Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2022-02-11 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza, linia lotnicza, szczególnie te baby wredne z, wizzair, zero uprzejmości porażka
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Tomasz / 2022-09-29 07:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa na każdym polu' jakość podróży poniżej jakichkolwiek norm
    ZaletyZero
    WadyOpłaty za wszystko ' notoryczne opóźnienia i sto innych
  • ~Tomek / 2023-06-09 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem wykupione miejsce w ostatnim rzędzie samolotu . W ostatniej chwili linie zmieniły samolot na mniejszy i moje miejsce przepadło . Wizzair nie poczuwa się do oddania pieniędzy za wykupione miejsce . Przed odlotem nie było żadnych informacji o zmianie . Ta linia żerują na takich rzeczach
    ZaletyŁadny kolor samolotu
    WadyWszystko
  • ~Tommy / 2023-07-23 05:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja nie wiem jak ta firma ma tak wysokie opinie. 1.5 to zdecydowanie za dużo. Odwołane i opóźnione loty to jest standard w tej firmie. Kupując bilet nie masz pewności czy polecisz.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~TomTom / 2023-08-28 07:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ja tych kurw nienawidzę, 6 lot w tym roku opóźniony i nie zdążę na kolejny!!!!!!!!!!!@
  • ~twoje imię/nick / 2022-12-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nędzna węgierska firma! Wczoraj z powodu śnieżycy loty z Luton do PL odwołane. Lud#ie siedzą w zimnej hali na podłodze do dziś.. teraz jeszce nie wiadomo czy i kiedy odlecą.
    NIK się nimi nie zaopiekował, żadnego wsparcia, ciepłej herbaty, kanapek, niczego!!!!
    Luton odbija piłeczkę do przewoźnika a wizzair mętnie się tłumaczy i nic nie robi. Żenada!!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Volley / 2022-07-18 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kto leciał raz tymi liniami a szanuje Siebie samego i Swój czas już nigdy więcej tego nie zrobi. Ja w każdym razie wykluczam na zawsze wizzair. I lepiej płaćcie załogom za opóźnienia bo stewardzi głośno rozmawiają między sobą samolotach jak są traktowani. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów na Wizz. To nie jest poważny przewoźnik.
    ZaletyPrzeżyliśmy...
    WadyWszystko, ogromne opóźnienia, ale mało sympatyczną załogę rozumiem. Za pół darmo nikt nie będzie się uśmiechał do pasażerów.
  • ~W.K / 2023-12-07 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    hcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej.
    Chciałabym podzielić się moją niedawną, bardzo frustrującą doświadczeniem z liniami lotniczymi Wizz Air, aby ostrzec innych przed podobnymi problemami.

    W październiku 2023 roku postanowiłam po raz pierwszy skorzystać z usług Wizz Air, kupując bilet na lot z Warszawy do Kutaisi i z powrotem. Niestety, proces zakupu biletu na ich stronie internetowej okazał się wyjątkowo problematyczny - ciągłe wylogowywanie z systemu znacznie utrudniło mi zakup.

    Sytuacja stała się jeszcze gorsza na lotnisku. Podczas odprawy bagażowej, odkryłam, że zamiast mojego nazwiska "......" w systemie widnieje słowo "zwroty" – błąd systemowy, którego nie zauważyłam wcześniej. Mimo że było to ewidentnie wynikiem problemów technicznych po stronie Wizz Air, zostałam obciążona karą wynoszącą 734 złote za błędne dane w odprawie. Co więcej, kara została naliczona zarówno na lot w jedną, jak i w obie strony, mimo że mój błąd został skorygowany przed lotem powrotnym.

    Moja próba rozwiązania tego problemu poprzez oficjalną reklamację nie przyniosła żadnych pozytywnych rezultatów. Uważam, że takie traktowanie klientów jest nieakceptowalne. Wizz Air wydaje się ignorować poważne problemy techniczne na swojej stronie internetowej, które prowadzą do błędów i nieprzewidzianych opłat dla klientów.

    Chcę ostrzec innych przed korzystaniem z usług tej linii lotniczej. Moje doświadczenie pokazuje, że nawet nieświadome błędy mogą prowadzić do niesprawiedliwych kar finansowych, a próby rozwiązania problemów są ignorowane przez firmę. bądźcie ostrożni i rozważcie dwukrotnie, zanim zdecydujecie się na lot z Wizz Air.
  • ~Wala / 2022-06-28 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, wszędzie dodatkowe uryte koszta. Nigdy więcej z niej nie skorzystam.
    Zaletywaleria.babenko13@gmail.com
    WadyWiele
  • ~Wiktoria / 2022-05-31 20:00
    Ocena: 1.00 / 5

