strona 6 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Zawiedziony / 2023-03-24 08:22
Żenada. Dokonałem rezerwacji. Zapłaciłem. Nie dostałem biletu. Wszystkie dane z mojej strony zostały podane poprawnie. Minęło 10 dni, nie mam biletu i nie oddali pieniędzy. Telecentrum nie odbiera telefonów. A ten caly chatbot jest bezużyteczny. Wzięli pieniądze i nie ma z nimi kontaktu. Wychodzi na to że , zostałem okradziony:))) jazeli chcecie pozbyć się pieniędzy w głupi i naiwny sposób to POLECAM -
-
~Mattt / 2023-03-15 19:55
Leciałem z żoną. W Wizzair płaci się za wszystko oddzielnie. jako że wystarczała nam jedna walizka, ja miałem booking "premium" upoważniający do walizki i wyboru miejsca a żona tylko baaż ręczny. Tego nie można zrobić w jednym bookingu, więc żona miała oddzielny booking bez bagażu ale z wyborem miejsca, za co zapłaciłem 190zł, czyli ok. 20% ceny biletu. Na wejściu na pokład pani asystentka z radosnym usmiechem przekreśliła moje miejsce i dała mi inne. Na zwróconą uwagę, że zapłaciłem za to żeby być z żoną, oświadczyła żeby wejść do samolotu a tam personel mi pomoże. Personel nie pomógł, pomogłem sobie sam zajmując oryginalnie zabukowane miejsce i prosząc pasżerkę, która je dostała o zajęcie tego drugiego. Pytanie, za co zapłaciłem 190 zł???
Nie sposób złożyć reklamacji w Wizzair. Na stronie internetowej można się porozumieć tylko w sprawach typowych, takiej nie było. Można stracić kupę czasu na czatownie z botem, który mojej sprawy nie rozumiał. Można jeszcze zadzwonić do call center za 5zł/min. Dziękuję, nie zamierzam im jeszcze dopłacać.ZaletyNiestety na niektórych trasach są jedyną linią bez przesiadekWadyNiski standard przelotu, dodatkowe opłaty za wszystko, brak mozliwości porozumienia w nietypowych sprawach -
~Michał / 2023-03-05 08:09
W październiku zakupiłem bilet. Przelałem 1200 Nok jednak biletu nie było. Po drogich rozmowach telefonicznych złożyłem reklamację. W marcu po pół rocznym oczekiwaniu na pieniądze przelali 505 Nok. Nie oddali nawet połowy pieniędzy. Oszuści ZaletyBrakWadyDrogie rozmowy telefoniczne,
Długie oczekiwanie na zwrot pieniędzy
Firma oszukuje ludzi -
~Małgorzata / 2023-02-26 10:45
Generalnie wszystkie loty do Luton i z Luton do Warszawy opóźnione. Nawet do kilku godzin.
Godzina to standard.
Wiedząc o tym wcześniej, powiadamiają o tym w drodze na lotnisku bądź na lotnisku i trzeba koczować na lotnisku.
Robią bording i trzeba stać nie wiadomo ile przed drzwiami czekając na wyjście. Często brakuje posiłku na pokładzie samolotu.
Ceny poszły w górę ale uslugi się nie poprawiły.
Odradzam. Jak się leci z bagażem to linie lot się bardziej opłacają.
Tym bardziej że otworzyli szybką kolejkę do Luton.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Wero-nika / 2023-02-24 13:58
Wizzair przełożyła nam lot PNR:IIU84K (4osoby). Złożyliśmy rezygnację i wniosek o zwrot opłat. Dostałam maila, że zwrot wynosi 100%. Na moim koncie WIZZ znajduje się informacja z 02.02.2023 r. o wypłacie trzech kwot składających się na 100%. W dniu 30.01.2023 r. dostałam za wszystkie bilety mniej o 884,00PLN. Żadna reklamacja nie jest przyjmowana. Każdą reklamację telefoniczną (nr 703 703 708) z różnych telefonów w połowie rozmowy blokują. BRAK MOŻLIWOŚCI KONTAKTU, NIERZETELNA INFORMACJA NA STRONIE WIZZ, BRAK PIENIĘDZY - POMIJAM ODSZKODOWANIE. WadyNIERZETELNE TRAKTOWANIE KLIENTA. Pomimo przyznania środków do zwrotu atrzymano część opłat. -
~Rafał / 2023-02-19 20:23
Nie polecam korzystania usług tego przewoźnika. Ponad 2 miesiące temu anulowano nam rezerwację, którą opłaciliśmy i nadal nie zwrócono nam środków.
