Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 397 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.63
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 20 z 20
  • ~Wiola / 2023-05-22 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka. Pobierają pieniądze za niezrealizowane usługi (wykupienie miejsc obok siebie). Pieniądze pobrali z konta, miejsc obok siebie nie zapewnili. Reklamacje na nic się zdają. Odpisują jakąś formułkę nie związaną z przedmiotem reklamacji. Straciłam pieniądze, Że żadna z polskich instytucji nie zrobi z nimi porządku.
    ZaletyBrak
    WadyOkropna firma. Omijać szerokim łukiem
  • ~Wioletta / 2022-07-13 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair to najgorsza obsługa z jaką mieliśmy do czynienia (11 osób) przed wejściem na pokład postawiono Panią która mierzyła ważyła wszystkim torby podręczne,torebeczki dzieci saszetki na dokumenty kazała upychać w plecaki...Była opryskliwa i bardzo nie grzeczna.Ale to dopiero początek cyrku jaki mieliśmy ta firma, lecieliśmy w dwie strony Katowice-Korfu Nasza grupa 11 osób w tym troje dzieci i niemowlak przybyliśmy na lot powrotny godzinę przed odlotem.Stojac w kolejce po bilety (ponieważ Wizzair nie daje biletów w aplikacji na tym lotnisku) Pani nie było z obsługi naszego lotu jakieś 15 min.Zjawiła się gdy mieliśmy 40 min do odlotu i stwierdziła że wszystkie miejsca na nasz lot są już zajęte...Zero pomocy Panie które tam stały z obsługi chichotały do siebie z tej sytuacji... Zostaliśmy potraktowani jak śmierci a nasze bilety zostały podwójnie sprzedane.Uwazajcie na tą firmę zero kontaktu telefonicznego Polski nr nie działa a na e-mail mają 30 dni na odpowiedź, wątpię że to zrobią.OSZUŚCI
  • ~Wkurwiony customer / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołana rezerwacji przez wizzair. Przez ich błąd, pewnie liczą że nie każdy się odwoła. Przecież tak duże firmy są ubezpieczone na takie wypadki i muszą spełnić rezerwację albo wypłacić odszkodowania a nie zrobić zwrot za bilety
    WadyOszustwo
  • ~Wojciech / 2022-04-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecę któryś raz z kolei i loty opoznione a moj czas to pieniądz i nie chce go marnowac na czekanie az łaskawie sie zjawi samolot !!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDużo by pisać
  • ~Yuliia / 2023-04-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy był odwołany lot przez winne przewoźnika.610 zł zabrała sobie.
  • ~Zaneta / 2022-04-22 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam 4 bilety i je opłaciłam 13 lutego po dwóch dniach moja rezerwacja zniknęła z konta. Po długich i kosztownych próbach kontaktu z infolinią uzyskałam odpowiedz że mam złożyć reklamację - rezerwacja została usunięta ponieważ nie opłaciłam biletów. Po złożeniu reklamacji wraz z potwierdzeniem zapłaty po 30 dniach dostałam informację, że rozpatrzyli moją reklamację pozytywnie i uwaga, zacytuje: "mam cierpliwie czekać na zwrot środków".
    Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie, mamy 22 kwietnia, infolinia nie jest w stanie udzielić żadnych informacji, na maile nie odpisują. To jest jakiś dramat.
    Obawiam się, że 1700zł które zapłaciłam za bilety po prostu przepadło :(

    Jeżeli chcecie kupić lot, naprawdę wybierzcie inną linię chyba, że tak ja chcecie stracić gotówkę :(
    Cena początkowa za bilet wyświetlała się 99zł po przejściu wszystkich formularzy finalnie wyszło 1700zł.
    Jednym słowem - totalna katastrofa.


    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zawiedziony / 2023-03-24 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Dokonałem rezerwacji. Zapłaciłem. Nie dostałem biletu. Wszystkie dane z mojej strony zostały podane poprawnie. Minęło 10 dni, nie mam biletu i nie oddali pieniędzy. Telecentrum nie odbiera telefonów. A ten caly chatbot jest bezużyteczny. Wzięli pieniądze i nie ma z nimi kontaktu. Wychodzi na to że , zostałem okradziony:))) jazeli chcecie pozbyć się pieniędzy w głupi i naiwny sposób to POLECAM
  • ~Zbigniew / 2022-08-29 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym został odwołany lot mojej córki. Miała wracać z Norwegii, lat 17. Informacje o odwołaniu, a raczej przesunięciu lotu o 1 dzień dostała na 20 min przed odprawą. Po tym wydarzeniu zadnej pomocy i żadnego wsparcia, dodam że lot miala na 22:45. Udało mi się zorganizować hotel na lotnisku na szczęście. Pracownicy infolinia zadnej pomocy czy wsparcia. Całkowicie odradzam te linie lotnicze. Dodatkowo dzisiaj nie może przejść przez bramki, bo bilet nieaktualny. Pani na infolinii wizzair twierdzi że to niemożliwe, zapytała o nr rezerwacji i nazwisko pasażera, i stwierdziła że ktoś na miejscu pomoże, fo tersz nic nie wiadomo, lot 14:45.
    ZaletyBrak
    WadyŻadnej pomocy, zero zainteresowania pasażerem
  • ~Zoha / 2022-05-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona do kupowania biletów lotnicznych. Ciagle sie zawiesza. Za duzo reklam na stronie a za mało informacji zwiazanych z odprawą.
    Mało czytelna, kiedys było lepiej przed 2016. Robicie zmiany ale dlaczego na gorsze?

strona 20 z 20
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 756
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 397
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4889
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152