    Na koncie wizzair miałam 550 złotych za zwrot odwołanego z powodu covid wylotu. Data ważności była 31/05/2022. Dzisiaj chciałam zapłacić za bilety i zobaczyłam, że mam zerowe konto. Dlaczego nie mogę skorzystać ze swoich pieniędzy????
    WadyOkropna obsługa!
  • ~Wiola / 2023-05-22 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymać się z daleka. Pobierają pieniądze za niezrealizowane usługi (wykupienie miejsc obok siebie). Pieniądze pobrali z konta, miejsc obok siebie nie zapewnili. Reklamacje na nic się zdają. Odpisują jakąś formułkę nie związaną z przedmiotem reklamacji. Straciłam pieniądze, Że żadna z polskich instytucji nie zrobi z nimi porządku.
    ZaletyBrak
    WadyOkropna firma. Omijać szerokim łukiem
  • ~Wioletta / 2022-07-13 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizzair to najgorsza obsługa z jaką mieliśmy do czynienia (11 osób) przed wejściem na pokład postawiono Panią która mierzyła ważyła wszystkim torby podręczne,torebeczki dzieci saszetki na dokumenty kazała upychać w plecaki...Była opryskliwa i bardzo nie grzeczna.Ale to dopiero początek cyrku jaki mieliśmy ta firma, lecieliśmy w dwie strony Katowice-Korfu Nasza grupa 11 osób w tym troje dzieci i niemowlak przybyliśmy na lot powrotny godzinę przed odlotem.Stojac w kolejce po bilety (ponieważ Wizzair nie daje biletów w aplikacji na tym lotnisku) Pani nie było z obsługi naszego lotu jakieś 15 min.Zjawiła się gdy mieliśmy 40 min do odlotu i stwierdziła że wszystkie miejsca na nasz lot są już zajęte...Zero pomocy Panie które tam stały z obsługi chichotały do siebie z tej sytuacji... Zostaliśmy potraktowani jak śmierci a nasze bilety zostały podwójnie sprzedane.Uwazajcie na tą firmę zero kontaktu telefonicznego Polski nr nie działa a na e-mail mają 30 dni na odpowiedź, wątpię że to zrobią.OSZUŚCI
  • ~Wkurwiony customer / 2023-06-11 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołana rezerwacji przez wizzair. Przez ich błąd, pewnie liczą że nie każdy się odwoła. Przecież tak duże firmy są ubezpieczone na takie wypadki i muszą spełnić rezerwację albo wypłacić odszkodowania a nie zrobić zwrot za bilety
    WadyOszustwo
  • ~Wojciech / 2022-04-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecę któryś raz z kolei i loty opoznione a moj czas to pieniądz i nie chce go marnowac na czekanie az łaskawie sie zjawi samolot !!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDużo by pisać
  • ~Yuliia / 2023-04-13 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy był odwołany lot przez winne przewoźnika.610 zł zabrała sobie.
  • ~Zaneta / 2022-04-22 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam 4 bilety i je opłaciłam 13 lutego po dwóch dniach moja rezerwacja zniknęła z konta. Po długich i kosztownych próbach kontaktu z infolinią uzyskałam odpowiedz że mam złożyć reklamację - rezerwacja została usunięta ponieważ nie opłaciłam biletów. Po złożeniu reklamacji wraz z potwierdzeniem zapłaty po 30 dniach dostałam informację, że rozpatrzyli moją reklamację pozytywnie i uwaga, zacytuje: "mam cierpliwie czekać na zwrot środków".
    Nie otrzymałam żadnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie, mamy 22 kwietnia, infolinia nie jest w stanie udzielić żadnych informacji, na maile nie odpisują. To jest jakiś dramat.
    Obawiam się, że 1700zł które zapłaciłam za bilety po prostu przepadło :(

    Jeżeli chcecie kupić lot, naprawdę wybierzcie inną linię chyba, że tak ja chcecie stracić gotówkę :(
    Cena początkowa za bilet wyświetlała się 99zł po przejściu wszystkich formularzy finalnie wyszło 1700zł.
    Jednym słowem - totalna katastrofa.


    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Zawiedziony / 2023-03-24 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Dokonałem rezerwacji. Zapłaciłem. Nie dostałem biletu. Wszystkie dane z mojej strony zostały podane poprawnie. Minęło 10 dni, nie mam biletu i nie oddali pieniędzy. Telecentrum nie odbiera telefonów. A ten caly chatbot jest bezużyteczny. Wzięli pieniądze i nie ma z nimi kontaktu. Wychodzi na to że , zostałem okradziony:))) jazeli chcecie pozbyć się pieniędzy w głupi i naiwny sposób to POLECAM
  • ~Zbigniew / 2022-08-29 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu wczorajszym został odwołany lot mojej córki. Miała wracać z Norwegii, lat 17. Informacje o odwołaniu, a raczej przesunięciu lotu o 1 dzień dostała na 20 min przed odprawą. Po tym wydarzeniu zadnej pomocy i żadnego wsparcia, dodam że lot miala na 22:45. Udało mi się zorganizować hotel na lotnisku na szczęście. Pracownicy infolinia zadnej pomocy czy wsparcia. Całkowicie odradzam te linie lotnicze. Dodatkowo dzisiaj nie może przejść przez bramki, bo bilet nieaktualny. Pani na infolinii wizzair twierdzi że to niemożliwe, zapytała o nr rezerwacji i nazwisko pasażera, i stwierdziła że ktoś na miejscu pomoże, fo tersz nic nie wiadomo, lot 14:45.
    ZaletyBrak
    WadyŻadnej pomocy, zero zainteresowania pasażerem
  • ~Zoha / 2022-05-16 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona do kupowania biletów lotnicznych. Ciagle sie zawiesza. Za duzo reklam na stronie a za mało informacji zwiazanych z odprawą.
    Mało czytelna, kiedys było lepiej przed 2016. Robicie zmiany ale dlaczego na gorsze?

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 733
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976