Jeśli chodzi o wygodę, to w samolotach jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na nogi a fotele są niewygodne.ZaletybrakWadyProblem ze zwrotem pieniędzy -
~Zyta / 2023-02-17 11:18
12.02.2023 około godz. 20.00-23.00 kilkanaście razy próbowałam dokonać odprawy online na lot Bolonia- Warszawa z dnia 13.02 o godz 14.55 . Pojawiała się informacja :”wybór miejsc jest niedostępny” i nie mogłam przejść dalej. Łączyłam się z chat botem, który odsyłał do odprawy online i zawsze kończyło się tym samym komunikatem podświetlonym na żółto. Pomyślałam, że jest jakiś problem na stronie i że zrobię to następnego dnia. Następnego dnia od godziny 8.00 do 9.00 próbowałam zrobić odprawę z takim samym skutkiem i tym samym komunikatem. Kiedy dotarliśmy na lotnisko i przy stanowisku odprawy Wizzair poinformowałam pracownicę o zaistniałej sytuacji.,pracownica dokonała odprawy odpłatnie 90 € i nie chciała przyjąć do wiadomości, że wina nie leży po mojej stronie tylko że nie była czynna odprawa online. Po złożeniu pisemnej reklamacji otrzymałam odpowiedź, że Wizzair nie zwraca poniesionych opłat i zero informacji o nieczynnej stronie Wadyokropna obsługa klienta -
~Meggi / 2023-02-15 01:17
Starsza stewardesa kopała do drzwi ubikacji koleżanki, która wcześniej zgłosiła problemy żołądkowe, jej wymiary uniemożliwiały przejście dla osób o wymiarach powyżej 100 cm w biodrach, odradzam zdecydowanie zakup perfum, to zupełnie inna jakośc, kupiłam 3 sztuki i wszystkie do kosza, bo ich zapach utrzymuje się około 1 godziny, pobierają grubą kasę za bagaż podręczny ZaletyDobra cenaWadyJak wyżej -
-
~Marian / 2023-02-14 17:32
Pretensje mam zdecydowanie do konkretnej osoby,nie do lini,Pani na odprawie w Gdańsku kompletnie odklejona.Brak szacunku dla klientów, wstrętne zachowanie, zero kompetencji. A do tego dwóch biegajacuych obok pomocników-zwykłe przydupasy bez mózgu. -
~Jones / 2023-02-10 18:51
Najgorsze doświadczenie ever. To coś nawet nie stało koło taniej linii, jakość znacznie poniżej. Ceny za to całkiem konkretne. ZaletyBrakWadyZa mało miejsca żeby wymienić -
~SYLWIA / 2023-02-07 17:24
Witam walizka uszkodzona , zgłosiłam to na lotnisku ale oczywiście pieniędzy nie zwracają , wymyślają dodatkowe dokumenty cztery miesiące po powrocie , nie polecam , linie nie szanują bagażu klienta i zwrócić pieniędzy też nie chcą , Wadysłaby kontakt , kiepska obsługa -
~Raven73 / 2023-02-04 12:06
Najgorsza linia lotnicza z jakiej usług korzystałem. Dramat. Opóźnienia, zmiany godzin wylotu. Dramat!!!! -
~Denied boarding / 2023-02-02 16:54
OVERBOOKING przestrzegam wszystkich przed tą złodziejską firmą. Na lot w którym nie zostałam z córką wpuszczoną było sprzedane 11 biletów za dużo. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku o odszkodowanie przelano mi tylko 400 Euro czyli odszkodowanie dla jednego pasażera. Na mojej rezerwacji były deue osoby i złożyłam w jej imieniu oczywiście wniosek i załączyłam upoważnienie i cisza. ZaletyNie maWadyZłodzieje -
~Patryk / 2023-01-31 10:03
Najgorsza linia lotnicza, lot się opóźniają oraz są przesuwane. Infolinia to nie porozumienie l obsługa niemiła ciężko się dodzwonić ogólnie naciągactwo na minuty. Nie polecam. -
~Iwona / 2023-01-30 17:41
Lot z Katowic na Teneryfe 22.01.2023r. z 30 min. opóźnieniem co nie dziwiło z uwagi na warunki pogodowe i podobne opóźnienia innych samolotów. Wyjątkowo przemily i uczynny personel pokładowy. Powrót z Teneryfy do Katowic tydzień pozniej idealnie o czasie. -
~Jack / 2023-01-30 15:19
Niegdy lot na trasie Wwa-Kopenhaga i Kopenhaga-Warszawa nie jest o czasie. W pt 27.01.2023 nawet nie poinformowano na lotnisku o opoznieniu 45 min. Lot 30.01.2023 z Kopenhagi zamiast 14:50 ma odlatywac 15:29- bedac w samolocie juz wiadomo byloze o tej godzinie nie odleci. Nie zdarzylo mi sie-a latam tymi lotami prawie rok-te same dni te same pory zeby chociaz jeden lot byl na czas ZaletyBrakWadyJak w opisie -
-
~Mariusz / 2023-01-20 15:00
Za bilety na teneryfę zapłaciłem 2600 zł. Niestety musiałem zrezygnować z lotu i zrobiłem to na 1,5 miesiąca przed wylotem. Zgodnie z regulaminem wystąpiłem o zwrot środków co w tym wypadku oznaczało utratę 1300 zł. po 2 miesiącach otrzymałem dokument korektę, ale zwrotu pozostałej części środków nie mam do dzisiaj, a minęły 3 miesiące od wystawienia korekty (nie ma ani pieniędzy, ani środków wizz) Próby połączenia z polskojęzyczną obsługą klienta , kończą się rozłączaniem połączenia kiedy to po parominutowym oczekiwaniu jestem pierwszy w kolejce do rozmowy ( w moim odczuciu jest to celowe działanie), przez co zostałem narażony na kolejne koszty.
