strona 4 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Skicki / 2023-07-26 11:54
Juz cztery miesiące czekam na zwrot nadpłaty na ponad 1000 zł .czy komuś coś takiego się przydarzyło?
Cała korespondencja z działem reklamacji to formułki za tydzień , dwa itp.
Czy ktoś znalazł lepszy system na zwrot swoich pieniędzy , ile można utrzymywać te dziadowskie linie. -
-
~Artur / 2023-07-25 12:46
Nigdy więcej wizzar skasowałi mnie więcej za mały bagaż niż za cały lot -
~Joanna / 2023-07-24 19:55
Tania linia
Cena za bilet jedno + faktura
A w czasie odprawy, dodatkowa opłata za miejsca
Organizacja na lotnisku ok
Jedzenie na pokładzie: Jesz, bo nic nie miałeś w ustach od tygodnia....albo daruj sobie
Gazetka jedno, rzeczywistości drugie
Różnica między jednym , a drugim OGROMNA!
raczej nie polecamZaletyTanio, szybkoWadyBrak info o dodatkowej opłacie przy odprawie -
~Tommy / 2023-07-23 05:58
Ja nie wiem jak ta firma ma tak wysokie opinie. 1.5 to zdecydowanie za dużo. Odwołane i opóźnione loty to jest standard w tej firmie. Kupując bilet nie masz pewności czy polecisz. ZaletyBrakWadySame wady -
~Magdalena / 2023-07-22 15:28
Tanie latanie to przeszłość! Bardzo (BARDZO!) niemiłe panie obsługi lotniska w Bergen (Norwegia) zrobiły sobie dodatkowy zysk z pasażerów, których wymiary bagażu nie mieściły się w stojaku. Panie sprawdzały nawet najmniejsze plecaki, czy aby na pewno się tam mieszczą! Drugie tyle na pewno zarobiły za przelot na Litwę! Terminal tylko latał, żeby pobrać dodatkową opłatę! Nawet paszportów nikt nie sprawdzał! Nie o to tu chodziło! Na nogi coraz mniej miejsca w samolocie ! Nigdy więcej ! ZaletyT R A G E D I A !WadyS A M E ! -
~Galbo / 2023-07-19 00:30
Skandal, chamstwo i oszustwo! 9 godzin czekania na lot Katowice-Bristol.O godz 0.30 nikt nic nie wie.Nikt nie pojawił się z wyjaśnieniem.Ludzie! Daleko od tej firmy! -
~Andrzej / 2023-07-17 09:39
Strach latać tymi liniami. Odwoływanie lotów to u nich normalka Zaletynie widzę -
~Roksana / 2023-07-15 06:29
Bagaż podręczny rejestrowany, opłacony. 10 dni wcześniej na lotnisku w Kolonii bez żadnych pytań, problemów zabrany na pokład samolotu. W Gdańsku ukazało się, że bagaż trzeba raz jeszcze opłacić kwotą 240 zł, bo w sumie nie wiadomo dlaczego. Jak dla mnie obsługa naziemna Wizzair w Gdańsku to wyszkoleni naciągacze. To nie pierwsza taka sytuacja, której byłam świadkiem, jednak teraz dotknęła mnie osobiście. Na usta cisną się jedynie niecenzuralne słowa. Oczywiście będę reklamować, ale szczerze nie sądzę, aby to cokolwiek dało, bo na tym polega chyba plan biznesowy tej firmy. ZaletyCoraz mniejWadyNaciągactwo, opóźnienia -
-
~Izabela / 2023-07-14 13:06
Bezczelna manipulacja cenami na podstawie cookies. Po tej niesmacznej sytuacji mam zle zdanie o tej firmie. WadyUzywaja cookies aby sprowokowac klienta do kupna biletu w nierealnie wysokiej cenie, po czym zaraz po kupnie mocno obbizaja Ceny. Wstyd. -
~nick / 2023-07-13 20:54
Nie będę się rozpisywać ZaletyNie wiemWadyJakość obsługi
Wygoda
Oferta -
~Jan / 2023-07-12 20:23
Nagminnie odwołują loty. Brak informacji. Bardzo źle traktują klientów. ZaletyBrakWadyUsługi i obsługa -
~Greg / 2023-07-12 18:53
Jedna wielka tragedia. Mają pasażerów za bydło. Opóźnienia, odwołane loty, zmiana rezerwacji droższa niż sam bilet. Brak słów. Nigdy więcej z wizzair. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Mariia / 2023-07-11 21:56
Najgorsza linia lotnicza, brak kultury pracowników tej linii -
~Luk / 2023-07-10 03:36
Firma krzak nadająca się tylko I wyłącznie do przewozu kóz w Afryce. Pracownicy jak zaszczute szczury ukrywają się przed przekazaniem rztelnych informacji o opóźnionym 6 godzin locie. ZaletyŻadnychWadySamoloty i ich fotele jak klatki do przewozu bydła. -
~Hubert72 / 2023-07-09 18:11
Odprawa powrotna kosztowała nas 90e bo nigdzie nie informują ze trzeba się odprawić 48h przed wylotem. Nie pozdrawiam, nigdy więcej. ZaletyBrak -
~Maciej M / 2023-06-30 11:50
4 raz z rzędu lot opóźniony. Kiedyś lubiłem tą firme
Ale
Od
Dwóch lat jest coraz gorzej. Załoga na każdym
Kroku jakby dopiero
Się uczyła. Jedyna firma która pobiera opłatę 30£ za to że dziecko poniżej 2 lat siedzi na kolanach. Miejsca z coraz mniejszym miejscem na nogi… mam 192cm i moje kolana cała podróż są wciśnięte w fotel przede mną…ZaletyBrakWadyNotoryczne spóźnienia i obsługa -
-
~Daniel / 2023-06-27 21:59
Wykupione priority i tak wchodzę na pokład razem ze wszystkimi... czekam na pokładzie aż 30min na lot, pilot rozmawia z pasażerem... Najgorsza linia lotnicza jaka leciałem w życiu nie polecam nikomu ... -
~Elena / 2023-06-23 14:04
Najgorsza obsluga klienta ever!
Nigdy jeszcze z czyms takim sie nie spotkalam, a latam na prawdę bardzo duzo.
Odwolali nam lot 3 godziny przed wylotem bez podania przyczyny (warunki artmosferyczne byly dobre, zadnych strajków nie bylo).
Na lotnisku znalezli nam lot do miejsca które sie znajdowalo 400 km od miesca naszej dystynacji.
Kupilismy sami bilety na pociąg, ale nawet tych kosztów nam nie zwrocili.
Na lotnisku powiedzieli nam ze przesluguje nam odszkodowanie, ale niestety tutaj też nic nie dostalismy.
Odradzam latanie tymi liniami!!!
-
~Roman / 2023-06-21 08:49
Latam srednio raz na miesiec. Za kazdym razem sa jakies problemy. A ostatnio to dali popis. Przesuneli odlot z 16:55 na 18, potem na 19, nastepnie na 20, zeby odwolac opoznienia i planowany lot znow mial byc o 16:55, a odlecielismy o 17:30. ZaletyzadnychWadysame -
~Daria / 2023-06-17 14:03
Za każdym razem lot opóźniony, conajmniej po dwa razy. Nie polecam nikomu!!! Najgorszy lot tylko z Wizzair ZaletyBrak!WadyZa każdym razem loty są opóźniane
strona 4 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »