Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 385 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.61
  • Poziom cen
    1.73
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-09-29 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa na każdym polu' jakość podróży poniżej jakichkolwiek norm
    ZaletyZero
    WadyOpłaty za wszystko ' notoryczne opóźnienia i sto innych
  • ~Nicole / 2022-09-26 11:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie lotnicze. Obsługa okropnie niemiła. Problemy z zarezerwowaniem miejsca siedzącego. Wygórowane ceny za miejsca siedzące.. aplikacja jest dość przejrzysta ale mało logiczna.
    Jak ktoś ma możliwość lotu innymi liniami to śmiało.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Karol / 2022-09-25 03:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze linie jakimi miałem przyjemność latać nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyJest tego za dużo by o nich pisać
  • ~Wojtek / 2022-09-23 10:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Przekładane loty,słaba informacja, koczowanie na lotniskach. Szczerze odradzam.
    ZaletyNowy samolot.
    WadyCała reszta.
  • ~Aga / 2022-09-21 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój lot do Włoch przełożyli z 17 45 na 6 00 rano następnego dnia.Oczywiście wylecieliśmy ok.8 00.Lot powrotny anulowali całkowicie bez żadnych wyjaśnień. Teraz chcę odzyskać pieniądze za bilet ,wypełniam formularz i daje ze pieniądze sa na moim koncie wizz air i dla tej rezerwacji nie ma możliwości zwrotu na konto bankowe . Tyle tylko że ja wcale nie chcę z nimi nigdzie lecieć.firma zeszła na psy,nie obrażając psów. nie polecam
    Zaletyżadne
    Wadylekceważące podejście do klientów
  • ~Ewelina1234 / 2022-09-19 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Jeżeli transport odwołany zero informacji. Hotel po wielu godzinach i to bez żadnej informacji czy kolacja czy śniadanie. Jak się pyta to nikt nic nie wie. Przebukowali bilet do Warszawy, A lot miał być do Katowic i rob co chcesz. Zero transporty, co gorsze, każdy ma Cię gdzieś, nikt nic nie wie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakilkolwiek informacji.
  • ~Monika / 2022-09-18 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostaliśmy oszukani! Za każdą zbyt dużą walizkę kazali zapłacić 140 złotych od osoby było duże zamieszanie i gdy byłyśmy już w samolocie na paragonie widniała cena 44 zł! Kobiety z odprawy ewidentnie zabrały pieniądze dla siebie ! Obsługa była bardzo nie miła ! Ostrzegam sprawdzajcie swoje paragony które wam dają! Nie polecam! W środku gdy zamówiłam kawe nie posiadali mleka ani cukru ! Żenada! Córka plaka że chce iść do toalety ale zawadzał nam wózek z perfumami które sprzedawały w środku nie chciały się nawet przesunąć! dziecko się posikało! Okropne wspomnienia z podróży tymi liniami!
    ZaletyŻadne!
  • ~Anna / 2022-09-17 07:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Zakupiony bilet w dwie strony , w jedna stronę odprawa online przeszła prawidłowo , nastomiast w druga stronę odprawa od 48 h przed wylotem człowiek próbuje cały czas i wyskakuje błąd , przyjeżdżam na lotnisko idę do obsługi a obsługa odprawia mnie płacąc DODATKOWO 40 EURO!!!!!! ZDZIERSTWO !!!!!
    OSZUŚCI????
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Marta / 2022-09-17 05:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam! Odwołują loty na ostatnia chwile! Złodzieje i oszuści
  • ~Oskw02 / 2022-09-11 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki wspaniałym liniom lotniczym Wizzair moje wymarzone wakacje, na które czekałem niemal rok zostały odwołane na 2 godziny przed startem... Przewoźnik nie podał żadnych informacji, co robić dalej ani powodu, dla którego lot został odwołany. Nie było też żadnych sensownych możliwości przebookowania lotu, a nawet gdyby były to jest ryzyko, że ten drugi lot też będzie odwołany. Jeśli zastanawiasz się nad tym, czy wykupić u nich lot, zapomnij. Musiałem przejechać 400 km ze swojego miasta na lotnisko w Katowicach i później z powrotem tyle samo przez te kretyńskie linie. Aktualnie walczę o odszkodowanie, w najgorszym wypadku pozew zbiorowy.
  • ~doberman / 2022-09-11 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Lot w dwie strony, dwóch pasażerów, Katowice-Luton. Przy wylocie odmowa przyjęcia na pokład (overbooking) - sprzedali więcej biletów niż miejsc w samolocie. Niemożliwa odprawa on-line gdyż ... overbooking. Zakupione dwa kolejne bilety na lot w dniu następnym (bardzo drogie). Przy locie powrotnym z Luton za pięć dni - odwołanie lotu. Ani na lotnisku w KTW ani w LUT brak kogokolwiek kto udzieliłby jakiejkolwiek informacji. Brak możliwości przebookowania biletu bo pseudo-strona wizzaru nie działa. Zakupione kolejne dwa bilety (jeszcze 2 razy droższe niż na lot do Luton). Nadprogramowy dzień spędzony w Londynie - dodatkowe koszty. Poza tym stracony kolejny dzień w pracy - w sumie dwa dni lot/przylot oczywiście z urlopu na żądanie bo jak inaczej. od 3 miesięcy zero odzewu ze strony Wizzair. Żadnej odpowiedzi na złożone reklamacje, złożone roszczenia odszkodowawcze. Dawno przekroczone okresy na ustosunkowanie się do reklamacji czy odszkodowań wedle zapisów ustaw. Kwota prawie 10tyś nie wiadomo gdzie bo kontaktu zero. Dziwię się że żaden urząd czy struktury państwa polskiego odpowiedzialne za ruch powietrzny i przewoźników nic z tym nie potrafią zrobić. Szary kowalski za oszustwa i nadużycia na taką skalę dawno siedziałby w areszcie i czekał na proces.