Nie polecam tej linii lotniczej.ZaletybrakWadybrak kontaktu, uchylanie się od zobowiązań, wszystko pięknie wygląda, ale tylko na ich stronie internetowej. Nawet jeśli chce się porozmawiać z botem to trzeba wyrazić zgodę na wykorzystywanie przeprowadzonej rozmowy do ich celów. Generalnie to jest kpina z pasażerów. -
~Gris / 2023-01-18 13:45
Lot do Bergen odwołany 10 min.przed wylotem, 4 miesiące walki o zwrot pieniędzy za bilety. Biuro obsługi to jakiś żart, nikt nic nie wie albo nie może sprawdzić. Ceny za połączenia telefoniczne kształtują się jak za połączenia premium. Brak odszkodowania, bo powołują się na sytuację nadzwyczajną, tyle że szczegółów brak. Jednym słowem totalna porażka WadyBrak kontaktu z obsługą, przeciągające się postępowanie reklamacyjne, zero odpowiedzialności za niewykonaną usługę -
~Dori / 2023-01-18 07:11
Beznadzjne linie, najpierw puścili nas do autobusu,staliśmy tam 40minut,potem cofnęli na lotnisko,bo jednak lot opóźniony,nie wiadomo czy w ogóle polecimy do Aten dziś,wniose na bank reklamacje,aby oddali lwia część kwoty za bilet oraz za nocleg w hotelu. Najgorsze że nikt nic nie wie i siedzi czlozlowiek wkurzony na lotnisku. Lot Katowice ateny, miał być 6:40 18.01.caky dzień który miał być przeznaczony na zwiedzanie poszedł do d...mieliby być w Atenach o 10:10...
NIE POLECAM, JUZ NIGDY TYMI LINIAMIIZaletyJesteście beznadziejniWadyWszystko -
~Magda / 2023-01-17 23:13
ZA LOT, KTORY ZOSTAL PRZEKIEROWANY, SAMOLOT WYLADOWAL WE WROCLAWIU ZAMIAST W GDANSKU, NIE OTRZYMALAM ZADNEGO ZWROTU ZA TRANSFERT Z LOTNISKA DO HOTELU. NIE DOSTALAM ZWROTU ZA HOTEL, W KTORYM MUSIELIŚMY PRZENOCOWAĆ CZEKAJAC NA LOT DO GDANSKA, KTORY ODBYL SIE NASTEPNEGO DNIA. WYSADZILI NAS Z DZIECKIEM O 1.00 W NOCY NA LOTNISKU WE WROCLAWIU MOWIAC, ZE TERAZ MUSIMY SIE MARTWIC SAMI. TYCH KTORYCH STAC NIECH JADA DO HOTELU, DOSTANĄ ZA WSZYSTKO ZWROT. CI KTORZY NIE MAJA ŚRODKÓW MUSZA SPAC NA LOTNISKU... TO BYLO W PAZDZIERNIKU. KILKA DNI TEMU OTRZYMALAM INFORMACJE ZE NIE NALEZY MI SIE NIC... NIE WIADOMO DO KOGO PISAĆ, Z KIM ROZMAWIAĆ. GENERALNIE JAK JEST DOBRZE, TO.JEST DOBRZE ALE JAK SIE JUŻ DZIEJE COS NIEDOBREGO TO NIKOGO I NA NIC NIE MOZNA LICZYĆ. NAGLE FIRMA WIZZAIR STAJE SIE INCOGNITO. PO PROSTU MASAKRA. PRZESYRZEGAM WSZYSTKICH PODRÓŻUJĄCYCH PRZED TA FIRMĄ.TRAGEDIA.ODWOLANYCH, PRZEŁOŻONYCH LOTOW JEST CO RAZ WIECEJ I MYŚLĘ, ŻE LICZBA TAKICH PASAZAROW JAK JA BEDZIE WZRASTAC. TANI LOT STAJE SIE NAGLE BARDZO DROGIM LOTEM. CZASAMI NIESTETY I TAKI SCENARIUSZ TRZEBA WZIAC POD UWAGĘ.
strona 6 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »