Witam, za anulowany lot nie mogę dostać zwrotu pieniędzy. Masakra. Już czekam 20 dni i nic.
Nie polecam korzystać z wizzair.
WadyMasakra
~Polseat / 2020-03-07 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Wylot 27/02/2020 z Budapesztu do Tirany. Obsługa na lotnisku chamska i bezczelna, do tego pracownik dokonujący Check in na zwrócona uwagę iż pasażerowie to nie bydło , zabrał mi kartę pokładowa i kazał wrócić na koniec kolejki . Nie wiem co chciał tym osiągnąć, bo miejsce w samolocie i tak na mnie czeka. Najgorsze w tym jest to iż oddalił się szybko
( widząc iż ludzie zaczynają zwracać uwagę na jego zachowanie ) , zabierając moja kartę pokładowa, ( porostu zwykły złodziej ), dobrze iż miałem jeszcze elektroniczna w telefonie wiec spokojnie wszedłem na pokład. Reklamacja z opisem sytuacji wysłana do centrali Wizz air , zobaczymy co odpiszą, Tak czy owak koszmarne przeżycie, totalnie nie rekomenduje tej lini nikomu. Samolot stary Airbus A320 brudny i troszkę poniszczony w środku - totalny syf.
ZaletyBrak
WadyStary samolot, brudny, obsluga chamska w dodatku mnie okradla.
~Malgoska / 2020-03-04 03:52
Ocena: 1.75 / 5
Srednia jakośc i obsluga. Loty często sie spozniaja. A podnoszenie cen w trakcie gdy dzieci maja wolne od szkoky jest wredne i wyrachowane. Tylko pokazuja ze klijent sie nie liczy wogole.
~Rodzice / 2020-02-24 11:07
Ocena: 5.00 / 5
Chcielismy podziekowac panu za pomoc w dniu 21 luty ,syn mial zlamana noge a obsluga i pomoc przez pana wykonanA byla profesjonalnie ,a pan przemiły bardzo dziękujemy i życzymy temu panu wszystkiego najlepszego.I jeszcze raz dziękujemy.Rodzice
ZaletyObsługa profesjonalna ,miła,
WadyBrak
~SKUNCOOL / 2019-11-14 18:04
Ocena: 2.75 / 5
DZISIAJ RANO ZABUKOWAŁEM SOBIE BILET PRZEZ APP KĘ. KOSZTOWAŁ 150 €, DOSTAŁEM BILET NA APP I WSZYSTKO PASOWAŁO PRZEGLĄDAJAC BILET NIECHCĄCO KLIKŁEM PRZYCISK ANULUJ I CAŁY BILET BEZ ŻADNEGO POTWIERDZENIA SIE ANULOWAŁ GDZIE WIZZER ODESŁAŁ MI NA KONTO 80 EURO. DZWONIŁEM DO WIZZ AIRA I POINFORMOWANO MNIE ZE NIC Z TYM NIE MOGĘ ZROBIĆ I POPROSTU JESTEM STRATNY 70 EURO ZA ANULOWANIE BILETU I MUSZE ZAMÓWIĆ SOBIE NOWY BILET... DODAM TYLKO ZE WIZZAIR ODESŁAŁ 80 EURO NA KONTO WIZZ A NIE SPOWROTEM NA KARTE KREDYTOWĄ. UWAŻAM ŻE NIE ŁADNIE Z ICH STRONY W INNYCH LINIACH TAKA SYTUACJE BARDZO LATWO IDZIE ODKRECIC NIE PONOSZĄC ŻADNYCH KOSZTÓW...
~aj / 2019-11-08 18:12
Ocena: 1.50 / 5
Raz jedyny leciałam, nigdy więcej. Lot na dzień może byłby prosty, ale na tydzień już nie. Bilet niby tańszy, ale reszta, czyli bagaż, wariatkowo totalne. Najgorsze jest to, że się zagląda na strony i po kilku razach cena rośnie dla tego IP. Trzeba więc go ukryć, albo korzystać z innych urządzeń. Tak się nie bawi poważna firma. Rozumiem, że na czymś zarabiać muszą, ale czy na rozdzielaniu pary też? A już wykupiony priorit bo szybciej odprawa, to kabaret. Szybciej mnie odprawili, ale na dole czekam na resztę, tych bez priorit. A teraz uwaga. Kawa z szaetki razy dwa, jedna woda i dwa rogaliki = 48 zł. I te numery na dwa dni przed lotem z kartą pokładową. Lecę do ciotki w głuchej wsi, nie ma internetu, ale kartę mieć muszę. Jakby nie można tego załatwić przed wylotem.
ZaletyNie widzę.
WadyWszystko jest do kitu.
~Aga / 2019-11-07 20:30
Ocena: 4.25 / 5
Wszystko jak najlepiej. Jak na ekonomiczne linie jest nawet super, latam kilka razy w roku od 10 lat i rzadko narzekam.
Tylko na litość, po co WIZZ ma sms-owe powiadamianie o locie skoro nigdy nie dostałam żadnej wiadomości? :) Nie zamawiajcie tego bo to ściema. Nie powiadamiają ani przez sms ani elektronicznie. Sami musicie pilnować swojego lotu i sprawdzać opóźnienia.
WadyBrak systemu powiadamiania o lotach, pomimo pobierania opłat przy kupnie biletu.
