaczej. od 3 miesięcy zero odzewu ze strony Wizzair. Żadnej odpowiedzi na złożone reklamacje, złożone roszczenia odszkodowawcze. Dawno przekroczone okresy na ustosunkowanie się do reklamacji czy odszkodowań wedle zapisów ustaw. Kwota prawie 10tyś nie wiadomo gdzie bo kontaktu zero. Dziwię się że żaden urząd czy struktury państwa polskiego odpowiedzialne za ruch powietrzny i przewoźników nic z tym nie potrafią zrobić. Szary kowalski za oszustwa i nadużycia na taką skalę dawno siedziałby w areszcie i czekał na proces.ZaletyBRAK.
WadyOszustwo, Niekompetencja, Krętactwo, Kłamstwo, Fałsz, Nieuczciwość, Szwindel, Nadużycie, Przywłaszczenie, Malwersacja, Sitwa, Amatorszczyzna, Tandeta, etc.