    ZaletyBRAK.
    WadyOszustwo, Niekompetencja, Krętactwo, Kłamstwo, Fałsz, Nieuczciwość, Szwindel, Nadużycie, Przywłaszczenie, Malwersacja, Sitwa, Amatorszczyzna, Tandeta, etc.
  • ~Ela / 2022-09-10 14:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Odradzam, i to bardzo. Kolejny lot i kolejne opóźnienie, tym razem obsługa spóźniła się z załadowaniem samolotu przez co do kolejnego okna wylotowego musimy czekac godzinę i 20 minut (juz nie strajk). Każdy lot ta sama historia, opóźnienie i jak już wysyłają sms z informacją o opóźnieniu to podają błędną godzinę odlotu. Latanie z nimi na dłuższą metę się nie opłaca jeśli ma się słabe nerwy. Już lepiej zapłacić więcej i mieć pewność, że doleci się do miejsca docelowego na czas.
  • ~Łukasz / 2022-09-09 12:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj, już na lotnisku, dowiedzieliśmy się, że nasz lot obsługiwany przez Wizzair został odwołany. Ze strony linii, poza powiadomieniem o odwołaniu lotu, wysłanym na pocztę elektroniczną, brak jakiegokolwiek wsparcia, w tym możliwości kontaktu. Na dodatek strona internetowa Wizzair nie działa, co wyklucza możliwość zmiany rezerwacji. Podsumowując, wybór Wizzair to czysta loteria. Z pewnością to dobry wybór, aby mieć szansę na zmarnowany urlop i niepotrzebne koszty.
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna obsługa klienta
  • ~okradziony przez Wizzer / 2022-09-06 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    magdaF mam idetyczną sytuację pomyłkowo zapłaciłam za ten sam lot .już ponad 3 miesiące nie oddają pieniędzy 3 tyś. zł ,nie wiem co mam zrobić
    Wadyoszustwo
  • ~Marcin / 2022-09-06 12:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze linie lotnicze. Naciągają niska cena biletu podstawowego, nie działa żaden numer na infolinię, które są wymienione na ich stronie. Po wykupieniu miejsc, nie była możliwa odprawa online i musieliśmy słono zapłacić za odprawę na lotnisku .
    ZaletyZero
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Viji / 2022-09-06 11:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Do ludzi nastawienie jest jak do świni. Nienawidzę Wizzair. Nie puścili mnie na pokład a bilet był kupiony. Nie ma urlopu straciłam kupę kasy przez nich, kto mi to zwróci?????? Najgorsza linia ze wszystkich. Jak macie wybór, to lepiej zapłacić większą kwotę i mic spokój że dolecisz do miejsca, a z Wizzair żadnych gwarancji nie ma!!!! NIE POLECAM TO KATASTROFA
  • ~Bartosz / 2022-09-05 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie używajcie tej lini. W dzień wylotu bez wcześniejszego powiadomienia odwołali nasz lot i nie odpowiadali na próby kontaktu.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2022-09-02 04:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelna obsługa ,czasem wręcz chamskie zachowanie. Pasażerowie traktowani jako zło konieczne. Panowie i władcy. Kto dał licencję takim linijkom? Szkida,że nie zawsze jest alternatywa. Najgorsze jest to ,że wszystkie te opinie mają w dupie.
    ZaletyZalety????Kpina!!!!!!
    WadySame wady!!!!!
  • ~Marek / 2022-09-02 03:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze dziadostwo.Po jaką cholerę są godziny planowanych lotów skoro i tak latają jak chcą?
  • ~Stef / 2022-08-30 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy korzystałam z usług Wizzair, jednak w tym roku jestem bardzo zniesmaczona poziomem obsługi. Dokonując odprawy on line obowiązkowo należy wykupić miejsca, ponieważ nie przejdzie się dalej formularza odprawy - DODATKOWY KOSZT. Na powrocie pomimo otrzymania e-mail z informacją o możliwości dokonania odprawy, na stronie Wizzair znajduje się informacja o braku takiej możliwości. Próbowałam wielokrotnie - ten sam skutek. Na lotnisku zmuszeni byliśmy z rodziną do dokonania odprawy i dopłacenia 40Euro za osobę. Po awanturze, jaką zrobił mój mąż okazało się, że jednak ma on zrobioną odprawę on line (ale przez kogo i kiedy??? ), zatem dopłaciliśmy za dwie osoby 80 Euro.
    Nie będę korzystać z usług Wizzair, wydaje się że linie lotnicze chcą nadrobić straty spowodowane COVIDEM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 727
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 385
easyJet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 36
LOT
Ocena: 2.31, ilość opinii: 31
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902