~Łukasz C / 2019-10-21 06:34
Ocena: 1.75 / 5
Skandaliczna obsługa na lotnisku w Gdańsku. Opryskliwe odzywki do pasażerów, wprowadzanie swoistego rodzaju terroru, w postaci mierzenia nawet najmniejszych bagaży tylko chyba po to, aby na przyszłość dla świętego spokoju ludzie wykupowali priority. Brak jakiejkolwiek pomocy dla osób starszych przy skanowaniu kart pokładowych. O zwykłym uśmiechu obsługi możecie zapomnieć. Nie polecam, lepiej dopłacić do każdej innej taniej lini.
ZaletyBrak, latanie tymi liniami to ostateczność
WadySame
~Miroslaw Olejnik / 2019-09-17 21:40
Ocena: 1.50 / 5
Bilet można łatwo kupić online, ale odprawa już wiąże się z chamskim wymuszaniem odpłatnych ofert, począwszy od wymuszania wykupienia miejsca odpłatnie, dodatkowego bagażu rejestrowanego kończywszy na prywitywiźmie i straszeniu nieformalnym pasażerów (przez głośniki KTW), że nie dostaną się na pokład, bo brakuje miejsc. Do infolinii nie można się dodzwonić. Im dalej tym gorzej.
ZaletyPiloci i obsługa są bez zarzutów.
WadySystem zamawiania i rezerwacji, a zwłaszcza odpraw online jest fatalny. Bez wykupu miejsca 40 godzin przed odlotem nie ma możliwości odprawienia online. Totalne chamstwo, miejsce proponowane 64 PLN, miejsce wybierane 52 PLN. Dortmund
~Junik / 2019-09-17 07:52
Ocena: 1.00 / 5
Coraz mniejsze bagaże.Na bilecie powinno być napisane, że jeśli siedzisz na środku nie masz szans na toaletę, bo panie atakują z dwóch stron z wozkami i zaczyna się handel. Mój lot trwał 2 h 40 m I przez półtorej godziny syn musiał trzymać mocz, bo nie było szans dojścia do toalety. Gdy panie skończyły, to zrobiła się taka kolejka, że syn się załatwił ale już po 10 minutach trzeba było zapiąć pasy, bo podchodziliśmy do ładowania. Także dla pasażerów po środku radzę wsiąść pampersy. Bardzo drogie bilety. Fakt kupowałem tydzień przed wylotem różnica z Lot była tylko 250 złotych. Ale w LOCIE bynajmniej z łazienki można skorzystać i bagaż do 8 kilo jest za darmo.
ZaletyBrak
WadyBagaż pod nogami, nie można się wyprostować. Brak możliwości skorzystania z toalety.
~Karolina / 2019-09-11 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza. Obsługa nieprzyjemna. Panie które sprawdzają bilety i paszporty są nieuprzejme. Nie polecam!!!!!
WadyObsługa nieuprzejma
~Ryszard / 2019-08-01 22:01
Ocena: 1.25 / 5
2godziny 40 minut opóźnienia,masakra nie polecam
Zaletybrak
Wadybrak punktualnościRy
~joker / 2019-07-05 20:16
Ocena: 1.00 / 5
Lot opóźniony o blisko sześć godzin, powiadomienie w ostatniej możliwej chwili ale odprawy już przesunąć nie raczyli, zmuszając pasażerów do siedzenia przez cały ten czas na lotnisku. Odszkodowania nie chcieli wypłacić twierdząc, że samolot, stojący na lotnisku gdzie od tygodnia nie padał nawet deszcz, uderzył piorun. Proszeni o szczegóły nie raczyli odpowiedzieć, sprawa trafiła do Rzecznika Pasażerów i firmy odzyskującej odszkodowania od tego rodzaju Januszexów. W samolocie ciasno, a obsługa przez połowę lotu bawi się w Mango Gdynia, sprzedając kanapeczki, kawę, napoje, perfumy i nie wiem co jeszcze po po 15 minutach ciągłych reklam na żywo wsadziłem sobie słuchawki głęboko w uszy i włączyłem głośno muzykę. Dramat.
~Przemo / 2019-06-16 18:00
Ocena: 5.00 / 5
Dla prawie każdego kto dysponuje niewielkimi pieniędzmi i elastycznością w czasie chce latać z niewielkim bagażem doskonała firma, jest to moim zdaniem najlepsza linia lotnicza, leciałem nią 13 razy i tylko dwa razy było opóźnienie około 50 minut
Zaletytoalety, piękne widoki, miły personel, niskie ceny przy elastyczności dat podróży z małym bagażem
Wadywysokie ceny przy braku elastyczności dat podróży
~Włodzimierz / 2019-05-10 22:01
Ocena: 3.00 / 5
Wizzair to nie jest tani przewoznik gdyż bilety z Norwegi lub do to cena 600-1000 zł.Brak lotów z Warszawy do Stavanger Norwegia kiedyś latał z Modlina i był pełen pasażerów dlaczego nie ma połączeń co się stało i kiedy będą przy wrócone te loty do STAVANGER
WadyDrogie bilety
~Wizzaird / 2018-06-14 10:57
Ocena: 1.75 / 5
Jedyna zaleta tej linii, to kolor samolotów. Zawsze spóźnieni, zatłoczeni i bez sensu.
ZaletyKolor samolotu
~Łukasz / 2016-05-31 13:18
Ocena: 4.25 / 5
Niezła linia lotnicza w dobrych cenach i dobrą jakością obsługi
kilkukrotnie
~Filip / 2014-12-12 22:33
Ocena: 4.33 / 5
Rewelacyjny lot Gdańsk-Luton!!! Trochę problemów przed i po locie na lotnisku i twarde lądowanie(nie z winy linii).
ZaletyBardzo komfortowe siedzenia, bardzo miła obsługa i pyszna, ciepła herbatka